Ik ben voetje voor voetje naar de weg gelopen, daar was gelukkig wel gestrooidquote:
haiquote:
Jepquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs en ik deden vanochtend slapstick naar de auto toe
slapstick?quote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs en ik deden vanochtend slapstick naar de auto toe
quote:
muckquote:
pienquote:
quote:
zulke lippen heb ikquote:Op maandag 6 december 2010 12:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mooie lippen heb jij, en dan nog met lippenstift.
Tuurlijk wel! Mijn weegschaal zou er blij mee zijnquote:Op maandag 6 december 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, zo heel goed is dat niet hoor
Kom maar op Muck-dieetquote:Op maandag 6 december 2010 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Mijn weegschaal zou er blij mee zijn.
ja heh omdat steetje rood niet staat, draag ik hetquote:Op maandag 6 december 2010 12:40 schreef Muck het volgende:
Friekin' Sexy Pezu
Die kleur staat je gooooooed
Ik ook weleensquote:Op maandag 6 december 2010 12:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja heh omdat steetje rood niet staat, draag ik het
Muck-dieet?quote:
flesquote:
Niemand van IT is er, dus alles komt op mij neer, terwijl de servers om me heen instorten. En een oud-collega die onlangs "de organisatie heeft moeten verlaten" is eind vorige week "door een tragisch ongeval overleden". Wat houdt dat dan in? Zijn moeder heeft hem dood naast zijn bed gevonden tussen veel alcohol. En nu komen de verhalen natuurlijk. Erg fijn.quote:
idd een kutdagquote:Op maandag 6 december 2010 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand van IT is er, dus alles komt op mij neer, terwijl de servers om me heen instorten. En een oud-collega die onlangs "de organisatie heeft moeten verlaten" is eind vorige week "door een tragisch ongeval overleden". Wat houdt dat dan in? Zijn moeder heeft hem dood naast zijn bed gevonden tussen veel alcohol. En nu komen de verhalen natuurlijk. Erg fijn.
Mja, dan ben je reddeloos verloren denk ikquote:Op maandag 6 december 2010 12:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck-dieet?
En weet je dat wel zeker... Je hebt het resultaat na twee jaar gezien, hmm?
Das kut jaquote:Op maandag 6 december 2010 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand van IT is er, dus alles komt op mij neer, terwijl de servers om me heen instorten.
quote:En een oud-collega die onlangs "de organisatie heeft moeten verlaten" is eind vorige week "door een tragisch ongeval overleden". Wat houdt dat dan in? Zijn moeder heeft hem dood naast zijn bed gevonden tussen veel alcohol. En nu komen de verhalen natuurlijk. Erg fijn.
Dat mag je wel met recht een kutdag noemen jaquote:Op maandag 6 december 2010 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand van IT is er, dus alles komt op mij neer, terwijl de servers om me heen instorten. En een oud-collega die onlangs "de organisatie heeft moeten verlaten" is eind vorige week "door een tragisch ongeval overleden". Wat houdt dat dan in? Zijn moeder heeft hem dood naast zijn bed gevonden tussen veel alcohol. En nu komen de verhalen natuurlijk. Erg fijn.
quote:Op maandag 6 december 2010 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vind lipstick opkussen jummiequote:
OHNOES! Niet reddeloos verlorenquote:Op maandag 6 december 2010 12:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, dan ben je reddeloos verloren denk ik
TJ heeft wel baat bij het Muck-dieet, zijn cardioloog is heel blij met me
murphy's law is a bitch sometimesquote:Op maandag 6 december 2010 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vrees dat je een wandelende tak blijftquote:
Nou, toen zijn ICD (soort van pacemaker) geplaatst werd, kon dat bijna niet, omdat hij jouw figuur had.quote:En TJs cardioloog blij? Hoe dat zo?
Ohnoesquote:Op maandag 6 december 2010 12:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vrees dat je een wandelende tak blijft
quote:[..]
Nou, toen zijn ICD (soort van pacemaker) geplaatst werd, kon dat bijna niet, omdat hij jouw figuur had.
Nu is hij een heel klein beetje gevulder geworden en zit dat ding beter beschermd
onder andere tegen lompe Muckies
Bamischijfquote:Op maandag 6 december 2010 12:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ohnoes!
[me=MPG] had nog wel een bamischijf bij de lunch
[/me]
Een beetje maarquote:!
Ben je hem vet aan het mesten? Zo met dichtslibbende aders enzo
?
Iiiiik?quote:Slopie!
Taart bakken?quote:
met taart wil ik wel iets anders doenquote:Op maandag 6 december 2010 12:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Bamischijf
[..]
Een beetje maar
En heul niet, hij heeft amper aders joh
[..]
Iiiiik?
[..]
Taart bakken?
Er staan hier nog 2 halve van het weekendquote:Op maandag 6 december 2010 12:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
met taart wil ik wel iets anders doen
ik ben niet zo'n zoetekauwquote:Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Er staan hier nog 2 halve van het weekend
Jaquote:
Wheheheh...quote:[..]
Een beetje maar
En heul niet, hij heeft amper aders joh
Jaquote:[..]
Iiiiik?
Ontploffietaartquote:[..]
Taart bakken?
Ja, dat komt omdat ik er niet was, heh.quote:Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Er staan hier nog 2 halve van het weekend
dan is dit niets voor jequote:
ik kom eraanquote:Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, deze was echt lekker pittig gekruid, en er zat nog best wat vleesch in ook
. Bazenbamischijf
.
beiden al een keer gedaanquote:Ja. Ken je ertegen schuppen? Of mep je 'm gewoon een bloedneus
?
neeeequote:Ontploffietaart![]()
?
notentaart dat vind ik chill ja en christoffelvlaai als ik echt zoet wilquote:Op maandag 6 december 2010 12:56 schreef Muck het volgende:
[..]
dan is dit niets voor je
[..]
ik kom eraan
[..]
beiden al een keer gedaan
En een ram tegen zijn ICD gegeven
[..]
neeee
muckietaart
Met marsepein enzo
en chocolade-notentaart?quote:Op maandag 6 december 2010 12:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
notentaart dat vind ik chill ja en christoffelvlaai als ik echt zoet wil
nooit gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |