Grappig, daar heb ik een paar sloffen voor gehaaktquote:Op donderdag 9 december 2010 12:54 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb gisteren nog wat wanten gemaakt voor een iemand in Fokkers helpen Fokkers
[gevraagd] iets liefs voor mijn zieke mama
[ afbeelding ]
thanx, het zijn super links.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:38 schreef EsseEi het volgende:
Lush Lady hier staat leuke kerstversiering
en je kan op ravelry zoeken!
Ynske, heel hard googelen en overal waar je een gehaakte woezel en pip ziet een reactie achterlaten of ze misschien het patroon willen mailen (zo kwam ik ook aan m'n kikker en eend)
Onderzoekje met geaopteerden uit China met special needs, is zeg maar om ons studenten een beeld van een onderzoek(je) te geven. Maakt deel uit van een echt onderzoek enzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:55 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
wat voor onderzoekje doe je dan
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Grappig, daar heb ik een paar sloffen voor gehaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb je dat uiltje vandaan?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:05 schreef trui het volgende:
mijn dochter houdt heel erg NIET van knoopjes, dus voor ons een paar knooploze kerstdecoraties van Lucy:
[ afbeelding ]
de Xenos!quote:
ja gewoon iets langer doorgaan met meerderen en zodra de bodemcirkel groot genoeg is stop je met meerderen, dan ga je 'omhoog'. als de pot ietwat schuin toeloopt naar buiten moet je nog hier en daar een beetje meerderen, maar niet meer zo veel als bij het haken van een platte cirkel.quote:En nog even een vraag: ik wil een plantenpot maken en daar heb ik een patroon voor. Was al begonnen, maar viel veel te klein. Kan ik het patroon dan zo aanpassen dat het ding veel groter wordt (want er moet nog een cadeautje in)? Gewoon eerst de cirkel groter maken en dan kijken hoeveel keer groter en dan zo berekenen dat bijvoorbeeld alle toeren keer twee moeten? Of is daar een methode voor?Anders ga ik het gewoon op gevoel doen, maar heb daar nog niet zo'n vertrouwen in.
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef EsseEi het volgende:
ik heb echt HEEEL hard gehaakt en genaaid vanavond (pas 5 minuten klaar) en nu zitten er dus weer 4 rijen op de Up!
en is z'n hoed bijna klaar (nog 1 rijtje aan de onderkant).
maar omdat het nu al kwart voor 12 is volgt een foto morgen....maar je ziet nu echt vordering enzo, vet leuk!:D
Beterschap kwakz en muck!!! die buikgriep heerst trouwens! moeder is ook goed ziek geweest, 3 dagen geslapen ofzo (terwijl ze normaal volgens mij het liefst om 6 uur opstaat)was het maar buikgriep... ik ben helaas waarschijnlijk geveld door een bacterie. vanochtend de dokter weer gesproken. maandag nieuw bloedonderzoek en mn ehhh verzameld werk inleveren bij t lab, en dan hoor ik daar dinsdag meer van. hij gaat follow up bespreken met de internist enzo.... maar hij gokt dat omdat mn herstel nu zo langzaam gaat het al met al nog wel even zal duren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een vriendin van me heeft op haar 19e een campylobacter infectie gehad en die was er zes weken zoet mee (kon na 4 weken weer een boterham met knakworstjes eten...). dokter zei dat t bij mij ook wel een flinke tijd zou duren voor alles weer helemaal normaal is. dus ik doe t maar rustig aan. straks eens bellen met werk over hoe en wat...Kwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |