Dat is gewoon triestquote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
van ja... ik had alleen geld voor dit spelen ik heb over het algemeen niet zo veel geld en geen internet dus ik moet dit spelen ik heb nog een windows 1998
Doe dan zo'n ding op:quote:Op maandag 6 december 2010 21:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Daarom wil gewoon zo snel mogelijk een exemplaar kopen en wegwezen voor ik gezien wordt
quote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Doe dan zo'n ding op:
[ afbeelding ]
LOL.quote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Doe dan zo'n ding op:
[ afbeelding ]
Zag het bij mij op de server net ookquote:Op maandag 6 december 2010 21:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
LOL.
Ik hoop niet dat ik al te lang in de rij moet gaan staan. Iedereen staat in mijn server al bij de flightmaster te wachten tot ze hun flightmasters license kunnen kopen.
Mijn chars krijgen juist dat soort namenquote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik zou er vijftig euro voor overhebben als ze al die onzinnamen zouden veranderen in iets normaals.
En dan neem ik ook namens zoals Wasmachine (wtf) en IJspegel etc. mee in de categorie onzinnamen. Maar goed
neequote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Rauw. het volgende:
Ben ik dan de enige WoW speler die vanacht gewoon gaat slapen?
In mijn server heette een shaman Suckmytotemquote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef Sjiznit het volgende:
Namen zoals Shambulance en Meatshield kan ik nog wel waarderen. Maar als het dan Oliebol wordt haak ik af. Een spoof met je class/race is best ok. Ik zou er zelf niet mee gaan rondlopen want dat wordt voor mij saai als ik daar continu mee moet spelen, maar er een tegenkomen kan best leuk zijn.
Kut, jij speelt ook nog steedsquote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Mijn chars krijgen juist dat soort namen
shammie heet shambulancé, druid winnythepooh, mage trollololol
enkel DK is redelijk normaal met female DK genaamd doubleDee
Brennan van step brothers?quote:Op maandag 6 december 2010 22:09 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben nog best een toffe namenverzinner al zeg ik het zelf:
Brennan, Malati en Obnoxia
http://www.thinkbabynames.com/quote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Brennan van step brothers?.
Ik ga altijd gewoon naar een website met babynames of iets dergelijks. Main heet Serap, mage Ceylin, paladin Katarzyna.
Dan nog m'n DK die Nishra heet, Assyrische woord voor adelaar. En m'n troll shaman heet Argilah, dat is het Assyrische woord voor waterpijp.
Brennan is m'n 60 Enhancement Shaman twink. Guild Obnoxiousquote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Brennan van step brothers?.
Ik ga altijd gewoon naar een website met babynames of iets dergelijks. Main heet Serap, mage Ceylin, paladin Katarzyna.
Dan nog m'n DK die Nishra heet, Assyrische woord voor adelaar. En m'n troll shaman heet Argilah, dat is het Assyrische woord voor waterpijp.
Isilith,Replica,Give,Mana,Aellyn...quote:Op maandag 6 december 2010 22:09 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben nog best een toffe namenverzinner al zeg ik het zelf:
Brennan, Malati en Obnoxia
quote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Sjiznit het volgende:
Trouwens wel baas als je zo om 12uur bij de media markt binnen loopt om een tv te kopen.
Rogue wordt snel saai mijns inziens. Wat dat betreft ben ik bij mijn hunter beter af.quote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Zolcon het volgende:
Om 12 uur maar naar de winkel![]()
Goblin Rogue wordt het.
Toch heb ik mijn twijfels bij rogues.. hoorde dat ze erg saai zijn in PvE (jaar geen wow gespeeld)
Iemand die iets meer kan vertellen over hoe geweldig vet rogues zijn
Mensen moeten gewoon direct bij binnenkomst mijn aura opmerken, en door hebben dat ik een baas benquote:Op maandag 6 december 2010 20:51 schreef Migwi het volgende:
By the way, wat ik nu even door te skimmen uit het vorige topic meegekregen heb.
St.babylon, als jij een single mob pulled en de group gaat door missen ze dus jouw DPS, dus dat is geen verbetering. En als het een mob is die wel noodzakelijk is voor de doorgang zal ik maar zeggen, lijkt het me dat de tank die zelf wel pulled? Ik snap wat je zegt, heb zelf op m'n Hunter ook vaak zat mobs gepulled (ook gewoon hele groups en dan kiten en CC gebruiken) als de Healer een mana break nodig had, maar om nou te beweren dat dat nuttig is.. Ach, dat vind ik dan weer wat overdreven. Het is wel leuk jaAltijd een fijne onderbreking van de sleur in dungeons.
Maar geloof me nou maar dat tanks dat verdomde irritant vinden, zeker met die random crap van tegenwoordig, je weet niet wanneer een DPS wel of niet iets kan hendelen.En dan moet je als tank toch weer achter die mob aan gaan hobbelen. Niet leuk
heb een 80 hunter maar ben daarop uitgekeken. Shaman, Warlock of rogue twijfel ik tussen maar rogue trekt me nu het meest (eerste 2 jaar van WoW heb ik Nelf Rogue gespeeld)quote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Rogue wordt snel saai mijns inziens. Wat dat betreft ben ik bij mijn hunter beter af.
Je bedoelt vast stealthed.quote:Op maandag 6 december 2010 22:24 schreef stbabylon het volgende:
Qua namen, ooit een guild bij mij op de server <and two cloaked rogues>
Ja maar jij bent dan ook niet zo'n pro hunter als ik.quote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
heb een 80 hunter maar ben daarop uitgekeken. Shaman, Warlock of rogue twijfel ik tussen maar rogue trekt me nu het meest (eerste 2 jaar van WoW heb ik Nelf Rogue gespeeld)
Bij ons loopt er een Alliance guild rond met <Grand Theft Kodo> vond ik wel een mooiequote:Op maandag 6 december 2010 22:24 schreef stbabylon het volgende:
Qua namen, ooit een guild bij mij op de server <and two cloaked rogues>
dat probleem heb ik ook jaquote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Skillstorm het volgende:
Het idee dat mensen moeten wennen aan giga-health pools- best geinigI cant roflstomp this dude in pvp anymore? why?
![]()
Mijn server-character slots zit volIk wil niet een char aanmaken op een andere realm
Je kunt chars deletenquote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Skillstorm het volgende:
Het idee dat mensen moeten wennen aan giga-health pools- best geinigI cant roflstomp this dude in pvp anymore? why?
![]()
Mijn server-character slots zit volIk wil niet een char aanmaken op een andere realm
Huh.... bij ons ook een horde guildquote:Op maandag 6 december 2010 22:26 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Bij ons loopt er een Alliance guild rond met <Grand Theft Kodo> vond ik wel een mooie
Zit je op Karazhan?quote:Op maandag 6 december 2010 22:26 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Bij ons loopt er een Alliance guild rond met <Grand Theft Kodo> vond ik wel een mooie
Of jij dan?quote:Op maandag 6 december 2010 22:27 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Huh.... bij ons ook een horde guild
Het ding is dat ik Goblin Rogues zo enorm vet eruit vind zienquote:Op maandag 6 december 2010 22:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook niet zo'n pro hunter als ik.
Nee Shattered Halls, maar die guild is allang weg denk ik. Was er echt in tbc en in het begin van Wotlk volgens mijquote:
zodat ze straks allemaal kunnen no-lifen in OG op hun flying mount...quote:Op maandag 6 december 2010 22:32 schreef jepperdeprep het volgende:
Tering waarom staat iedereen gestapelt bij de flight master? Nu kan ik er niet eens op klikken
/tar <naam van flightmaster>quote:Op maandag 6 december 2010 22:32 schreef jepperdeprep het volgende:
Tering waarom staat iedereen gestapelt bij de flight master? Nu kan ik er niet eens op klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |