Misschien is het wel helemaal niks, maar ook ik zou graag hulp ontvangen van fokkers, en wel bij het zorgen voor een fijne kerst voor mn mama. Mijn moeder is de allerliefste en ik zou haar graag een fijne kerst bezorgen. Waarom ik hier hulp bij vraag is simpel; ik doe ontzettend mijn best, maar ik ben ook maar een dochter die soms door haar ideetjes heen raakt, daarnaast kan het zó fijn zijn als juist een vreemde/iemand anders dan je dochter wat voor je doet dus wellicht is er iemand die mij hierbij wil helpen?
Waarom mijn moeder?
Mijn moeder heeft nu ruim 2 jaar Parkinson en holt in haar ziekteproces achteruit. De ziekte zorgt ervoor dat ze moeilijk kan bewegen, soms niet helder kan denken en als het zoals de afgelopen dagen glad is zit zij dus hele dagen thuis wat haar eenzaam maakt. Ze heeft nog een dochter, maar laten we het er op houden dat ze daar niet veel heeft, mijn zus maakt mijn moeders leven nog veel zwaarder en maakt haar ziekte belachelijk. Daarnaast heeft mijn zus ook nog eens een bedrag van haar geleend en draait ze nu haar kont weg voor het terug betalen. Nu heeft mijn moeder behalve een rottige tijd dus ook nog financieel niet heel veel ruimte om het fijn te maken voor zichzelf.
Hoe zouden jullie kunnen helpen?
Er is zoveel wat iemand kan doen! Ik zal wat suggesties doen, maar misschien weten jullie iets leuks?
Een lief fijne feestdagen kaartje? Kan zo fijn zijn, aangezien veel 'echte' vrienden dit soort dingen laten afweten
Meld haar aan bij rtlviertdekerst.nl voor een mooie kerstboom (heb ik zelf ook al gedaan)
Een euro in een envelop?
Heb je ergens een spannend boek liggen wat ze zou kunnen lezen?
Een dvd misschien? (ze is erg into detectives)
Een mooi gedicht waar iemand kracht uit kan halen?
Iets lekkers?
Ze verdraagt geen parfum meer in bijv cremes dus misschien heb je nog iets zonder parfum liggen voor een droge huid?
Een fijne handcreme/handschoenen of iets voor haar handen waar soms geen bloed naar toe stroomt en die dus koud en droog worden?
Warme sokken die niet knellen om steunkousen? Ze is ook dol op van die suffe pantoffelsokjes

Iets leuks voor kerst in kerstsfeer?
Iets wat jullie zelf bedenken?
Ik wil zelf ook een kerstpakket maken voor 'iemand die het moeilijk heeft' maar dit wordt een pakketje met make up en fijne verzorgingsspullen, dit kan ik helaas niet aan mijn moeder geven dus maak ik er graag iemand anders blij mee. Iets wat eventueel bij mijn moeder terecht komt maar wat haar huid bijvoorbeeld niet verdraagt zal ik niet zelf houden maar daar bij in stoppen. Tevens ben ik bereid mee te betalen aan verzendkosten of iets dergelijks. Alle hulp is welkom

Mijn PM staat wagenwijd open
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain