daar heb ik geen last van. ik kreeg meer stress van dat mailtje van lootjetrekken, dat het nog maar x dagen duurt enzo. toen had ik echt zoiets van shiiiiiiitquote:Op maandag 13 december 2010 15:39 schreef Shandaly het volgende:
Telkens als ik dit topic zie staan krijg ik een klein beetje stress... Het pakje voor mijn lootje staat klaar op tafel, ik wil eigenlijk zometeen als Lars wakker is naar het postkantoor... maar ik heb geen, géén inspiratie voor een leuk gedicht voor erbij!
ah, vind je mij zo'n oranje-fan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:28 schreef lady-wrb het volgende:
daar heb ik geen last van. ik kreeg meer stress van dat mailtje van lootjetrekken, dat het nog maar x dagen duurt enzo. toen had ik echt zoiets van shiiiiiiit
maar ik lig op schema, alles is in huis enzo alleen nog ff afwerken, maar dat moet bij daglicht en dat heb ik maar weinig met werktijden die overdag vallen en de kerstbezigheden rondom school en werk enzo
en dan helpt het niet dat ik speciaal naar de stad fiets voor oranje verf, denk het gekocht te hebben en dan met rood thuiskom. ik had het natuurlijk kunnen weten, vermiljoen is rood , maar wie plakt er dan ook een oranje etiket op!
We zijn alleen vrijdag niet thuis, dan is Rienk jarig en gaan we een dagje uitquote:Op maandag 13 december 2010 22:26 schreef TopSecretSanta het volgende:
[..]
Deze Santa was te druk met shoppen
om hier maar steeds binnen te hoppen
Dichten is nog steeds niet mijn sterkste kant,
hiermee val ik ook gigantisch door de mand
Jouw pakket zal ik morgen versturen,
en hopelijk wordt het snel afgeleverd bij jou, of bij je buren
quote:Op zondag 12 december 2010 22:58 schreef ZusterSanta het volgende:
![]()
Heb je je kerstboom al staan?
Met de lampjes al aan?
Zo ja dan mag je de doos alvast open maken
Maar de kado's mag je nog even dicht laten
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:41 schreef SantaRaissa het volgende:
Raissa, je pakje is vanmiddag naar het postkantoor gebracht
Je mag de doos openmaken en weggooien
De kado's, daar mag je lekker naar blijven kijken tot de 23ste
Er zit verder geen hint in de doos of bij de pakjes, daar heb ik eerlijk gezegd niet aan gedacht
Maar dan nu nog even een hint
Mijn kind is jonger dan jouw kind
Oeh spannend!!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:44 schreef Kerst_santa_Mrien het volgende:
Goedenavond lieve Mrien
Nog eventjes en dan zal ook jij je pakje gaan zien.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:08 schreef Zuster87 het volgende:
[..]
Ik heb een ieniemini kerstboompje zonder lichtjes, telt dat ook?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:54 schreef TwinkleTwinklyTwinkleSant het volgende:
Twinkly
![]()
Ben je er klaar voor?
morgen gaan jouw spullen naar het postkantoor
Jouw pakketje wordt verzonden via brievenbuspost
Dat is iets wat minder dan pakketpost kost
Met jouw cadeautjes bij elkaar kwam ik namelijk al op het richt bedrag
Dus was ik heel blij dat ik zag
dat ik nog geboortezegels in huis had
Eerlijk gekocht en niet gejat
Nu maar hopen dat TNT even niet meer staakt
En daardoor weer vertraging veroorzaakt
Dan nog maar even geduld
Tot op 23 december jouw Secret Santa zich onthult
![]()
![]()
ik iets met cadeautjes.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:37 schreef Kerstdoos het volgende:
[..]
Soon my dear.. Soon..
Ik heb iets met Engels lately.. Kan het ook niet helpen
Je bent weer vriendelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik iets met cadeautjes.
en mijn lootjedinges heeft r pakje al maar komt hier niet eens vertellen dat ze m heeft
asshole
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |