abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 december 2010 @ 15:59:11 #102
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89680349
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:50 schreef Lush-lady het volgende:
http://www.garnstudio.com(...)r=0&d_id=702&lang=nl

deze bedoel ik. Hij is wel leuk geworden alleen de muts is veel minder lang en mooi als op de foto staat weergeven. Hier klopt het patroon niet meer.

groetjes
als je t plaatje telt zijn t 20 rijen voor de rand van de hoed begint, lijkt me niet zo lastig om m te verlengen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_89680359
moet ook wel lukken, ik ben alleen pas vanaf deze week haakverslaafd. ik had nog nooit gehaakt, ik was altijd aan het breien en schilderen tot ik dus iets anders wilde gaan doen, vandaar mijn vragen. toch ben ik er wel trots op.
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_89680442
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:59 schreef Ynske het volgende:

[..]

als je t plaatje telt zijn t 20 rijen voor de rand van de hoed begint, lijkt me niet zo lastig om m te verlengen
Was ik ook net mee bezig (tellen dus) :P
In het patroon staan zo te zien maar 9 rijen plus een ketting, zal wel een vertaalfoutje zijn.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 december 2010 @ 16:02:10 #105
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89680484
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:01 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Was ik ook net mee bezig :P
In het patroon staan zo te zien maar 9 rijen plus een ketting, zal wel een vertaalfoutje zijn.
nee er staat

4 toeren met 1 v in iedere v. Vul het hoofd met een beetje kussenvulling. Haak nu 2 v samen over de hele toer zie boven = 16 v. Haak 3 toeren met 1 v in iedere v.
Haak om de hoed naar een kant te laten wijzen steeds de eerste 2 v elke toer samen tot er 3 v over zijn.

dus je moet na die 8 toeren gaan minderen waarbij je iedere toer 2 moet samenhaken
dan kom je makkelijk aan die 20 rijen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_89680558
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:02 schreef Ynske het volgende:

[..]

nee er staat

4 toeren met 1 v in iedere v. Vul het hoofd met een beetje kussenvulling. Haak nu 2 v samen over de hele toer zie boven = 16 v. Haak 3 toeren met 1 v in iedere v.
Haak om de hoed naar een kant te laten wijzen steeds de eerste 2 v elke toer samen tot er 3 v over zijn.

dus je moet na die 8 toeren gaan minderen waarbij je iedere toer 2 moet samenhaken
dan kom je makkelijk aan die 20 rijen
Ja, ik las wat snel inderdaad oO< (ik moet ook eigenlijk met mijn scriptie bezig zijn maar pauzes horen er ook bij)
pi_89681714
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:01 schreef trui het volgende:
eska, alweer een hele deken joh, wat een werk! ik snap denk ik wel wat je bedoelt maar ik zou niet zo goed weten wat je er 't best mee kunt doen. ik zou denk ik een extra clustertje maken op de plaats van dat aan elkaar gehaakte, dus dan doe je drie stokjes verdeeld om dat naad-uiteinde, een losse en vervolgens weer 'gewoon' verder clusters maken in de vorige rand. als dat echt teveel wordt dan die naad juist overslaan, dus net doen of 't naadje er niet is?

Dank voor 't meedenken! (en voor 't snappen van wat ik beschreef :P ) Uiteindelijk maar besloten om de naad te beschouwen als een clustertje-van-de-vorige rij. Gewoon 1 losse daarboven dus. Lijkt nog het aardigst uit te pakken.
't Is overigens een snelle tussendoor-deken hoor. Met Zeeman-acryl, waar ik eigenlijk helemaal niet van houd. Maar dan toch steeds weer vallen voor de prijs, hè. :D En het haakt zo lekker vlug weg. Daarbij is een nieuwe bol zó gehaald, als ik net niet genoeg heb. Bovendien worden de restanten door de kinders weer gebruikt voor van alles en nog wat. Haat-liefde-verhouding dus, met dat spul. :+
De deken met heerlijke zachte katoen gaat aanzienlijk minder vlot. ;)
  woensdag 8 december 2010 @ 17:35:08 #108
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89684811
Lijnloos, leuk kerstboompje :)

Loopband staat. (ik wil nee. nee je mag pas morgen. ja maar...)
Wel een joekel van een ding. Kan hem wel opklappen maar ik wil hem elke morgen gebruiken dus dat lijkt me niet handig.
Ga toch even testen oftiehetdoet :P
pi_89691768
Hoi :W
pi_89692135
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:16 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hoi :W
:W
kort maar krachtig
pi_89692207
ja heb niet zoveel nieuws :P
Mn witte flappie heeft een hoofd, en een oor.
Schiet al bijna op :P
Moet leren enzo. alleen heb ik geen idee waarom ik uberhaupt nog naar mn tentamen ga
pi_89693775
joepie weer twee beestjes af!!!!

deze was al klaar de andere foto's volgen...
pi_89693969
Hee die heb je uit een boekje! die hadden wij laatst geleend uit de bieb. De beer is erg leuk daaruit!
  woensdag 8 december 2010 @ 20:56:03 #114
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89694018
hihi wat een leuk beestje Lush-Lady!

en Lijnloos ik vind je kerstboom GS ook tof!! :D

goed ik ga maar weer eens wat GSjes maken onder het genot van Glee ^^
pi_89696293
Argh, ik was al halverwege mijn bericht en toen was 'ie opeens weg... :'(

Nieuwe poging:
Ik heb motivationele problemen om werkjes af te maken. Het afwerken of zelfs verder haken lukt me de afgelopen weken niet. Hopelijk helpt het als ik wat WIP-foto's hier laat zien. Groepsdruk enzo... ;)

Stapeltje oldrosewrap:

Kerststerren (1,25mm haaknaald)

Kerststerren (katoen 3mm):

Lucy's kerstversiering:

Granny Bunting:

Ik wil de kerststerren nog met stijfsel bewerken. Heeft iemand een tip waar ik dat kan krijgen? Hebben ze dat bij de 'gewone' drogist (etos/kruidvat?).
Ik wil ook wel van die leuke belletjes al Lucy op haar blog laat zien. Daarvoor nog tips? Ik heb al wel leuke kralen gescoord bij action en zeeman! :Y

Trusten alvast! :O
pi_89696447
Ooh leuke dingen Knitwit! En dat beertje is ook apart, zo oranje :D
kan je niet een klein pakje stijfsel bij de doe-het-zelf zaak, gamma, karwei, praxis, formido etc. halen? Mag aannemen dat dat niet het duurste spul is. Wat je eventueel ook zou kunnen doen, mocht het opeens heel duur worden, is met haarlak inspuiten (mega giga super extra sterk uiteraard) maar dat zal misschien niet zo stevig worden, en of het verkleurd heb ik eigenlijk geen idee van?
  woensdag 8 december 2010 @ 21:41:33 #117
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89696531
wow knitwit, dat zijn nogal wat wips!! en leuke dingen ook! ik ben net ook zo'n lucy kerstdecoratie aan 't maken, gaat lekker snel. :) alleen maak ik die 'lange dc's' uit de 4e ronde minder lang dan jij ze maakt, geloof ik. [edit]ik heb nog even zitten kijken maar dat laatste is toch niet het geval. het lijkt alleen op een of andere manier een beetje anders.[/edit]

stijfsel is hier inderdaad bij de drogist te krijgen (maar ik was bij ons buurtdrogistje, niet zo'n etos / kruidvat). er is spray en poeder (dat je op kunt lossen). belletjes kun je kopen bij bijvoorbeeld xenos of hema. en anders bij hobbywinkels natuurlijk. :)

[ Bericht 12% gewijzigd door trui op 08-12-2010 21:49:53 ]
in de haak.
pi_89696621
Leuk knitwit, ga je ze in de kerstboom hangen?

Stijfsel ligt overigens ook gewoon bij de appie tussen de wasmiddelen ;)
pi_89696956
Oh knitwit, heerlijk, zoveel WIPjes! :D
Die oldrosewrap, wat een mooie kleurencombi! Ik zie de hele wrap eigenlijk al zó voor me. O+
En de kleuren van de Granny Bunting vind ik ook erg mooi.:Y
Als je deze projecten niet afmaakt, dan stel ik voor dat je ze naar mij stuurt. Anders is het echt tè zonde. :7 (helpt dat, om ze nu toch maar af te maken? :+ )
pi_89697078
Wow, dank voor de tips! Morgen maar eens naar de appie.
Belletjes bij hema!? wat een topwinkel is het toch _O_
Ik weet niet of we een kerstboom kopen dit jaar. Misschien hang ik ze gewoon in de kamerplant! ;)

@trui: ik doe die laatste ronde helemaal tot waar de dc uit de vorige ronde door gehaald werden. Het is een leuke variant vind ik. Misschien ga ik het ook nog wel toepassen op een kussen ofzo, als randje.

@Eska, ik ben ook wel echt tevreden over de oldrosewrap, maar ik heb niet genoeg wol. Ik moet even gaan zoeken om te kijken of ik er ergens nog meer van kan krijgen. Anders wordt het misschien een kinder- of zelfs poppensjaaltje.
Ik hou in gedachten dat als het niet lukt ik nu een adresje heb waar ik het kan dumpen! ;)
pi_89697090
Wat ik trouwens heb gemerkt bij de buntings is dat als ik het volgens het patroon doe, ze een beetje rondachtig-driehoekig worden. Ik wilde echte driehoekige vlaggetjes. Ik heb dus het patroon enigzins aangepast. Ik weet even niet zeker meer hoe het in het normale patroon zat, maar ik heb 8 steken in de beginring genomen, daarna tweede ronde dus in elke van die 8 spaces een granny dinges gemaakt, maar in de 3e ronde heb ik in wat ik als de bovenkant van het vlaggetje beschouw 1 granny dinges weggelaten, zodat er op de 2e ronde als het ware een granny dinges is met 6 steken, die niet wordt gescheiden door een 3e ronde granny dinges. Het valt niet echt op (vind ik) maar het geeft ze net een puntiger uiterlijk waardoor ik ze mooier vond.
  woensdag 8 december 2010 @ 22:35:51 #122
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89699618
om de een of andere reden doet die foto van de Lucy kerstversiering er heeeeeeeeeeel lang over om te laden, en er staan zoveel positieve dingen over dat ik nu ook heeeeeeeeeeeel nieuwsgierig ben! edit: ja zie ze nu wel! leuk zeg lekker vrolijk! :D en ik zou zeggen: lekker versieren, is leuk om te doen ^^

maar wat een hoop Wipjes zeg!! en ook allemaal dingen die je aan elkaar moet zetten, en niet 3 maar 100 ofzo :( dus snap dat je geen zin hebt om het af te maken...ik zou zeggen: stel doelen ;)
die versiering moet natuurlijk af voor kerst, en het is wel leuk als je er iets langer van kunt genieten dan die 2 dagen ;) dus dat lijkt me doel nummer 1

en die vlaggetjes: ik zou zeggen de eerst volgende verjaardag? :) (als je geluk hebt pas augustus ofzo ;))

oh en de sneeuwvlokken ook deze winter eigenlijk wel...maar mag wel na kerst, want dan is het nog 3 maanden winter ongeveer ^^
en je old rose wrap...das echt balen dat je niet genoeg wol hebt :( hopelijk kun je het nog vinden...

Ik hoef nog maar 4 groene GSjes voor de Up! :D maar die komen later want ik ben naar boven aan het werken en die moeten onder wat ik al heb ;) ga nu verder met wit....ook 14, hopelijk lukt het me vanavond :D
  woensdag 8 december 2010 @ 22:49:38 #123
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89700377
Knitwit mooie Wipjes.
Van mij geen schop hoor, ik ben alleen blij dat ik die kerststerren en sneeuwvlokjes nog eens zie.
Ik zou ze hier graag hangen maar dan als een slinger (dus een beetje als die vlaggetjesslingers die we hier af en toe zien). Hier achter mijn computer zit zo'n schrootjeswand en die mag best een beetje opgeleukt worden.
Als ik nooit meer een schrootje hoef te zien ben ik een gelukkig mens hahaha.
pi_89702439
:W hallo! daar ben ik weer eens! en ik kom even wat laten zien, wat ik in de afgelopen tijd gemaakt heb:
een balletje van alleen maar pentagonnen (mislukte pentagonnen van de star-hexagon/pentagon)

een kerstbal:

en een kersthanger die eerst een kerstbal had moeten zijn, maar waar ik me had vergist... het had een hexagon moeten zijn ipv een pentagon. nu paste die niet om de ronde plastic bal heen...

met excuses voor het overbelichten van de foto's... de flits was te licht en zonder was het te donker... ik moet ook eigenlijk foto's maken bij daglicht... :)

Lijnloos, love the tree! :D

Knitwit, mooie dingen gemaakt hoor! :Y

Lush, schattig knuffeltje! lekker kleurig! :)
  woensdag 8 december 2010 @ 23:37:07 #125
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89702628
Mijsje, hoopt dat alles goed met jou is :)

Lush, ik was je fleurige knuffel eventjes vergeten maar ik werd gewoon helemaal blij van er naar te kijken, dus dat moet nog wel even gemeld worden *O*
pi_89702913
Knitwit, tof die versiering van Lucy! Zag toevallig vandaag haar blog en dacht nog "goh, die zijn leuk, zou ik dat ook kunnen/willen maken?"... Als we een boom neergaan zetten dan ga ik die misschien nog wel maken. Maar ik ben bang dat die gesloopt wordt door het kleine ding hier.

Essei, jij bent al echt lekker bezig hoor... doe nog es een foto?! :@
  woensdag 8 december 2010 @ 23:56:15 #127
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89703551
om de een of andere reden werk ik in groepen van 14 ( ?) (toeval hoor :P) maar als ik 14 zwarte heb gemaakt en dan weer rijen vast heb gezet zal ik een foto posten ;)
(maar die 14 zwarte komen het weekend ofzo :P) maar nog ff geduld dus.

Leuk je bal en kerstballen Mijsje!! :D

Lijnloos: klein boompje op een tafel ofzo?? en inderdaad gehaakte of plastic ballen :P (was de oplossing van zus vorig jaar ;))
  donderdag 9 december 2010 @ 01:05:19 #128
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89705559
mijn dochter houdt heel erg NIET van knoopjes, dus voor ons een paar knooploze kerstdecoraties van Lucy:

in de haak.
pi_89708158
Dank voor alle tips en lovende woorden. O+

@Kirsten, dank voor de tip voor de buntings. Ik vind dit ronde wel schattig, het lijken een beetje obese vlaggetjes! ;)

@EsseEi dank voor het helpen prioriteiten stellen. Dit is allemaal wel echt een goede motivatie (schop onder mijn kont..) om het af te gaan maken.

@Trui, wat een leuke kralen zeg! Vooral dat uiltje is echt ontzettend lief. :Y
  donderdag 9 december 2010 @ 09:13:45 #130
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89708601
haha obese vlaggetjes ;)
graag gedaan hoor, ik vind het zelf altijd heel erg schelen. Dan denk ik: AAAH IK MOET ZO VEEL. maar als je dan eens rustig op een rijtje zet wat nou echt belangrijk is valt het wel weer mee ;)

en trui: LEUK je kerstversiering!!! :D krijg ook helemaal zin om dat te maken, maar ja heb al een berg niet breekbare versiering....
(en het klinkt echt alsof je dochter een knoopjesfobie heeft ;))

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 9 december 2010 @ 09:16:13 #131
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89708648
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 09:13 schreef EsseEi het volgende:
(en het klinkt echt alsof je dochter een knoopjesfobie heeft ;))
dat is in zekere zin ook echt het geval. ze wordt er echt onpasselijk van, en vindt ze stinken. soms behoorlijk lastig! maar voor kerstversieringen ga ik niet moeilijk lopen doen. :)
in de haak.
  donderdag 9 december 2010 @ 09:19:59 #132
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89708732
oh dat is wel lastig ja! maar inderdaad, met versiering ga je daar niet moeilijk over doen :)
heb het wel eens vaker gehoord van mensen (over hun kinderen)....
  donderdag 9 december 2010 @ 11:39:36 #133
78666 muts88
goedgemutst
pi_89712352
Dit keer geen poppetje, maar een muts die ik gister heb gemaakt.
Dikke muts is geen overbodige luxe met dit weer natuurlijk ;)

donderdag 9 december 2010 @ 11:41:48 #134
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89712440
leuk muts!!
in de haak.
  donderdag 9 december 2010 @ 12:54:28 #135
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_89715043
Ik heb gisteren nog wat wanten gemaakt voor een iemand in Fokkers helpen Fokkers
[gevraagd] iets liefs voor mijn zieke mama

People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_89722145
Weer een nachtje doorgewerkt en gelukkig weer tijd gehad om te haken. Tis echt heel erg, ik ben nu denk ik officieel besmet met het haakvirus. Ik wil ook gaan uitvinden of ik andere steken kan haken dan alleen vasten... staat vast ook wel op het inernet. Ik heb hele leuke kerstboomhangers voorbij zijn komen hier. Dan moet wel goedkomen dus.....

groetjes

weer een beertje /beestje /hondje (wat is het eigenlijk)

en de kerstversiering

[ Bericht 2% gewijzigd door Lush-lady op 09-12-2010 15:44:57 ]
  donderdag 9 december 2010 @ 15:52:13 #137
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89722955
Leuk, Lady-Lush. Slecht nieuws voor je, het haakvirus is ongeneeslijk :P

In het OP van elk haaktopic staan een hoop links, het hele internet is volgegooid met haaktraining in tekst, beeld en video dus dat gaat echt wel lukken. Veel plezier.
pi_89723392
gaat helemaal goedkomen, ik heb nog een nachtdienstje om het uit te zoeken, ik ben ook met het breivirus besmet maaar daar is nog geen topic over op fok (snif)

Het paddestoeltje heb ik dubbeldraads gehaakt met een glittertje erin, leuk voor in de boom
  donderdag 9 december 2010 @ 16:33:54 #139
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89724806
gaat goed daar, ladylush!!! ^O^
in de haak.
  donderdag 9 december 2010 @ 17:03:16 #140
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89725968
Leuke muts, muts ;)
en die want is ook tof! lief dat je dat hebt gemaakt TD! :)

En Lush Lady lief vrolijk beestje weer! :D en leuk de kerstversiering, inderdaad leuk een glitter-draad bij die paddenstoel! :D glinsters in de kerstboom doen het altijd goed natuurlijk.
Werk je in het ziekenhuis? lekker dan, van die rustige nachtdiensten ^^
pi_89725990
Er is wel een breitopic op FOK! hoor! Ik weet alleen niet in welk subforum het staat, maar Trui heeft er geloof ik wel eens in gecross-post dus die weet het vast wel ;)
pi_89726289
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 17:03 schreef EsseEi het volgende:
Leuke muts, muts ;)
en die want is ook tof! lief dat je dat hebt gemaakt TD! :)

En Lush Lady lief vrolijk beestje weer! :D en leuk de kerstversiering, inderdaad leuk een glitter-draad bij die paddenstoel! :D glinsters in de kerstboom doen het altijd goed natuurlijk.
Werk je in het ziekenhuis? lekker dan, van die rustige nachtdiensten ^^
yep, ik werk in het ziekenhuis. dan kan het 's nachts erg rustig zijn. Alleen maar een goed teken want dan gaat het met de patienten ook goed. Ik heb nu 5 nachtdiensten gehad. Die paddestoel was echt heel erg snel klaar en super makkelijk. Die heb ik van de drops kerstkalender. Erg leuk elke dag weer een verrassing wat er komen gaat.

Ik ben heel hard aan het breien en haken. We hopen een kindje te mogen adopteren en als we naar het buitenland gaan dan wil ik een koffer vol met knuffels meenemen voor de kindje die dan nog in het kindertehuis zitten. Breien werkt ook, ik heb al een poes gemaakt en ben nu bezig met een nijlpaard.

ik heb dus meer nachtdiensten nodig om meer te haken *O*
  donderdag 9 december 2010 @ 17:22:47 #143
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89726705
ohh wat een leuk idee lush-lady om knuffels mee te nemen! en hopelijk lukt het, het adopteren, ga voor je duimen!

en inderdaad, die adventskalender van drops is erg leuk! verrassingen zijn altijd leuk
pi_89731297
het adopteren gaat wel lukken hoor, we staan al best hoog op de lijst *O* . En de knuffels haken en breien lukt ook wel goed, ik m aak nu eerste wat versiersels voor in de kerstboom.

tis zo leuk allemaal. Hebben jullie nog leuke patronen om in de boom te hangen??
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 december 2010 @ 19:22:56 #145
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89731485
ik ben op zoek naar een patroontje voor beestjes die lijken op woezel of pip, iemand misschien een idee?
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 9 december 2010 @ 19:38:30 #146
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89732242
Lush Lady hier staat leuke kerstversiering :)
en je kan op ravelry zoeken! :D

Ynske, heel hard googelen en overal waar je een gehaakte woezel en pip ziet een reactie achterlaten of ze misschien het patroon willen mailen (zo kwam ik ook aan m'n kikker en eend)
pi_89732882
Wat een leuke kerstversieringen!
Hier is het rustig want tentamen morgen.
Een oor en twee pootjes gehaakt. Morgen komt ie wel af.

LushLady, wat leuk adoptie! ben nu bezig met een oefenonderzoek(je) over adoptie.
  donderdag 9 december 2010 @ 20:38:12 #148
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89735142
zoo ook weer 14 zwarte GSjes af, kan ik weer 4 rijen op m'n Up bouwen.
maar even wachten, want m'n lieve mams is bezig wat draadjes voor mij af te hechten op het deel wat al aan elkaar zit ^^

oh en ze is kikker aan het haken, met saskia van de wibra, hij wordt echt vet groot!! super tof!
(maar nog wel afwachten hoe die wordt :P nu is het beetje apart)
pi_89735279
haha ik dacht dat ik alleen zon mams had die dingetjes deed(nieuw gezichtje maken enzo :P)

Pff ik ben blij als morgen voorbij is. Ben er ook totaal niet bij gewoon, door iets en ik vind het stom en ik wordt er gek van.

Kikker is inderdaad wel best groot.
pi_89735915
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:52 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat een leuke kerstversieringen!
Hier is het rustig want tentamen morgen.
Een oor en twee pootjes gehaakt. Morgen komt ie wel af.

LushLady, wat leuk adoptie! ben nu bezig met een oefenonderzoek(je) over adoptie.
wat voor onderzoekje doe je dan :?
  donderdag 9 december 2010 @ 20:59:04 #151
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_89736098
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 12:54 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb gisteren nog wat wanten gemaakt voor een iemand in Fokkers helpen Fokkers
[gevraagd] iets liefs voor mijn zieke mama

[ afbeelding ]
Grappig, daar heb ik een paar sloffen voor gehaakt :D

De kerststal wil niet echt vlotten. Maria en het kindeke liggen al een tijdje klaar, maar Jozef ligt nog steeds uit elkaar en aan de rest ban ik nog niet eens begonnen :@
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_89736135
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:38 schreef EsseEi het volgende:
Lush Lady hier staat leuke kerstversiering :)
en je kan op ravelry zoeken! :D

Ynske, heel hard googelen en overal waar je een gehaakte woezel en pip ziet een reactie achterlaten of ze misschien het patroon willen mailen (zo kwam ik ook aan m'n kikker en eend)
thanx, het zijn super links.

door dit forum ga ik nog meer haken, mijn nachtdienst zal wel te kort zijn aankomende nacht. speeking off, ik moet er zo vandoor :W
pi_89736407
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:55 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

wat voor onderzoekje doe je dan :?
Onderzoekje met geaopteerden uit China met special needs, is zeg maar om ons studenten een beeld van een onderzoek(je) te geven. Maakt deel uit van een echt onderzoek enzo.
  donderdag 9 december 2010 @ 21:19:12 #154
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89737057
haha LL dit forum steekt onwijs aan he? leuke dingen zien is nog meer willen maken :)
die attic24 heeft sowieso leuke, vrolijke dingen (granny stripes enzo)
en ravelry, kende je die al? is namelijk echt geweldig! zo veel hebben ze!

Muck, jammer dat je kerststal niet wil vlotten. kan me voorstellen dat ze allemaal op elkaar lijken en dat je er daarom niet zo'n zin in hebt ofzo??
ach anders is het voor volgend jaar ook leuk :)

*ik vind m'n mam echt heel lief haha, up is veel minder bobbelig zo zonder de draadjes :D*
  donderdag 9 december 2010 @ 22:35:41 #155
112545 Muck
pi_89741089
Hmm, dat is het niet. Ik ben op het moment te ziek om ingewikkelde dingen te doen, omdat ik me niet kan concentreren en gewoon te moe ben om wat dan ook te doen.
Ik probeer voor kerst Jozef nog in elkaar te krijgen en dan komt de rest volgend jaar inderdaad wel :)
pi_89741646
hi, ik heb een hoop gemist. ben even te ziek om te haken of breien. ben al sinds zondag met hoge koorts. blijk een fikse darmontsteking te hebben en heb echt 0,0 energie en veel pijn... beuh... nu tien minuten gecomputerd en dat is eigenlijk al teveel...

maar ik zag leuke dingen voorbijkomen en dat wilde ik even zeggen O+ vrolijke plaatjes vrolijken me op!
Kwak
  donderdag 9 december 2010 @ 22:48:46 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89741717
Dat zie ik nog net even gepost worden; lekker je bedje in dan Kwak!!

Beterschap voor jou en ook voor Muck!!
pi_89741899
Muck en Kwak, jullie hebben ook niet veel geluk... bah, zo ziek zijn allebei... Beterschap hoor, meiden! :*
  donderdag 9 december 2010 @ 23:21:42 #159
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_89743505
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:59 schreef Muck het volgende:

[..]

Grappig, daar heb ik een paar sloffen voor gehaakt :D

:D
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:40:42 #160
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89744440
en ik een onderbroek! :o

(geintje)

beterschap kwakz0r & muck! :*

[ Bericht 0% gewijzigd door trui op 10-12-2010 00:16:28 ]
in de haak.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:43:53 #161
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89744595
ik heb echt HEEEL hard gehaakt en genaaid vanavond (pas 5 minuten klaar ;)) en nu zitten er dus weer 4 rijen op de Up! :D en is z'n hoed bijna klaar (nog 1 rijtje aan de onderkant).
maar omdat het nu al kwart voor 12 is volgt een foto morgen....maar je ziet nu echt vordering enzo, vet leuk! :D:D

Beterschap kwakz en muck!!! die buikgriep heerst trouwens! moeder is ook goed ziek geweest, 3 dagen geslapen ofzo (terwijl ze normaal volgens mij het liefst om 6 uur opstaat)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:51:09 #162
78666 muts88
goedgemutst
pi_89744990
Bedankt voor de muts complimenten! :)

Wat een mooie wanten TwistedDarling en mooie kerst deco zie ik hier voorbij komen!

EsseEi, volgens mij is dat dezelfde groen die ik oa voor mijn Yoda poppetje heb gebruikt. Mooie kleur is dat!

Whoop, succes met je tentamen. Ik heb ze gelukkig niet meer, maar nog vers in het geheugen ;)
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:05:54 #163
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89745805
nog even voor 't slapen gaan, ik zag dit: elizabeth cat heeft ook van die lucy christmas decorations gemaakt, en weet ze weer prachtig te presenteren:

O+
in de haak.
pi_89750558
Hier zijn jullie :D , ik was het topic even kwijt. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 10 december 2010 @ 06:05:29 #165
30252 Soempie
Procreating
pi_89750586
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:05 schreef trui het volgende:
mijn dochter houdt heel erg NIET van knoopjes, dus voor ons een paar knooploze kerstdecoraties van Lucy:

[ afbeelding ]
Waar heb je dat uiltje vandaan? O+

En wat een leuke kerstdecoraties hier allemaal! Ik haak niks voor in de kerstboom, maar nu wel een Rudolf om gewoon ergens neer te zetten. Heb het hoofd met de rode neus al af. Verder nog meer boeken besteld. :@ Onder andere van Barnden: Haken! Alle steken verzameld. _O_

En nog even een vraag: ik wil een plantenpot maken en daar heb ik een patroon voor. Was al begonnen, maar viel veel te klein. Kan ik het patroon dan zo aanpassen dat het ding veel groter wordt (want er moet nog een cadeautje in)? Gewoon eerst de cirkel groter maken en dan kijken hoeveel keer groter en dan zo berekenen dat bijvoorbeeld alle toeren keer twee moeten? Of is daar een methode voor? :? Anders ga ik het gewoon op gevoel doen, maar heb daar nog niet zo'n vertrouwen in.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_89751774
Ik geloof dat het makkelijkste met circkels groter maken is:

basiscirkel van x aantal steken (dus als je hem groter wil die groter maken)
2e toer alles dubbel
3e toer 2 sc in 1 stitch, 1 in next stitch (all around)
4e toer 2 sc in 1 stitch, 1 in next 2 stitch (all around)
5e toer 2 sc in 1 stitch, 1 in next 3 stitch (all around)
etc.

en dan de vermeerderingen een beetje afwisselen in de rijen zodat je geen hexagonale vorm krijgt (die gaat de cirkel krijgen als je hem steeds op dezelfde plek laat meerderen.)
  vrijdag 10 december 2010 @ 09:09:41 #167
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89751863
haha die kerstversiering brengt m'n moeder op allemaal ideeën :P ze vind het super tof enzo.

Mag ik jullie er ook even op attenderen dat ze bij de xenos doosjes hebben met leuke (redelijk grote) kralen, voor niet zo heel erg duur??? :D (geloof 1 of 2 euro voor een doosje met...20? kralen, terwijl dat in andere winkels meestal wel duurder is). Voor als je leuk wil versieren enzo :)

oh ja en: FOTO!!! (beetje overbelicht, maar ging niet anders)

nu naar IKEA ^^
pi_89752035
Top EsseEi! Ziet er erg mooi uit. Ik hoop vandaag ook weer even wat rijen aan elkaar te kunnen maken, denk dat het wel moet kuknnen, weer weinig te doen op werk :+
  vrijdag 10 december 2010 @ 09:33:59 #169
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89752304
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 06:05 schreef Soempie het volgende:
Waar heb je dat uiltje vandaan? O+
de Xenos!
quote:
En nog even een vraag: ik wil een plantenpot maken en daar heb ik een patroon voor. Was al begonnen, maar viel veel te klein. Kan ik het patroon dan zo aanpassen dat het ding veel groter wordt (want er moet nog een cadeautje in)? Gewoon eerst de cirkel groter maken en dan kijken hoeveel keer groter en dan zo berekenen dat bijvoorbeeld alle toeren keer twee moeten? Of is daar een methode voor? :? Anders ga ik het gewoon op gevoel doen, maar heb daar nog niet zo'n vertrouwen in.
ja gewoon iets langer doorgaan met meerderen en zodra de bodemcirkel groot genoeg is stop je met meerderen, dan ga je 'omhoog'. als de pot ietwat schuin toeloopt naar buiten moet je nog hier en daar een beetje meerderen, maar niet meer zo veel als bij het haken van een platte cirkel.

schiet al lekker op EsseEi! ^O^
in de haak.
pi_89754971
Ziet er goed uit EsseEi!!

Sterkte aan de zieken! Ik ben zelf ook net ziek geweest, vandaag gelukkig weer wat beter, dit weekend nog rustig aan doen en dan kan ik maandag weer gaan werken, niet fijn om ziek te zijn, wou gisteren haken en ben er niet aan gekomen.

Straks wat verder haken, mijn sneeuwmannetje moet op zijn minst toch voor kerst af zijn :P Het is anders de moeite niet! Sinds gisteren heb k ook ideeën om een sjaal te haken, maar dat zal wel te laat zijn, dus geen idee of ik er nog aan begin haha
pi_89756116
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef EsseEi het volgende:
ik heb echt HEEEL hard gehaakt en genaaid vanavond (pas 5 minuten klaar ;)) en nu zitten er dus weer 4 rijen op de Up! :D en is z'n hoed bijna klaar (nog 1 rijtje aan de onderkant).
maar omdat het nu al kwart voor 12 is volgt een foto morgen....maar je ziet nu echt vordering enzo, vet leuk! :D:D

Beterschap kwakz en muck!!! die buikgriep heerst trouwens! moeder is ook goed ziek geweest, 3 dagen geslapen ofzo (terwijl ze normaal volgens mij het liefst om 6 uur opstaat)
SPOILER
was het maar buikgriep... ik ben helaas waarschijnlijk geveld door een bacterie. vanochtend de dokter weer gesproken. maandag nieuw bloedonderzoek en mn ehhh verzameld werk inleveren bij t lab, en dan hoor ik daar dinsdag meer van. hij gaat follow up bespreken met de internist enzo.... maar hij gokt dat omdat mn herstel nu zo langzaam gaat het al met al nog wel even zal duren.

een vriendin van me heeft op haar 19e een campylobacter infectie gehad en die was er zes weken zoet mee (kon na 4 weken weer een boterham met knakworstjes eten...). dokter zei dat t bij mij ook wel een flinke tijd zou duren voor alles weer helemaal normaal is. dus ik doe t maar rustig aan. straks eens bellen met werk over hoe en wat...
Kwak
pi_89756454
oh, iemand nog een tip? ik wil graag een goudkleurig mutsje haken voor mezelf voor mn kerstoutfit. ik zoek dus een leuk glitterwolletje, online, maar welke wolwinkels bezorgen snel?
Kwak
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:48:13 #173
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_89756879
Ik ben ook weer aan het haken geslagen! Het is winter, ik hang veel op de bank momenteel :P dus tijd om weer kleine projectjes te starten.
Om een lekkere muts te haken, wil ik flink dik garen hebben, de handwerkwinkel hier verkoopt dat niet. Zijn er goede webwinkels die dik garen verkopen? Op de site van Hobbygigant krijg ik het zo niet gevonden.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_89757313
* Vicky is er ook nog :D
Haken staat alleen op een laag pitje.. geen zin/tijd/puf enzo :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89758729
Het lijkt me zo leuk! Is het moeilijk? Het vervelende is dat ik dingen van 'papier' nooit kan leren.. staan alle steken doodleuk uitgelegd met plaatjes maar dan lukt het me gewoon niet :( Oftewel, ik zou het graag willen leren maar zou niet weten hoe en waar te beginnen :')
  vrijdag 10 december 2010 @ 12:41:26 #176
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89759096
Youtube :Y zoek maar op crochet tutorials!

The Knit Witch is heel duidelijk :)
pi_89760320
Dank! Ga ik doen :) En loop ook eens een hobbiewinkel binnen denk ik :)
pi_89761117
heaven, ik heb het geleerd met onderstaand filmpje (ok ik zeg er niet expliciet bij dat ik 5 keer ben moeten herbeginnen en dat het uiteindelijk een blokje leek ipv een kers maar ah, nu lukt het :P )

vrijdag 10 december 2010 @ 13:56:47 #179
78666 muts88
goedgemutst
pi_89761944
Supertof @EsseEi :D
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:58:56 #180
78666 muts88
goedgemutst
pi_89762025
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:48 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben ook weer aan het haken geslagen! Het is winter, ik hang veel op de bank momenteel :P dus tijd om weer kleine projectjes te starten.
Om een lekkere muts te haken, wil ik flink dik garen hebben, de handwerkwinkel hier verkoopt dat niet. Zijn er goede webwinkels die dik garen verkopen? Op de site van Hobbygigant krijg ik het zo niet gevonden.
Ik zag dat ze bij de Wibra nu ook dik garen (80% acryl en 20% wol, meen ik te herinneren) hebben. Misschien is dat iets?
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:22:17 #181
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89762865
thnx voor de complimentjes :)
balen kwakz dat het toch iets complexer is :S

ik dacht dus altijd dat muts een pinguin als plaatje had en ik dacht dus dat PM-girl het zelfde plaatje had ;) maar muts heeft een...muts ;) haha

en welkom heaven7! hopelijk kom je eruit! :D
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:24:03 #182
94046 PM-girl
pi_89762940
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:58 schreef muts88 het volgende:

[..]

Ik zag dat ze bij de Wibra nu ook dik garen (80% acryl en 20% wol, meen ik te herinneren) hebben. Misschien is dat iets?
Bij de WIbra ben ik tot nu toe nooit geslaagd, maar wie weet. ik bedoel wel echt dik dik garen om te haken, net zoiets grofs als Taartjesfee gebruikt heeft in haar kindermuts.
*
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:28:04 #183
78666 muts88
goedgemutst
pi_89763090
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:22 schreef EsseEi het volgende:

ik dacht dus altijd dat muts een pinguin als plaatje had en ik dacht dus dat PM-girl het zelfde plaatje had ;) maar muts heeft een...muts ;) haha

Haha, ik ben van plaatje gewisseld, had eerst een vrouwtje. Maar aangezien fok dat exact dezelfde plaatje nu gebruikt voor statussen (die voor de username staat) heb ik maar even wat anders uit gezocht :P
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:30:31 #184
78666 muts88
goedgemutst
pi_89763183
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:24 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Bij de WIbra ben ik tot nu toe nooit geslaagd, maar wie weet. ik bedoel wel echt dik dik garen om te haken, net zoiets grofs als Taartjesfee gebruikt heeft in haar kindermuts.
Weet niet of elke Wibra dezelfde voorraad wol heeft, maar deze dikte had ik eerder ook nog nooit gezien. Was denk ik iets van een halve cm-cm dik.
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:36:45 #185
94046 PM-girl
pi_89763456
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:30 schreef muts88 het volgende:

[..]

Weet niet of elke Wibra dezelfde voorraad wol heeft, maar deze dikte had ik eerder ook nog nooit gezien. Was denk ik iets van een halve cm-cm dik.
Dat klinkt prima, ik zal toch eens gaan kijken.
*
pi_89765322
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:10 schreef heaven7 het volgende:
Dank! Ga ik doen :) En loop ook eens een hobbiewinkel binnen denk ik :)
Of koop een kop warme chocolademelk voor mij in een leuk tentje en ik leer het je in Arnhem ;)

* Lyssa woont ook in Arnhem

En misschien ben je wel de Rianne die ik ken van vroeger ;)
pi_89765673
Het ging beter dan verwacht maar had bij het openvragen gedeelte een vraag voor 15 niet gemaakt, werd er chagerijnig van :P

Trui hoe ging je sollicitatieiets?
pi_89767642
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:28 schreef muts88 het volgende:

[..]

Haha, ik ben van plaatje gewisseld, had eerst een vrouwtje. Maar aangezien fok dat exact dezelfde plaatje nu gebruikt voor statussen (die voor de username staat) heb ik maar even wat anders uit gezocht :P
ik dacht dat je daarom dat vrouwtje als je usericon had... :P hahaha
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:09:16 #189
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89769901
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:48 schreef PM-girl het volgende:
hobbydoos verkoopt bijvoorbeeld Drops Eskimo. lekker dik en heerlijk zacht! maar een bolletje is wel zo op, dus bestel niet te weinig!
in de haak.
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:22:50 #190
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89770323
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:59 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

door dit forum ga ik nog meer haken, mijn nachtdienst zal wel te kort zijn aankomende nacht. speeking off, ik moet er zo vandoor :W
Dat was er bijna tussendoor geschoten maar ik zie het nog net op tijd. Ons de schuld geven van jouw eigen zwakheid he? Nee nee die vlieger gaat niet op, dame :P

Kwak, nogmaals beterschap. Hoop dat je dokter ongelijk krijgt met zijn "lange duur" voorspelling.
Stefanie, jij ook sterkte met de laatste loodjes van weer op de been komen.

:* :W
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:26:16 #191
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89770447
whoop, lief dat je 't vraagt! het ging wel aardig vond ik, maar 't was behoorlijk pittig. ik kan er nog weinig over zeggen. het zal sterk afhangen van de concurrentie denk ik. maar ik heb m'n best gedaan. ik heb wel eens met meer spijt terug gekeken op een sollicitatiegesprek (over hoe ik 't beter had kunnen doen). en jouw tentamen? oh wacht ik lees het al. maar wat bedoel je met 'een vraag voor 15' ?
in de haak.
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:44:21 #192
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89771072
Pittig gesprek houdt hopelijk ook een baan op uitdagend niveau in, dus spannend ^O^

Oef, ik moet nog moeite gaan doen om mn riddertje af te gaan maken, want het is echt vreselijk gepriegel :X heb vandeweek het lijfje en 1 been van het harnas gemaakt, en mèn, ik had echt kramp :o Dus beentje 2 stel ik nog even uit :')

Daarna moet er nog op geborduurd worden, ook niet mn hobby, dus dan hoop ik maar dat het wel echt mooi wordt oO<
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:46:24 #193
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89771152
nou dat zeker. ik denk dat ik dan een stuk minder haaktijd zal hebben... maar ja, je kunt niet alles hebben he. :+

het riddertje wordt vast prachtig! O+
in de haak.
pi_89772111
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:26 schreef trui het volgende:
whoop, lief dat je 't vraagt! het ging wel aardig vond ik, maar 't was behoorlijk pittig. ik kan er nog weinig over zeggen. het zal sterk afhangen van de concurrentie denk ik. maar ik heb m'n best gedaan. ik heb wel eens met meer spijt terug gekeken op een sollicitatiegesprek (over hoe ik 't beter had kunnen doen). en jouw tentamen? oh wacht ik lees het al. maar wat bedoel je met 'een vraag voor 15' ?
Ow 15 punten :P maar weet niet eens van de hoeveel eigenlijk, 40 of 50 denk ik, plus dan nog het mc gedeelte
Maar heb zojuist mn mcgedeelte nagekeken, 14 van de 30 goed, zegt mn moeder: maar dat is bijna de helft dat is best goed! Thanks mam :P

Dus het wordt geen 1, maar een 2 is nog niet uitgesloten denk ik :P

Nu ga ik even haken :P Hoef ik niet zo hard bij na te denken.
  vrijdag 10 december 2010 @ 18:42:26 #195
112545 Muck
pi_89772994
Bedankt allemaal!
En EsseEi, ik zou er een lief ding voor over hebben om buikgriep te hebben, dat gaat namelijk weer over, en ME niet helaas ;)

Ik heb vandaag wel één van de twee sloffen af gekregen, dat gaat lekker snel en ik hoef er niet bij na te denken *O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 10 december 2010 @ 18:50:19 #196
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89773310
essie-ei je gaat lekker :Y

@muck welke sloffen ben je aan het maken?

jullie zijn toch ontzettende klepperts zeg :@
Today is life -

Dale Carnegie
pi_89776279
Ik ga straks even de foto's uploaden. Na alle leuke kerstversieringen voorbij zien komen heb ik me er ook aan gewaagd. M'n deken schiet nog niet zo op (weet eigelijk niet of ik hem al genoemd had). Ik had bedacht hem voor een verjaardag te geven aan iemand die het altijd koud heeft. Gelukkig is de verjaardag in februari. Het is een grannystripe met de maten van attic24. Gelukkig kwam ik er net na opmeten achter dat ik in de lengterichting aan het werken ben... Zat al te vogelen van shit als dit nog maar de breedte is ga ik het met 60 strepen nooit 1.50 m maken :')
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:10:41 #198
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_89777174
Vers van de pers! Mutsje om een baby om te toveren in Hello Kitty. _O-

pi_89777275
Het is schattig TD!!
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:15:25 #200
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89777368
ach wat super schattig TD!!!!! :D
kirsten chill dat je in de lengte werkt ^^ altijd leuk van die onverwachte meevallers :)

*hard aan het bedenken wat voor leuks ik kan doen het weekend (omgeving utrecht of den haag) maar heb echt geen idee (niks doen is best leuk maar doe ik al veel :P)*
pi_89777739
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 11:48 schreef PM-girl het volgende:
ik heb die van mij gemaakt met ragazze lei, zou wel zoekbaar moeten zijn.
Kwak
  zaterdag 11 december 2010 @ 03:46:32 #202
112545 Muck
pi_89794014
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 20:15 schreef EsseEi het volgende:
ach wat super schattig TD!!!!! :D
kirsten chill dat je in de lengte werkt ^^ altijd leuk van die onverwachte meevallers :)

*hard aan het bedenken wat voor leuks ik kan doen het weekend (omgeving utrecht of den haag) maar heb echt geen idee (niks doen is best leuk maar doe ik al veel :P)*
Er is zondag een kerstmarkt in Wijk bij Duurstede, dat is niet zo ver van Utrecht :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')