abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 december 2010 @ 16:58:44 #226
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89592850
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Weer zo'n pareltje van een reactie O+ Echt wonderbaarlijk; ik lees je reactie drie keer door maar heb tegelijkertijd nog steeds geen idee wat je probeert te zeggen.
En dat je dom bent in deze kom je helemaal vertellen? :), pvda stemmer zeker ? :)
'Alle partijen dienen alleen campagne te voeren in autos, deze autos moeten minstens 4 wielen en banden daaromheen hebben, daar moet de pvda niet aan tornen', zegt A.
Ik reageer met, oh jee ga dan maar snel weg van de pvda-campagne-tanks, want die hebben rups'banden' dus dat is hypocriet en mag eigenlijk niet van jullie club zelf, en dat snap jij dan weer niet....
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  maandag 6 december 2010 @ 17:10:48 #227
104871 remlof
Europees federalist
pi_89593356
Je lult nog krommer dan een pvda'er fokthesystem, ik snap er ook werkelijk niets van.
pi_89593494
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:10 schreef remlof het volgende:
Je lult nog krommer dan een pvda'er fokthesystem, ik snap er ook werkelijk niets van.
Remlof je kunt ook overdrijven. Zo slecht is ie nou ook weer niet.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  maandag 6 december 2010 @ 17:15:32 #229
104871 remlof
Europees federalist
pi_89593565
quote:
Op maandag 6 december 2010 17:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Remlof je kunt ook overdrijven. Zo slecht is ie nou ook weer niet.
Leg jij eens uit wat ie bedoelt dan?
pi_89593577
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:58 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

En dat je dom bent in deze kom je helemaal vertellen? :), pvda stemmer zeker ? :)
'Alle partijen dienen alleen campagne te voeren in autos, deze autos moeten minstens 4 wielen en banden daaromheen hebben, daar moet de pvda niet aan tornen', zegt A.
Ik reageer met, oh jee ga dan maar snel weg van de pvda-campagne-tanks, want die hebben rups'banden' dus dat is hypocriet en mag eigenlijk niet van jullie club zelf, en dat snap jij dan weer niet....
Jij hebt lef. Je bent amper in staat een leesbare zin uit je toetsenbord te krijgen en je noemt mij dom.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_89593601
quote:
15s.gif Op maandag 6 december 2010 17:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Remlof je kunt ook overdrijven. Zo slecht is ie nou ook weer niet.
Sorry, maar fokthesystem is veruit de domste user in POL.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_89593700
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:15 schreef remlof het volgende:

[..]

Leg jij eens uit wat ie bedoelt dan?
Toegeven: ik had die post nog niet doorgelezen. Het enige wat ik eruit op ''kan'' maken is dat hij beweert dat de PvdA wat pacifistisch is en daarom geen rupsbanden mag hebben (rupsbanden tanks enzo)? Voor de rest weet ik het eigenlijk ook niet zo goed :*
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  maandag 6 december 2010 @ 17:25:00 #233
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89593895
quote:
11s.gif Op maandag 6 december 2010 17:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Toegeven: ik had die post nog niet doorgelezen. Het enige wat ik eruit op ''kan'' maken is dat hij beweert dat de PvdA wat pacifistisch is en daarom geen rupsbanden mag hebben (rupsbanden tanks enzo)? Voor de rest weet ik het eigenlijk ook niet zo goed :*
Je bent slimmer dan je denkt maar denkt en dus legt te ver uit/door, het is inderdaad zo simpel: de pvda roept a maar doet b, ook met campagnes en de gebruikte spullen er in.\
Dat mensen, ook met het excuus dat ze pvda stemmen, dit na 2 a 4 maal uitleg niet snappen is of trollen, of we zijn in een "twilight zone" aflevering vol basaal zo goed als niets snappenden terecht gekomen...
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_89593905
fokthesystem je komt zo nu en dan wat onbeholpen uit de hoek. Dat heb ik ook wel eens, dan zit je heel gepassioneerd een verhaal te typen wat misschien best serieus kan zijn. Maar wat je dan nog wel eens overkomt is dat je dan opgebroken zinnen krijgt, en een verhaal wat totaal niet klinkt. Je zou er serieus goed aan doen als je voor je de post plaatst even goed de post naloopt :)
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_89593959
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:25 schreef phpmystyle het volgende:
fokthesystem je komt zo nu en dan wat onbeholpen uit de hoek. Dat heb ik ook wel eens, dan zit je heel gepassioneerd een verhaal te typen wat misschien best serieus kan zijn. Maar wat je dan nog wel eens overkomt is dat je dan opgebroken zinnen krijgt, en een verhaal wat totaal niet klinkt. Je zou er serieus goed aan doen als je voor je de post plaatst even goed de post naloopt :)
Ik vermoed dat het fokthesystem vooral ontbreekt aan een degelijke opleiding.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 6 december 2010 @ 17:26:55 #236
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89593971
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:25 schreef phpmystyle het volgende:
fokthesystem je komt zo nu en dan wat onbeholpen uit de hoek. Dat heb ik ook wel eens, dan zit je heel gepassioneerd een verhaal te typen wat misschien best serieus kan zijn. Maar wat je dan nog wel eens overkomt is dat je dan opgebroken zinnen krijgt, en een verhaal wat totaal niet klinkt. Je zou er serieus goed aan doen als je voor je de post plaatst even goed de post naloopt :)
Wat mij juist opvalt is dat men de reactie, de quote, waarop men reageert al geheel kwijt is, heel eng eigenlijk, geheugen en 'reacties niet willen snap[pen' gewijze.
Ook als ik terug lees snap ik alles en maak ik 1 lang verhaal van OP, berichten, reacties, link/url (bronnen) en reacties en dan daar reactie op, het lijkt dan of men alleen sec mijn reactie leest en de rest al kwijt is, schrikbarende....
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_89594055
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het fokthesystem vooral ontbreekt aan een degelijke opleiding.
Geen idee, ik had dat eerder ook wel eens, hebben heel veel mensen trouwens. Je bent gewoon aan het typen maar je hebt op dat moment geen idee hoe de post er voor anderen uitziet. Pas als je het terugleest zie je pas hoe dom de post overkwam, soms schaam ik me dan ook wel een beetje :D
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_89594078
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:26 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Wat mij juist opvalt is dat men de reactie, de quote, waarop men reageert al geheel kwijt is, heel eng eigenlijk, geheugen en 'reacties niet willen snap[pen' gewijze.
Ook als ik terug lees snap ik alles en maak ik 1 lang verhaal van OP, berichten, reacties, link/url (bronnen) en reacties en dan daar reactie op, het lijkt dan of men alleen sec mijn reactie leest en de rest al kwijt is, schrikbarende....
Wat voor browser gebruik je?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  maandag 6 december 2010 @ 17:32:41 #239
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89594211
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:28 schreef phpmystyle het volgende:

Pas als je het terugleest zie je pas hoe dom de post overkwam, soms schaam ik me dan ook wel een beetje :D
Zie bijv. deze post van mij: EchtGaaf presenteert: POL-verkiezingen 2010.
Maar doorgaans doe ik dat dus niet en voel ik mij niet zoals jij beschrijft in het bericht waarop ik nu reageer, en mijn reactie klopt dan ook gewoon, zoals ook blijkt uit degenen die wel vervolgens inhoudelijk reageren, dAt zouden de klagers toch dienen te snappen / als hint kunnen zien van hun recipiënt zijn, maar je dat is dan blijkbaar ook net een brug te ver...
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_89594306
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Geen idee, ik had dat eerder ook wel eens, hebben heel veel mensen trouwens. Je bent gewoon aan het typen maar je hebt op dat moment geen idee hoe de post er voor anderen uitziet. Pas als je het terugleest zie je pas hoe dom de post overkwam, soms schaam ik me dan ook wel een beetje :D
Persoonlijk heb ik dat probleem niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 6 december 2010 @ 17:35:06 #241
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89594317
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:29 schreef phpmystyle het volgende:
Welke browser gebruik je?
het lijkt wel alsof je met zinnen zit te schuiven in een post. Heel raar. Oprecht, het is geen gebash van me
Niks exotisch, IE8 of firefox 3.6.12
En zinnen verschuiven... hmmmm, nee ik reageer wel op tussen zinnen, die ik dan apart quote in de hoop dat de originele schrijver dan bijv. ook ziet dat (voobeeld!) 2 kwesties, personen enz. wel/niet los van elkaar staan, echter verschuiven van volgorde, nee dat doe ik niet.

On topic, elke verkiezing weer moet de pvda het nog beter uitleggen, zeggen zijzelf, nu snap ik het, dat komt door de stemmers daarop! :)
Immers wie de pvda snapt en de pvda kent, die stemt er sowieso niet meer op :)
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  maandag 6 december 2010 @ 17:41:37 #242
104871 remlof
Europees federalist
pi_89594558
Wat slik je dan, fokthesytem?
  maandag 6 december 2010 @ 17:42:35 #243
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89594598
quote:
11s.gif Op maandag 6 december 2010 17:41 schreef remlof het volgende:
Wat slik je dan, fokthesytem?
Dat hangt er van af, meestal slik ik dAn hoestsiroop, of na goed kauwen het eten.
Jij grossiert echt in 1 regelige non-reacties, "vraagjes", zonde van de discussies.
Nog een flauwe voor de hand liggende, wat slik jij niet, dat eigenlijk wel zou moeten? :)

[ Bericht 3% gewijzigd door fokthesystem op 06-12-2010 17:54:38 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_89595225
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:42 schreef Hexagon het volgende:
In deze topicreeks zal fokthesystem vast kind aan huis zijn

Jammer alleen voor PvdA leden dat hun topic ondergesneeuwd wordt met bagger
Dat is wel zonde inderdaad :).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 6 december 2010 @ 18:13:49 #245
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89595608
quote:
Cohen: Bolkestein neemt verkeerde afslag
DEN HAAG - PvdA-leider Job Cohen vindt dat oud-VVD-leider Frits
Bolkestein de verkeerde afslag neemt als hij vindt dat vrome joden
maar moeten emigreren. Die opvatting is precies in strijd met de
westerse waarden waar wij voor staan. Wij zijn en blijven de fiere
natie die iedereen beschermt tegen inbreuken op zijn of haar
identiteit. Ik zou zeggen: niet weglopen, nooit weglopen maar het
probleem oplossen, aldus Cohen in een reactie.
quote:
Job Cohen: "Bolkestein neemt de verkeerde afslag."
ook andere PvdA'ers reageren. Bolkestein schetst de oplossing van
rechts: als je last hebt van discriminatie, dan moet je maar
emigreren, twittert PvdA-kamerlid Martijn van Dam. PvdA'er Ahmed
Marcouch stelt dat Bolkestein niet zo fatalistisch moet zijn. Joden
moeten niet emigreren, ze horen bij ons in Nederland, vindt Marcouch.
Aan de slag tegen antisemitisme en met beschavingsoffensief.
Wie liet het in Amsterdam de spuigaten uitlopen? Cohen!! Een JOODSE meneer bovendien.
Nog afgezien van de interne coupes in de pvda, is Amsterdam gewoon lange tijd "een joods geleide"(ondernemers en leraren met name) stad geweest.
Niet dat Bolkenstein nou beter thee kan drinken of zo.. maar dat is het punt ff niet, want kijk eens wat de Joden in Amsterdam overkomt, een stad nota bene "geleid" door (alweer-) een Jood en dat 10 jaar lang. Hij, Cohen, heeft ervoor gezorg dat de Jood in Amsterdam zijn identiteit niet meer kan laten zien zonder gevaar te lopen te worden bedreigd of te worden bespuwd!
Zo'n slappe man durft dit Bolkenstein te verwijten. Cohen mocht willen dat ie het intellect van Bolkenstein had. Cohen heeft ternauwernood zijn gymnasium alpha gehaald. Bolkenstein had gymnasium beta...een wereld van verschil!
Maar rechts heeft het altijd gedaan.... ach ja, pvda...
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  maandag 6 december 2010 @ 18:15:12 #246
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89595666
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:42 schreef Hexagon het volgende:
Jammer alleen voor PvdA leden dat hun topic ondergesneeuwd wordt met bagger
Niet zo negatief, de pvda giftige bagger-slib zal juist met een leeflaag van informatief schoon zand afgedekt worden, prima dus! :)
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_89597988
Dingen als dit
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:25 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Je bent slimmer dan je denkt maar denkt en dus legt te ver uit/door, het is inderdaad zo simpel: de pvda roept a maar doet b, ook met campagnes en de gebruikte spullen er in.\
Dat mensen, ook met het excuus dat ze pvda stemmen, dit na 2 a 4 maal uitleg niet snappen is of trollen, of we zijn in een "twilight zone" aflevering vol basaal zo goed als niets snappenden terecht gekomen...
Kan echt niet volgen hoor..
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_89598447
Het zijn geautomatiseerde posts. Ik vermoed dat een Chinees ons voor gek wil zetten en daarom random dingen in google-translate intypt, om vervolgens het hier weer te copy-pasten.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 6 december 2010 @ 19:24:18 #249
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_89598504
Ik kan de boodschap van fokthesystem prima volgen.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  maandag 6 december 2010 @ 19:25:57 #250
104871 remlof
Europees federalist
pi_89598596
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2010 19:24 schreef Sachertorte het volgende:
Ik kan de boodschap van fokthesystem prima volgen.
Ja, omdat je het eens bent met de bottomline: "de PvdA zuigt", maar wàt ie nou precies zegt kan jij ons ook niet uitleggen ben ik bang :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')