Volgens mij is die gast ook simpel dus dat past perfect.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
Is dat bandje er nou serieus elke keer? Dat wordt je toch ook simpel van om steeds hetzelfde riedeltje te moeten spelen.
Dat zijn allemaal voetballiefhebbers dus ze kunnen betaald bij VI zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
Is dat bandje er nou serieus elke keer? Dat wordt je toch ook simpel van om steeds hetzelfde riedeltje te moeten spelen.
Hehe dat klopt. Proost ja!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef frensje het volgende:
[..]
heerlijk begin van je weekend
*proost
Zeker, maar bij SV wordt dit ook altijd afgekraaktquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hebben ze 3 minuten gedaan...valt toch prima mee?
Vind ik ook. De rest van het pak past er alleen niet zo bijquote:
ja die neemt zichzelf te serieusquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:41 schreef Drassss het volgende:
Jansma kan ook echt niks hebben.. vervelend persoon vind ik.
Ook op de maandagavond, woensdagavond en donderdagavond is dit een prima programma.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:41 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat een fijn programma blijft dit toch zo op de vrijdagavond.
Hij blijft het maar proberen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Genee probeert een Cock-grap te maken, maar hij is niet helemaal gelukt
wat wil je dan antwoorden op zo'n vraag?quote:
Die ellende is alleen op maandag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik heb Matthijs nog niet gezien! Die zal ons toch wel gaan verblijden met z'n financiële diepte- analyses en andere open deuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |