nou dan droppiequote:
Ja, nou, dat dus...quote:Op maandag 6 december 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar ST, hoe is het met meneer taart?
De laatste keer dat ik faxte is 15 jaar geleden en had ik een vriendje op een binnenvaartschipquote:
nou gezellig en welkom dan maarquote:Op maandag 6 december 2010 19:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Van een mod, die hebben nog faxen.
Fijn om te horen dat het goed gaatquote:Op maandag 6 december 2010 19:50 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer taart blijft fijn nog even logeren bij de zusters, maar alles is wel.
En dan ga ik nu echt even kindslingeren, tot zoooo
*Zucht* * Marijkezwolle gaat in een hoekje zitten sippenquote:
beter onderwerp, ook de inhoud van de luiers van mini taart mogen ook gewoon daar blijvenquote:Op maandag 6 december 2010 19:49 schreef Myraela het volgende:
Bij PI denk ik aan een PI. [ afbeelding ]
Ik ontvang nog elke week faxen, maar die komen tegenwoordig in Outlook binnenquote:Op maandag 6 december 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik faxte is 15 jaar geleden en had ik een vriendje op een binnenvaartschip
* MPG haalt Marijkje uit haar hoekje en kruipt samen met haar op de bank.quote:Op maandag 6 december 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
*Zucht* * Marijkezwolle gaat in een hoekje zitten sippen
ja dat! ik wacht ookquote:Op maandag 6 december 2010 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
MPG WAAR BLIJVEN JE FOTOOS VAN DE SINTMEET GODVER VUILE STAAKHAAS
quote:Op maandag 6 december 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Trevland gaat naast Marijke zitten en sla een arm om haar heenquote:Op maandag 6 december 2010 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Ken het niet, maar het klinkt tofquote:Op maandag 6 december 2010 19:52 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger mijn lievelingskinderboek.
Mama konijn en kindje konijn die elkaar vertellen hoeveel ze van elkaar houden en elkaar dan telkens overtreffen.quote:Op maandag 6 december 2010 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken het niet, maar het klinkt tof
quote:
Jezus. Teleurstellend persoonquote:Op maandag 6 december 2010 19:53 schreef MPG het volgende:
Foto's? Meet?
Ooooooow. Ik zal eens kijken, die slingeren nog wel *ergens* op mijn foon![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |