quote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef Kersjes het volgende:
Whaaaaahhhhh, mijn pakje is er!!!!!
Het is dus toch nog goed gekomen![]()
Het is alleen een heeeeeel klein beetje jammer dat er op de zijkant stond dat de inhoud breekbaar was, maar dat de chauffeur het pakje gekanteld afleverde![]()
Helaas is ons fototoestel zoek, maar het pakje staat veilig en wel bovenop de kast. Devin wilde het namelijk direct al open maken, die zit nog helemaal in de Sint-pakjes-openscheur-modus
Oh oke. Witte we da ok weer. MOrgen dus zorgen dat er iemand @ home is!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:47 schreef Ynske het volgende:
@amaranta, denk dat van Insiders is, ik heb nl ook een briefje liggen van TNT met afzender Grapefine, en verwacht wat van the Insiderspakket is aangekomen, en idd van insiders
Ja! En niet alleen bij mij, ook mijn lief vind 'm zo lekker ruiken (aan mij dan, hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 09:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat leuk dat de zeep in zo goede aarde was gevallen
Santakoquote:Op donderdag 9 december 2010 13:01 schreef Santako het volgende:
Aangezien de post staakt, toch maar even zo:
[ afbeelding ]
Nee, want dat ben ik al!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef Prancer het volgende:
ha, ik heb ingepakt en ben de slechtste inpakster ooit.
dus dat is denk ik al de hint
Ehm, ik heb natuurlijk niet zelf het adres erop geschrevenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:43 schreef Kersjes het volgende:
Geen flauw idee, maar gelukkig is het gewoon zo![]()
Je had het adres met blauwe pen geschreven, ik kreeg het pakje met de onjuiste postcode+plaatsnaam doorgekrast en met zwarte stift stonden de juiste gegevens erop gekalkt.
Our very own Christmas miracle
Nee, ik zal je matsen, ik ben je Santa niet. Dus je kunt mijn naam doorstrepen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:09 schreef Raissa het volgende:
Ik denk niet dat jij mijn santa bent amaranta
He wat gaaf, weer een gedicht voor mijquote:Op zondag 5 december 2010 20:46 schreef PoppeSjanta het volgende:
Beste Poppejans, ik grijp weer eens mijn kans
Om van me te laten horen
en je te vertellen dat ik het eerste cadeau heb weten te scoren.
Hopenlijk help mijn vorige hint je op weg
Want helpt die je niet dan heb je pech
Tot 23 december zal je mij niet meer zien
Tenzij je mij dringend nodig hebt misschien
Veel succes alvast met wachten en turen
ook al betekend dit niet dat ik het pakket al zal versturen
Ik hoop dat je straks blij bent met wat Poppesjanta heeft gehaald
en dat ik je lijstje goed heb vertaald.
Gegroet,
Poppesjanta
quote:
foto'squote:Op zaterdag 11 december 2010 12:45 schreef Sugarsnap het volgende:
Mijn pakje kwam ook net binnen, nu nog 2 weken wachten...
Het is onderwegquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:09 schreef one-horse-open-sleonieke het volgende:
Lieve Leonieke, heb nog even geduld
Volgende week wordt jouw brievenbus gevuld
Het posten is gelukt, echt fijn
Je pakje komt van ver boven de Rijn
De reis van je cadeautjes begint dus vandaag
Als je het hebt ontvangen dan hoor ik het graag
Ik hoop zo dat alles je zal plezieren
En het niet je verwachtingen zal verstieren
Wees niet bang, je raadt het welquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is onderweg![]()
Zo spannend![]()
En dan zie ik ook onmiddellijk hoe lang een pakje onderweg is.
En opnieuw een tip
Ik heb ze al allemaal genoteerd in een apart documentje zodat ik ze op 23 december kan gebruiken om jou te ontmaskeren.
dat had ik vorig jaar ook gedaan...quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:10 schreef Nijna het volgende:
Je kan natuurlijk ook de postcode van een bekende gebruiken... om het lastiger te maken, gniffel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |