quote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef Kersjes het volgende:
Whaaaaahhhhh, mijn pakje is er!!!!!
Het is dus toch nog goed gekomen![]()
Het is alleen een heeeeeel klein beetje jammer dat er op de zijkant stond dat de inhoud breekbaar was, maar dat de chauffeur het pakje gekanteld afleverde![]()
Helaas is ons fototoestel zoek, maar het pakje staat veilig en wel bovenop de kast. Devin wilde het namelijk direct al open maken, die zit nog helemaal in de Sint-pakjes-openscheur-modus
Oh oke. Witte we da ok weer. MOrgen dus zorgen dat er iemand @ home is!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:47 schreef Ynske het volgende:
@amaranta, denk dat van Insiders is, ik heb nl ook een briefje liggen van TNT met afzender Grapefine, en verwacht wat van the Insiderspakket is aangekomen, en idd van insiders
Ja! En niet alleen bij mij, ook mijn lief vind 'm zo lekker ruiken (aan mij dan, hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 09:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat leuk dat de zeep in zo goede aarde was gevallen
Santakoquote:Op donderdag 9 december 2010 13:01 schreef Santako het volgende:
Aangezien de post staakt, toch maar even zo:
[ afbeelding ]
Nee, want dat ben ik al!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef Prancer het volgende:
ha, ik heb ingepakt en ben de slechtste inpakster ooit.
dus dat is denk ik al de hint
Ehm, ik heb natuurlijk niet zelf het adres erop geschrevenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:43 schreef Kersjes het volgende:
Geen flauw idee, maar gelukkig is het gewoon zo![]()
Je had het adres met blauwe pen geschreven, ik kreeg het pakje met de onjuiste postcode+plaatsnaam doorgekrast en met zwarte stift stonden de juiste gegevens erop gekalkt.
Our very own Christmas miracle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |