Ok, ik ga er derhalve vanuit dat ik gelijk heb. Ik vraag je om het tegendeel te bewijzen, maar neen.quote:Op maandag 6 december 2010 01:34 schreef Arglist het volgende:
[..]
Als je naar sommige landen wil reizen moet je een visum aanvragen. Nooit van gehoord? Dit is zo voor de VS, voor Australie, voor Turkije trouwens ook, en misschien voor Canada, dat weet ik niet want daar ben ik nooit geweest. Een visum is aan een tijd gebonden, dat kan je zelf kiezen. Maar blijkbaar ben jij nooit ergens geweest als ik 't zo lees....
Bedoel je de UVRM? Alleen al om het artikel 30 zouden de UVRM ter discussie moeten staan. Geen enkele verklaring mag onveranderbaar zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
De mensenrechten staan wat mij betreft buiten discussie. Daar moet je gewoon niet aan willen tornen.
http://www.australiesite.nl/australie/visum.htmquote:Op maandag 6 december 2010 01:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, ik ga er derhalve vanuit dat ik gelijk heb. Ik vraag je om het tegendeel te bewijzen, maar neen.
Ik ben even aan het zoeken hoe het daar geregeld is als je je niet aan de regels houdt.quote:Op maandag 6 december 2010 01:36 schreef Arglist het volgende:
[..]
http://www.australiesite.nl/australie/visum.htm
Wel eens Nederland uit geweest?
Dan kom je in de cel.quote:Op maandag 6 december 2010 01:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben even aan het zoeken hoe het daar geregeld is als je je niet aan de regels houdt.
Artikel 30quote:Op maandag 6 december 2010 01:36 schreef twaalf het volgende:
[..]
Bedoel je de UVRM? Alleen al om het artikel 30 zouden de UVRM ter discussie moeten staan. Geen enkele verklaring mag onveranderbaar zijn.
Maar waar heb je deze informatie voor nodig, wil je op vakantie gaan? Top landquote:Op maandag 6 december 2010 01:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben even aan het zoeken hoe het daar geregeld is als je je niet aan de regels houdt.
Uiteraard, het is geen formele wetgeving die aan verandering onderhevig is maar een verdrag. Wil je het verdrag wijzigen dan moet je een ander verdrag sluiten.quote:Op maandag 6 december 2010 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Artikel 30
Geen bepaling in deze Verklaring zal zodanig worden uitgelegd, dat welke Staat, groep of persoon dan ook, daaraan enig recht kan ontlenen om iets te ondernemen of handelingen van welke aard ook te verrichten, die vernietiging van een van de rechten en vrijheden, in deze Verklaring genoemd, ten doel hebben.
Heel goed juist dat dat er in staat. Anders krijg je een constante discussie en is dat document niets meer waard en gaat dat vele mensenlevens kosten.
Hoppa, hier ga jequote:Op maandag 6 december 2010 01:40 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maar waar heb je deze informatie voor nodig, wil je op vakantie gaan? Top land. Wel beetje aan de prijzige kant.
Verder, nogmaals. Wat heeft dit met uitzetten van EU ingezetenen te maken?
Discussie is altijd goed. Als je een verklaring volledig van discussie uitsluit, ben je bezig met het creëren van een of andere religie.quote:Op maandag 6 december 2010 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Artikel 30
Geen bepaling in deze Verklaring zal zodanig worden uitgelegd, dat welke Staat, groep of persoon dan ook, daaraan enig recht kan ontlenen om iets te ondernemen of handelingen van welke aard ook te verrichten, die vernietiging van een van de rechten en vrijheden, in deze Verklaring genoemd, ten doel hebben.
Heel goed juist dat dat er in staat. Anders krijg je een constante discussie en is dat document niets meer waard en gaat dat vele mensenlevens kosten.
Waar heb jij het over? Je weet toch wel het verschil tussen verblijven en emigreren? Ik heb je die vraag al een aantal keer gesteld maar het komt niet aan. Als ik naar Australië wil dan vraag ik een visum aan en kan ik daar lekker heen zonder te werken, als ik me permanent in Australie wil vestigen dan moet ik natuurlijk aan hun immigratiewetgeving voldoen en om er te komen moet ik een visum hebben ja. Maar dat heeft helemaal niets met elkaar te maken.....quote:Op maandag 6 december 2010 01:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoppa, hier ga je![]()
http://www.australie.nl/id/1/333/emigreren_australie.html
Even doorlezen knul
Ik lees:quote:Op maandag 6 december 2010 01:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoppa, hier ga je![]()
http://www.australie.nl/id/1/333/emigreren_australie.html
Even doorlezen knul
Een religie? Wat een onzin, het verdrag garandeert gewoon bepaalde fundamentele rechten voor elk mens op deze planeet.quote:Op maandag 6 december 2010 01:43 schreef twaalf het volgende:
[..]
Discussie is altijd goed. Als je een verklaring volledig van discussie uitsluit, ben je bezig met het creëren van een of andere religie.
Wat is 'het tegendeel'?quote:Op maandag 6 december 2010 01:47 schreef phpmystyle het volgende:
Leuk, maar het tegendeel kan hier ook niet bewezen worden
Ja en als dat zo doorgaat dan eindigt dat met een plasma TV.quote:Op maandag 6 december 2010 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Een religie? Wat een onzin, het verdrag garandeert gewoon bepaalde fundamentele rechten voor elk mens op deze planeet.
Dus?quote:Op maandag 6 december 2010 01:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en als dat zo doorgaat dan eindigt dat met een plasma TV.
En wie beweerde dat ook alweer? Ik kreeg vrij soepel mijn visum trouwens, omdat er een heleboel verschillende vormen van zijn. Misschien is dit vreemd voor je maar er gaan miljoenen mensen jaarlijks naar Australië op vakantie, miljoenen mensen die ook een visum aan moeten vragen, anders komen ze het land niet in.quote:Op maandag 6 december 2010 01:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat het daar wel ozo soepel gaat.
Dat klopt. Maar jij reduceerde een discussie tot internationale verdragen 'die we hebben gesloten'. En die verdragen staan vervolgens niet open voor discussie. Als je niet oppast, kun je daarmee onbedoeld een discussie doodslaan.quote:Op maandag 6 december 2010 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Een religie? Wat een onzin, het verdrag garandeert gewoon bepaalde fundamentele rechten voor elk mens op deze planeet.
Dan is de discussie ook klaar. Dat lijkt me ook de bedoeling.quote:Op maandag 6 december 2010 01:49 schreef twaalf het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar jij reduceerde een discussie tot internationale verdragen 'die we hebben gesloten'. En die verdragen staan vervolgens niet open voor discussie. Als je niet oppast, kun je daarmee onbedoeld een discussie doodslaan.
Deze opmerking is zo dom dat ik er niet eens op in ga.quote:Op maandag 6 december 2010 01:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en als dat zo doorgaat dan eindigt dat met een plasma TV.
Precies, want een verdrag dat voortdurend ter discussie staat is van nul en generlei waarde.quote:Op maandag 6 december 2010 01:49 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dan is de discussie ook klaar. Dat lijkt me ook de bedoeling.
Dat gaat ook volledig tegen het karakter van het fenomeen 'verdrag' in. Een verdrag is een verplichting, geen uitnodiging tot onderhandeling. Wil je iets veranderen dan stel je een ander verdrag op, waar overeenstemming over bereikt kan worden. Wil je niet meer met het verdrag te maken hebben dan kan je dat opzeggen, hoewel daar natuurlijk ook allemaal verplichtingen aan vastzitten.quote:Op maandag 6 december 2010 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, want een verdrag dat voortdurend ter discussie staat is van nul en generlei waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |