Ik zag dat ze bij de Wibra nu ook dik garen (80% acryl en 20% wol, meen ik te herinneren) hebben. Misschien is dat iets?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:48 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben ook weer aan het haken geslagen! Het is winter, ik hang veel op de bank momenteeldus tijd om weer kleine projectjes te starten.
Om een lekkere muts te haken, wil ik flink dik garen hebben, de handwerkwinkel hier verkoopt dat niet. Zijn er goede webwinkels die dik garen verkopen? Op de site van Hobbygigant krijg ik het zo niet gevonden.
Bij de WIbra ben ik tot nu toe nooit geslaagd, maar wie weet. ik bedoel wel echt dik dik garen om te haken, net zoiets grofs als Taartjesfee gebruikt heeft in haar kindermuts.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:58 schreef muts88 het volgende:
[..]
Ik zag dat ze bij de Wibra nu ook dik garen (80% acryl en 20% wol, meen ik te herinneren) hebben. Misschien is dat iets?
Haha, ik ben van plaatje gewisseld, had eerst een vrouwtje. Maar aangezien fok dat exact dezelfde plaatje nu gebruikt voor statussen (die voor de username staat) heb ik maar even wat anders uit gezochtquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:22 schreef EsseEi het volgende:
ik dacht dus altijd dat muts een pinguin als plaatje had en ik dacht dus dat PM-girl het zelfde plaatje hadmaar muts heeft een...muts
haha
Weet niet of elke Wibra dezelfde voorraad wol heeft, maar deze dikte had ik eerder ook nog nooit gezien. Was denk ik iets van een halve cm-cm dik.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Bij de WIbra ben ik tot nu toe nooit geslaagd, maar wie weet. ik bedoel wel echt dik dik garen om te haken, net zoiets grofs als Taartjesfee gebruikt heeft in haar kindermuts.
Dat klinkt prima, ik zal toch eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:30 schreef muts88 het volgende:
[..]
Weet niet of elke Wibra dezelfde voorraad wol heeft, maar deze dikte had ik eerder ook nog nooit gezien. Was denk ik iets van een halve cm-cm dik.
Of koop een kop warme chocolademelk voor mij in een leuk tentje en ik leer het je in Arnhemquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:10 schreef heaven7 het volgende:
Dank! Ga ik doenEn loop ook eens een hobbiewinkel binnen denk ik
ik dacht dat je daarom dat vrouwtje als je usericon had...quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:28 schreef muts88 het volgende:
[..]
Haha, ik ben van plaatje gewisseld, had eerst een vrouwtje. Maar aangezien fok dat exact dezelfde plaatje nu gebruikt voor statussen (die voor de username staat) heb ik maar even wat anders uit gezocht
hobbydoos verkoopt bijvoorbeeld Drops Eskimo. lekker dik en heerlijk zacht! maar een bolletje is wel zo op, dus bestel niet te weinig!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:48 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben ook weer aan het haken geslagen! Het is winter, ik hang veel op de bank momenteeldus tijd om weer kleine projectjes te starten.
Om een lekkere muts te haken, wil ik flink dik garen hebben, de handwerkwinkel hier verkoopt dat niet. Zijn er goede webwinkels die dik garen verkopen? Op de site van Hobbygigant krijg ik het zo niet gevonden.
Dat was er bijna tussendoor geschoten maar ik zie het nog net op tijd. Ons de schuld geven van jouw eigen zwakheid he? Nee nee die vlieger gaat niet op, damequote:Op donderdag 9 december 2010 20:59 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
door dit forum ga ik nog meer haken, mijn nachtdienst zal wel te kort zijn aankomende nacht. speeking off, ik moet er zo vandoor
Ow 15 puntenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:26 schreef trui het volgende:
whoop, lief dat je 't vraagt! het ging wel aardig vond ik, maar 't was behoorlijk pittig. ik kan er nog weinig over zeggen. het zal sterk afhangen van de concurrentie denk ik. maar ik heb m'n best gedaan. ik heb wel eens met meer spijt terug gekeken op een sollicitatiegesprek (over hoe ik 't beter had kunnen doen). en jouw tentamen? oh wacht ik lees het al. maar wat bedoel je met 'een vraag voor 15' ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |