abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 december 2010 @ 20:59:04 #151
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_89736098
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 12:54 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb gisteren nog wat wanten gemaakt voor een iemand in Fokkers helpen Fokkers
[gevraagd] iets liefs voor mijn zieke mama

[ afbeelding ]
Grappig, daar heb ik een paar sloffen voor gehaakt :D

De kerststal wil niet echt vlotten. Maria en het kindeke liggen al een tijdje klaar, maar Jozef ligt nog steeds uit elkaar en aan de rest ban ik nog niet eens begonnen :@
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_89736135
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:38 schreef EsseEi het volgende:
Lush Lady hier staat leuke kerstversiering :)
en je kan op ravelry zoeken! :D

Ynske, heel hard googelen en overal waar je een gehaakte woezel en pip ziet een reactie achterlaten of ze misschien het patroon willen mailen (zo kwam ik ook aan m'n kikker en eend)
thanx, het zijn super links.

door dit forum ga ik nog meer haken, mijn nachtdienst zal wel te kort zijn aankomende nacht. speeking off, ik moet er zo vandoor :W
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_89736407
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:55 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

wat voor onderzoekje doe je dan :?
Onderzoekje met geaopteerden uit China met special needs, is zeg maar om ons studenten een beeld van een onderzoek(je) te geven. Maakt deel uit van een echt onderzoek enzo.
  donderdag 9 december 2010 @ 21:19:12 #154
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89737057
haha LL dit forum steekt onwijs aan he? leuke dingen zien is nog meer willen maken :)
die attic24 heeft sowieso leuke, vrolijke dingen (granny stripes enzo)
en ravelry, kende je die al? is namelijk echt geweldig! zo veel hebben ze!

Muck, jammer dat je kerststal niet wil vlotten. kan me voorstellen dat ze allemaal op elkaar lijken en dat je er daarom niet zo'n zin in hebt ofzo??
ach anders is het voor volgend jaar ook leuk :)

*ik vind m'n mam echt heel lief haha, up is veel minder bobbelig zo zonder de draadjes :D*
  donderdag 9 december 2010 @ 22:35:41 #155
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_89741089
Hmm, dat is het niet. Ik ben op het moment te ziek om ingewikkelde dingen te doen, omdat ik me niet kan concentreren en gewoon te moe ben om wat dan ook te doen.
Ik probeer voor kerst Jozef nog in elkaar te krijgen en dan komt de rest volgend jaar inderdaad wel :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_89741646
hi, ik heb een hoop gemist. ben even te ziek om te haken of breien. ben al sinds zondag met hoge koorts. blijk een fikse darmontsteking te hebben en heb echt 0,0 energie en veel pijn... beuh... nu tien minuten gecomputerd en dat is eigenlijk al teveel...

maar ik zag leuke dingen voorbijkomen en dat wilde ik even zeggen O+ vrolijke plaatjes vrolijken me op!
Kwak
  donderdag 9 december 2010 @ 22:48:46 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89741717
Dat zie ik nog net even gepost worden; lekker je bedje in dan Kwak!!

Beterschap voor jou en ook voor Muck!!
pi_89741899
Muck en Kwak, jullie hebben ook niet veel geluk... bah, zo ziek zijn allebei... Beterschap hoor, meiden! :*
  donderdag 9 december 2010 @ 23:21:42 #159
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_89743505
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:59 schreef Muck het volgende:

[..]

Grappig, daar heb ik een paar sloffen voor gehaakt :D

:D
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  donderdag 9 december 2010 @ 23:40:42 #160
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89744440
en ik een onderbroek! :o

(geintje)

beterschap kwakz0r & muck! :*

[ Bericht 0% gewijzigd door trui op 10-12-2010 00:16:28 ]
in de haak.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:43:53 #161
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89744595
ik heb echt HEEEL hard gehaakt en genaaid vanavond (pas 5 minuten klaar ;)) en nu zitten er dus weer 4 rijen op de Up! :D en is z'n hoed bijna klaar (nog 1 rijtje aan de onderkant).
maar omdat het nu al kwart voor 12 is volgt een foto morgen....maar je ziet nu echt vordering enzo, vet leuk! :D:D

Beterschap kwakz en muck!!! die buikgriep heerst trouwens! moeder is ook goed ziek geweest, 3 dagen geslapen ofzo (terwijl ze normaal volgens mij het liefst om 6 uur opstaat)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 9 december 2010 @ 23:51:09 #162
78666 muts88
goedgemutst
pi_89744990
Bedankt voor de muts complimenten! :)

Wat een mooie wanten TwistedDarling en mooie kerst deco zie ik hier voorbij komen!

EsseEi, volgens mij is dat dezelfde groen die ik oa voor mijn Yoda poppetje heb gebruikt. Mooie kleur is dat!

Whoop, succes met je tentamen. Ik heb ze gelukkig niet meer, maar nog vers in het geheugen ;)
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:05:54 #163
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89745805
nog even voor 't slapen gaan, ik zag dit: elizabeth cat heeft ook van die lucy christmas decorations gemaakt, en weet ze weer prachtig te presenteren:

O+
in de haak.
pi_89750558
Hier zijn jullie :D , ik was het topic even kwijt. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 10 december 2010 @ 06:05:29 #165
30252 Soempie
Procreating
pi_89750586
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:05 schreef trui het volgende:
mijn dochter houdt heel erg NIET van knoopjes, dus voor ons een paar knooploze kerstdecoraties van Lucy:

[ afbeelding ]
Waar heb je dat uiltje vandaan? O+

En wat een leuke kerstdecoraties hier allemaal! Ik haak niks voor in de kerstboom, maar nu wel een Rudolf om gewoon ergens neer te zetten. Heb het hoofd met de rode neus al af. Verder nog meer boeken besteld. :@ Onder andere van Barnden: Haken! Alle steken verzameld. _O_

En nog even een vraag: ik wil een plantenpot maken en daar heb ik een patroon voor. Was al begonnen, maar viel veel te klein. Kan ik het patroon dan zo aanpassen dat het ding veel groter wordt (want er moet nog een cadeautje in)? Gewoon eerst de cirkel groter maken en dan kijken hoeveel keer groter en dan zo berekenen dat bijvoorbeeld alle toeren keer twee moeten? Of is daar een methode voor? :? Anders ga ik het gewoon op gevoel doen, maar heb daar nog niet zo'n vertrouwen in.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_89751774
Ik geloof dat het makkelijkste met circkels groter maken is:

basiscirkel van x aantal steken (dus als je hem groter wil die groter maken)
2e toer alles dubbel
3e toer 2 sc in 1 stitch, 1 in next stitch (all around)
4e toer 2 sc in 1 stitch, 1 in next 2 stitch (all around)
5e toer 2 sc in 1 stitch, 1 in next 3 stitch (all around)
etc.

en dan de vermeerderingen een beetje afwisselen in de rijen zodat je geen hexagonale vorm krijgt (die gaat de cirkel krijgen als je hem steeds op dezelfde plek laat meerderen.)
  vrijdag 10 december 2010 @ 09:09:41 #167
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89751863
haha die kerstversiering brengt m'n moeder op allemaal ideeën :P ze vind het super tof enzo.

Mag ik jullie er ook even op attenderen dat ze bij de xenos doosjes hebben met leuke (redelijk grote) kralen, voor niet zo heel erg duur??? :D (geloof 1 of 2 euro voor een doosje met...20? kralen, terwijl dat in andere winkels meestal wel duurder is). Voor als je leuk wil versieren enzo :)

oh ja en: FOTO!!! (beetje overbelicht, maar ging niet anders)

nu naar IKEA ^^
pi_89752035
Top EsseEi! Ziet er erg mooi uit. Ik hoop vandaag ook weer even wat rijen aan elkaar te kunnen maken, denk dat het wel moet kuknnen, weer weinig te doen op werk :+
  vrijdag 10 december 2010 @ 09:33:59 #169
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89752304
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 06:05 schreef Soempie het volgende:
Waar heb je dat uiltje vandaan? O+
de Xenos!
quote:
En nog even een vraag: ik wil een plantenpot maken en daar heb ik een patroon voor. Was al begonnen, maar viel veel te klein. Kan ik het patroon dan zo aanpassen dat het ding veel groter wordt (want er moet nog een cadeautje in)? Gewoon eerst de cirkel groter maken en dan kijken hoeveel keer groter en dan zo berekenen dat bijvoorbeeld alle toeren keer twee moeten? Of is daar een methode voor? :? Anders ga ik het gewoon op gevoel doen, maar heb daar nog niet zo'n vertrouwen in.
ja gewoon iets langer doorgaan met meerderen en zodra de bodemcirkel groot genoeg is stop je met meerderen, dan ga je 'omhoog'. als de pot ietwat schuin toeloopt naar buiten moet je nog hier en daar een beetje meerderen, maar niet meer zo veel als bij het haken van een platte cirkel.

schiet al lekker op EsseEi! ^O^
in de haak.
pi_89754971
Ziet er goed uit EsseEi!!

Sterkte aan de zieken! Ik ben zelf ook net ziek geweest, vandaag gelukkig weer wat beter, dit weekend nog rustig aan doen en dan kan ik maandag weer gaan werken, niet fijn om ziek te zijn, wou gisteren haken en ben er niet aan gekomen.

Straks wat verder haken, mijn sneeuwmannetje moet op zijn minst toch voor kerst af zijn :P Het is anders de moeite niet! Sinds gisteren heb k ook ideeën om een sjaal te haken, maar dat zal wel te laat zijn, dus geen idee of ik er nog aan begin haha
pi_89756116
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef EsseEi het volgende:
ik heb echt HEEEL hard gehaakt en genaaid vanavond (pas 5 minuten klaar ;)) en nu zitten er dus weer 4 rijen op de Up! :D en is z'n hoed bijna klaar (nog 1 rijtje aan de onderkant).
maar omdat het nu al kwart voor 12 is volgt een foto morgen....maar je ziet nu echt vordering enzo, vet leuk! :D:D

Beterschap kwakz en muck!!! die buikgriep heerst trouwens! moeder is ook goed ziek geweest, 3 dagen geslapen ofzo (terwijl ze normaal volgens mij het liefst om 6 uur opstaat)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was het maar buikgriep... ik ben helaas waarschijnlijk geveld door een bacterie. vanochtend de dokter weer gesproken. maandag nieuw bloedonderzoek en mn ehhh verzameld werk inleveren bij t lab, en dan hoor ik daar dinsdag meer van. hij gaat follow up bespreken met de internist enzo.... maar hij gokt dat omdat mn herstel nu zo langzaam gaat het al met al nog wel even zal duren.

een vriendin van me heeft op haar 19e een campylobacter infectie gehad en die was er zes weken zoet mee (kon na 4 weken weer een boterham met knakworstjes eten...). dokter zei dat t bij mij ook wel een flinke tijd zou duren voor alles weer helemaal normaal is. dus ik doe t maar rustig aan. straks eens bellen met werk over hoe en wat...
Kwak
pi_89756454
oh, iemand nog een tip? ik wil graag een goudkleurig mutsje haken voor mezelf voor mn kerstoutfit. ik zoek dus een leuk glitterwolletje, online, maar welke wolwinkels bezorgen snel?
Kwak
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:48:13 #173
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_89756879
Ik ben ook weer aan het haken geslagen! Het is winter, ik hang veel op de bank momenteel :P dus tijd om weer kleine projectjes te starten.
Om een lekkere muts te haken, wil ik flink dik garen hebben, de handwerkwinkel hier verkoopt dat niet. Zijn er goede webwinkels die dik garen verkopen? Op de site van Hobbygigant krijg ik het zo niet gevonden.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_89757313
* Vicky is er ook nog :D
Haken staat alleen op een laag pitje.. geen zin/tijd/puf enzo :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89758729
Het lijkt me zo leuk! Is het moeilijk? Het vervelende is dat ik dingen van 'papier' nooit kan leren.. staan alle steken doodleuk uitgelegd met plaatjes maar dan lukt het me gewoon niet :( Oftewel, ik zou het graag willen leren maar zou niet weten hoe en waar te beginnen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')