heel goed kijken!quote:Op zondag 5 december 2010 09:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waar zie jij een baard dan in het icoontje van mijn santa?
quote:Op zondag 5 december 2010 19:53 schreef SecretCherry het volgende:
Beste Kersjes,
Op mijn track and trace stond mijn (grote!) schrik:
02.12.2010:
Addressee not known at this address. Returned to sender
Begrijp ik dat het pakje nog niet is bezorgd?![]()
Ik heb nog even gecheckt maar echt het goede adres op pakketje gezet wat op het lootje stond ..![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 04:27 schreef Kersjes het volgende:
Jemig zeg, wat een kneus...
Ik kan er maar niet over uit hoe ik mijn huis - en werkadres zo door elkaar heb kunnen gooien
Onbedoeld geeft dit akkefietje me wel weer inzicht in wie mijn Santa is. Ik kan er een paar wegstrepen van de lijst. Yay![]()
vorig jaar heb ik dat ook gehad met het pakketje van kp. Dat pakket gaat naar het depot, waar gekeken word of het retour kan gaan. Uiteindelijk is er een vriendin van haar bij tnt gaan zoeken op t depot naar aanleiding van mijn omschrijving. En is t gelukkig gevonden en bij op gekomenquote:Op maandag 6 december 2010 07:02 schreef SecretCherry het volgende:
[..]
Oooh dit was gewoon een test van jou om achter je SS te komen he!
Maarre nog 1 klein probleempje, ik heb er geen retour-postcode van mij of iemand anders opgezet.
Dus kan hij toch nooit naar mij retour komen? Of moet ik gewoon even dat tel.nummer bellen van T&T?
zenuwslopend dat SS-gebeuren![]()
Kan die vriendin niet even weer in het depot duikenquote:Op maandag 6 december 2010 07:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
vorig jaar heb ik dat ook gehad met het pakketje van kp. Dat pakket gaat naar het depot, waar gekeken word of het retour kan gaan. Uiteindelijk is er een vriendin van haar bij tnt gaan zoeken op t depot naar aanleiding van mijn omschrijving. En is t gelukkig gevonden en bij op gekomen
daarmee kunnen ze zien in welk depot het binnen gekomen is, maarze weten nu de goede postcode/plaats niet t is hopen dat als je belt, ze willen zoeken en t aanpassen em opnieuw verzendenquote:Op maandag 6 december 2010 07:26 schreef SecretCherry het volgende:
[..]
Kan die vriendin niet even weer in het depot duiken![]()
Als ik bel met mijn t&T code moet het toch lukken? Daar zijn die dingen toch voor?
Of denk ik te simpel?
Lief dat je zo meedenkt Ynske! Zijn er nog geen awards voor de meest behulpzame userquote:Op maandag 6 december 2010 07:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
daarmee kunnen ze zien in welk depot het binnen gekomen is, maarze weten nu de goede postcode/plaats niet t is hopen dat als je belt, ze willen zoeken en t aanpassen em opnieuw verzenden
dat zou fijn zijnquote:Op maandag 6 december 2010 09:03 schreef SecretCherry het volgende:
Even gebeld met TNT:
Met wat papieren rompslomp komt het pakje naar mij terug. Daarna ga ik het pakje opnieuw sturen naar Kersjes.
Ik hoop dat het allemaal lukt voor de 23e
He get, wat een gedoe lees ik hier boven van SecretCherry. Zou mooi zijn als het voor de 23e lukt iddquote:
Maar als het nooit is aangekomen, had het toch niet uitgemaakt of het eerder of later is verstuurd?quote:Op maandag 6 december 2010 09:12 schreef flowerbox het volgende:
[..]
He get, wat een gedoe lees ik hier boven van SecretCherry. Zou mooi zijn als het voor de 23e lukt idd![]()
Was er vorig jaar niet ook zoiets met een pakje wat helemaal nooit is aangekomen? Zo zie je maar weer; op tijd versturen dames!Ik zal het zelf ook doenPot verwijt de ketel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |