Ik denk het wel en vooral door je laatste hint (over adres in pm box en ook het 'ver' weg wonen!) dat kan er maar 1 zijnquote:Op maandag 13 december 2010 14:36 schreef Kerstmuts het volgende:
Hohoho Orea, wat fijn dat het pakket bij je is aangekomen, het blijft altijd spannend vind ik!!!
En nu maar wachten he....
Heb je ondertussen al een idee wie ik ben????
Erg herkenbaar. Ik heb het pakje al weken af maar ik kom niet verder dan een suf gedicht op Sinterklaas-niveauquote:Op maandag 13 december 2010 15:39 schreef Shandaly het volgende:
Telkens als ik dit topic zie staan krijg ik een klein beetje stress... Het pakje voor mijn lootje staat klaar op tafel, ik wil eigenlijk zometeen als Lars wakker is naar het postkantoor... maar ik heb geen, géén inspiratie voor een leuk gedicht voor erbij!
haha herkenbaarquote:Op maandag 13 december 2010 15:39 schreef Shandaly het volgende:
Telkens als ik dit topic zie staan krijg ik een klein beetje stress... Het pakje voor mijn lootje staat klaar op tafel, ik wil eigenlijk zometeen als Lars wakker is naar het postkantoor... maar ik heb geen, géén inspiratie voor een leuk gedicht voor erbij!
dan doe je er toch gewoon een leuke kaart bijquote:Op maandag 13 december 2010 15:39 schreef Shandaly het volgende:
Ik denk van niet.....quote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb mijn cadeau allang verstuurd!![]()
![]()
Of toch niet?
Besmettelijk ofzo, kapotte wasmachinesquote:Op maandag 13 december 2010 20:35 schreef Stiemie het volgende:
Joh was het gedicht nog maar alleen het probleem... Ik wilde iets maken voor mijn SS en daar moest ik dus stof voor wassen en nu heeft de wasmachine het gisteren begevenGelukkig nu gewoon op de hand gewassen en droog dus ik kan aan de slag! Maar niks voor mij zo lastminute
![]()
![]()
Of heb ik toch al iets verzonden
Vast wel toch?quote:Op maandag 13 december 2010 20:38 schreef Shandaly het volgende:
Heh... had ik eindelijk een gedicht klaar naar mijn zin, doet de printer het niet!!! Grmbl... en toen was het etenstijd en nu is het postkantoor dicht... Nah ja... als ik het morgen afgeef moet het nog wel op tijd zijn toch?
quote:Op zondag 12 december 2010 23:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey Mijsje; heb jij al een lijstje?? vind het leuk om lijstjes te zien...
en ik heb mijn santa al heeeeeeel lang niet meer gezien...
Deze Santa was te druk met shoppenquote:Op maandag 13 december 2010 12:43 schreef Vlindur het volgende:
Hoe zou het zijn met mijn kerstkloon? Ik hoor er niks meer van!
Ja nouquote:Op maandag 13 december 2010 14:41 schreef trui het volgende:
oh trouwens, mijn serieuze gok voor mijn santa is TROEL. omdat zij 't de laatste tijd eigenlijk te druk heeft met andere dingen, en zich daarom weinig laat zien hier. maar ja, 't kan ook een andere weinig-poster zijn natuurlijk. 't is in elk geval een stil kerst-truike. geeft niks hoor santaatje van me! maak je niet te druk.als je maar een leuk pakketje stuurt.
![]()
leukquote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef Miskl00n het volgende:
Beste Sonnetje,
Morgen gaat er een pakje op de bus
Maar een beetje uit het zicht
is verstopt je Santa-gedicht
Enveloppe eerst openen dus!
(de 23ste)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |