quote:Op maandag 6 december 2010 18:59 schreef Orea het volgende:
Gewoon nog niet het spul voor mijn lootje binnenen ik heb ook nog eens begrepen dat TNT weer gaat staken (wat ik heb besteld komt per brievenbus post)... ik voel de tijd een beetje hijgen in mijn nek
Is dit nou een hint of is het zogenaamd een hint die eigenlijk geen hint is en misleiding, complot enzovoort...quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:18 schreef SecretSacky27 het volgende:
Als het goed is, krijgt becky vandaag haar pakje.
Verpakt in rood pakpapier. Past goed bij m'n trui.
Hoi hier ben ik weer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:08 schreef JoSantua het volgende:
Hallo Joshua
Ik had alweer een tijdje niks van me laten horen,
Sinterklaas kwam de rust behoorlijk verstoren.
Nu is het weer tijd voor een berichtje aan jou,
Heb jij ook zo'n last van de kou?
Of vind je het wel lekker, zo wit op de straten,
Zullen we het voor jou speciaal maar lang lekker winter laten?
Of ben jij meer van de zomer en de zon?
Ik zou wel weer willen dat ik zonder jas naar buiten kon.
Santa gaat voor jou, hard aan de slag met kadootjes,
Het is wel wat geregel hoor, met die lootjes.
Maar niks onoverkomelijks, we gaan het gewoon doen!
Laat maar komen die kerstboom, weg met de sinterklaasschoen...
Santa gaat na het werk lekker shoppen,
Even de winkels in en uithoppen.
Iets leuk voor jou en voor je kleine!
Wat van het grove werk en wat van het fijne.
Jammer is dat de TNT weer gaat staken,
Straks moet ik nog een postduif gaan haken.
Dat is geen hint hoor, zo crea ben ik niet,
Dat laat ik liever over aan een handwerkpiet.
Toch zal ik zorgen dat het pakketje op tijd arriveert!
Zolang het lot niet tegen mij keert.
Tot zover weer mijn gerijm en bericht,
Santa gaat weer verder met wat ik heb aangericht!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:43 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Hoi hier ben ik weer.
Het is wel een pokkenweer.
Ik zit nog steeds te bedenken wie je bent.
Woon je in de buurt van Purmerend.
Als je nog een ding wilt weten dan kan ik je vertellen.
Ik moet nog een nieuwe week kalender bestellen.
Hopelijk weet je weer genoeg.
Dan spreek ik je weer vroeg.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:43 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Hoi hier ben ik weer.
Het is wel een pokkenweer.
Ik zit nog steeds te bedenken wie je bent.
Woon je in de buurt van Purmerend.
Als je nog een ding wilt weten dan kan ik je vertellen.
Ik moet nog een nieuwe week kalender bestellen.
Hopelijk weet je weer genoeg.
Dan spreek ik je weer vroeg.
jammer dat t nog niet aangekomen is, maar wel fijn dat je dat nu al weet, en je nog kunt gaan shoppenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:44 schreef Orea het volgende:
Nou, de post is weer geweest, en nóg is het spul voor mijn lootje niet binnenik begin hem te knijpen! (tis vandaag een week geleden op de post gedaan...)
Nou, mail van degene bij wie ik heb besteld.. die vreest ook het ergste.. Ik krijg mijn geld terug (erg netjes!) omdat ik zo'n trouwe klant ben![]()
Ik kan dus weer opnieuw gaan shoppen...
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:43 schreef SantaTrix het volgende:
Wat een geluk!
Goed nieuws gehad over mijn bestelling, de dag kan niet meer stuk.
Helaas geen Lush voor jou
Maar het pakje dat naar me toe komt is ook niet flauw
De inhoud ervan althans![]()
Wat ik me afvraag: kan het ook in het Frans?
Ja! Gisteren formulier binnen gekregen dat ik had besteld bij TNT. Daarmee hoop ik het pakketje snel terug te krijgen. Daarna gaan we aan poging twee beginnenquote:
Wat leuk dat de zeep in zo goede aarde was gevallenquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit niet gebakken aan Lush hoor, ik was er eerlijkgezegd ook om mijn vaste zeep (die ik ken doordat ik 'm vorig jaar van mijn Secet Santa Sly kreeg) te kopen, dus extra was vooral voor de leuk
jeetje, die werken dan idd ook niet nee, balenquote:Op woensdag 8 december 2010 07:39 schreef SecretCherry het volgende:
Maar ja dan moeten ze niet steeds gaan staken daar he?
Fijn!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:53 schreef becky27 het volgende:
jeeeeeej mijn kadooooooo is binnen (vriend belde!)
Je hebt niet veel gemist, wees niet bevreesdquote:Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef leonieke het volgende:
Wel leuk om hier mee te lezen, ik kan direct een aantal mensen gaan afstrepen aangezien mijn SecretSanta heeft gezegd dat het pakje al klaar is![]()
En SecretSanta, ik ga nu het vorige topic gaan terug lezen. De vakantie van vorige week is hoog nodig geweest en nu voel ik me ondertussen weer wat beter en kan ik hier hopelijk weer meer gaan volgen
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef Kersjes het volgende:
Whaaaaahhhhh, mijn pakje is er!!!!!
Het is dus toch nog goed gekomen![]()
Het is alleen een heeeeeel klein beetje jammer dat er op de zijkant stond dat de inhoud breekbaar was, maar dat de chauffeur het pakje gekanteld afleverde![]()
Helaas is ons fototoestel zoek, maar het pakje staat veilig en wel bovenop de kast. Devin wilde het namelijk direct al open maken, die zit nog helemaal in de Sint-pakjes-openscheur-modus
Oh oke. Witte we da ok weer. MOrgen dus zorgen dat er iemand @ home is!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:47 schreef Ynske het volgende:
@amaranta, denk dat van Insiders is, ik heb nl ook een briefje liggen van TNT met afzender Grapefine, en verwacht wat van the Insiderspakket is aangekomen, en idd van insiders
Ja! En niet alleen bij mij, ook mijn lief vind 'm zo lekker ruiken (aan mij dan, hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 09:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat leuk dat de zeep in zo goede aarde was gevallen
Santakoquote:Op donderdag 9 december 2010 13:01 schreef Santako het volgende:
Aangezien de post staakt, toch maar even zo:
[ afbeelding ]
Nee, want dat ben ik al!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef Prancer het volgende:
ha, ik heb ingepakt en ben de slechtste inpakster ooit.
dus dat is denk ik al de hint
Ehm, ik heb natuurlijk niet zelf het adres erop geschrevenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:43 schreef Kersjes het volgende:
Geen flauw idee, maar gelukkig is het gewoon zo![]()
Je had het adres met blauwe pen geschreven, ik kreeg het pakje met de onjuiste postcode+plaatsnaam doorgekrast en met zwarte stift stonden de juiste gegevens erop gekalkt.
Our very own Christmas miracle
Nee, ik zal je matsen, ik ben je Santa niet. Dus je kunt mijn naam doorstrepen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:09 schreef Raissa het volgende:
Ik denk niet dat jij mijn santa bent amaranta
He wat gaaf, weer een gedicht voor mijquote:Op zondag 5 december 2010 20:46 schreef PoppeSjanta het volgende:
Beste Poppejans, ik grijp weer eens mijn kans
Om van me te laten horen
en je te vertellen dat ik het eerste cadeau heb weten te scoren.
Hopenlijk help mijn vorige hint je op weg
Want helpt die je niet dan heb je pech
Tot 23 december zal je mij niet meer zien
Tenzij je mij dringend nodig hebt misschien
Veel succes alvast met wachten en turen
ook al betekend dit niet dat ik het pakket al zal versturen
Ik hoop dat je straks blij bent met wat Poppesjanta heeft gehaald
en dat ik je lijstje goed heb vertaald.
Gegroet,
Poppesjanta
quote:
foto'squote:Op zaterdag 11 december 2010 12:45 schreef Sugarsnap het volgende:
Mijn pakje kwam ook net binnen, nu nog 2 weken wachten...
Het is onderwegquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:09 schreef one-horse-open-sleonieke het volgende:
Lieve Leonieke, heb nog even geduld
Volgende week wordt jouw brievenbus gevuld
Het posten is gelukt, echt fijn
Je pakje komt van ver boven de Rijn
De reis van je cadeautjes begint dus vandaag
Als je het hebt ontvangen dan hoor ik het graag
Ik hoop zo dat alles je zal plezieren
En het niet je verwachtingen zal verstieren
Wees niet bang, je raadt het welquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is onderweg![]()
Zo spannend![]()
En dan zie ik ook onmiddellijk hoe lang een pakje onderweg is.
En opnieuw een tip
Ik heb ze al allemaal genoteerd in een apart documentje zodat ik ze op 23 december kan gebruiken om jou te ontmaskeren.
dat had ik vorig jaar ook gedaan...quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:10 schreef Nijna het volgende:
Je kan natuurlijk ook de postcode van een bekende gebruiken... om het lastiger te maken, gniffel.
Lieve Santa, je hebt al een adres van mij,quote:Op zondag 12 december 2010 20:38 schreef showkloon het volgende:
Mijsje Mijsje,
Showkloon heeft geen inspiratie tot dichten vandaag,
maar zou we graag het pakje verzenden, graag!
Kan je je adres PMen naar mij?
dan kan ik morgen bij het postkantoor in de rij.
Het rijmsel zal volgen in je brievenbus meid,
dat kan nog een paar dagen duren, tot mijn spijt.
Arme jongenquote:Op zondag 12 december 2010 23:00 schreef trui het volgende:
van mijn kersttrui al eeuwen niks meer vernomen, allesl goed? ik zag wel dat je familie een website heeft!![]()
2,5 uur?!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:14 schreef SanTessie het volgende:
Tips om te dichten, heb ik niet. Ik ben er zelf ongeveer 2,5 uur () mee bezig geweest om een gedicht op papier te zetten (ja, Tessie, ik ben echt helemaal uitgedicht
).
als ik later groot ben wil ik best de echte worden!quote:Op maandag 13 december 2010 08:38 schreef Nijna het volgende:
Trui, jij bent volgens mij de Santa van iedereen.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef Nijna het volgende:
Santako
Ik heb een lijstje gemaakt
even op je mooi geletterde gedicht ingehaakt
ga ik ervanuit
dat jij hebt meer dan 1 spruit.
Dat "ouder dan die van jou"
slaat dat op mn beide kinders... nou?
of is de een ouder dan de een en de ander dan de ander
wie weet dat ik dan nog wat aan mn lijstje verander.
Maar de grote vraag, het antwoord maakt me blij
sta je er nu eigenlijk nog bij...?
Nijna
Lijstje:
_Bar_
Amaranta
DaviniaHR
Diaan73
flowerbox
Jelief
Kersjes
Mikoxx
RockabeIIa
simmu
Stiemie
Tan
Tessie
Trui
XXXKarinXXX
Daar kom je best voor in aanmerking wat mij betreftquote:Op maandag 13 december 2010 09:20 schreef trui het volgende:
[..]
als ik later groot ben wil ik best de echte worden!![]()
Dan is de kans groot dat je verschiet,quote:Op maandag 13 december 2010 09:10 schreef tessie het volgende:
[..]
2,5 uur?!wow! Ben nu wel extra benieuwd naar dat gedicht dan hihihi
je bent wel geneigd ze te kopen he, met zo'n trui aan zie je er zo gezellig uitquote:Op maandag 13 december 2010 08:41 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Arme jongenOMG, ik dacht dat z'n moeder hem dwong haar kersttruicollectie te showen, maar het is zijn eigen collectie
![]()
Ik denk het wel en vooral door je laatste hint (over adres in pm box en ook het 'ver' weg wonen!) dat kan er maar 1 zijnquote:Op maandag 13 december 2010 14:36 schreef Kerstmuts het volgende:
Hohoho Orea, wat fijn dat het pakket bij je is aangekomen, het blijft altijd spannend vind ik!!!
En nu maar wachten he....
Heb je ondertussen al een idee wie ik ben????
Erg herkenbaar. Ik heb het pakje al weken af maar ik kom niet verder dan een suf gedicht op Sinterklaas-niveauquote:Op maandag 13 december 2010 15:39 schreef Shandaly het volgende:
Telkens als ik dit topic zie staan krijg ik een klein beetje stress... Het pakje voor mijn lootje staat klaar op tafel, ik wil eigenlijk zometeen als Lars wakker is naar het postkantoor... maar ik heb geen, géén inspiratie voor een leuk gedicht voor erbij!
haha herkenbaarquote:Op maandag 13 december 2010 15:39 schreef Shandaly het volgende:
Telkens als ik dit topic zie staan krijg ik een klein beetje stress... Het pakje voor mijn lootje staat klaar op tafel, ik wil eigenlijk zometeen als Lars wakker is naar het postkantoor... maar ik heb geen, géén inspiratie voor een leuk gedicht voor erbij!
dan doe je er toch gewoon een leuke kaart bijquote:Op maandag 13 december 2010 15:39 schreef Shandaly het volgende:
Ik denk van niet.....quote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb mijn cadeau allang verstuurd!![]()
![]()
Of toch niet?
Besmettelijk ofzo, kapotte wasmachinesquote:Op maandag 13 december 2010 20:35 schreef Stiemie het volgende:
Joh was het gedicht nog maar alleen het probleem... Ik wilde iets maken voor mijn SS en daar moest ik dus stof voor wassen en nu heeft de wasmachine het gisteren begevenGelukkig nu gewoon op de hand gewassen en droog dus ik kan aan de slag! Maar niks voor mij zo lastminute
![]()
![]()
Of heb ik toch al iets verzonden
Vast wel toch?quote:Op maandag 13 december 2010 20:38 schreef Shandaly het volgende:
Heh... had ik eindelijk een gedicht klaar naar mijn zin, doet de printer het niet!!! Grmbl... en toen was het etenstijd en nu is het postkantoor dicht... Nah ja... als ik het morgen afgeef moet het nog wel op tijd zijn toch?
quote:Op zondag 12 december 2010 23:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey Mijsje; heb jij al een lijstje?? vind het leuk om lijstjes te zien...
en ik heb mijn santa al heeeeeeel lang niet meer gezien...
Deze Santa was te druk met shoppenquote:Op maandag 13 december 2010 12:43 schreef Vlindur het volgende:
Hoe zou het zijn met mijn kerstkloon? Ik hoor er niks meer van!
Ja nouquote:Op maandag 13 december 2010 14:41 schreef trui het volgende:
oh trouwens, mijn serieuze gok voor mijn santa is TROEL. omdat zij 't de laatste tijd eigenlijk te druk heeft met andere dingen, en zich daarom weinig laat zien hier. maar ja, 't kan ook een andere weinig-poster zijn natuurlijk. 't is in elk geval een stil kerst-truike. geeft niks hoor santaatje van me! maak je niet te druk.als je maar een leuk pakketje stuurt.
![]()
leukquote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef Miskl00n het volgende:
Beste Sonnetje,
Morgen gaat er een pakje op de bus
Maar een beetje uit het zicht
is verstopt je Santa-gedicht
Enveloppe eerst openen dus!
(de 23ste)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |