abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89660607
Misschien is het wel helemaal niks, maar ook ik zou graag hulp ontvangen van fokkers, en wel bij het zorgen voor een fijne kerst voor mn mama. Mijn moeder is de allerliefste en ik zou haar graag een fijne kerst bezorgen. Waarom ik hier hulp bij vraag is simpel; ik doe ontzettend mijn best, maar ik ben ook maar een dochter die soms door haar ideetjes heen raakt, daarnaast kan het zó fijn zijn als juist een vreemde/iemand anders dan je dochter wat voor je doet dus wellicht is er iemand die mij hierbij wil helpen?

Waarom mijn moeder?
Mijn moeder heeft nu ruim 2 jaar Parkinson en holt in haar ziekteproces achteruit. De ziekte zorgt ervoor dat ze moeilijk kan bewegen, soms niet helder kan denken en als het zoals de afgelopen dagen glad is zit zij dus hele dagen thuis wat haar eenzaam maakt. Ze heeft nog een dochter, maar laten we het er op houden dat ze daar niet veel heeft, mijn zus maakt mijn moeders leven nog veel zwaarder en maakt haar ziekte belachelijk. Daarnaast heeft mijn zus ook nog eens een bedrag van haar geleend en draait ze nu haar kont weg voor het terug betalen. Nu heeft mijn moeder behalve een rottige tijd dus ook nog financieel niet heel veel ruimte om het fijn te maken voor zichzelf.

Hoe zouden jullie kunnen helpen?
Er is zoveel wat iemand kan doen! Ik zal wat suggesties doen, maar misschien weten jullie iets leuks?
Een lief fijne feestdagen kaartje? Kan zo fijn zijn, aangezien veel 'echte' vrienden dit soort dingen laten afweten
Meld haar aan bij rtlviertdekerst.nl voor een mooie kerstboom (heb ik zelf ook al gedaan)
Een euro in een envelop?
Heb je ergens een spannend boek liggen wat ze zou kunnen lezen?
Een dvd misschien? (ze is erg into detectives)
Een mooi gedicht waar iemand kracht uit kan halen?
Iets lekkers?
Ze verdraagt geen parfum meer in bijv cremes dus misschien heb je nog iets zonder parfum liggen voor een droge huid?
Een fijne handcreme/handschoenen of iets voor haar handen waar soms geen bloed naar toe stroomt en die dus koud en droog worden?
Warme sokken die niet knellen om steunkousen? Ze is ook dol op van die suffe pantoffelsokjes :P
Iets leuks voor kerst in kerstsfeer?
Iets wat jullie zelf bedenken?

Ik wil zelf ook een kerstpakket maken voor 'iemand die het moeilijk heeft' maar dit wordt een pakketje met make up en fijne verzorgingsspullen, dit kan ik helaas niet aan mijn moeder geven dus maak ik er graag iemand anders blij mee. Iets wat eventueel bij mijn moeder terecht komt maar wat haar huid bijvoorbeeld niet verdraagt zal ik niet zelf houden maar daar bij in stoppen. Tevens ben ik bereid mee te betalen aan verzendkosten of iets dergelijks. Alle hulp is welkom :Y

Mijn PM staat wagenwijd open :)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_89660846
Lieve dochter ben je. O+

Heb je al eens in het kerstpakkettentopic gekeken?
Daar zijn nog verschillende pakketten die een ontvanger zoeken en bij en aantal kun je zelf aangeven wat je nodig hebt/graag zou willen.

In kaartjes sturen zijn fokkers volgens mij ook heel erg goed. ;)

Wat voor boeken vindt ze leuk? Ik heb er nog een aantal liggen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89661364
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:17 schreef Cat22 het volgende:
Lieve dochter ben je. O+

Heb je al eens in het kerstpakkettentopic gekeken?
Daar zijn nog verschillende pakketten die een ontvanger zoeken en bij en aantal kun je zelf aangeven wat je nodig hebt/graag zou willen.

In kaartjes sturen zijn fokkers volgens mij ook heel erg goed. ;)

Wat voor boeken vindt ze leuk? Ik heb er nog een aantal liggen.
Ik ga er snel in lezen, dacht dat eigenlijk alles al een beetje weg was dus bedankt voor de tip :*
Detectives en spannende boeken. Bij de bibliotheek haalt ze altijd boeken met pistolen op de zijkant, zelf heeft ze wat boeken van Dan Brown en dat genre..
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  woensdag 8 december 2010 @ 00:32:45 #4
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89661418
Waar woont het huis van je moeder? (of jijzelf?) Heb hier (Utrecht) 2 tassen vol boeken staan waar je anders uit mag komen kiezen?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_89661566
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:32 schreef Ireth het volgende:
Waar woont het huis van je moeder? (of jijzelf?) Heb hier (Utrecht) 2 tassen vol boeken staan waar je anders uit mag komen kiezen?
Wat lief O+ Ik woon alleen een beetje boel in Leeuwarden dus dat gaat wel lastig, al zou ik er op zich nog wel voor willen reizen :Y
pi_89661631
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:37 schreef princess-a het volgende:

[..]

Wat lief O+ Ik woon alleen een beetje boel in Leeuwarden dus dat gaat wel lastig, al zou ik er op zich nog wel voor willen reizen :Y
Laat ik nu eind december in Leeuwarden zijn! :D En ik denk dat ik wel een en ander heb liggen wat je moeder leuk vindt. Volgens mij kom ik niet meer aan mijn geplande bezoekje toe en ga ik alleen maar fokkers af. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89661635
Mijn vriendin heeft nog een stapel recente titels ( Saskia Noort , de Storm , Karin Slaughter etc) liggen die we voor nopes zo op willen sturen .
Dvd's hebben we er ca 3000 van liggen originele en gebrande en waren we toch al van plan een deel van weg te doen dus dat kan dan zo mee :)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89661735
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:11 schreef princess-a het volgende:
Een lief fijne feestdagen kaartje? Kan zo fijn zijn, aangezien veel 'echte' vrienden dit soort dingen laten afweten
Een euro Euro's in een envelop?
Iets lekkers?
Een fijne handcreme/handschoenen of iets voor haar handen waar soms geen bloed naar toe stroomt en die dus koud en droog worden?
Warme sokken die niet knellen om steunkousen? Ze is ook dol op van die suffe pantoffelsokjes :P
Iets leuks voor kerst in kerstsfeer?
Iets wat jullie zelf bedenken?

Mijn PM staat wagenwijd open :)
De mijne ook ;)
PM me de adresgegevens maar en er komt komende week een leuk pakketje richting moeders ~:)

Edit: Vergeet vooral de maten niet :)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2010 00:47:36 ]
pi_89661822
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Laat ik nu eind december in Leeuwarden zijn! :D En ik denk dat ik wel een en ander heb liggen wat je moeder leuk vindt. Volgens mij kom ik niet meer aan mijn geplande bezoekje toe en ga ik alleen maar fokkers af. _O-
Eeeecht? oh wow, maar wel ook om je eigen bezoekje denken he :*

quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
Mijn vriendin heeft nog een stapel recente titels ( Saskia Noort , de Storm , Karin Slaughter etc) liggen die we voor nopes zo op willen sturen .
Dvd's hebben we er ca 3000 van liggen originele en gebrande en waren we toch al van plan een deel van weg te doen dus dat kan dan zo mee :)
Ooh wat lief! Als je dat zou willen doen? :*

quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:44 schreef Papabear het volgende:

[..]

De mijne ook ;)
PM me de adresgegevens maar en er komt komende week een leuk pakketje richting moeders ~:)
Doe ik :*

Was net heel rustig, maar jullie reageren gewoon zo snel zo lief dat de tranen in mn ogen schieten. Heb mn mama net ook uitgelegd dat ze de komende dagen misschien verrast wordt, ze snapt er niets van O+ Toppers :*
pi_89661851
quote:
Was net heel rustig, maar jullie reageren gewoon zo snel zo lief dat de tranen in mn ogen schieten. Heb mn mama net ook uitgelegd dat ze de komende dagen misschien verrast wordt, ze snapt er niets van O+ Toppers :*
:*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 8 december 2010 @ 00:58:19 #11
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89662022
Ik zend een kaartje :p en ik ga haar opgeven. Je hebt pm!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89662102
Ik heb ook nog allerlei boeken liggen. Maar ik woon aan de andere kant van Nederland dus misschien kan je mij je adres geven zodat ik ze op kan sturen. Ik hoef hier niks voor te hebben hoor. Ik heb ook nog een gedicht dat in onze vriendengroep vaak wordt rondgestuurd als iemand het even niet zo fijn heeft maar ik denk niet dat dat een gepast gedicht is. Ik stuur het nog even niet op omdat je er misschien wel juist verdrietig van zal worden.

Verder is het misschien leuk om een fotoshoot te doen en die foto's af te laten drukken. Ik ken wel iemand die het voor een leuke prijs kan doen maar dat is in Maastricht bij mij dus dat is niet echt handig...

Zelf een cd maken met liedjes die zij leuk vindt?Of een speciale betekenis voor jou en/of je moeder hebben?
Als je mij de nr's mailt wil ik ze wel voor je downloaden en een cd branden.
Alle leuke momenten die jullie samen hebben meegemaakt opschrijven en dat tot een boekje laten bundelen?

Ik ga morgen meteen even al mijn spullen doorzoeken. Misschien kom ik nog iets tegen. Je hoort van me.

Ik ga nu iets zeggen terwijl ik weet dat ik mij hier totaal niet mee moet bemoeien en misschien/waarschijnlijk heb je het al lang gedaan maar misschien kan je eens met je zus gaan praten en haar even vertellen dat ze niet zo raar moet doen? Misschien reageert je zus ook alleen maar zo uit angst om in te moeten zien dat je moeder ziek is? Ik denk namelijk wel dat het mooiste cadeau voor je moeder zou zijn dat je zus weer een leuke en lieve dochter voor haar is. Sorry als ik nu een stukje ongevraagd (vervelend) advies geef.

Ik wil je nog wel even zeggen dat ik dit een ontzettend lieve actie van je vindt. Je moeder kan trots op je zijn!

Je hoort morgen van me!
pi_89662245
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 01:03 schreef juffie84 het volgende:
-knip-
Wat een leuke ideeen van jou O+ Toevallig houd ik een boekje bij met alle leuke dingen die ik zelf meemaak, maar het lijkt mij ook heel leuk om dit te doen over alles wat ik met mn moeder doe en gedaan heb ^O^

Als je het gedicht met me zou willen delen mag dat absoluut hoor, ik kan wel wat hebben en anders vind ik dat ik vandaag ook wel mag huilen (het is de 3e sterfdag van mn broer ook nog) Ook de fotoshoot vind ik een super idee! Dit zou ik samen met mn broer en zus kunnen doen en bij haar aan de muur hangen om te laten weten dat we er altijd zijn voor haar

Ik zal haar morgen vragen wat voor nummers ze mooi vindt, kan eventueel ook zelf een mooie cd maken, ook weer een super idee ^O^

Vind het ook helemaal niet erg dat je advies geeft mbt mn zus hoor, het is alleen zo jammer dat ik wat dat betreft alles al geprobeerd heb. Het meiske heeft namelijk écht psychische stoornissen, en zegt tegen mn mama dat de ziekte tussen haar oren zit, dat ze het zelf bedacht heeft en nu verslaafd is aan medicijnen, alsof het voor mn moeder heel fijn is dit. Lief dat je meedenkt hoor, ik waardeer het absoluut! Stort alleen liever mn energie in mn mama zelf en niet in mn zus
pi_89662320
pm gestuurd voor een kaartje
pi_89662518
Het gedicht:

Het interesseert me niet wat je doet voor de kost;
ik wil weten waar je naar hunkert;
en of je ervan durft te dromen het verlangen van je hart te vervullen.

Het interesseert me niet hoe oud je bent;
ik wil weten of je het risico neemt voor gek te staan;
voor liefde, voor je dromen, voor het avontuur van het levend zijn.

Het interesseert me niet wat je allemaal dwars zit, ik wil weten
of je contact hebt gemaakt met de kern van je eigen verdriet,
of je bent geopend door de teleurstellingen van je eigen leven;
of dat je bent verschrompeld, je hebt afgesloten, uit angst voor de pijn.
Ik wil weten of je pijn kunt verdragen; van mij, van jezelf,
zonder weg te stoppen, weg te lopen, vast te bijten.

Ik wil weten of je plezier kunt verdragen van mij en van jezelf,
of je kunt dansen met overgave, extase toe kunt laten tot in de toppen van je vingers en tenen,
zonder te gaan manen tot voorzichtigheid, tot realisme, of ons te herinneren aan onze menselijke beperkingen.

Het interesseert me niet of het verhaal dat je vertelt waar is;
ik wil weten of je een ander kunt teleurstellen, om eerlijk te zijn naar jezelf, of je de verdenking van verraad kunt verdragen, zonder verraad te plegen aan je ziel.
Ik wil weten of je trouw kunt zijn en dus te vertrouwen.

Ik wil weten of je schoonheid kunt zien, ook als ze niet iedere dag even mooi is ; en of je jouw leven kunt herleiden tot haar bron.

Ik wil weten of je met falen kunt leven, het jouwe en de mijne,
en nog aan de rand van het meer kunt staan en JA kunt roepen tegen de zilveren glans van de volle maan.

Het intereseert me niet waar je woont of hoeveel geld je bezit.
Ik wil weten of je, na een nacht vol verdriet en vertwijfeling
moe en gekneusd tot op het bot, op kunt staan en doen wat gedaan moet worden.

Het interesseert me niet wie je bent, of waar je vandaan komt;
ik wil weten of je naast me zult staan als het er echt op aan komt, en niet terug zult deinzen.

Het interesseert me niet, waar of wat of met wie je gestudeerd hebt;
ik wil weten wat er van je overblijft als al het andere wegvalt. Ik wil weten of je alleen kunt zijn met jezelf; en of je werkelijk waardeert wat je gezelschap houdt in de lege momenten.

Het is een erg mooi gedicht voor iemand die liefdesverdriet heeft oid maar je kan het ook zo opvatten. Juist nu dat je moeder zo ziek is, is het belangrijk dat jullie nog genieten ook al is dat erg moeilijk.
Meisje Meisje wat heb je een rottijd nu dan zeg. Een vriendin van mij is nog niet zo lang geleden overleden plotseling en ik heb vorig jaar zelf borstkanker gehad. Heb een borstbesparende operatie gehad dus het is allemaal goed gekomen. Mocht je eens willen praten of even je verhaal kwijt willen kan je me altijd even een pm sturen.

Ik snap dat jij je zus links laat liggen als je alles al heb geprobeerd. Je bevindt je in een erg moeilijke situatie en heb echt bewondering voor je.
pi_89662645
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 01:36 schreef juffie84 het volgende:
Het gedicht:

...

Het is een erg mooi gedicht voor iemand die liefdesverdriet heeft oid maar je kan het ook zo opvatten. Juist nu dat je moeder zo ziek is, is het belangrijk dat jullie nog genieten ook al is dat erg moeilijk.
Meisje Meisje wat heb je een rottijd nu dan zeg. Een vriendin van mij is nog niet zo lang geleden overleden plotseling en ik heb vorig jaar zelf borstkanker gehad. Heb een borstbesparende operatie gehad dus het is allemaal goed gekomen. Mocht je eens willen praten of even je verhaal kwijt willen kan je me altijd even een pm sturen.

Ik snap dat jij je zus links laat liggen als je alles al heb geprobeerd. Je bevindt je in een erg moeilijke situatie en heb echt bewondering voor je.
Ga het absoluut naar haar toesturen, hier en daar met een kleine aanpassing, omdat ik weet dat het antwoord dan volmondig JA is. Ik vind het een mooi gedicht O+
Volgens mij ben jij hartstikke lief! Je hebt zelf ook genoeg meegemaakt zo te lezen :* Zal zeker aan je denken als ik eens wil praten.. Gelukkig duurt het rot voelen bij mij altijd heel kort en wil ik dan altijd snel weer verder met dingen beter maken, de situatie waar we in zitten is niet te veranderen, dus dan maar proberen om het wat fijner te maken :Y
pi_89663001
Kun je mij in een PM een adres sturen, dan stuur ik op z'n minst een kaartje. Paar slofsokjes erbij ofzo. :)
pi_89663139
PM verzonden. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 8 december 2010 @ 07:55:03 #19
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_89663971
Hey hey,

Ik heb nog wel een aantal boeken in het goede genre thuis liggen die ze zo mag hebben!
PM maar even je adres en dan komen ze die kant op!
:*
Don't come closer, I might hurt you
pi_89664980
Zie PM :)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 8 december 2010 @ 09:58:52 #21
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_89666369
Ik heb hier nog een paar leren handschoenen (bruin) die ik niet meer gebruik. Heeft ze kleine handen?
En ik kan eventueel zelf ook nog een paar dikke wanten haken. Dan moet ik alleen even weten wat voor kleuren ze mooi vindt.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  woensdag 8 december 2010 @ 11:07:17 #22
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_89668466
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:11 schreef princess-a het volgende:
Misschien is het wel helemaal niks, maar ook ik zou graag hulp ontvangen van fokkers, en wel bij het zorgen voor een fijne kerst voor mn mama. Mijn moeder is de allerliefste en ik zou haar graag een fijne kerst bezorgen. Waarom ik hier hulp bij vraag is simpel; ik doe ontzettend mijn best, maar ik ben ook maar een dochter die soms door haar ideetjes heen raakt, daarnaast kan het zó fijn zijn als juist een vreemde/iemand anders dan je dochter wat voor je doet dus wellicht is er iemand die mij hierbij wil helpen?

Meld haar aan bij rtlviertdekerst.nl voor een mooie kerstboom (heb ik zelf ook al gedaan)
Bedoel je daar mee te zeggen dat ze geen kerstboom heeft? In dat geval heb ik heeft mijn vriendin nog een kerstboom voor de weggeef, het is wel een nepper maar als je hem wil dan is ie voor jullie. En de kerstballen en verlichting moeten ook wel te regelen zijn.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_89670541
quote:
Op woensdag 8 december 2010 09:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb hier nog een paar leren handschoenen (bruin) die ik niet meer gebruik. Heeft ze kleine handen?
En ik kan eventueel zelf ook nog een paar dikke wanten haken. Dan moet ik alleen even weten wat voor kleuren ze mooi vindt.
Ze heeft maat M van handschoenen, superlief! Ik heb haar een mooie sjaal gegeven in allemaal blauw tinten met roze, kan vanavond eventueel een foto sturen?
pi_89671060
quote:
Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Bedoel je daar mee te zeggen dat ze geen kerstboom heeft? In dat geval heb ik heeft mijn vriendin nog een kerstboom voor de weggeef, het is wel een nepper maar als je hem wil dan is ie voor jullie. En de kerstballen en verlichting moeten ook wel te regelen zijn.
Nee zo bedoel ik het niet ;) ze heeft een schattige kleine nepper, maar omdat het zon leuk gebaar is vond ik het leuk haar daarvoor op te geven. Mocht ze daar uit gekozen worden dan zet ik haar nepper terug op zolder :)
  woensdag 8 december 2010 @ 12:12:29 #25
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_89671109
Ik heb niet zoveel wol in blauw en roze. Dus of ik wanten kan maken die bij de sjaal passen weet ik niet. :P
Maar de bruine leren handschoenen zijn maat M volgens het labeltje. Dus die kan ik sowieso opsturen als je wil. Dan moet je gewoon even het adres PM-en (en dan komt het na de TNT stakingen hopelijk snel aan).
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')