Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Koffie met schroefjesquote:Op maandag 6 december 2010 16:12 schreef Muck het volgende:
...met een schroefje natuurlijk!
wiki bijwerken
Ik kom tot aan harrie zijn knie manquote:Op maandag 6 december 2010 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Kofie met schroefjes....
Wat spook jij uit met Harrie?
Succes met de boodschapjesquote:
Ja, dankje, hagelslag halenquote:
Ik bedoel die koffie met melk, en suiker, en schroefjes, etc...quote:
Voor op broodquote:
Weet ikquote:Op maandag 6 december 2010 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik bedoel die koffie met melk, en suiker, en schroefjes, etc...
Anders ik welquote:Op maandag 6 december 2010 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet ik
Ben ik even blij dat ik hem zwart drink
heh... draaien .. waarom snap ik hem niet -_-;;.quote:Op maandag 6 december 2010 16:12 schreef Muck het volgende:
...met een schroefje natuurlijk!
wiki bijwerken
Ha, das wel fijn nieuws. Wat gaat er nu gebeuren?quote:Op maandag 6 december 2010 16:24 schreef Muck het volgende:
Ik heb vanmorgen een lang, goed gesprek met de huisarts gehad trouwens
Het lijkt er gewoon op dat we eindelijk ergens gaan komen
Ze gaan overleggenquote:Op maandag 6 december 2010 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha, das wel fijn nieuws. Wat gaat er nu gebeuren?
Pfff, wat een gedoe. Maar wel fijn dat ze eindelijk eens de koppen bij elkaar gaan steken en verder gaan loeren.quote:Op maandag 6 december 2010 16:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Ze gaan overleggen
Mijn huisarts is in de 60 en wordt langzaamaan opgevolgd door een aantal anderen, maar hij houdt voorlopig wel de leiding zeg maar.
Het begint erop te lijken dat ik ME heb, dus ze gaan mijn complete mijn medische dossier ondersteboven keren, overleggen en me dan doorsturen naar de internist
Wordt tijdquote:Op maandag 6 december 2010 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Pfff, wat een gedoe. Maar wel fijn dat ze eindelijk eens de koppen bij elkaar gaan steken en verder gaan loeren.
sterkte muckiequote:
Spiegelgladquote:Op maandag 6 december 2010 16:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is buiten koud![]()
en nog steeds glad waar er niet is gestrooid
Hier is gelukkig zo goed als alle troep verdwenenquote:Op maandag 6 december 2010 16:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is buiten koud![]()
en nog steeds glad waar er niet is gestrooid
ik ben op de fiets naar de binnenstad geweest omdat het niet anders kon, maar poehquote:Op maandag 6 december 2010 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
ben zo blij dat ik de deur niet uit hoefde vandaag
morgen misschien weer wel
friemelquote:
Doeisels!quote:
de wegen zijn goed te doen maar daarlangs...quote:Op maandag 6 december 2010 16:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hier is gelukkig zo goed als alle troep verdwenen
quote:Op maandag 6 december 2010 16:52 schreef TheFamousMan het volgende:
BREAKING NIEUWS:
TheFamousMan heeft de koffiemok uit gevonden!
"Zodat Men geen koffie uit een glas meer hoeft te drinken"
Legde hij uit.
Goudkuipjequote:
welke?quote:Op maandag 6 december 2010 16:52 schreef TheFamousMan het volgende:
BREAKING NIEUWS:
TheFamousMan heeft de koffiemok uit gevonden!
"Zodat Men geen koffie uit een glas meer hoeft te drinken"
Legde hij uit.
Die enequote:
beroemdequote:
fijn reis MPGquote:
giertjequote:
quote:
Eet smakelijkquote:
sneeuwt het bij jouquote:
Nee die graftroep van 2 dagen geleden die half gedooid en nu weer opgevroren isquote:
dat is hier ookquote:Op maandag 6 december 2010 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die graftroep van 2 dagen geleden die half gedooid en nu weer opgevroren isTussen de bushalte en huis alweer 2 keer bijna op me smoel gegaan godverdomme. En ik had vanavond afgesproken met een vriend van me die echt like 500 meter verderop woont, maar het is gewoon TE gevaarlijk. Zeker met het oog op de terugweg.
Precies. Echt heel tof.quote:Op maandag 6 december 2010 17:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is hier ook![]()
die zooi is spekglad nou
Mja ik mag nog over die zooi naar huisquote:Op maandag 6 december 2010 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die graftroep van 2 dagen geleden die half gedooid en nu weer opgevroren isTussen de bushalte en huis alweer 2 keer bijna op me smoel gegaan godverdomme. En ik had vanavond afgesproken met een vriend van me die echt like 500 meter verderop woont, maar het is gewoon TE gevaarlijk. Zeker met het oog op de terugweg.
succesquote:Op maandag 6 december 2010 17:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja ik mag nog over die zooi naar huis.
succesquote:Op maandag 6 december 2010 17:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja ik mag nog over die zooi naar huis.
en je ziet dus ook niet dat het onder die sneeuw spekglad isquote:
picsquote:
ik heb nu nat haar, maar als het klaar is zal ik wel even naar mijn webcam zwaaienquote:
Wie zegt dat dat nodig is?quote:Op maandag 6 december 2010 18:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
knippen ze beneden ook bij?
Muckiequote:
trevquote:
smakelijkquote:
Ik ga donderdag met moeders kaasfonduen, heb ik net beslotenquote:
Heb ik gedaan, en ze was het gewoon met me eensquote:Op maandag 6 december 2010 18:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
MuckieHad je nou dat printje nog meegenomen naar de huisarts? Of was dat niet vandaag?
Goed zoquote:Op maandag 6 december 2010 18:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, en ze was het gewoon met me eens
Ah, dat was waar bij mij ook aan gedacht werdquote:
Het staat nog niet vastquote:
Mja, hier ook nog niet echtquote:Op maandag 6 december 2010 18:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, dat was waar bij mij ook aan gedacht werdNog steeds geen duidelijkheid echter
![]()
Fijn dat ze een beetje meewerken nu
Maar het ziet er toch naar uit dat het wel die kant op gaat?quote:Op maandag 6 december 2010 18:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Het staat nog niet vast
[..]
Mja, hier ook nog niet echt
Ben alweer een jaar of negen bezig, waarvan het laatste jaar echt volkomen ruk is
Het hoeft van mij geen decennium te worden
Ik ben inderdaad wel heel blij dat ze meewerken
Bis Laterquote:
Goed vrijdag ben ik lekker vrij en vanmiddag kreeg ik ook nog te horen dat ik maandag vrij mag nemen een collega is zo lief om voor mij te willen invallen. Nu heb ik lekker een extra lang weekendquote:
Dat is zeker lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 18:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goed vrijdag ben ik lekker vrij en vanmiddag kreeg ik ook nog te horen dat ik maandag vrij mag nemen een collega is zo lief om voor mij te willen invallen. Nu heb ik lekker een extra lang weekend![]()
![]()
![]()
En hoe gaat het met jou?
Nou nee sorryquote:
Vraag ook vrijquote:
Ja 18 dagen. In de zomer veel overgewerkt omdat een collega langdurig ziek was. Ik mag maar 7 dagen meenemen naar volgend jaar. Wil proberen om zoveel mogelijk nog op te maken. Maar als dat niet lukt mag ik bij uitzondering meer dagen meenemen naar volgend jaar.quote:
Dat is wel nice dat je er dan meer mag mee nemen, ik wil anders ook wel helpen opmakenquote:Op maandag 6 december 2010 18:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja 18 dagen. In de zomer veel overgewerkt omdat een collega langdurig ziek was. Ik mag maar 7 dagen meenemen naar volgend jaar. Wil proberen om zoveel mogelijk nog op te maken. Maar als dat niet lukt mag ik bij uitzondering meer dagen meenemen naar volgend jaar.
Voor 120 euro per dag doe ik het.quote:Op maandag 6 december 2010 18:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel nice dat je er dan meer mag mee nemen, ik wil anders ook wel helpen opmaken
Flesquote:
Bijzonderquote:Op maandag 6 december 2010 19:01 schreef Panda72 het volgende:
Jawel ik. En Trev was hier ook maar toen ik mijn vrije dagen best wilde verkopen was Trev opeens gevlogen.
Kopen mag altijd voor 120 euro is een vrije dag van mij voor jouquote:Op maandag 6 december 2010 19:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bijzonder
mag ik 'm van je kopen?
oeh,quote:Op maandag 6 december 2010 19:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kopen mag altijd voor 120 euro is een vrije dag van mij voor jou
quote:Op maandag 6 december 2010 19:04 schreef Panda72 het volgende:
Oh trouwens vrijdag 10 december en zaterdag 11 december kom ik op tv bij sbs 6.
Why?quote:Op maandag 6 december 2010 19:04 schreef Panda72 het volgende:
Oh trouwens vrijdag 10 december en zaterdag 11 december kom ik op tv bij sbs 6.
http://www.sbs6.nl/web/show/id=1373192/langid=43quote:Op maandag 6 december 2010 19:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waarbij?
toch hopelijk geen commerciële open-hart-operatie
Dat magquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 19:05 schreef TheFamousMan het volgende:
toch hopelijk geen commerciële open-hart-operatie
quote:Op maandag 6 december 2010 19:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/web/show/id=1373192/langid=43
zaterdag in de herhaling
laat maar, flauwquote:Op maandag 6 december 2010 19:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/web/show/id=1373192/langid=43
zaterdag in de herhaling
Dan bel of mail je zequote:Op maandag 6 december 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog steeds niet gehoord wanneer ik op TV kom trouwens.
Het is geen grap ik ben Kung Fu pandaquote:
Ja, en ik ben de Paashaasquote:Op maandag 6 december 2010 19:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het is geen grap ik ben Kung Fu panda
Eerder een zachte lieve poezelige pandaquote:Op maandag 6 december 2010 19:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 19:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goh dan ben je er vroeg bij dit jaar.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 19:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Eerder een zachte lieve poezelige panda
quote:
die zin klopt niet helemaalquote:Op maandag 6 december 2010 19:15 schreef PeZu het volgende:
Pandi andaik zag een panda wllen muts die was zooooo cute
Oeh coolquote:Op maandag 6 december 2010 19:15 schreef PeZu het volgende:
Pandi panda ik zag een panda wollen muts die was zooooo cute
Leuk plaatjequote:
LL!quote:
goedenavondquote:
Ik stond net onder de douchequote:Op maandag 6 december 2010 19:01 schreef Panda72 het volgende:
Jawel ik. En Trev was hier ook maar toen ik mijn vrije dagen best wilde verkopen was Trev opeens gevlogen.
Mariekequote:
Hey brombeertjequote:
Marijkequote:
Trevquote:
Pezuquote:
suikersnoetjequote:
lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Zo... pfff en dan nu een latte macchiato
Mag ik er ook eentje?quote:Op maandag 6 december 2010 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Zo... pfff en dan nu een latte macchiato
Tuurlijk meisquote:Op maandag 6 december 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai lieve LL, Trev, Pezu en Suikertje![]()
[..]
Mag ik er ook eentje?
Jammer hoorquote:Op maandag 6 december 2010 19:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik stond net onder de douche![]()
en 120 euro is me toch iets te veel af
oeh, oeh, oeh, ja, net ietsje hoger nogquote:Op maandag 6 december 2010 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hai zonnestraaltje![]()
![]()
* Dr_Flash jeukt ST
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Symphquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 19:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh, oeh, oeh, ja, net ietsje hoger nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Marijkequote:
[..]
oh fijn zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Symquote:
Oefquote:Op maandag 6 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
En mijn ex vriendje is gevallen met de motor vandaagHij is wel okee gelukkig, maar de motor ligt redelijk in de kreukels
zonde van de motor, maar gelukkig is hij oke
quote:Op maandag 6 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
En mijn ex vriendje is gevallen met de motor vandaagHij is wel okee gelukkig, maar de motor ligt redelijk in de kreukels
Liebchenquote:
Ik wist niet eens dat je kinderen hadquote:Op maandag 6 december 2010 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Marijke
een met een gaatje
Een echte maandag met tig telefoontjes
Dochter net weer terug gebracht naar het GVT, die was helemaal total loss, en de fiets van andere dochter opgehaald.. Was wel lekker rijden in de mist.
FYPquote:Op maandag 6 december 2010 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat een Waanzin om nu op de motor te stappen...
oh neeeeequote:Op maandag 6 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
He bah! Fijn dat hij zelf iig nog okee isquote:Op maandag 6 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Whaaaaa.quote:Op maandag 6 december 2010 19:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh neeeee![]()
maar fijn dat hij okee is
Ik ben zo'n beetje de oudste hier, en ik heb 6 kinderenquote:Op maandag 6 december 2010 19:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je kinderen hadIk dacht dat je nog heel jong was.
quote:Op maandag 6 december 2010 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Marijke
een met een gaatje
Een echte maandag met tig telefoontjes
Dochter net weer terug gebracht naar het GVT, die was helemaal total loss, en de fiets van andere dochter opgehaald.. Was wel lekker rijden in de mist.
Ja, maar ben echt super geschrokken, kan er niets aan doenquote:Op maandag 6 december 2010 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh fijn zeg...
[..]
Hey Sym![]()
[..]
Oefzonde van de motor, maar gelukkig is hij oke
Ja nogal... Maar er was goed gestrooid en hij stopte om wat zout van z'n helm te vegen en toen lag er bij het optrekken blijkbaar wat ijzel in de bocht wat niet zichtbaar was... Gelukkig was het een lage snelheid en had ie zich goed opgevangen enzo, maar toch klotequote:Op maandag 6 december 2010 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat een lef om nu op de motor te stappen...
Die batsbaas is toch ouder?quote:Op maandag 6 december 2010 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben zo'n beetje de oudste hier, en ik heb 6 kinderen
Hoi liebchenquote:
dat is kutquote:Op maandag 6 december 2010 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi liebchen
Vandaag gaat het echt kut, maar komt goed
Hoe is het met jou dan?
ZES *mond valt open* ik dacht dat je een jaar of 16 was.quote:Op maandag 6 december 2010 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben zo'n beetje de oudste hier, en ik heb 6 kinderen
Sorry..ik zal het nooit meer doenquote:Op maandag 6 december 2010 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Whaaaaa.
Wil jij even niet heel eng op hetzelfde moment hetzelfde posten als ik?
hahahaaquote:Op maandag 6 december 2010 19:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ZES *mond valt open* ik dacht dat je een jaar of 16 was.
Balen zegquote:Op maandag 6 december 2010 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi liebchen
Vandaag gaat het echt kut, maar komt goed
Hoe is het met jou dan?
Knuffelquote:Op maandag 6 december 2010 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat is GVT?
En gelukkig is alles goed gegaan in de mist
Ik had ook al zo'n maandag, alleen maar zeikerds en een vette rekening voor m'n fiets, ik zat bijna huilend op de fiets vanochtend
[..]
Ja, maar ben echt super geschrokken, kan er niets aan doen
[..]
Ja nogal... Maar er was goed gestrooid en hij stopte om wat zout van z'n helm te vegen en toen lag er bij het optrekken blijkbaar wat ijzel in de bocht wat niet zichtbaar was... Gelukkig was het een lage snelheid en had ie zich goed opgevangen enzo, maar toch klote
Gelukkig... Anders ga ik nog denekn dat we een of ander vaag zweverig geneuzel hebben waardoor we verbonden zijn ofzoquote:Op maandag 6 december 2010 19:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sorry..ik zal het nooit meer doen
Hey Symquote:
Dat is wel minderquote:Op maandag 6 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hey Myraelaquote:
quote:
hahahahaquote:Op maandag 6 december 2010 19:45 schreef suikertaartje het volgende:
ik weet nu al, zonder ook maar een laagje kleer van kind te hebben afgepeld, dat deze pi de ergste van deze week is.
en ik heb hem net ook alzalm
te eten gegeven
mijn arme neus
Dan had je nu ook geweten dat je beter even niet meer mee kon lezenquote:Op maandag 6 december 2010 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig... Anders ga ik nog denekn dat we een of ander vaag zweverig geneuzel hebben waardoor we verbonden zijn ofzo![]()
.
van wie?quote:Op maandag 6 december 2010 19:45 schreef RealZeus het volgende:
Ik kreeg een fax over dat het hier wel gezellig zou zijn.
Ik snap ut niet.quote:Op maandag 6 december 2010 19:45 schreef suikertaartje het volgende:
ik weet nu al, zonder ook maar een laagje kleer van kind te hebben afgepeld, dat deze pi de ergste van deze week is.
te eten gegeven
mijn arme neus
Vond hij het lekker?quote:Op maandag 6 december 2010 19:45 schreef suikertaartje het volgende:
te eten gegeven
mijn arme neus
gf denk ik, wie faxt er anders nog?quote:
TMIquote:Op maandag 6 december 2010 19:45 schreef suikertaartje het volgende:
te eten gegeven
mijn arme neus
die van een ander is altijd erger jaquote:
Ach, hoort erbij ofzoquote:
Geheel correct en juist bovendienquote:Op maandag 6 december 2010 19:45 schreef RealZeus het volgende:
Wees blij.quote:
kind, poep, ieuw ieuwquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 19:45 schreef suikertaartje het volgende:
te eten gegeven
mijn arme neus
WTF is een PIquote:
Sneller drinken.quote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah nee kut mn bier staat kapot te vriezen![]()
![]()
![]()
kutwinter
Laat het dan ook niet buiten staanquote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
kutwinter
ik fax ook nog wel eensquote:Op maandag 6 december 2010 19:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gf denk ik, wie faxt er anders nog?
Dat is idd een goede vraagquote:Op maandag 6 december 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar ST, hoe is het met meneer taart?
Hoi trouwensquote:Op maandag 6 december 2010 19:45 schreef RealZeus het volgende:
Kwartje valtquote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kind, poep, ieuw ieuw![]()
zalm, ieuw, ieuw,![]()
zo wel?
POEP incidentquote:
Doe je verkeerdquote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
kutwinter
Daar ben ik ook wel benieuwt naarquote:Op maandag 6 december 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat vergeet ik dus nooit meerquote:
nou dan droppiequote:
Ja, nou, dat dus...quote:Op maandag 6 december 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
De laatste keer dat ik faxte is 15 jaar geleden en had ik een vriendje op een binnenvaartschipquote:
nou gezellig en welkom dan maarquote:Op maandag 6 december 2010 19:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Van een mod, die hebben nog faxen.
Fijn om te horen dat het goed gaatquote:Op maandag 6 december 2010 19:50 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer taart blijft fijn nog even logeren bij de zusters, maar alles is wel.
En dan ga ik nu echt even kindslingeren, tot zoooo
*Zucht* * Marijkezwolle gaat in een hoekje zitten sippenquote:
beter onderwerp, ook de inhoud van de luiers van mini taart mogen ook gewoon daar blijvenquote:Op maandag 6 december 2010 19:49 schreef Myraela het volgende:
Bij PI denk ik aan een PI. [ afbeelding ]
Ik ontvang nog elke week faxen, maar die komen tegenwoordig in Outlook binnenquote:Op maandag 6 december 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik faxte is 15 jaar geleden en had ik een vriendje op een binnenvaartschip
* MPG haalt Marijkje uit haar hoekje en kruipt samen met haar op de bank.quote:Op maandag 6 december 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
*Zucht* * Marijkezwolle gaat in een hoekje zitten sippen
ja dat! ik wacht ookquote:Op maandag 6 december 2010 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
MPG WAAR BLIJVEN JE FOTOOS VAN DE SINTMEET GODVER VUILE STAAKHAAS
quote:Op maandag 6 december 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Trevland gaat naast Marijke zitten en sla een arm om haar heenquote:Op maandag 6 december 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Ken het niet, maar het klinkt tofquote:Op maandag 6 december 2010 19:52 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger mijn lievelingskinderboek.
Mama konijn en kindje konijn die elkaar vertellen hoeveel ze van elkaar houden en elkaar dan telkens overtreffen.quote:Op maandag 6 december 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken het niet, maar het klinkt tof
quote:
Jezus. Teleurstellend persoonquote:Op maandag 6 december 2010 19:53 schreef MPG het volgende:
Foto's? Meet?
Ooooooow. Ik zal eens kijken, die slingeren nog wel *ergens* op mijn foon![]()
.
Die is super super super liefquote:Op maandag 6 december 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken het niet, maar het klinkt tof
Whahahahahahaquote:Op maandag 6 december 2010 19:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dit even hier laat.
Fijnquote:Op maandag 6 december 2010 19:50 schreef suikertaartje het volgende:
Lijkt me in jou geval heel slim jaquote:Op maandag 6 december 2010 19:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 december 2010 19:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Geef maar weer hierquote:Op maandag 6 december 2010 19:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Oke, mooi dat het goed gaatquote:Op maandag 6 december 2010 19:50 schreef suikertaartje het volgende:
Graag gestreken morgen terug.quote:
ik ontvang dagelijks papieren faxenquote:Op maandag 6 december 2010 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ontvang nog elke week faxen, maar die komen tegenwoordig in Outlook binnen.
Je weet best dat ik niet strijkquote:Op maandag 6 december 2010 19:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Graag gestreken morgen terug.
Die stop je er dan maar lekker zelf bijquote:Op maandag 6 december 2010 19:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En graag een extra plakje kaas in mijn lunchpakket.
Dat wordt geregeldquote:Op maandag 6 december 2010 19:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En graag een extra plakje kaas in mijn lunchpakket.
En mijn lunchpakket?quote:
Waarom denk je dat ik nooit heb leren koken toen ik met Dyonne was?quote:Op maandag 6 december 2010 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die stop je er dan maar lekker zelf bij
Dat vreet ik godverdomme al de hele weekquote:
Omdat jij en kokenquote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nooit heb leren koken toen ik met Dyonne was?
quote:Op maandag 6 december 2010 19:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En over eten gesproken
[ afbeelding ]
![]()
![]()
bukt u maarquote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vreet ik godverdomme al de hele week!
Nu wil ik eens een keer komkommer.
quote:
De week is nog maar 2 dagen oud en meneer zit nu al weer te klagenquote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vreet ik godverdomme al de hele week!
Nu wil ik eens een keer komkommer.
Bij ons ookquote:Op maandag 6 december 2010 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ontvang nog elke week faxen, maar die komen tegenwoordig in Outlook binnen.
wil je hem in plakjes of gewoon zo uit het vuistjequote:
Plakjesquote:Op maandag 6 december 2010 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil je hem in plakjes of gewoon zo uit het vuistje
Misschien even goed aangedrukt en geperst?quote:Op maandag 6 december 2010 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil je hem in plakjes of gewoon zo uit het vuistje
Hij was leuker geweest met grepquote:
sjoelenquote:
een goedendag mijn naam is sanders zonder s heet ik andersquote:
Ook van mannen kan je liefdesverdriet hebben.quote:Op maandag 6 december 2010 20:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik helaas ook en wat baal ik daar soms van
Wat doet grep?quote:Op maandag 6 december 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij was leuker geweest met grepMaar sudo grapjes
![]()
Vraariquote:
Van mannen heb ik het anders nog nooit gekregenquote:Op maandag 6 december 2010 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook van mannen kan je liefdesverdriet hebben.
mijn poesquote:Op maandag 6 december 2010 20:05 schreef TheFamousMan het volgende:
MPG
Madame M.!
ST!
PeZu!
PGR!
LL!
Panda!
Fles!
Trev!
Symph!
WW!
Marieke!
iemand vergeten?
Gratis nieuwe bril voor iedereen die Hans heet. Voor iedereen die Anders heet ook trouwensquote:Op maandag 6 december 2010 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
een goedendag mijn naam is sanders zonder s heet ik anders
Hey TFMquote:Op maandag 6 december 2010 20:05 schreef TheFamousMan het volgende:
MPG
Madame M.!
ST!
PeZu!
PGR!
LL!
Panda!
Fles!
Trev!
Symph!
WW!
Marieke!