TMIquote:Op maandag 6 december 2010 19:45 schreef suikertaartje het volgende:
ik weet nu al, zonder ook maar een laagje kleer van kind te hebben afgepeld, dat deze pi de ergste van deze week is.
en ik heb hem net ook alzalm
te eten gegeven
mijn arme neus
die van een ander is altijd erger jaquote:
Ach, hoort erbij ofzoquote:
Geheel correct en juist bovendienquote:Op maandag 6 december 2010 19:45 schreef RealZeus het volgende:
Ik kreeg een fax over dat het hier wel gezellig zou zijn.
Wees blij.quote:
kind, poep, ieuw ieuwquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 19:45 schreef suikertaartje het volgende:
ik weet nu al, zonder ook maar een laagje kleer van kind te hebben afgepeld, dat deze pi de ergste van deze week is.
en ik heb hem net ook alzalm
te eten gegeven
mijn arme neus
WTF is een PIquote:
Sneller drinken.quote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah nee kut mn bier staat kapot te vriezen![]()
![]()
![]()
kutwinter
Laat het dan ook niet buiten staanquote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
kutwinter
ik fax ook nog wel eensquote:Op maandag 6 december 2010 19:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gf denk ik, wie faxt er anders nog?
Dat is idd een goede vraagquote:Op maandag 6 december 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar ST, hoe is het met meneer taart?
Hoi trouwensquote:Op maandag 6 december 2010 19:45 schreef RealZeus het volgende:
Ik kreeg een fax over dat het hier wel gezellig zou zijn.
Kwartje valtquote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kind, poep, ieuw ieuw![]()
zalm, ieuw, ieuw,![]()
zo wel?
POEP incidentquote:
Doe je verkeerdquote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
kutwinter
Daar ben ik ook wel benieuwt naarquote:Op maandag 6 december 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat vergeet ik dus nooit meerquote:
nou dan droppiequote:
Ja, nou, dat dus...quote:Op maandag 6 december 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
De laatste keer dat ik faxte is 15 jaar geleden en had ik een vriendje op een binnenvaartschipquote:
nou gezellig en welkom dan maarquote:Op maandag 6 december 2010 19:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Van een mod, die hebben nog faxen.
Fijn om te horen dat het goed gaatquote:Op maandag 6 december 2010 19:50 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer taart blijft fijn nog even logeren bij de zusters, maar alles is wel.
En dan ga ik nu echt even kindslingeren, tot zoooo
*Zucht* * Marijkezwolle gaat in een hoekje zitten sippenquote:
beter onderwerp, ook de inhoud van de luiers van mini taart mogen ook gewoon daar blijvenquote:Op maandag 6 december 2010 19:49 schreef Myraela het volgende:
Bij PI denk ik aan een PI. [ afbeelding ]
Ik ontvang nog elke week faxen, maar die komen tegenwoordig in Outlook binnenquote:Op maandag 6 december 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik faxte is 15 jaar geleden en had ik een vriendje op een binnenvaartschip
* MPG haalt Marijkje uit haar hoekje en kruipt samen met haar op de bank.quote:Op maandag 6 december 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
*Zucht* * Marijkezwolle gaat in een hoekje zitten sippen
ja dat! ik wacht ookquote:Op maandag 6 december 2010 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
MPG WAAR BLIJVEN JE FOTOOS VAN DE SINTMEET GODVER VUILE STAAKHAAS
quote:Op maandag 6 december 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Trevland gaat naast Marijke zitten en sla een arm om haar heenquote:Op maandag 6 december 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Ken het niet, maar het klinkt tofquote:Op maandag 6 december 2010 19:52 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger mijn lievelingskinderboek.
Mama konijn en kindje konijn die elkaar vertellen hoeveel ze van elkaar houden en elkaar dan telkens overtreffen.quote:Op maandag 6 december 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken het niet, maar het klinkt tof
quote:
Jezus. Teleurstellend persoonquote:Op maandag 6 december 2010 19:53 schreef MPG het volgende:
Foto's? Meet?
Ooooooow. Ik zal eens kijken, die slingeren nog wel *ergens* op mijn foon![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |