Stond.quote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef JaneDoe het volgende:
volgens sjenee staat "zusje komt zo" op nr1 in suriname, maar kan dat nergens terugvinden
Waarom heeft Gijpie dat gedaan?quote:
Is toch heerlijk man, lekker op dat strand hangen daaro.quote:
't zou nog mooier zijn als Hansie het life komt zingenquote:Op maandag 6 december 2010 22:09 schreef HaagsPietje het volgende:
Zou mooi zijn als ze volgende week afsluiten met Hansie's "Heppie Luis ofzo? Of ie luuuiiiiiissssss heb!!! van die dingen!"![]()
tering dat zou echt geweldig zijn zeg hahaha, als afsluiter van het seizoen, als verrassingsact, Hansie die opkomt en heppie luis performed voor een live audience en een miljoenenpubliek......hoe zou johan reageren???quote:Op maandag 6 december 2010 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
't zou nog mooier zijn als Hansie het life komt zingen
Ze kunnen i.i.g. niet zeggen dat dit een intellectueel grachtengordel programma is...
jammer...ik vond dat altijd het hoogtepunt van VIquote:Op maandag 6 december 2010 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het enige voordeel van Barend & Barend is dat Leo Driessen geen 'grap' meer doet op het eind van VI.
Hoe slecht dan ook, ik vond het altijd wel een mooie afsluiter van VIquote:Op maandag 6 december 2010 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het enige voordeel van Barend & Barend is dat Leo Driessen geen 'grap' meer doet op het eind van VI.
En dat was het...nu weer vier dagen wachten op de volgende topshow...quote:Op maandag 6 december 2010 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het was weer een
[ afbeelding ]
LOL, waar komt dat vandaanquote:Op maandag 6 december 2010 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het was weer een
[ afbeelding ]
Hoe komt iedereen daar altijd aan?quote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef pberends het volgende:
uitzending van vandaag:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
quote:Op maandag 6 december 2010 23:55 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen daar altijd aan?
Jan Joost is een hele goede gast, die mag van mij wel vaker komen.
quote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef pberends het volgende:
uitzending van vandaag:
Als Joop van den Ende ooit een musical produceert over deze legendarische topshow komen al die liedjes wel voorbij.. 'Hep'ie luis?', 'Geef me hoop Jomanda', 'Er zal d'r altijd eentje winnen', 'Zusje komt zo', genoeg meezingers.quote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
tering dat zou echt geweldig zijn zeg hahaha, als afsluiter van het seizoen, als verrassingsact, Hansie die opkomt en heppie luis performed voor een live audience en een miljoenenpubliek......hoe zou johan reageren???
quote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef pberends het volgende:
uitzending van vandaag:
Dat is dan weer jammer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:26 schreef tjoptjop het volgende:
Werd veel over voetbal gepraat dit keer
Dat lijkt me ook niet, nee. Daarvoor stem ik af op Ned1, wanneer intellectuelen als Van Gelder en Van 't Hek hun licht laten schijnen over de belangrijkste bijzaak in het leven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:01 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd, daarvoor kijk ik het natuurlijk niet.
Ho ho ho, intellectuelen als Frans Timmermans menen toch echt dat voetbal inmiddels een hoofdzaak is geworden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:08 schreef Lo-Fi het volgende:
Dat lijkt me ook niet, nee. Daarvoor stem ik af op Ned1, wanneer intellectuelen als Van Gelder en Van 't Hek hun licht laten schijnen over de belangrijkste bijzaak in het leven.
Pseudo-intellectuelen zeggen rare dingen, maar wij weten wel beter toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ho ho ho, intellectuelen als Frans Timmermans menen toch echt dat voetbal inmiddels een hoofdzaak is geworden.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:16 schreef Lo-Fi het volgende:
Pseudo-intellectuelen zeggen rare dingen, maar wij weten wel beter toch?
Dat lijkt me ook. Scherp gehouden door wat mindere intellectuelen als René.quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
![]()
Mensen als Derksen zijn de ware intellectuelen.
Juist niet; Rene is ook een ware intellectueel. Iemand die de nutteloosheid van het leven enigszins inziet en geen verwachtingen koestert, maar met een glimlach door het leven gaat omdat alles toch volkomen belachelijk is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:31 schreef Lo-Fi het volgende:
Dat lijkt me ook. Scherp gehouden door wat mindere intellectuelen als René.
Dat klopt deels. René is de betere filosoof en weet ook beter te verwoorden waar het om draait - iig in zijn belevenis. Derksen weet het deels wel, maar zal er vooral over een jaar of 5 achter komen, wanneer hij een sigaartje rookt in Amerika en geen verplichtingen meer kent.quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Juist niet; Rene is ook een ware intellectueel. Iemand die het nutteloosheid van het leven enigszins inziet en geen verwachtingen koestert, maar met een glimlach door het leven gaat omdat alles toch volkomen belachelijk is.
Klopt. Derksen is meer de sociaal-maatschappelijke betrokkene die zo nu en dan ook zijn mening ventileert over wat er allemaal in de samenleving gebeurt, terwijl Rene - ik zou hem haast Descartes willen noemen - het allemaal vanuit zijn bank in zijn woonkamer gadeslaat en tot de conclusie komt dat de enige remedie tegen al die belachelijkheid humor en zelfspot is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:52 schreef Lo-Fi het volgende:
Dat klopt deels. René is de betere filosoof en weet ook beter te verwoorden waar het om draait - iig in zijn belevenis. Derksen weet het deels wel, maar zal er vooral over een jaar of 5 achter komen, wanneer hij een sigaartje rookt in Amerika en geen verplichtingen meer kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |