SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: AggramarRealm: Argent Dawnquote:quote:Realm: Auchindounquote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:Realm: Bronzebeardquote:Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:Realm: Darkspearquote:Realm: Darksorrowquote:Realm: Defias Brotherhoodquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Warlock (80)
Nachtraaf - (H) - Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Mage (80)
Nachthavik - (H) - Priest (80)
Nachtarend - (H) - Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Druid (80)
Nachtwolf - (H) - Shaman (80)Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:Realm: Hellscreamquote:Realm: Haomarushquote:quote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightnings Bladequote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- PaladinRealm: Outlandquote:quote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Stormscalequote:Skillstorm
Xdude -(H)- Shaman(80)
Synchrowise -(H)- Priest(80)
Shiningmoon -(H)- Rogue(80)
Blackiced -(H)- Death Knight(80)
Fieryzst -(H)- Mage
Realm: Skullcrusher
[q]MarkyB
Xtype-(A)- Death KnightRealm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
Ik ben de helft van mijn cd'tjes ook al verloren van de vorige expansionsquote:Op maandag 6 december 2010 17:29 schreef internal het volgende:
[..]
Dat is toch wel een beter plan voortaan.
Het deel voor de vorige was 306quote:
Deathwing is natuurlijk sterker. Wel 5 hele levels!quote:Op maandag 6 december 2010 17:36 schreef Rikketik het volgende:
Over WotLK gesproken... Toch wel jammer dat Arthas dood is en Frostmourne kapot. Had hem graag eens zien matten met Deathwing, kijken wie sterker is en zulks.
Gz 14.gifquote:
vond ik ookquote:
dankuquote:
Vooral omdat heirlooms niet werken vanaf 80+quote:Op maandag 6 december 2010 17:42 schreef Smoofie het volgende:
Levelen met ICC25+ gear is leuker dan heirloom kan ik je vertellen
Vooral omdat de mobs veel HP en hard hitten op lvl 81+. En 83-85 is wel kut met lvlen. Vooral met lag, wat er veel was op de beta destijds.quote:Op maandag 6 december 2010 17:43 schreef internal het volgende:
[..]
Vooral omdat heirlooms niet werken vanaf 80+
idd, ze stoppen op het moment dat je 80 dinged. Je hebt er van 80.1 naar 80.99% ook niks aan. Heb ik nagevraagt aan een GM omdat ik het "geniale" idee had om heirloom shoulders/chest te halen puur voor 80-81 te levelenquote:Op maandag 6 december 2010 17:43 schreef internal het volgende:
[..]
Vooral omdat heirlooms niet werken vanaf 80+
Een zeepaard? Hoequote:Op maandag 6 december 2010 17:47 schreef Sjiznit het volgende:
De enige fysieke Cata doos die ik zou willen was de CE. Maar die zit er niet in, dus dan lekker de digitale download. Had die pet en het artwork boek wel willen hebben maar ach, ik regel vanacht als kado wel een zeepaardje om op te rijden.
De mobs hitten inderdaad gruwelijk hard.quote:Op maandag 6 december 2010 17:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vooral omdat de mobs veel HP en hard hitten op lvl 81+. En 83-85 is wel kut met lvlen. Vooral met lag, wat er veel was op de beta destijds.
Ja, via het guildsystem(guildrep, guildlvl etc)quote:Op maandag 6 december 2010 17:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er zullen wel nieuwe heirlooms komen met Cata die wel t/m lvl 85 meegaan toch?
Nee, als het goed is zullen alle heirlooms maar tot 80 werken.quote:Op maandag 6 december 2010 17:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er zullen wel nieuwe heirlooms komen met Cata die wel t/m lvl 85 meegaan toch?
Die ringen, capes enzo werken toch ook maar tot 80?quote:Op maandag 6 december 2010 17:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, via het guildsystem(guildrep, guildlvl etc)
Dank uquote:Op maandag 6 december 2010 17:48 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
http://db.mmo-champion.com/q/25371/the-abyssal-ride/
Ohja, en hoe kom je in Vashj'ir? Kan het niet vindenquote:Op maandag 6 december 2010 17:48 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
http://db.mmo-champion.com/q/25371/the-abyssal-ride/
Dunno, neem aan dat er bij het bord vanavond 2 quests komen. Een voor Hyjal en een voor Vashj'ir. Schijnt een onderzeeboot te zijn ook.quote:Op maandag 6 december 2010 17:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ohja, en hoe kom je in Vashj'ir? Kan het niet vinden
Nouja het zal allemaal wel.quote:Op maandag 6 december 2010 17:52 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dunno, neem aan dat er bij het bord vanavond 2 quests komen. Een voor Hyjal en een voor Vashj'ir. Schijnt een onderzeeboot te zijn ook.
Er staat een Questgiver in orgrimmar en in stormwind. Die geven de quests om door te gaan.quote:Op maandag 6 december 2010 17:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ohja, en hoe kom je in Vashj'ir? Kan het niet vinden
De tijd gaat snelquote:Op maandag 6 december 2010 17:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Sow, ik heb even drie uurtjes een beetje liggen dutten, klein beetje geslapen! En meteen is het vorige topic helemaal vol!![]()
Nog maar een paar uurtjes!
Wel een goed idee. We moeten vannacht immers doorhalen!quote:Op maandag 6 december 2010 17:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Sow, ik heb even drie uurtjes een beetje liggen dutten, klein beetje geslapen! En meteen is het vorige topic helemaal vol!![]()
Nog maar een paar uurtjes!
Beter Deepholmquote:Op maandag 6 december 2010 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Beginnen in Hyjal en dan naar vashjir en vervolgens naar twilight/deepholm.
quote:Op maandag 6 december 2010 18:16 schreef stbabylon het volgende:
He, ik ben nu revered met de trollen, en een troll, dus epic raptor.
Daarnaast exalted met de goblins, dus epic trike.
Morgen ga ik mijn troll omzetten naar goblin, kan ik dan nog raptor rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |