als je t plaatje telt zijn t 20 rijen voor de rand van de hoed begint, lijkt me niet zo lastig om m te verlengenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:50 schreef Lush-lady het volgende:
http://www.garnstudio.com(...)r=0&d_id=702&lang=nl
deze bedoel ik. Hij is wel leuk geworden alleen de muts is veel minder lang en mooi als op de foto staat weergeven. Hier klopt het patroon niet meer.
groetjes

Was ik ook net mee bezig (tellen dus)quote:Op woensdag 8 december 2010 15:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je t plaatje telt zijn t 20 rijen voor de rand van de hoed begint, lijkt me niet zo lastig om m te verlengen

nee er staatquote:Op woensdag 8 december 2010 16:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Was ik ook net mee bezig![]()
In het patroon staan zo te zien maar 9 rijen plus een ketting, zal wel een vertaalfoutje zijn.

Ja, ik las wat snel inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 16:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee er staat
4 toeren met 1 v in iedere v. Vul het hoofd met een beetje kussenvulling. Haak nu 2 v samen over de hele toer zie boven = 16 v. Haak 3 toeren met 1 v in iedere v.
Haak om de hoed naar een kant te laten wijzen steeds de eerste 2 v elke toer samen tot er 3 v over zijn.
dus je moet na die 8 toeren gaan minderen waarbij je iedere toer 2 moet samenhaken
dan kom je makkelijk aan die 20 rijen

Dank voor 't meedenken! (en voor 't snappen van wat ik beschreefquote:Op woensdag 8 december 2010 15:01 schreef trui het volgende:
eska, alweer een hele deken joh, wat een werk! ik snap denk ik wel wat je bedoelt maar ik zou niet zo goed weten wat je er 't best mee kunt doen. ik zou denk ik een extra clustertje maken op de plaats van dat aan elkaar gehaakte, dus dan doe je drie stokjes verdeeld om dat naad-uiteinde, een losse en vervolgens weer 'gewoon' verder clusters maken in de vorige rand. als dat echt teveel wordt dan die naad juist overslaan, dus net doen of 't naadje er niet is?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

dat is in zekere zin ook echt het geval. ze wordt er echt onpasselijk van, en vindt ze stinken. soms behoorlijk lastig! maar voor kerstversieringen ga ik niet moeilijk lopen doen.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:13 schreef EsseEi het volgende:
(en het klinkt echt alsof je dochter een knoopjesfobie heeft)

yep, ik werk in het ziekenhuis. dan kan het 's nachts erg rustig zijn. Alleen maar een goed teken want dan gaat het met de patienten ook goed. Ik heb nu 5 nachtdiensten gehad. Die paddestoel was echt heel erg snel klaar en super makkelijk. Die heb ik van de drops kerstkalender. Erg leuk elke dag weer een verrassing wat er komen gaat.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:03 schreef EsseEi het volgende:
Leuke muts, muts
en die want is ook tof! lief dat je dat hebt gemaakt TD!
En Lush Lady lief vrolijk beestje weer!en leuk de kerstversiering, inderdaad leuk een glitter-draad bij die paddenstoel!
glinsters in de kerstboom doen het altijd goed natuurlijk.
Werk je in het ziekenhuis? lekker dan, van die rustige nachtdiensten ^^

wat voor onderzoekje doe je danquote:Op donderdag 9 december 2010 19:52 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat een leuke kerstversieringen!
Hier is het rustig want tentamen morgen.
Een oor en twee pootjes gehaakt. Morgen komt ie wel af.
LushLady, wat leuk adoptie! ben nu bezig met een oefenonderzoek(je) over adoptie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |