om nomnomnomquote:
wat is erquote:
iets vaag en vaag maar kutquote:Op maandag 6 december 2010 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets met minder uren = minder geld en 3e wijziging in 4 maanden tijd
ik werkte eerst 16 uur nu 23 en nu moeten ik het weer veranderen naar 20quote:
waarom moet dat danquote:Op maandag 6 december 2010 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik werkte eerst 16 uur nu 23 en nu moeten ik het weer veranderen naar 20
oftewel ik ga minder verdienen
Pffff. frustrerendquote:Op maandag 6 december 2010 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja omdat ze andere uren gaat draaien waaronder ook savonds en ja dan is haar man gewoon thuis voor de kinderen dus...quote:
Nahja frustrerend niet, eerder vervelendquote:
Balen Lovely!quote:Op maandag 6 december 2010 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niks aan te doen dus ja wat jezelf al zegtquote:Op maandag 6 december 2010 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja omdat ze andere uren gaat draaien waaronder ook savonds en ja dan is haar man gewoon thuis voor de kinderen dus...
[..]
Nahja frustrerend niet, eerder vervelend
Moet eens een echte baan gaan vinden
Ach ja, ik merk het bij verkennende sollicitaties dat ik te duur ben voor mn leeftijd...quote:
dat is kutquote:Op maandag 6 december 2010 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets met minder uren = minder geld en 3e wijziging in 4 maanden tijd
Was de eerste, laat er altijd eentje eventjes open.quote:Op maandag 6 december 2010 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
Waarom doet deze het dan nog?
DE DUITSERS KOMEN
welke seriequote:Op maandag 6 december 2010 13:20 schreef Muck het volgende:
Meh
Vreemd, de serie die ik gedownload heb, draait prima op de laptop, maar als ik mijn externe harde schijf aansluit op de DVD-speler, doet ie het niet /mad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |