Mensen moeten gewoon direct bij binnenkomst mijn aura opmerken, en door hebben dat ik een baas benquote:Op maandag 6 december 2010 20:51 schreef Migwi het volgende:
By the way, wat ik nu even door te skimmen uit het vorige topic meegekregen heb.
St.babylon, als jij een single mob pulled en de group gaat door missen ze dus jouw DPS, dus dat is geen verbetering. En als het een mob is die wel noodzakelijk is voor de doorgang zal ik maar zeggen, lijkt het me dat de tank die zelf wel pulled? Ik snap wat je zegt, heb zelf op m'n Hunter ook vaak zat mobs gepulled (ook gewoon hele groups en dan kiten en CC gebruiken) als de Healer een mana break nodig had, maar om nou te beweren dat dat nuttig is.. Ach, dat vind ik dan weer wat overdreven. Het is wel leuk jaAltijd een fijne onderbreking van de sleur in dungeons.
Maar geloof me nou maar dat tanks dat verdomde irritant vinden, zeker met die random crap van tegenwoordig, je weet niet wanneer een DPS wel of niet iets kan hendelen.En dan moet je als tank toch weer achter die mob aan gaan hobbelen. Niet leuk
heb een 80 hunter maar ben daarop uitgekeken. Shaman, Warlock of rogue twijfel ik tussen maar rogue trekt me nu het meest (eerste 2 jaar van WoW heb ik Nelf Rogue gespeeld)quote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Rogue wordt snel saai mijns inziens. Wat dat betreft ben ik bij mijn hunter beter af.
Je bedoelt vast stealthed.quote:Op maandag 6 december 2010 22:24 schreef stbabylon het volgende:
Qua namen, ooit een guild bij mij op de server <and two cloaked rogues>
Ja maar jij bent dan ook niet zo'n pro hunter als ik.quote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
heb een 80 hunter maar ben daarop uitgekeken. Shaman, Warlock of rogue twijfel ik tussen maar rogue trekt me nu het meest (eerste 2 jaar van WoW heb ik Nelf Rogue gespeeld)
Bij ons loopt er een Alliance guild rond met <Grand Theft Kodo> vond ik wel een mooiequote:Op maandag 6 december 2010 22:24 schreef stbabylon het volgende:
Qua namen, ooit een guild bij mij op de server <and two cloaked rogues>
dat probleem heb ik ook jaquote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Skillstorm het volgende:
Het idee dat mensen moeten wennen aan giga-health pools- best geinigI cant roflstomp this dude in pvp anymore? why?
![]()
Mijn server-character slots zit volIk wil niet een char aanmaken op een andere realm
Je kunt chars deletenquote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Skillstorm het volgende:
Het idee dat mensen moeten wennen aan giga-health pools- best geinigI cant roflstomp this dude in pvp anymore? why?
![]()
Mijn server-character slots zit volIk wil niet een char aanmaken op een andere realm
Huh.... bij ons ook een horde guildquote:Op maandag 6 december 2010 22:26 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Bij ons loopt er een Alliance guild rond met <Grand Theft Kodo> vond ik wel een mooie
Zit je op Karazhan?quote:Op maandag 6 december 2010 22:26 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Bij ons loopt er een Alliance guild rond met <Grand Theft Kodo> vond ik wel een mooie
Of jij dan?quote:Op maandag 6 december 2010 22:27 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Huh.... bij ons ook een horde guild
Het ding is dat ik Goblin Rogues zo enorm vet eruit vind zienquote:Op maandag 6 december 2010 22:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook niet zo'n pro hunter als ik.
Nee Shattered Halls, maar die guild is allang weg denk ik. Was er echt in tbc en in het begin van Wotlk volgens mijquote:
zodat ze straks allemaal kunnen no-lifen in OG op hun flying mount...quote:Op maandag 6 december 2010 22:32 schreef jepperdeprep het volgende:
Tering waarom staat iedereen gestapelt bij de flight master? Nu kan ik er niet eens op klikken
/tar <naam van flightmaster>quote:Op maandag 6 december 2010 22:32 schreef jepperdeprep het volgende:
Tering waarom staat iedereen gestapelt bij de flight master? Nu kan ik er niet eens op klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |