Lieve Santa, je hebt al een adres van mij,quote:Op zondag 12 december 2010 20:38 schreef showkloon het volgende:
Mijsje Mijsje,
Showkloon heeft geen inspiratie tot dichten vandaag,
maar zou we graag het pakje verzenden, graag!
Kan je je adres PMen naar mij?
dan kan ik morgen bij het postkantoor in de rij.
Het rijmsel zal volgen in je brievenbus meid,
dat kan nog een paar dagen duren, tot mijn spijt.
Arme jongenquote:Op zondag 12 december 2010 23:00 schreef trui het volgende:
van mijn kersttrui al eeuwen niks meer vernomen, allesl goed? ik zag wel dat je familie een website heeft!![]()
2,5 uur?!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:14 schreef SanTessie het volgende:
Tips om te dichten, heb ik niet. Ik ben er zelf ongeveer 2,5 uur () mee bezig geweest om een gedicht op papier te zetten (ja, Tessie, ik ben echt helemaal uitgedicht
).
als ik later groot ben wil ik best de echte worden!quote:Op maandag 13 december 2010 08:38 schreef Nijna het volgende:
Trui, jij bent volgens mij de Santa van iedereen.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef Nijna het volgende:
Santako
Ik heb een lijstje gemaakt
even op je mooi geletterde gedicht ingehaakt
ga ik ervanuit
dat jij hebt meer dan 1 spruit.
Dat "ouder dan die van jou"
slaat dat op mn beide kinders... nou?
of is de een ouder dan de een en de ander dan de ander
wie weet dat ik dan nog wat aan mn lijstje verander.
Maar de grote vraag, het antwoord maakt me blij
sta je er nu eigenlijk nog bij...?
Nijna
Lijstje:
_Bar_
Amaranta
DaviniaHR
Diaan73
flowerbox
Jelief
Kersjes
Mikoxx
RockabeIIa
simmu
Stiemie
Tan
Tessie
Trui
XXXKarinXXX
Daar kom je best voor in aanmerking wat mij betreftquote:Op maandag 13 december 2010 09:20 schreef trui het volgende:
[..]
als ik later groot ben wil ik best de echte worden!![]()
Dan is de kans groot dat je verschiet,quote:Op maandag 13 december 2010 09:10 schreef tessie het volgende:
[..]
2,5 uur?!wow! Ben nu wel extra benieuwd naar dat gedicht dan hihihi
je bent wel geneigd ze te kopen he, met zo'n trui aan zie je er zo gezellig uitquote:Op maandag 13 december 2010 08:41 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Arme jongenOMG, ik dacht dat z'n moeder hem dwong haar kersttruicollectie te showen, maar het is zijn eigen collectie
![]()
Ik denk het wel en vooral door je laatste hint (over adres in pm box en ook het 'ver' weg wonen!) dat kan er maar 1 zijnquote:Op maandag 13 december 2010 14:36 schreef Kerstmuts het volgende:
Hohoho Orea, wat fijn dat het pakket bij je is aangekomen, het blijft altijd spannend vind ik!!!
En nu maar wachten he....
Heb je ondertussen al een idee wie ik ben????
Erg herkenbaar. Ik heb het pakje al weken af maar ik kom niet verder dan een suf gedicht op Sinterklaas-niveauquote:Op maandag 13 december 2010 15:39 schreef Shandaly het volgende:
Telkens als ik dit topic zie staan krijg ik een klein beetje stress... Het pakje voor mijn lootje staat klaar op tafel, ik wil eigenlijk zometeen als Lars wakker is naar het postkantoor... maar ik heb geen, géén inspiratie voor een leuk gedicht voor erbij!
haha herkenbaarquote:Op maandag 13 december 2010 15:39 schreef Shandaly het volgende:
Telkens als ik dit topic zie staan krijg ik een klein beetje stress... Het pakje voor mijn lootje staat klaar op tafel, ik wil eigenlijk zometeen als Lars wakker is naar het postkantoor... maar ik heb geen, géén inspiratie voor een leuk gedicht voor erbij!
dan doe je er toch gewoon een leuke kaart bijquote:Op maandag 13 december 2010 15:39 schreef Shandaly het volgende:
Ik denk van niet.....quote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb mijn cadeau allang verstuurd!![]()
![]()
Of toch niet?
Besmettelijk ofzo, kapotte wasmachinesquote:Op maandag 13 december 2010 20:35 schreef Stiemie het volgende:
Joh was het gedicht nog maar alleen het probleem... Ik wilde iets maken voor mijn SS en daar moest ik dus stof voor wassen en nu heeft de wasmachine het gisteren begevenGelukkig nu gewoon op de hand gewassen en droog dus ik kan aan de slag! Maar niks voor mij zo lastminute
![]()
![]()
Of heb ik toch al iets verzonden
Vast wel toch?quote:Op maandag 13 december 2010 20:38 schreef Shandaly het volgende:
Heh... had ik eindelijk een gedicht klaar naar mijn zin, doet de printer het niet!!! Grmbl... en toen was het etenstijd en nu is het postkantoor dicht... Nah ja... als ik het morgen afgeef moet het nog wel op tijd zijn toch?
quote:Op zondag 12 december 2010 23:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey Mijsje; heb jij al een lijstje?? vind het leuk om lijstjes te zien...
en ik heb mijn santa al heeeeeeel lang niet meer gezien...
Deze Santa was te druk met shoppenquote:Op maandag 13 december 2010 12:43 schreef Vlindur het volgende:
Hoe zou het zijn met mijn kerstkloon? Ik hoor er niks meer van!
Ja nouquote:Op maandag 13 december 2010 14:41 schreef trui het volgende:
oh trouwens, mijn serieuze gok voor mijn santa is TROEL. omdat zij 't de laatste tijd eigenlijk te druk heeft met andere dingen, en zich daarom weinig laat zien hier. maar ja, 't kan ook een andere weinig-poster zijn natuurlijk. 't is in elk geval een stil kerst-truike. geeft niks hoor santaatje van me! maak je niet te druk.als je maar een leuk pakketje stuurt.
![]()
leukquote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef Miskl00n het volgende:
Beste Sonnetje,
Morgen gaat er een pakje op de bus
Maar een beetje uit het zicht
is verstopt je Santa-gedicht
Enveloppe eerst openen dus!
(de 23ste)
daar heb ik geen last van. ik kreeg meer stress van dat mailtje van lootjetrekken, dat het nog maar x dagen duurt enzo. toen had ik echt zoiets van shiiiiiiitquote:Op maandag 13 december 2010 15:39 schreef Shandaly het volgende:
ah, vind je mij zo'n oranje-fan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:28 schreef lady-wrb het volgende:
daar heb ik geen last van. ik kreeg meer stress van dat mailtje van lootjetrekken, dat het nog maar x dagen duurt enzo. toen had ik echt zoiets van shiiiiiiit
maar ik lig op schema, alles is in huis enzo alleen nog ff afwerken, maar dat moet bij daglicht en dat heb ik maar weinig met werktijden die overdag vallen en de kerstbezigheden rondom school en werk enzo
en dan helpt het niet dat ik speciaal naar de stad fiets voor oranje verf, denk het gekocht te hebben en dan met rood thuiskom. ik had het natuurlijk kunnen weten, vermiljoen is rood , maar wie plakt er dan ook een oranje etiket op!
We zijn alleen vrijdag niet thuis, dan is Rienk jarig en gaan we een dagje uitquote:Op maandag 13 december 2010 22:26 schreef TopSecretSanta het volgende:
[..]
Deze Santa was te druk met shoppen
om hier maar steeds binnen te hoppen
Dichten is nog steeds niet mijn sterkste kant,
hiermee val ik ook gigantisch door de mand
Jouw pakket zal ik morgen versturen,
en hopelijk wordt het snel afgeleverd bij jou, of bij je buren
quote:Op zondag 12 december 2010 22:58 schreef ZusterSanta het volgende:
![]()
Heb je je kerstboom al staan?
Met de lampjes al aan?
Zo ja dan mag je de doos alvast open maken
Maar de kado's mag je nog even dicht laten
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:41 schreef SantaRaissa het volgende:
Raissa, je pakje is vanmiddag naar het postkantoor gebracht
Je mag de doos openmaken en weggooien
De kado's, daar mag je lekker naar blijven kijken tot de 23ste
Er zit verder geen hint in de doos of bij de pakjes, daar heb ik eerlijk gezegd niet aan gedacht
Maar dan nu nog even een hint
Mijn kind is jonger dan jouw kind
Oeh spannend!!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:44 schreef Kerst_santa_Mrien het volgende:
Goedenavond lieve Mrien
Nog eventjes en dan zal ook jij je pakje gaan zien.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:08 schreef Zuster87 het volgende:
[..]
Ik heb een ieniemini kerstboompje zonder lichtjes, telt dat ook?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:54 schreef TwinkleTwinklyTwinkleSant het volgende:
Twinkly
![]()
Ben je er klaar voor?
morgen gaan jouw spullen naar het postkantoor
Jouw pakketje wordt verzonden via brievenbuspost
Dat is iets wat minder dan pakketpost kost
Met jouw cadeautjes bij elkaar kwam ik namelijk al op het richt bedrag
Dus was ik heel blij dat ik zag
dat ik nog geboortezegels in huis had
Eerlijk gekocht en niet gejat
Nu maar hopen dat TNT even niet meer staakt
En daardoor weer vertraging veroorzaakt
Dan nog maar even geduld
Tot op 23 december jouw Secret Santa zich onthult
![]()
![]()
ik iets met cadeautjes.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:37 schreef Kerstdoos het volgende:
[..]
Soon my dear.. Soon..
Ik heb iets met Engels lately.. Kan het ook niet helpen
Je bent weer vriendelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik iets met cadeautjes.
en mijn lootjedinges heeft r pakje al maar komt hier niet eens vertellen dat ze m heeft
asshole
sorryquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik iets met cadeautjes.
en mijn lootjedinges heeft r pakje al maar komt hier niet eens vertellen dat ze m heeft
asshole
Je Santa heeft nu pas een keertje tijdquote:Op woensdag 15 december 2010 09:53 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb ook nog niets gezien hoor, maar ik vind het prima... anders moet ik me alleen maar inhouden steeds! Da's ook niet de bedoeling
Ik denk dat ik weet wie jij bentquote:Op woensdag 15 december 2010 13:00 schreef Niet_Santaloos het volgende:
[..]
Je Santa heeft nu pas een keertje tijd
Om te zoeken naar leuke cadeau's
Want je Santa was ziek en dat duurde een eeuwigheid
De situatie was echt een beetje hopeloos
Je pakje is dus nog niet onderweg maar er wordt hard aan gewerkt
Om het nog voor 23 december te (laten) bezorgen
Gelukkig is hierdoor in elk geval het je moeten inhouden beperkt
En je pakje zal op tijd zijn, maak je geen zorgen!
Ik denk ook dat ik weet wie jij bentquote:Op woensdag 15 december 2010 13:09 schreef seilram het volgende:
![]()
[..]
Ik denk dat ik weet wie jij bent
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:00 schreef Niet_Santaloos het volgende:
[..]
Je Santa heeft nu pas een keertje tijd
Om te zoeken naar leuke cadeau's
Want je Santa was ziek en dat duurde een eeuwigheid
De situatie was echt een beetje hopeloos
Je pakje is dus nog niet onderweg maar er wordt hard aan gewerkt
Om het nog voor 23 december te (laten) bezorgen
Gelukkig is hierdoor in elk geval het je moeten inhouden beperkt
En je pakje zal op tijd zijn, maak je geen zorgen!
Mijn verdachtelijstje is ook al wat korter aan het worden... maar ik ga nog geen uitspraken doen denk ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:09 schreef seilram het volgende:
![]()
[..]
Ik denk dat ik weet wie jij bent
aha, ok... ik zal hem effe updaten, en hopen dat je nog niet hebt gehaald wat ik al heb gekregenquote:
en dan heb je een kind weggelaten in je hintsquote:Op woensdag 15 december 2010 09:49 schreef trui het volgende:
christmasshole-in-one! dat zal best. maar ik ga je pakje nu toch lekker vet too late versturen KaDootje-KaDeetje!
[edit]oh wat een domme kerstdoos ben ik toch ook, met dat in en uitloggen steeds! [/edit]
ja verdoriequote:Op woensdag 15 december 2010 15:48 schreef Incantrix het volgende:
Ik nog niet, maar schiet nu plaatsvervangend in de stress omdat ik hier niet heb neergezet dat het ondertussen al naar mijn nieuwe adres verzonden moet worden![]()
Lieve SantaTrix, het tweede (nieuwe adres, die met het huisnummer in de honderd) is het adres waar ik nu woon!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:58 schreef ChanSanta het volgende:
Het kado is naar het postkantoor,
dus bereid je nu maar voor
De doos mag al van het pakje af,
maar op het openen van de rest staat een straf![]()
Dat mag pas open op 23 december
Dat is namelijk de deal remember![]()
De envelop mag pas open op het allerlaatste eind
Je zult zien dat dan al je twijfel verdwijnt![]()
Je Secret Santa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |