Hey brombeertjequote:
Marijkequote:
Trevquote:
Pezuquote:
suikersnoetjequote:
lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Zo... pfff en dan nu een latte macchiato
Mag ik er ook eentje?quote:Op maandag 6 december 2010 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Zo... pfff en dan nu een latte macchiato
Tuurlijk meisquote:Op maandag 6 december 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai lieve LL, Trev, Pezu en Suikertje![]()
[..]
Mag ik er ook eentje?
Jammer hoorquote:Op maandag 6 december 2010 19:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik stond net onder de douche![]()
en 120 euro is me toch iets te veel af
oeh, oeh, oeh, ja, net ietsje hoger nogquote:Op maandag 6 december 2010 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hai zonnestraaltje![]()
![]()
* Dr_Flash jeukt ST
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Symphquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 19:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh, oeh, oeh, ja, net ietsje hoger nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Marijkequote:
[..]
oh fijn zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Symquote:
Oefquote:Op maandag 6 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
En mijn ex vriendje is gevallen met de motor vandaagHij is wel okee gelukkig, maar de motor ligt redelijk in de kreukels
zonde van de motor, maar gelukkig is hij oke
quote:Op maandag 6 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
En mijn ex vriendje is gevallen met de motor vandaagHij is wel okee gelukkig, maar de motor ligt redelijk in de kreukels
Liebchenquote:
Ik wist niet eens dat je kinderen hadquote:Op maandag 6 december 2010 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Marijke
een met een gaatje
Een echte maandag met tig telefoontjes
Dochter net weer terug gebracht naar het GVT, die was helemaal total loss, en de fiets van andere dochter opgehaald.. Was wel lekker rijden in de mist.
FYPquote:Op maandag 6 december 2010 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat een Waanzin om nu op de motor te stappen...
oh neeeeequote:Op maandag 6 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
He bah! Fijn dat hij zelf iig nog okee isquote:Op maandag 6 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Whaaaaa.quote:Op maandag 6 december 2010 19:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh neeeee![]()
maar fijn dat hij okee is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |