Dat is gewoon triestquote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
van ja... ik had alleen geld voor dit spelen ik heb over het algemeen niet zo veel geld en geen internet dus ik moet dit spelen ik heb nog een windows 1998
Doe dan zo'n ding op:quote:Op maandag 6 december 2010 21:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Daarom wil gewoon zo snel mogelijk een exemplaar kopen en wegwezen voor ik gezien wordt
quote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Doe dan zo'n ding op:
[ afbeelding ]
LOL.quote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Doe dan zo'n ding op:
[ afbeelding ]
Zag het bij mij op de server net ookquote:Op maandag 6 december 2010 21:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
LOL.
Ik hoop niet dat ik al te lang in de rij moet gaan staan. Iedereen staat in mijn server al bij de flightmaster te wachten tot ze hun flightmasters license kunnen kopen.
Mijn chars krijgen juist dat soort namenquote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik zou er vijftig euro voor overhebben als ze al die onzinnamen zouden veranderen in iets normaals.
En dan neem ik ook namens zoals Wasmachine (wtf) en IJspegel etc. mee in de categorie onzinnamen. Maar goed
neequote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Rauw. het volgende:
Ben ik dan de enige WoW speler die vanacht gewoon gaat slapen?
In mijn server heette een shaman Suckmytotemquote:Op maandag 6 december 2010 22:05 schreef Sjiznit het volgende:
Namen zoals Shambulance en Meatshield kan ik nog wel waarderen. Maar als het dan Oliebol wordt haak ik af. Een spoof met je class/race is best ok. Ik zou er zelf niet mee gaan rondlopen want dat wordt voor mij saai als ik daar continu mee moet spelen, maar er een tegenkomen kan best leuk zijn.
Kut, jij speelt ook nog steedsquote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Mijn chars krijgen juist dat soort namen
shammie heet shambulancé, druid winnythepooh, mage trollololol
enkel DK is redelijk normaal met female DK genaamd doubleDee
Brennan van step brothers?quote:Op maandag 6 december 2010 22:09 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben nog best een toffe namenverzinner al zeg ik het zelf:
Brennan, Malati en Obnoxia
http://www.thinkbabynames.com/quote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Brennan van step brothers?.
Ik ga altijd gewoon naar een website met babynames of iets dergelijks. Main heet Serap, mage Ceylin, paladin Katarzyna.
Dan nog m'n DK die Nishra heet, Assyrische woord voor adelaar. En m'n troll shaman heet Argilah, dat is het Assyrische woord voor waterpijp.
Brennan is m'n 60 Enhancement Shaman twink. Guild Obnoxiousquote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Brennan van step brothers?.
Ik ga altijd gewoon naar een website met babynames of iets dergelijks. Main heet Serap, mage Ceylin, paladin Katarzyna.
Dan nog m'n DK die Nishra heet, Assyrische woord voor adelaar. En m'n troll shaman heet Argilah, dat is het Assyrische woord voor waterpijp.
Isilith,Replica,Give,Mana,Aellyn...quote:Op maandag 6 december 2010 22:09 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben nog best een toffe namenverzinner al zeg ik het zelf:
Brennan, Malati en Obnoxia
quote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Sjiznit het volgende:
Trouwens wel baas als je zo om 12uur bij de media markt binnen loopt om een tv te kopen.
Rogue wordt snel saai mijns inziens. Wat dat betreft ben ik bij mijn hunter beter af.quote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Zolcon het volgende:
Om 12 uur maar naar de winkel![]()
Goblin Rogue wordt het.
Toch heb ik mijn twijfels bij rogues.. hoorde dat ze erg saai zijn in PvE (jaar geen wow gespeeld)
Iemand die iets meer kan vertellen over hoe geweldig vet rogues zijn
Mensen moeten gewoon direct bij binnenkomst mijn aura opmerken, en door hebben dat ik een baas benquote:Op maandag 6 december 2010 20:51 schreef Migwi het volgende:
By the way, wat ik nu even door te skimmen uit het vorige topic meegekregen heb.
St.babylon, als jij een single mob pulled en de group gaat door missen ze dus jouw DPS, dus dat is geen verbetering. En als het een mob is die wel noodzakelijk is voor de doorgang zal ik maar zeggen, lijkt het me dat de tank die zelf wel pulled? Ik snap wat je zegt, heb zelf op m'n Hunter ook vaak zat mobs gepulled (ook gewoon hele groups en dan kiten en CC gebruiken) als de Healer een mana break nodig had, maar om nou te beweren dat dat nuttig is.. Ach, dat vind ik dan weer wat overdreven. Het is wel leuk jaAltijd een fijne onderbreking van de sleur in dungeons.
Maar geloof me nou maar dat tanks dat verdomde irritant vinden, zeker met die random crap van tegenwoordig, je weet niet wanneer een DPS wel of niet iets kan hendelen.En dan moet je als tank toch weer achter die mob aan gaan hobbelen. Niet leuk
heb een 80 hunter maar ben daarop uitgekeken. Shaman, Warlock of rogue twijfel ik tussen maar rogue trekt me nu het meest (eerste 2 jaar van WoW heb ik Nelf Rogue gespeeld)quote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Rogue wordt snel saai mijns inziens. Wat dat betreft ben ik bij mijn hunter beter af.
Je bedoelt vast stealthed.quote:Op maandag 6 december 2010 22:24 schreef stbabylon het volgende:
Qua namen, ooit een guild bij mij op de server <and two cloaked rogues>
Ja maar jij bent dan ook niet zo'n pro hunter als ik.quote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
heb een 80 hunter maar ben daarop uitgekeken. Shaman, Warlock of rogue twijfel ik tussen maar rogue trekt me nu het meest (eerste 2 jaar van WoW heb ik Nelf Rogue gespeeld)
Bij ons loopt er een Alliance guild rond met <Grand Theft Kodo> vond ik wel een mooiequote:Op maandag 6 december 2010 22:24 schreef stbabylon het volgende:
Qua namen, ooit een guild bij mij op de server <and two cloaked rogues>
dat probleem heb ik ook jaquote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Skillstorm het volgende:
Het idee dat mensen moeten wennen aan giga-health pools- best geinigI cant roflstomp this dude in pvp anymore? why?
![]()
Mijn server-character slots zit volIk wil niet een char aanmaken op een andere realm
Je kunt chars deletenquote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Skillstorm het volgende:
Het idee dat mensen moeten wennen aan giga-health pools- best geinigI cant roflstomp this dude in pvp anymore? why?
![]()
Mijn server-character slots zit volIk wil niet een char aanmaken op een andere realm
Huh.... bij ons ook een horde guildquote:Op maandag 6 december 2010 22:26 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Bij ons loopt er een Alliance guild rond met <Grand Theft Kodo> vond ik wel een mooie
Zit je op Karazhan?quote:Op maandag 6 december 2010 22:26 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Bij ons loopt er een Alliance guild rond met <Grand Theft Kodo> vond ik wel een mooie
Of jij dan?quote:Op maandag 6 december 2010 22:27 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Huh.... bij ons ook een horde guild
Het ding is dat ik Goblin Rogues zo enorm vet eruit vind zienquote:Op maandag 6 december 2010 22:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook niet zo'n pro hunter als ik.
Nee Shattered Halls, maar die guild is allang weg denk ik. Was er echt in tbc en in het begin van Wotlk volgens mijquote:
zodat ze straks allemaal kunnen no-lifen in OG op hun flying mount...quote:Op maandag 6 december 2010 22:32 schreef jepperdeprep het volgende:
Tering waarom staat iedereen gestapelt bij de flight master? Nu kan ik er niet eens op klikken
/tar <naam van flightmaster>quote:Op maandag 6 december 2010 22:32 schreef jepperdeprep het volgende:
Tering waarom staat iedereen gestapelt bij de flight master? Nu kan ik er niet eens op klikken
Ja daar is ook een macro voor maar ik weet niet watquote:Op maandag 6 december 2010 22:34 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dan nog, iedereen staat er boven op dus moet je nog steeds die training interface openen.
Precies, gaat echt nergens over. Is er een World First achievement ofzo voor wie het eerst azeroth flying heeft?quote:Op maandag 6 december 2010 22:34 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dan nog, iedereen staat er boven op dus moet je nog steeds die training interface openen.
Ik ben gewoon uitgelogd in Dala ik denk niet dat het daar erg druk zal zijn bij de trainers.quote:Op maandag 6 december 2010 22:32 schreef jepperdeprep het volgende:
Ctrl+vquote:Op maandag 6 december 2010 22:32 schreef jepperdeprep het volgende:
Shift + V of CTRL+ V en dan right click op de health bar van de trainer.quote:Op maandag 6 december 2010 22:34 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
World pvp.quote:Op maandag 6 december 2010 22:37 schreef ufopiloot het volgende:
HAHAH
Voor Cataclysm loopt iedereen dus die dailies te doen, ik samen met een guildie deden een groep quest in Icecrown, terwijl 2 hunters uit een horde guild die quest ook wilden doen. Wij doodde ze, maar ze bleven terug komen en verpestten telkens onze quest. Toen schakelden wij wat hulp in en we hakten ze nu helemaal de pan in.
Daarna bleef het een tijdje stil met die hunters terwijl wij ze stonden te teabaggen, toen kwam er opeens een horde raid van 7-8 man het gebouw invliegenDaarna wij weer hulp ingeschakeld etc. uiteindelijk stonden we ergens op een fucking random platform in Icecrown met 15 vs 15 telkens elkaar af te maken. Elke keer kwamen zij met een enorme wave, toen gingen wij weer hergroeperen etc. Echt super vet
Jammer alleen dat je de quest waarin je horde spelers moet killen niet kan doen als je in een raid zit. Het was echt gaafDaarna gingen wij naar de horde boot en hebben we iedereen uitgemoord, ook een paar andere horde spelers en die riepen weer om hulp waardoor iedereen op de horde boot bij elkaar kwam
Echt een super veldslag.
![]()
Dan merk je gelijk dat iedereen zich verveelt wacht op cata, want als je normaal gesproken om pvp hulp vraagt komt nooit iemand helpen
Voor mensen die last hebben dat ze niet bij de NPC kunnen, ga naar je keybindings en bind een knop aan 'Interact with target', dan hoef je ze niet te rightclicken, maar kan je gewoon met /target *NPCNAAM* en die interact knop bij de trainer terecht.
Echt hequote:Op maandag 6 december 2010 22:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Hahaha! Leuk dat dit overal gebeurd! Hier ook!Iedereen rondom de flymaster! Maar wij zijn niet zo super vol qua populatie! (Tjah bloodfeather is leeggezogen!) Vind het wel leuk allemaal, iedereen kletsen en doen. Krijg zo'n soort Nieuwjaar gevoel hierbij!
![]()
Na flyskill door naar Archeology, dan Cooking en Fishing en dan maar richting de Questboard!
Mijn broertje hoorde trouwens een gerucht over elementals die aanvallen bij de release? Gerucht? Of iets van waar?
HAHAHA ja, dat heb ik nou ook al een tijdje deze avond. Voelt echt als oud en nieuw, haha.quote:Op maandag 6 december 2010 22:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Vind het wel leuk allemaal, iedereen kletsen en doen. Krijg zo'n soort Nieuwjaar gevoel hierbij!![]()
Ik vind het echt zonde dat ik nu zo ongeveer gedwongen wordt om naar SW te gaan. Had graag gezien dat ze dezelfde voorzieningen zoals de portals ook in in ieder geval een andere alliance stad hadden gedaan (voor mij bij voorkeur IF, maar Darnassus had ook geel goed gekunt dan had je op twee continenten een hub). Dan had je tenminste nog een keuze gehad.quote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef Karina het volgende:
IF is uitgestorven en Dala is ook niet erg druk. En ook TB is nogal leeg.
What gave us away?quote:Op maandag 6 december 2010 22:47 schreef Evertjan het volgende:
eigenlijk zijn we best wel een stelletje geeks bij elkaarproud to be a WoW-fan
![]()
Iddquote:Op maandag 6 december 2010 22:47 schreef Evertjan het volgende:
eigenlijk zijn we best wel een stelletje geeks bij elkaarproud to be a WoW-fan
![]()
Dan ga ik ook maar es met m'n chars op Khadgarquote:Op maandag 6 december 2010 21:41 schreef Migwi het volgende:
De mijne:
BE Paladin - Melahdrin
Voorlopig BE en later wederom weer NE Hunter - Cyndane (nee, die is ook niet helemaal lekker ergens, maar is meer een ode aan m'n favo character uit WoT)
NE Warrior - Caraighan
HU Death Knight - Sigeric (die vind ik echt gaaf eerlijk gezegd)
En dan de Worgen geen idee welke class - Egerton. Hell yeah.
Verder heb ik nog lowbies met namen als Darroch, Epemetheus, Corbinian (UD Priest, ben ik ook zeer blij mee), Shiande, Pembroke, Faile, Cadsuane, Chesmal, Renna en Spaarelfje en Kluis (en die laatste twee lijken me duidelijk)
Luthlet, 80 BE hunter.quote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar es met m'n chars op Khadgar(op lvl)
Naschtokh, 80 UD warrior
Skarrgan, 80 Orc Hunter
Orzhov, 74 BE rogue
Aasimar, 70 BE paladin
Razedhel, 68 Troll priest (nee niet razed-hell, maar ra-zed-hel)
Kimek, 56 Tauren druid
Dakmor, 51 Orc warrior
Graatch, 36 Troll warrior
Lyam, 9 NE mage
Alleen de namen Naschtokh en Razedhel zijn zelfverzonnenDe rest is ofwel gejat uit MtG, of uit een boek. De Kimek schijnt een volk uit het oude Perzië/Turkije te zijn, wist ik echt niet, maar was benieuwd of die naam enige hits op google had
![]()
Lijken wel randomly generated die namen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar es met m'n chars op Khadgar(op lvl)
Naschtokh, 80 UD warrior
Skarrgan, 80 Orc Hunter
Orzhov, 74 BE rogue
Aasimar, 70 BE paladin
Razedhel, 68 Troll priest (nee niet razed-hell, maar ra-zed-hel)
Kimek, 56 Tauren druid
Dakmor, 51 Orc warrior
Graatch, 36 Troll warrior
Lyam, 9 NE mage
Alleen de namen Naschtokh en Razedhel zijn zelfverzonnenDe rest is ofwel gejat uit MtG, of uit een boek. De Kimek schijnt een volk uit het oude Perzië/Turkije te zijn, wist ik echt niet, maar was benieuwd of die naam enige hits op google had
![]()
Mja, dat heb ik met the shattering al gedaan, overal doorheen gereden. Dus iets niet herkennen zit er niet in. De quests, die komen nog welquote:Op maandag 6 december 2010 22:51 schreef Rikketik het volgende:
In Ashenvale is het ook rustig.
Ja, ik ga gewoon door met questen hoor.Lijkt me leuk om te vliegen in Azeroth, maar ik wil eerst in alle vernieuwde zones gequest hebben. Anders is er nog geen drol aan, beetje vliegen over gebieden die je niet eens herkent.
Betwijfel hetquote:Op maandag 6 december 2010 23:01 schreef Migwi het volgende:
PATS BOOM ALLE SERVERS PLAT, dan lach ik me echt kapot
Mij een zorg!quote:Op maandag 6 december 2010 23:01 schreef Migwi het volgende:
PATS BOOM ALLE SERVERS PLAT, dan lach ik me echt kapot
Mwaquote:Op maandag 6 december 2010 22:51 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Lijken wel randomly generated die namen.
Ik wou zeggen, Gratch (niet Gratsch trouwens? Geen zin om me om te draaien, boek te pakken en te checken :p ) kwam me bekend voor. SoT serie.quote:Op maandag 6 december 2010 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa
Skarrgan, rood wezen in magic the gathering (mtg)
Orzhov, een van de 10 guilds in de ravnica-set in mtg
Aasimar, plane of light-dudes uit de forgotten realms-spellen als Neverwinter Nights
Dakmor, zwart wezen in mtg
Lyam, een der Farseer-prinsen uit de boeken van Robin Hobb
Gra(a)tch, wezen uit de boeken van Terry Goodkind
1000? Dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 6 december 2010 23:29 schreef Evertjan het volgende:
op ED staan zeker 1000 man rond de FM in SW
server zal wel herstart worden om 0.00quote:Op maandag 6 december 2010 23:34 schreef jepperdeprep het volgende:
Als Cata gelaunched is, dan moet je toch even in en uit loggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |