ja dat is de enige waarop je echt zou moeten kotsenquote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Overigens vind ik Opel een vreemde in bovenstaand rijtje
zijn die niet allemaal Duits?quote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Overigens vind ik Opel een vreemde in bovenstaand rijtje
Preciesquote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is de enige waarop je echt zou moeten kotsen
Andere prijsklasse, maar wel allemaal Duits. Maar dat is VW ookquote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zijn die niet allemaal Duits?
stijlloze, karakterloze non design auto'squote:
Jawelquote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zijn die niet allemaal Duits?
Ik vind BMW, Mercedes en Porsche prima rijden. Ik voor mijn vorige baan een Cayenne en dat reed prima hoor. En daarvoor een Mercedes E en ook daar geen klachten overquote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat Duits, lelijk & patserbakken.
Ja, Opel vind ik inderdaad ouderwetse saaie auto'squote:Op maandag 6 december 2010 14:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
stijlloze, karakterloze non design auto's
Ford Duitsquote:Op maandag 6 december 2010 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel.
Net als Volkswagen, Ford, mercedes, etc.
Ja..maar VW...quote:Op maandag 6 december 2010 14:32 schreef Stuart het volgende:
Andere prijsklasse, maar wel allemaal Duits. Maar dat is VW ook
je bedoelt dat je geen geld hebt om er te betalenquote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat Duits, lelijk & patserbakken.
Mercedes E fijn rijdenquote:Op maandag 6 december 2010 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind BMW, Mercedes en Porsche prima rijden. Ik voor mijn vorige baan een Cayenne en dat reed prima hoor. En daarvoor een Mercedes E en ook daar geen klachten over
Jammer alleen dat het de auto van de baas bleef
Voor je baan is het ok.quote:Op maandag 6 december 2010 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind BMW, Mercedes en Porsche prima rijden. Ik voor mijn vorige baan een Cayenne en dat reed prima hoor. En daarvoor een Mercedes E en ook daar geen klachten over
Jammer alleen dat het de auto van de baas bleef
quote:Op maandag 6 december 2010 14:33 schreef pgrferrari het volgende:
Ohja, Mercedes en VW was ik nog vergeten.
is een petjes wagenquote:
Nou, ik zou best een Mercedes, Porsche of BMW willen hoor. Zou ik blij mee zijnquote:Op maandag 6 december 2010 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Voor je baan is het ok.
Maar als je eigen auto
Ja. Tenminste, de tak die die oerlelijke dingen als Focus, Fiesta etc maaktquote:
Zelfs als ik geld heb, zou ik er geen kopen.quote:Op maandag 6 december 2010 14:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bedoelt dat je geen geld hebt om er te betalen
Hoe dat zo dan? Ben je heel groot? Ik vind het een fijne auto hoorquote:Op maandag 6 december 2010 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Mercedes E fijn rijden?
Als ik gegarandeerd rugklachten wil krijgen, misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |