quote:
quote:
Ik werk in de even weken op dinsdag, woensdag en donderdag en in de oneven weken op woensdag en donderdagquote:Op maandag 6 december 2010 14:14 schreef MPG het volgende:
Maar jij hebt sowieso veel weekend![]()
.
Ik wil dat ook.
ik mag het hopenquote:Op maandag 6 december 2010 14:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat dus goede kant op dus. Als je de zaak weer opent is het weg
Ik ook. Ik wil weekenden van 5 dagen langquote:Op maandag 6 december 2010 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar jij hebt sowieso veel weekend![]()
.
Ik wil dat ook.
Die heb ik dus om de weekquote:Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef Stuart het volgende:
Ik ook. Ik wil weekenden van 5 dagen lang
ja dat weet ik heus wel hoor, dat hoef je er niet nog ene kee rin te wrijven hoor, hoorquote:Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik werk in de even weken op dinsdag, woensdag en donderdag en in de oneven weken op woensdag en donderdag![]()
Daar krijg je erg veel weekend van
ik heb altijd een weekend van 3 dagenquote:Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil weekenden van 5 dagen lang
Ik sinds deze baan nu ookquote:Op maandag 6 december 2010 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb altijd een weekend van 3 dagen
Meh, ik verdien dan ook niet bakken met geld hequote:
zeg dan ook niet 'lijkt wel' dan denk ik dat ik nog wat moet uitleggenquote:Op maandag 6 december 2010 14:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat weet ik heus wel hoor, dat hoef je er niet nog ene kee rin te wrijven hoor, hoor
Dat is dan inderdaad weer de keerzijdequote:Op maandag 6 december 2010 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meh, ik verdien dan ook niet bakken met geld he
ik dacht dat je me kendequote:Op maandag 6 december 2010 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zeg dan ook niet 'lijkt wel' dan denk ik dat ik nog wat moet uitleggen
dat is niet leukquote:
* MPG mompelt iets over luxepaardjesquote:
Hoewel, als ik fulltime zou werken zou ik dat van die vacature in A'dam wel halen.quote:Op maandag 6 december 2010 14:21 schreef Stuart het volgende:
Dat is dan inderdaad weer de keerzijde
jezus man, mag ik ook een keer een minder begripvolle dag hebben?quote:
Dat verdien jij heul welquote:Op maandag 6 december 2010 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meh, ik verdien dan ook niet bakken met geld he
Je hebt dat niet nodigquote:Op maandag 6 december 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoewel, als ik fulltime zou werken zou ik dat van die vacature in A'dam wel halen.
Mja. Dat doe ik niet he
Dat heb ik net gelezen ja, maar damn, wat lelijkquote:Op maandag 6 december 2010 14:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Is heul niet lelijk!![]()
![]()
En jij weet niet wat voor legendarische en zeldzame auto het is
was met jou heequote:Op maandag 6 december 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jezus man, mag ik ook een keer een minder begripvolle dag hebben?
danku.
Nietus!quote:Op maandag 6 december 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik net gelezen ja, maar damn, wat lelijk
Verdrietig omdat hij moe is of ergens ander omquote:Op maandag 6 december 2010 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij is moe, en heel verdrietig, maar hij wil niet slapen
Oh, ja, dat is hetquote:Op maandag 6 december 2010 14:23 schreef MPG het volgende:
Dat verdien jij heul wel!
Je krijgt het alleen niet van je baas.
Jawel, het is meer dat ik heel erg tijd met mijn zoon nodig heb, veeeeel meer dan dat ik geld nodig hebquote:
Wel, dat heb ik wel gelezenquote:
En de auto is, hoewel voorzien van prachtig mooie techniek, gewoon oerlelijk om aan te zienquote:
Dat begrijp ik natuurlijk wel hoor. Zat je maar te plagenquote:Op maandag 6 december 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, het is meer dat ik heel erg tijd met mijn zoon nodig heb, veeeeel meer dan dat ik geld nodig heb
jawel man, de mensen kijken tochquote:Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
En de auto is, hoewel voorzien van prachtig mooie techniek, gewoon oerlelijk om aan te zien. Maargoed, daar merk je toch niets van als je erin zit
.
En het is een Audi.quote:Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef MPG het volgende:
En de auto is, hoewel voorzien van prachtig mooie techniek, gewoon oerlelijk om aan te zien. Maargoed, daar merk je toch niets van als je erin zit
.
quote:Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik natuurlijk wel hoor. Zat je maar te plagen
Best leuk nummerquote:
Das altijd nog beter dan een mercedesquote:
quote:
ik weet het nietquote:Op maandag 6 december 2010 14:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verdrietig omdat hij moe is of ergens ander om
Of eenquote:Op maandag 6 december 2010 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Das altijd nog beter dan een mercedes.
Ik kots op Audi's, Opels, BMW's, Porsches etc.quote:Op maandag 6 december 2010 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en? altijd beter dan een opel![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 14:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik haat Audi's ook.
Maar dit is een ander type Audi
waarom?quote:Op maandag 6 december 2010 14:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kots op Audi's, Opels, BMW's, Porsches etc.
Waarom? Overigens vind ik Opel een vreemde in bovenstaand rijtjequote:Op maandag 6 december 2010 14:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kots op Audi's, Opels, BMW's, Porsches etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |