trevquote:
smakelijkquote:
Ik ga donderdag met moeders kaasfonduen, heb ik net beslotenquote:
Heb ik gedaan, en ze was het gewoon met me eensquote:Op maandag 6 december 2010 18:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
MuckieHad je nou dat printje nog meegenomen naar de huisarts? Of was dat niet vandaag?
Goed zoquote:Op maandag 6 december 2010 18:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, en ze was het gewoon met me eens
Ah, dat was waar bij mij ook aan gedacht werdquote:
Het staat nog niet vastquote:
Mja, hier ook nog niet echtquote:Op maandag 6 december 2010 18:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, dat was waar bij mij ook aan gedacht werdNog steeds geen duidelijkheid echter
![]()
Fijn dat ze een beetje meewerken nu
Maar het ziet er toch naar uit dat het wel die kant op gaat?quote:Op maandag 6 december 2010 18:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Het staat nog niet vast
[..]
Mja, hier ook nog niet echt
Ben alweer een jaar of negen bezig, waarvan het laatste jaar echt volkomen ruk is
Het hoeft van mij geen decennium te worden
Ik ben inderdaad wel heel blij dat ze meewerken
Bis Laterquote:
Goed vrijdag ben ik lekker vrij en vanmiddag kreeg ik ook nog te horen dat ik maandag vrij mag nemen een collega is zo lief om voor mij te willen invallen. Nu heb ik lekker een extra lang weekendquote:
Dat is zeker lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 18:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goed vrijdag ben ik lekker vrij en vanmiddag kreeg ik ook nog te horen dat ik maandag vrij mag nemen een collega is zo lief om voor mij te willen invallen. Nu heb ik lekker een extra lang weekend![]()
![]()
![]()
En hoe gaat het met jou?
Nou nee sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |