Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
PMquote:Op maandag 6 december 2010 12:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm. Lang en moeilijk verhaal..
[..]
Sollicitaties?
Meneer taart mocht niet eens ontbijtenquote:
moest je weer voorlezen?quote:Op maandag 6 december 2010 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart mocht niet eens ontbijten![]()
Koffie?quote:Op maandag 6 december 2010 12:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik probeer op gang te komen, maar dat lukt niet helemaal geloof ik
ja zometeen ook ja, binnen nu en tien minutenquote:
Dat heb ik nou ook.. echt productief ben ik ook weer niet vandaagquote:Op maandag 6 december 2010 12:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik probeer op gang te komen, maar dat lukt niet helemaal geloof ik
ik wilde achter mijn tt nog zetten: dat zouden meer mensen moeten doen.quote:
Dat is jammerquote:Op maandag 6 december 2010 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wilde achter mijn tt nog zetten: dat zouden meer mensen moeten doen.
maar dat kon niet
nee, dit keer komt het slaapverwekkende effect uit een spuitjequote:
ow... dat klinkt eng...quote:Op maandag 6 december 2010 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dit keer komt het slaapverwekkende effect uit een spuitje
Laat die tankwagen maar komen. Je hebt gezien hoeveel koffie Sym en ik wegwerken op een ochtendje... En in welk tempoquote:
klinkt idd vreemd... maar powernaps kunnen wonderen doenquote:Op maandag 6 december 2010 12:22 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik wil een niet kunstmatig middagslaapje.
Nu welquote:
nou ik had vorige week al teveel gewerkt nu ga ik vannacht ff wat onderhoud doen voor een uurtje en dan morgen weer vrij, beetje compenserenquote:
middagquote:
heel scherpquote:
Ook een spuitje geven danquote:Op maandag 6 december 2010 12:23 schreef Trevland het volgende:
Met de TT is mijn baas het nu niet zo eens
ooh wat lijkt me dat fijnquote:Op maandag 6 december 2010 12:21 schreef DaMart het volgende:
Mijn middagslaapje zou niet zo kunstmatig zijn hoor... als ik nu mijn ogen dichtdoe, val ik zo in slaap.
duckquote:
Nee, dan heb je tijdelijk geen baas meer, dus feestquote:
gfquote:
komt mooi uit kun je er ook niet meer over zeurenquote:
het is gelukkig niet tegengevallenquote:Op maandag 6 december 2010 12:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gf
lekker druk winters weekendje gehad? of viel het juist tegen?
Mooi!quote:Op maandag 6 december 2010 12:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is gelukkig niet tegengevallen
Ah.. daarom drink ik altijd wiener melange!quote:
spuckquote:
heey muckquote:
snertquote:Op maandag 6 december 2010 12:31 schreef Trevland het volgende:
Ik heb nu wel een goede lunch
Snert en olibollen
Nou, zo heel goed is dat niet hoorquote:Op maandag 6 december 2010 12:31 schreef Trevland het volgende:
Snert en olibollen
like care tis wel lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, zo heel goed is dat niet hoor
zepuuuquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 12:31 schreef Trevland het volgende:
Snert en olibollen
Haiquote:
Estéquote:
Ik ben voetje voor voetje naar de weg gelopen, daar was gelukkig wel gestrooidquote:
haiquote:
Jepquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs en ik deden vanochtend slapstick naar de auto toe
slapstick?quote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs en ik deden vanochtend slapstick naar de auto toe
quote:
muckquote:
pienquote:
quote:
zulke lippen heb ikquote:Op maandag 6 december 2010 12:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mooie lippen heb jij, en dan nog met lippenstift.
Tuurlijk wel! Mijn weegschaal zou er blij mee zijnquote:Op maandag 6 december 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, zo heel goed is dat niet hoor
Kom maar op Muck-dieetquote:Op maandag 6 december 2010 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Mijn weegschaal zou er blij mee zijn.
ja heh omdat steetje rood niet staat, draag ik hetquote:Op maandag 6 december 2010 12:40 schreef Muck het volgende:
Friekin' Sexy Pezu
Die kleur staat je gooooooed
Ik ook weleensquote:Op maandag 6 december 2010 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja heh omdat steetje rood niet staat, draag ik het
Muck-dieet?quote:
flesquote:
Niemand van IT is er, dus alles komt op mij neer, terwijl de servers om me heen instorten. En een oud-collega die onlangs "de organisatie heeft moeten verlaten" is eind vorige week "door een tragisch ongeval overleden". Wat houdt dat dan in? Zijn moeder heeft hem dood naast zijn bed gevonden tussen veel alcohol. En nu komen de verhalen natuurlijk. Erg fijn.quote:
idd een kutdagquote:Op maandag 6 december 2010 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand van IT is er, dus alles komt op mij neer, terwijl de servers om me heen instorten. En een oud-collega die onlangs "de organisatie heeft moeten verlaten" is eind vorige week "door een tragisch ongeval overleden". Wat houdt dat dan in? Zijn moeder heeft hem dood naast zijn bed gevonden tussen veel alcohol. En nu komen de verhalen natuurlijk. Erg fijn.
Mja, dan ben je reddeloos verloren denk ikquote:Op maandag 6 december 2010 12:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck-dieet?
En weet je dat wel zeker... Je hebt het resultaat na twee jaar gezien, hmm?
Das kut jaquote:Op maandag 6 december 2010 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand van IT is er, dus alles komt op mij neer, terwijl de servers om me heen instorten.
quote:En een oud-collega die onlangs "de organisatie heeft moeten verlaten" is eind vorige week "door een tragisch ongeval overleden". Wat houdt dat dan in? Zijn moeder heeft hem dood naast zijn bed gevonden tussen veel alcohol. En nu komen de verhalen natuurlijk. Erg fijn.
Dat mag je wel met recht een kutdag noemen jaquote:Op maandag 6 december 2010 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand van IT is er, dus alles komt op mij neer, terwijl de servers om me heen instorten. En een oud-collega die onlangs "de organisatie heeft moeten verlaten" is eind vorige week "door een tragisch ongeval overleden". Wat houdt dat dan in? Zijn moeder heeft hem dood naast zijn bed gevonden tussen veel alcohol. En nu komen de verhalen natuurlijk. Erg fijn.
quote:Op maandag 6 december 2010 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vind lipstick opkussen jummiequote:
OHNOES! Niet reddeloos verlorenquote:Op maandag 6 december 2010 12:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, dan ben je reddeloos verloren denk ik
TJ heeft wel baat bij het Muck-dieet, zijn cardioloog is heel blij met me
murphy's law is a bitch sometimesquote:Op maandag 6 december 2010 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vrees dat je een wandelende tak blijftquote:
Nou, toen zijn ICD (soort van pacemaker) geplaatst werd, kon dat bijna niet, omdat hij jouw figuur had.quote:En TJs cardioloog blij? Hoe dat zo?
Ohnoesquote:Op maandag 6 december 2010 12:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vrees dat je een wandelende tak blijft
quote:[..]
Nou, toen zijn ICD (soort van pacemaker) geplaatst werd, kon dat bijna niet, omdat hij jouw figuur had.
Nu is hij een heel klein beetje gevulder geworden en zit dat ding beter beschermd
onder andere tegen lompe Muckies
Bamischijfquote:Op maandag 6 december 2010 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohnoes!
[me=MPG] had nog wel een bamischijf bij de lunch
[/me]
Een beetje maarquote:!
Ben je hem vet aan het mesten? Zo met dichtslibbende aders enzo
?
Iiiiik?quote:Slopie!
Taart bakken?quote:
met taart wil ik wel iets anders doenquote:Op maandag 6 december 2010 12:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Bamischijf
[..]
Een beetje maar
En heul niet, hij heeft amper aders joh
[..]
Iiiiik?
[..]
Taart bakken?
Er staan hier nog 2 halve van het weekendquote:Op maandag 6 december 2010 12:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
met taart wil ik wel iets anders doen
ik ben niet zo'n zoetekauwquote:Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Er staan hier nog 2 halve van het weekend
Jaquote:
Wheheheh...quote:[..]
Een beetje maar
En heul niet, hij heeft amper aders joh
Jaquote:[..]
Iiiiik?
Ontploffietaartquote:[..]
Taart bakken?
Ja, dat komt omdat ik er niet was, heh.quote:Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Er staan hier nog 2 halve van het weekend
dan is dit niets voor jequote:
ik kom eraanquote:Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, deze was echt lekker pittig gekruid, en er zat nog best wat vleesch in ook
. Bazenbamischijf
.
beiden al een keer gedaanquote:Ja. Ken je ertegen schuppen? Of mep je 'm gewoon een bloedneus
?
neeeequote:Ontploffietaart![]()
?
notentaart dat vind ik chill ja en christoffelvlaai als ik echt zoet wilquote:Op maandag 6 december 2010 12:56 schreef Muck het volgende:
[..]
dan is dit niets voor je
[..]
ik kom eraan
[..]
beiden al een keer gedaan
En een ram tegen zijn ICD gegeven
[..]
neeee
muckietaart
Met marsepein enzo
en chocolade-notentaart?quote:Op maandag 6 december 2010 12:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
notentaart dat vind ik chill ja en christoffelvlaai als ik echt zoet wil
nooit gehadquote:
om nomnomnomquote:
wat is erquote:
iets vaag en vaag maar kutquote:Op maandag 6 december 2010 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets met minder uren = minder geld en 3e wijziging in 4 maanden tijd
ik werkte eerst 16 uur nu 23 en nu moeten ik het weer veranderen naar 20quote:
waarom moet dat danquote:Op maandag 6 december 2010 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik werkte eerst 16 uur nu 23 en nu moeten ik het weer veranderen naar 20
oftewel ik ga minder verdienen
Pffff. frustrerendquote:Op maandag 6 december 2010 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja omdat ze andere uren gaat draaien waaronder ook savonds en ja dan is haar man gewoon thuis voor de kinderen dus...quote:
Nahja frustrerend niet, eerder vervelendquote:
Balen Lovely!quote:Op maandag 6 december 2010 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niks aan te doen dus ja wat jezelf al zegtquote:Op maandag 6 december 2010 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja omdat ze andere uren gaat draaien waaronder ook savonds en ja dan is haar man gewoon thuis voor de kinderen dus...
[..]
Nahja frustrerend niet, eerder vervelend
Moet eens een echte baan gaan vinden
Ach ja, ik merk het bij verkennende sollicitaties dat ik te duur ben voor mn leeftijd...quote:
dat is kutquote:Op maandag 6 december 2010 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets met minder uren = minder geld en 3e wijziging in 4 maanden tijd
Was de eerste, laat er altijd eentje eventjes open.quote:Op maandag 6 december 2010 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
Waarom doet deze het dan nog?
DE DUITSERS KOMEN
welke seriequote:Op maandag 6 december 2010 13:20 schreef Muck het volgende:
Meh
Vreemd, de serie die ik gedownload heb, draait prima op de laptop, maar als ik mijn externe harde schijf aansluit op de DVD-speler, doet ie het niet /mad
Dalziel en Pascoequote:Op maandag 6 december 2010 13:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Vooral zweedse detectives.![]()
Wallander![]()
En Ashes tot Ashes
Die ga ik vanavond kijkenquote:
dat is precies wat ik ga doenquote:Op maandag 6 december 2010 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik heb vandaag helemaal geen zin om iets te doen
Inspector Morsequote:
die heb ik al lang niet meer gezien!quote:
studeer ze muckquote:
Succes!quote:
mooie seriequote:
maar ik moet echt nog wel wat gaan doenquote:
ik nietquote:Op maandag 6 december 2010 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar ik moet echt nog wel wat gaan doen
ik ook maar ik heb geen zinquote:Op maandag 6 december 2010 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar ik moet echt nog wel wat gaan doen
*mompelt iets van paardenquote:
de dingen die ik hier op de zaak nog moet doen doe ik morgen welquote:Op maandag 6 december 2010 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook maar ik heb geen zindie was hang ik vanavond wel op
en de wc en dweilen komt ook morgen wel ofzo
ik werk welquote:
ik heb vandaag nog niets gedaanquote:Op maandag 6 december 2010 13:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik werk wel![]()
ook vandaag al heel hard gewerkt
quote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer taart kan weer door zijn neus ademen
yeahquote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef suikertaartje het volgende:
stuartquote:
spamuartquote:
Ach so.quote:Op maandag 6 december 2010 13:18 schreef Myraela het volgende:
Was de eerste, laat er altijd eentje eventjes open.
quote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef suikertaartje het volgende:
handig hoorquote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef suikertaartje het volgende:
van welk jaar is ie?quote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind die Audi Quattro bij Ashes to Ashes
1980, rond die koers.quote:
Wauw, wat een prachtig jaarquote:Op maandag 6 december 2010 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
1980, rond die koers.
Zijn er ongeveer 12000 van gemaakt.
Welk type weet ik niet precies.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Audi_quattro
Dat is goed nieuwsquote:Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef suikertaartje het volgende:
Graag. Hij komt alleen wel leeg terug. Is dat een bezwaar?quote:Op maandag 6 december 2010 13:51 schreef PeZu het volgende:
kan iemand de grote zak kruidnoten hie rweghalen
quote:Op maandag 6 december 2010 13:55 schreef MPG het volgende:
Graag. Hij komt alleen wel leeg terug. Is dat een bezwaar?
dat is idd een mooiequote:Op maandag 6 december 2010 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
1980, rond die koers.
Zijn er ongeveer 12000 van gemaakt.
Welk type weet ik niet precies.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Audi_quattro
dat is juist de bedoelingquote:Op maandag 6 december 2010 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh dearquote:Op maandag 6 december 2010 14:00 schreef Symphonic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lat-alphen-rijn.html
Goed nummerquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 14:00 schreef Symphonic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lat-alphen-rijn.html
ik heb weekendquote:
Wow, relaxed zegquote:Op maandag 6 december 2010 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb weekend![]()
de zaak is tot woensdag dicht
ik heb ook weekend tot woensdagquote:Op maandag 6 december 2010 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb weekend![]()
de zaak is tot woensdag dicht
hier is het nog niet allemaal weg maar wel voor een groot gedeeltequote:Op maandag 6 december 2010 14:09 schreef Stuart het volgende:
Alle sneeuw is hier weg, dat is dan wel weer positief
heb jij dat ook altijd?quote:
omdat ik dat wouquote:
Het gaat dus goede kant op dus. Als je de zaak weer opent is het wegquote:Op maandag 6 december 2010 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het nog niet allemaal weg maar wel voor een groot gedeelte
neequote:
jij hebt altijd weekend lijkt welquote:
Maar jij hebt sowieso veel weekendquote:
quote:
quote:
Ik werk in de even weken op dinsdag, woensdag en donderdag en in de oneven weken op woensdag en donderdagquote:Op maandag 6 december 2010 14:14 schreef MPG het volgende:
Maar jij hebt sowieso veel weekend![]()
.
Ik wil dat ook.
ik mag het hopenquote:Op maandag 6 december 2010 14:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat dus goede kant op dus. Als je de zaak weer opent is het weg
Ik ook. Ik wil weekenden van 5 dagen langquote:Op maandag 6 december 2010 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar jij hebt sowieso veel weekend![]()
.
Ik wil dat ook.
Die heb ik dus om de weekquote:Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef Stuart het volgende:
Ik ook. Ik wil weekenden van 5 dagen lang
ja dat weet ik heus wel hoor, dat hoef je er niet nog ene kee rin te wrijven hoor, hoorquote:Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik werk in de even weken op dinsdag, woensdag en donderdag en in de oneven weken op woensdag en donderdag![]()
Daar krijg je erg veel weekend van
ik heb altijd een weekend van 3 dagenquote:Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil weekenden van 5 dagen lang
Ik sinds deze baan nu ookquote:Op maandag 6 december 2010 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb altijd een weekend van 3 dagen
Meh, ik verdien dan ook niet bakken met geld hequote:
zeg dan ook niet 'lijkt wel' dan denk ik dat ik nog wat moet uitleggenquote:Op maandag 6 december 2010 14:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat weet ik heus wel hoor, dat hoef je er niet nog ene kee rin te wrijven hoor, hoor
Dat is dan inderdaad weer de keerzijdequote:Op maandag 6 december 2010 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meh, ik verdien dan ook niet bakken met geld he
ik dacht dat je me kendequote:Op maandag 6 december 2010 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zeg dan ook niet 'lijkt wel' dan denk ik dat ik nog wat moet uitleggen
dat is niet leukquote:
* MPG mompelt iets over luxepaardjesquote:
Hoewel, als ik fulltime zou werken zou ik dat van die vacature in A'dam wel halen.quote:Op maandag 6 december 2010 14:21 schreef Stuart het volgende:
Dat is dan inderdaad weer de keerzijde
jezus man, mag ik ook een keer een minder begripvolle dag hebben?quote:
Dat verdien jij heul welquote:Op maandag 6 december 2010 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meh, ik verdien dan ook niet bakken met geld he
Je hebt dat niet nodigquote:Op maandag 6 december 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoewel, als ik fulltime zou werken zou ik dat van die vacature in A'dam wel halen.
Mja. Dat doe ik niet he
Dat heb ik net gelezen ja, maar damn, wat lelijkquote:Op maandag 6 december 2010 14:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Is heul niet lelijk!![]()
![]()
En jij weet niet wat voor legendarische en zeldzame auto het is
was met jou heequote:Op maandag 6 december 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jezus man, mag ik ook een keer een minder begripvolle dag hebben?
danku.
Nietus!quote:Op maandag 6 december 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik net gelezen ja, maar damn, wat lelijk
Verdrietig omdat hij moe is of ergens ander omquote:Op maandag 6 december 2010 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij is moe, en heel verdrietig, maar hij wil niet slapen
Oh, ja, dat is hetquote:Op maandag 6 december 2010 14:23 schreef MPG het volgende:
Dat verdien jij heul wel!
Je krijgt het alleen niet van je baas.
Jawel, het is meer dat ik heel erg tijd met mijn zoon nodig heb, veeeeel meer dan dat ik geld nodig hebquote:
Wel, dat heb ik wel gelezenquote:
En de auto is, hoewel voorzien van prachtig mooie techniek, gewoon oerlelijk om aan te zienquote:
Dat begrijp ik natuurlijk wel hoor. Zat je maar te plagenquote:Op maandag 6 december 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, het is meer dat ik heel erg tijd met mijn zoon nodig heb, veeeeel meer dan dat ik geld nodig heb
jawel man, de mensen kijken tochquote:Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
En de auto is, hoewel voorzien van prachtig mooie techniek, gewoon oerlelijk om aan te zien. Maargoed, daar merk je toch niets van als je erin zit
.
En het is een Audi.quote:Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef MPG het volgende:
En de auto is, hoewel voorzien van prachtig mooie techniek, gewoon oerlelijk om aan te zien. Maargoed, daar merk je toch niets van als je erin zit
.
quote:Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik natuurlijk wel hoor. Zat je maar te plagen
Best leuk nummerquote:
Das altijd nog beter dan een mercedesquote:
quote:
ik weet het nietquote:Op maandag 6 december 2010 14:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verdrietig omdat hij moe is of ergens ander om
Of eenquote:Op maandag 6 december 2010 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Das altijd nog beter dan een mercedes.
Ik kots op Audi's, Opels, BMW's, Porsches etc.quote:Op maandag 6 december 2010 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en? altijd beter dan een opel![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 14:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik haat Audi's ook.
Maar dit is een ander type Audi
waarom?quote:Op maandag 6 december 2010 14:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kots op Audi's, Opels, BMW's, Porsches etc.
Waarom? Overigens vind ik Opel een vreemde in bovenstaand rijtjequote:Op maandag 6 december 2010 14:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kots op Audi's, Opels, BMW's, Porsches etc.
ja dat is de enige waarop je echt zou moeten kotsenquote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Overigens vind ik Opel een vreemde in bovenstaand rijtje
zijn die niet allemaal Duits?quote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Overigens vind ik Opel een vreemde in bovenstaand rijtje
Preciesquote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is de enige waarop je echt zou moeten kotsen
Andere prijsklasse, maar wel allemaal Duits. Maar dat is VW ookquote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zijn die niet allemaal Duits?
stijlloze, karakterloze non design auto'squote:
Jawelquote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zijn die niet allemaal Duits?
Ik vind BMW, Mercedes en Porsche prima rijden. Ik voor mijn vorige baan een Cayenne en dat reed prima hoor. En daarvoor een Mercedes E en ook daar geen klachten overquote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat Duits, lelijk & patserbakken.
Ja, Opel vind ik inderdaad ouderwetse saaie auto'squote:Op maandag 6 december 2010 14:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
stijlloze, karakterloze non design auto's
Ford Duitsquote:Op maandag 6 december 2010 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel.
Net als Volkswagen, Ford, mercedes, etc.
Ja..maar VW...quote:Op maandag 6 december 2010 14:32 schreef Stuart het volgende:
Andere prijsklasse, maar wel allemaal Duits. Maar dat is VW ook
je bedoelt dat je geen geld hebt om er te betalenquote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat Duits, lelijk & patserbakken.
Mercedes E fijn rijdenquote:Op maandag 6 december 2010 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind BMW, Mercedes en Porsche prima rijden. Ik voor mijn vorige baan een Cayenne en dat reed prima hoor. En daarvoor een Mercedes E en ook daar geen klachten over
Jammer alleen dat het de auto van de baas bleef
Voor je baan is het ok.quote:Op maandag 6 december 2010 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind BMW, Mercedes en Porsche prima rijden. Ik voor mijn vorige baan een Cayenne en dat reed prima hoor. En daarvoor een Mercedes E en ook daar geen klachten over
Jammer alleen dat het de auto van de baas bleef
quote:Op maandag 6 december 2010 14:33 schreef pgrferrari het volgende:
Ohja, Mercedes en VW was ik nog vergeten.
is een petjes wagenquote:
Nou, ik zou best een Mercedes, Porsche of BMW willen hoor. Zou ik blij mee zijnquote:Op maandag 6 december 2010 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Voor je baan is het ok.
Maar als je eigen auto
Ja. Tenminste, de tak die die oerlelijke dingen als Focus, Fiesta etc maaktquote:
Zelfs als ik geld heb, zou ik er geen kopen.quote:Op maandag 6 december 2010 14:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bedoelt dat je geen geld hebt om er te betalen
Hoe dat zo dan? Ben je heel groot? Ik vind het een fijne auto hoorquote:Op maandag 6 december 2010 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Mercedes E fijn rijden?
Als ik gegarandeerd rugklachten wil krijgen, misschien.
Ooh, dat wist ik niet. Ja, Ford USA zijn toffe auto'squote:Op maandag 6 december 2010 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Tenminste, de tak die die oerlelijke dingen als Focus, Fiesta etc maakt.
Ford USA is dan weer wel tof.
Wat koop je dan als je rond de 100.000 of 150.000 kunt uitgevenquote:Op maandag 6 december 2010 14:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zelfs als ik geld heb, zou ik er geen kopen.![]()
Een 607quote:Op maandag 6 december 2010 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat koop je dan als je rond de 100.000 of 150.000 kunt uitgeven
die ene hele wagen die ze hebben gemaakt bedoel je?quote:
fors focus is van ford usa hoorquote:Op maandag 6 december 2010 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Tenminste, de tak die die oerlelijke dingen als Focus, Fiesta etc maakt.
Ford USA is dan weer wel tof.
Een Franse (niet waardevaste) auto voor zoveel geldquote:
ja als je echt je geld weg wilt gooien koop een franse autoquote:Op maandag 6 december 2010 14:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een Franse (niet waardevaste) auto voor zoveel geld![]()
Ik vind het altijd wel leuk hoe smaken kunnen verschillen
Als ik daadwerkelijk zo'n bedrag aan een vervoermiddel zou uitgeven, hecht ik meer waarde aan comfort dan aan waardevastheidquote:Op maandag 6 december 2010 14:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een Franse (niet waardevaste) auto voor zoveel geld![]()
Ik vind het altijd wel leuk hoe smaken kunnen verschillen
fiesta ook btwquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 14:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je echt je geld weg wilt gooien koop een franse auto
Ja, het beste kun je een auto van 1 of 2 jaar oud kopen inderdaadquote:Op maandag 6 december 2010 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik daadwerkelijk zo'n bedrag aan een vervoermiddel zou uitgeven, hecht ik meer waarde aan comfort dan aan waardevastheid. En daarbij, die grote Duitsers schrijven ook flink af
.
Ik heb nou weer niets met oude VW'squote:Op maandag 6 december 2010 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
VW busjes
[ afbeelding ]
VW kever
[ afbeelding ]
ja maar ik had het over franse bakken en hun extreme afschrijvingquote:
Nieuw & klein is ook primaquote:Op maandag 6 december 2010 14:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het beste kun je een auto van 1 of 2 jaar oud kopen inderdaad
Woah, die kever lijkt echt vet op de mijnequote:Op maandag 6 december 2010 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
VW busjes
[ afbeelding ]
VW kever
[ afbeelding ]
Ja, is ook prima en handig met parkerenquote:Op maandag 6 december 2010 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Nieuw & klein is ook prima. Ik heb genoeg aan mijn 107
.
T1quote:Op maandag 6 december 2010 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
VW busjes
[ afbeelding ]
VW kever
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 december 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woah, die kever lijkt echt vet op de mijne![]()
Maar dan was die van mij iets meer beige
ik ook ik ook ik oooooooooooooookquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 14:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nou weer niets met oude VW's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |