hard gewerktquote:Op zondag 5 december 2010 18:29 schreef thesystem het volgende:
na een BMW 1 serie naar een Aston? Of je bent een rijkelui's kindje of je hebt gewoon hard gewerkt....welke van de 2?
Of ist een lening :p
quote:Op zondag 5 december 2010 18:30 schreef CasB het volgende:
Minpunten van een Audi R8 of Porsche 911 weet ik wel: Het is geen Aston Martin.
80.000quote:Op zondag 5 december 2010 18:30 schreef Sounddragon het volgende:
Toffe bak![]()
*jaloers is
Moet zoiets nou nog opbrengen ??
Heb ik ook gedaan, is altijd mooier. Helaas niet bij een AM, maar toch.quote:Op zondag 5 december 2010 18:41 schreef Nerdmans het volgende:
pappa is metaal bewerker
Wilde sowieso de instapstrips personaliseren.
Logootje van de zaak erop... daar heb ik um uiteindelijk aan te danken
Daar is de liquide positie helaas nog niet voldoende voor.quote:Op zondag 5 december 2010 18:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, is altijd mooier. Helaas niet bij een AM, maar toch.
Alhoewel de originele AM plaques erg gaaf zijn!
Dan moet je dat natuurlijk sowieso niet doen. Maar dan moet je er ook over nadenken om überhaupt wel een dergelijke auto te kopen. Zoals ik al zei zul je nooit 100% probleemloos rijden met zo'n ding, het is altijd nog handgebouwd in Engeland. En ook al zul je waarschijnlijk geen grote problemen krijgen, als zo'n ding een keer een dagje naar de dealer moet zul je die kosten ook moeten dragen. Naast het onderhoud en gebruik van het ding opzich.quote:Op zondag 5 december 2010 18:45 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Daar is de liquide positie helaas nog niet voldoende voor.
Daarbij is de afschrijving eerste 3 jaar echt killing....
Serieus dibbes, als je het geld zou hebben en niet hoeft te lenen, dan zou je je geen zorgen maken of ze redelijk probleem vrij zijn... Passie mag geld kosten! Kopen dat hokquote:Op zondag 5 december 2010 18:18 schreef Nerdmans het volgende:
Loo fokkerts,
na 2,5 jaar fun met de bmw 135i gaat hij eruit!
Ik heb al jaren in mijn hoofd zitten dat ik voor mijn 35e een mooie sportwagen wil hebben.
Dat punt is nu volgens mij dan toch echt aangekomen.
Nu heb ik een mooie aston martin v8 vantage gezien, aangeboden in Enschede.
Precies zoals ik hem wil, zwart donkere velgen cognac lederen interieur.... helemaal top
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu heb ik online niet zo heel veel weten te vinden over de eventuele minpunten van deze auto.
Als alternatief kan ik gaan voor een porsche 911 s of een audi R8 4.2 quattro.
Daarvan weet ik dat ze redelijk probleemvrij zijn.
Als jullie info hebben over een Aston Martin en evt zaken waar ik op moet letten hoor ik dat graag! Vast bedankt.
Onzin. Die verhuurder wil gewoon geen beschadigingen. Veel delen van zo'n ding zijn ook nog eens van kunststof dus helemaal niet gevoelig voor deuken, dat veert gewoon terug.quote:Op zondag 5 december 2010 21:39 schreef PizzaMizza het volgende:
Kijk al die paupers hier jaloers zijn dat ze niet zo'n auto kunnen kopen![]()
Minpunt bij een Porsche vind ik dat ze heel gevoelig zijn voor deuken. Had een keer met m'n neef een porsche panamera gehuurd, en de verhuurder zei al dat we heel erg voorzichtig moesten zijn omdat de Porschee auto's heel gevoelig zijn.
Weet niet hoe het zit bij de 911 maar in het algemeen dus..
Nope, bij de andere auto's zei hij dit niet, hij zei dat Porsche extra voorzichtigheid nodig had, misschien ligt het dus aan de PANA.quote:Op zondag 5 december 2010 21:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Onzin. Die verhuurder wil gewoon geen beschadigingen. Veel delen van zo'n ding zijn ook nog eens van kunststof dus helemaal niet gevoelig voor deuken, dat veert gewoon terug.
Ho ff maat!quote:Op zondag 5 december 2010 18:18 schreef Nerdmans het volgende:
Loo fokkerts,
Ik heb al jaren in mijn hoofd zitten dat ik voor mijn 35e een mooie sportwagen wil hebben.
Precies zoals ik hem wil, zwart donkere velgen cognac lederen interieur.... helemaal top
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu heb ik online niet zo heel veel weten te vinden over de eventuele minpunten van deze auto.
Als jullie info hebben over een Aston Martin en evt zaken waar ik op moet letten hoor ik dat graag! Vast bedankt.
Hoe kan je je nu storen aan een kenteken?quote:Op zondag 5 december 2010 18:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zou me toch storen aan het 'oude' kenteken ben ik bang.
Idd ik ben al blij als ik een subaru impreza wrx aan kan schaffen, laat staan rijdenquote:Op zondag 5 december 2010 22:23 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ho ff maat!
Hoeveel auto's heb jij de afgelopen 5 jaar al gehad?, zit ff je posthistorie in zijn geheel door te nemen, ik vind het niet erg dat je af en toe je droom meedeelt op het forum, maar om het half jaar iets anders buitenbudgettairs lijkt me wat overdreven.
Tja, sommige mensen hebben het wat ruimer dan anderen. Daar gaat dit topic alleen niet over.quote:Op zondag 5 december 2010 22:23 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ho ff maat!
Hoeveel auto's heb jij de afgelopen 5 jaar al gehad?, zit ff je posthistorie in zijn geheel door te nemen, ik vind het niet erg dat je af en toe je droom meedeelt op het forum, maar om het half jaar iets anders buitenbudgettairs lijkt me wat overdreven.
Eensquote:Op zondag 5 december 2010 19:44 schreef draaijer het volgende:
BTW is zou ze geen van beide willen hebben. Ik zou een 997 kopen
Nog nooit van gehoord en ik rij al een fikse tijd Porsche.quote:Op zondag 5 december 2010 21:39 schreef PizzaMizza het volgende:
Minpunt bij een Porsche vind ik dat ze heel gevoelig zijn voor deuken. Had een keer met m'n neef een porsche panamera gehuurd, en de verhuurder zei al dat we heel erg voorzichtig moesten zijn omdat de Porschee auto's heel gevoelig zijn.
Klopt. alleen verwacht ik dan wel dat je met verstand je aankoop overweegt en niet met totaal uitelkaargetrokken oneliners aankomt.quote:Op zondag 5 december 2010 22:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen hebben het wat ruimer dan anderen. Daar gaat dit topic alleen niet over.
quote:Op zondag 5 december 2010 22:53 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Klopt. alleen verwacht ik dan wel dat je met verstand je aankoop overweegt en niet met totaal uitelkaargetrokken oneliners aankomt.
Jij gaat op FOK nota bene (een jongerenforum) vragen wat de technische nadelen van een 80000 Euro kostende Aston Martin zijn?.... kom, doe eens niet zo eigenwijs.quote:Op zondag 5 december 2010 22:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
De beste man vraagt mensen of ze wat meer info hebben over zijn droom bak ?
Wat een rare stelling. Fok is best een redelijke dwarsdoorsnede van de bevolking en hier zitten echt wel mensen die persoonlijke ervaringen met zo'n AM hebben. Als jij je dat niet kan voorstellen kun je hier beter niet posten dan het topic vervuilen.quote:Op zondag 5 december 2010 23:05 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Jij gaat op FOK nota bene (een jongerenforum) vragen wat de technische nadelen van een 80000 Euro kostende Aston Martin zijn?.... kom, doe eens niet zo eigenwijs.
Toch zou het AM forum beter zijn voor deze vraag...quote:Op zondag 5 december 2010 23:09 schreef Barcaconia het volgende:
Wat een rare stelling. Fok is best een redelijke dwarsdoorsnede van de bevolking en hier zitten echt wel mensen die persoonlijke ervaringen met zo'n AM hebben. Als jij je dat niet kan voorstellen kun je hier beter niet posten dan het topic vervuilen.
!1/2 jaar geleden zat hij te zaniken om een bonus van 50 euro voor 2 man op zijn bedrijf omdat de economie zo slecht ging, en nu wil hij ff een Aston kopen?quote:Op zondag 5 december 2010 23:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat een rare stelling. Fok is best een redelijke dwarsdoorsnede van de bevolking en hier zitten echt wel mensen die persoonlijke ervaringen met zo'n AM hebben. Als jij je dat niet kan voorstellen kun je hier beter niet posten dan het topic vervuilen.
Ik snap ook echt niet hoe je nu zo'n interieur kan kiezen bij zo'n wagen.quote:Op maandag 6 december 2010 00:33 schreef illusions het volgende:
Van buiten prachtig, interieur is echt zum kotsen.![]()
De kosten zijn hoog, maar het is weldegelijk een auto voor dagelijks gebruik. Dat kan makkelijk. Je moet alleen dan niet een groot gezin hebben, want dan is het lastig(er).quote:Op maandag 6 december 2010 07:47 schreef boegschroef het volgende:
Een DB9 is 1 van mijn droomwagens en daarom snap ik de overweging wel zeker als je het gewoon kan betalen. Maar het zijn geen wagens voor de vele kilometers. Je moet er haast wel een andere auto bij hebben voor woon werk verkeer. De "running kost" van een aston martin is zo extreem hoog... (ze hebben niet voor niets vaak een lage km stand, veel gaan en weg net voor de 30 of 60 k km let maar eens opDan komt er namelijk vaak een hele dure onderhouds beurt aan
Ik denk niet dat mensen die zo'n auto kunnen betalen daar mee zitten.quote:Op maandag 6 december 2010 07:47 schreef boegschroef het volgende:
Ik snap ook echt niet hoe je nu zo'n interieur kan kiezen bij zo'n wagen.
Een DB9 is 1 van mijn droomwagens en daarom snap ik de overweging wel zeker als je het gewoon kan betalen. Maar het zijn geen wagens voor de vele kilometers. Je moet er haast wel een andere auto bij hebben voor woon werk verkeer. De "running kost" van een aston martin is zo extreem hoog... (ze hebben niet voor niets vaak een lage km stand, veel gaan en weg net voor de 30 of 60 k km let maar eens opDan komt er namelijk vaak een hele dure onderhouds beurt aan
precies, als je 80k voor een speeltje kan neertellen zal onderhoud geen probleem zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 10:06 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen die zo'n auto kunnen betalen daar mee zitten.
Verbruik doet niets. Als je je zorgen maakt om benzinekosten overweeg je sowieso zo'n auto niet.quote:Op maandag 6 december 2010 13:46 schreef LordLynx het volgende:
Blijft een engelse wagen en die zijn nu eenmaal niet zo probleemloos als een duitser. Daarnaast zou ik zo'n wagen nooit als daily driver nemen ivm kosten aan onderhoud en verbruik (of je moet echt oneindige middelen hebben, maar dan bestelde je er wel eentje nieuw gok ik).
Onderhoud bij een AM is helemaal niet zo ontzettend fors. Staat redelijk in verhouding tot de aanschafprijs en het zijn zeker geen onbetaalbare bedragen als je de aanschaf neer kunt tellen.quote:Op maandag 6 december 2010 14:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Verbruik doet niets. Als je je zorgen maakt om benzinekosten overweeg je sowieso zo'n auto niet.
Onderhoud is weliswaar een klap duurder, maar bij een moderne sportauto ook niet zodanig dat iemand die zich daadwerkelijk zo'n auto kan veroorloven er zich door laat tegenhouden.
Saaie muis dan. Waarom moet alles maar zwart of grijs zijn? Mag zo'n ding niet geel/blauw/rood/groen zijn?quote:Op maandag 6 december 2010 23:19 schreef iandroid het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen een 911 een R8 of een AM V8 Vantage. Dan zou ik blind voor de laatste gaan.
In mijn ogen de mooiste auto die er bestaat. Ik bedoel kom op. Zet een 911 naast een AM en de 911 verdwijnt volledig in de schaduw van de AM. De R8 vind ik nog steeds een opgeleukte TT (kan er niets aan doen). Als men het geld heeft om zo'n auto te kunnen aanschaffen dan is verbruik of onderhoud niet zo van belang. Het laaste zal je toch niet kunnen overslaan, dat is gewoon vereist bij een auto van dit kaliber. Of je dan een 911 een R8 of een AM hebt dat maakt niet uit.
Een V8 Vantage veelal van dichtbij mogen aanschouwen, horen en ervaren. Familielid heeft er 1. Kan je niets vertellen over technische stukken. Staat net 10.000km op ofzo.
Mooiste kleur is natuurlijk muisgrijs met zwartleder interieur.
quote:Op maandag 6 december 2010 23:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik vind donkergroen juist chique bij een AM. Zo metallic. Zelfs een donkergroen/bruin/gele glans vind ik er goed bijpassen.
Mijn beide auto's rijden 1:6, maar aangezien ik ook lachend de aanschafprijs betaalde doen die benzinekosten mij helemaal niets.quote:Op maandag 6 december 2010 18:40 schreef Oosy het volgende:
ben ik niet met je eens. Heb zelf een S4, maar vind het verbruik astronomisch
Vergeleken bij HTK auto's wel...quote:Op maandag 6 december 2010 22:52 schreef Barcaconia het volgende:
Onderhoud bij een AM is helemaal niet zo ontzettend fors.
Maar de 911 rijdt beter en dat is bij een sportauto ook van belang.quote:Op maandag 6 december 2010 23:19 schreef iandroid het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen een 911 een R8 of een AM V8 Vantage. Dan zou ik blind voor de laatste gaan.
In mijn ogen de mooiste auto die er bestaat. Ik bedoel kom op. Zet een 911 naast een AM en de 911 verdwijnt volledig in de schaduw van de AM.
De AM Iq kunnen alleen gekocht worden door mensen die een Aston Martin bezitten.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:21 schreef DS4 het volgende:
Het nadeel van de AM is natuurlijk wel dat al die malloten die straks voor 40K+ euro een toyota iq kopen met AM neusje ook kunnen blaten dat ze een AM hebben...
Ik zie het al voor me: stap je in je V8 Vantage en roept de AM iq rijder "ik heb die van mij tenminste nieuw gekocht, pauper!"...
Nee hoor. Die eis is komen te vervallen. Er was nl. zo goed als geen animo onder de AM rijders (duh!!!!).quote:Op woensdag 8 december 2010 11:28 schreef BroesWillems het volgende:
De AM Iq kunnen alleen gekocht worden door mensen die een Aston Martin bezitten.
Ik ben voor de verandering eens serieus. Ik voorzie een mislukt projectje in dezen. Dat voorzag ik indertijd al overigens...quote:Op woensdag 8 december 2010 11:53 schreef Tjabbo het volgende:
hahaha dat meen je niet.
Natuurlijk is er geen animo.
Die IQ is er toch alleen om de Co2 uitstoot oid te beperken?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben voor de verandering eens serieus. Ik voorzie een mislukt projectje in dezen. Dat voorzag ik indertijd al overigens...
Gucci komt ook niet weg met het inkopen van een tas bij esprit en er gucci op naaien om de tas vervolgens voor 2.500 euro in de markt te zetten.
Volgens mij hoeft AM dat niet omdat ze te weinig auto's bouwen om onder die regeling te vallen, maar indien dat het geval is: dan moeten ze er aardig wat verkopen en dan helpt de prijs niet bepaald.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:27 schreef tjoptjop het volgende:
Die IQ is er toch alleen om de Co2 uitstoot oid te beperken?
Bron? Ik geloof het namelijk niet echt. Ik ken een AM verkoper en die koopt ieder jaar best aantallen Fiat 500's, mini's en dergelijke in leuke kleurtjes in als bundelverkoop voor bij een AM. Voor de man en voor zijn dochter zeg maar.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Die eis is komen te vervallen. Er was nl. zo goed als geen animo onder de AM rijders (duh!!!!).
Lees de context. "In verhouding tot de aanschafprijs" Het zijn geen astronomisch onevenredige bedragen zoals bij Ferrari bijv.quote:
Door Aston Martin inmiddels gecommuniceerd aan geïnteresseerden.quote:
Bel hem maar op dan, want dan bevestigt hij het vast aan je.quote:Ik geloof het namelijk niet echt. Ik ken een AM verkoper
Fiat 500 en Mini is leuk, iq een gedrocht.quote:en die koopt ieder jaar best aantallen Fiat 500's, mini's en dergelijke in leuke kleurtjes in als bundelverkoop voor bij een AM. Voor de man en voor zijn dochter zeg maar.
Misschien moet je wat beter lezen wat ik schreef, want feitelijk zit er weinig licht tussen onze standpunten:quote:Lees de context. "In verhouding tot de aanschafprijs" Het zijn geen astronomisch onevenredige bedragen zoals bij Ferrari bijv.
Als ik naar het budget kijk en lees dat TS een echte sportwagen wil dan denk ik direct aan Ferrari. Daarnaast is de 360 (cabriolet of niet) een zeer indrukwekkende auto met een geweldige beleving en dito geluid. Daar kan geen R8 (ingetogen, saai, te degelijk) en 911 (staat tegenwoordig op elke hoek) tegenop. De AM vind ik daarentegen wel een erg goede keuze, maar dan nog zou ik voor een 360 kiezen, maar dat is natuurlijk persoonlijk.quote:
Maar een 360 heeft niet bepaald de beste wegligging.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:16 schreef ForumGek het volgende:
Als ik naar het budget kijk en lees dat TS een echte sportwagen wil dan denk ik direct aan Ferrari. Daarnaast is de 360 (cabriolet of niet) een zeer indrukwekkende auto met een geweldige beleving en dito geluid.
Al moest ik maar de helft betalen voor de 360, dan nog zou ik voor de 911 kiezen en dan voor de R8. Het gaat om het rijden, niet om het pronken...quote:Daar kan geen R8 (ingetogen, saai, te degelijk) en 911 (staat tegenwoordig op elke hoek) tegenop.
Het punt is alleen dat wat jij zou kiezen niet relevant is en dat TS nadrukkelijk twee alternatieven gaf die op het gebied van betrouwbaarheid goed scoren. Daar hoort een 360 niet toe.quote:De AM vind ik daarentegen wel een erg goede keuze, maar dan nog zou ik voor een 360 kiezen, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Gelet op de prijs kun je het relatief best slecht noemen...quote:Op woensdag 8 december 2010 23:56 schreef Jimmie het volgende:
Niet bepaald de beste, dat klinkt als enorm slecht. Lijkt me sterk.
De GT3RS uit die tijd was een stuk sneller dan de CS.quote:Alsof de motor achter de achteras de beste wegligging oplevert...
geslacht: Vrouwquote:Op donderdag 9 december 2010 05:44 schreef -XX- het volgende:
Wat een klap geld voor een nietszeggende auto.
Jij bent weer aan het vissen voor een excuus om 'm te mogen posten hè?quote:Op donderdag 9 december 2010 08:33 schreef BroesWillems het volgende:
Mijn droomauto koste 'slechts' 1700 euro...
Je mag hem van mij legaal, nog één keer hier posten: [PTA SC] Audi A6 allroad quattro 3.0 TDI met een hoogte van 1519 mmquote:
Van mij mag je het niets vinden, maar "nietszeggend" is onzin. Het is geen muurbloempje.quote:Op donderdag 9 december 2010 05:44 schreef -XX- het volgende:
Wat een klap geld voor een nietszeggende auto.
De discussie hebben we al eens lang geleden gevoerdquote:Op donderdag 9 december 2010 01:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gelet op de prijs kun je het relatief best slecht noemen...
De CS was beter, maar ook suboptimaal.
[..]
De GT3RS uit die tijd was een stuk sneller dan de CS.
(wat is dat toch dat mensen denken dat die motor achterin een probleem vormt)
Waarschijnlijk een Twingo ofzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Van mij mag je het niets vinden, maar "nietszeggend" is onzin. Het is geen muurbloempje.
Bovendien: wat voor auto rijdt jij. Dat moet nl. wel een heel sprekend model zijn!
Dat is niet zo. Ze testen daar, maar dat doen anderen ook. Op hockenheim is de cs ook langzamer trouwens.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:31 schreef Jimmie het volgende:
- Porsche de auto ontwikkelt met een setup voor de Ring
De nieuwe is sneller natuurlijk.quote:- Enkele seconden verschil op zo'n ringtijd altijd zullen zijn (of is de nieuwe GT3 RS daadwerkelijk langzamer?)
Dat is ook een geweldige auto.quote:En de 430 Scuderia staat er toch even netjes bij in de heilige lijst.
Toevallig vorige week hem over de IQ gesproken, maar niets over gehoord. Ik weet het zelf ook niet maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Door Aston Martin inmiddels gecommuniceerd aan geïnteresseerden.
[..]
Bel hem maar op dan, want dan bevestigt hij het vast aan je.
Mening, weinig relevant. Ik vind het wel een leuk ding, zeker als ik een dochter van 18 zou hebben en in de markt voor een echte AM was.quote:[..]
Fiat 500 en Mini is leuk, iq een gedrocht.
Nou ja, mijn bron acht ik volledig betrouwbaar.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:37 schreef Barcaconia het volgende:
Toevallig vorige week hem over de IQ gesproken, maar niets over gehoord. Ik weet het zelf ook niet maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven.
Ik kan jouw financiële situatie niet beoordelen, maar als je dat geld af gaat tikken, dan kijk je net wat dieper.quote:Mening, weinig relevant. Ik vind het wel een leuk ding, zeker als ik een dochter van 18 zou hebben en in de markt voor een echte AM was.
Whehehe je mag best een keer komen sjekken als je dat leuk vind hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:25 schreef joeftw het volgende:
TS je komt uit Veldhoven? (ik uit Eindhoven).. dus zodra je je auto hebt, PM me je adres dan maak ik even wat toffe foto's van je Aston Martin om hier op FOK! te plaatsen. Als je je adres niet geeft dan kunnen we allemaal beschouwen dat je gelogen hebt. Groetjens.
Nou ja velgen origineel remmen gewoon zwart ipv rood. minder heftig kleurtje leder.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:05 schreef Jimmie het volgende:
Ingetogen? Interieur is toch hetzelfde, behalve dat het in cognac kleur (van de OP) een stuk mooier is imo
Als ik zou moeten gokken is de R8 een veiligere keus, vooral qua onverwachte 'issues'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maar een schepje minder...
Dat is heel hollands, maar fuck em. Het wordt ook over mijn auto gezegd, maar eerlijk gezegd merk ik er niets van en als iemand mijn diensten daardoor niet wil afnemen gaat hij maar naar een ander...quote:Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef Meike26 het volgende:
Eehm, niet om het één of ander, maar creëer je hiermee niet een enorme afgunst ? Stel dat het een Aston Martin word, dan is het gebaar naar de buitenwereld wel in je nadeel als bedrijf zijnde.
Klopt, maar thuis heb ik altijd geleerd dat elke klant er 1 is... en da tje daar zuinig op moet zijn... want stel je toch eens voor dat het op een dag minder gaat worden...quote:Op donderdag 9 december 2010 22:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is heel hollands, maar fuck em. Het wordt ook over mijn auto gezegd, maar eerlijk gezegd merk ik er niets van en als iemand mijn diensten daardoor niet wil afnemen gaat hij maar naar een ander...
(als je het geld hebt om een dure sportwagen te rijden, heb je iha ook de luxe dat je klanten kan laten lopen)
Hoi,quote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Klopt, maar thuis heb ik altijd geleerd dat elke klant er 1 is... en da tje daar zuinig op moet zijn... want stel je toch eens voor dat het op een dag minder gaat worden...![]()
Maar groot gelijk heb je hoor..haha ! Zelf zou ik er wel rekening mee houden, maar als je inderdaad zoiets heb van dat je die klant kan laten gaan, waarom dan ook niet !!
Persoonlijk had ik eigenlijk eerder voor een Maserati Gran Turismo gegaan.... heerlijk geluidje uit de uitlaten, mooie scherpe lijnen en je rijdt tenminste niet in een JeremyClarkson auto.. Aston Martin is wdb een beetje overrated in mijn ogen.
Veel succes met de zoektocht / aankoop ! Houd ons op de hoogte![]()
ok offtopic, maar als je werkelijk vrouw bent, rond de 30, zo'n instelling en dan zoveel kijk op dit soort auto's dan denk ik "Waar was je al die tijd !?!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Klopt, maar thuis heb ik altijd geleerd dat elke klant er 1 is... en da tje daar zuinig op moet zijn... want stel je toch eens voor dat het op een dag minder gaat worden...![]()
Maar groot gelijk heb je hoor..haha ! Zelf zou ik er wel rekening mee houden, maar als je inderdaad zoiets heb van dat je die klant kan laten gaan, waarom dan ook niet !!
Persoonlijk had ik eigenlijk eerder voor een Maserati Gran Turismo gegaan.... heerlijk geluidje uit de uitlaten, mooie scherpe lijnen en je rijdt tenminste niet in een JeremyClarkson auto.. Aston Martin is wdb een beetje overrated in mijn ogen.
Veel succes met de zoektocht / aankoop ! Houd ons op de hoogte![]()
Gezien de posthistorie van de TS gaat het hier waarschijnlijk om een auto die wij met z'n allen gaan betalen. Ergo, hij komt op naam van de zaakquote:Op zondag 5 december 2010 22:23 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ho ff maat!
allereerst: als je het gaat kopen alvast van hartequote:Op zondag 5 december 2010 18:18 schreef Nerdmans het volgende:
Loo fokkerts,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bedoel je "met z'n allen betalen"? Als in de zin, de klanten die de auto betalen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gezien de posthistorie van de TS gaat het hier waarschijnlijk om een auto die wij met z'n allen gaan betalen. Ergo, hij komt op naam van de zaak
Mooie auto verder TS!~![]()
De R8 vind ik persoonlijk ook wel wat hebben, maar echt praktische tips heb ik niet voor je.
Ik neem aan dat je bekend bent met het fenomeen de auto op naam van de zaak zetten: zaak koopt auto aan, trekt kosten af als zakelijke kosten, krijgt daar (progressief) belasting over terug omdat het de winst drukt, wij betalen het met z'n allen. Zo werkt ons belastingsysteem (winst).quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:11 schreef von_Preussen het volgende:
Wat bedoel je "met z'n allen betalen"? Als in de zin, de klanten die de auto betalen?
Alleen omdat ie op de zaak staat betekent dat niet dat hij geld van de overheid toe krijgt voor zijn auto, en dan kan er geen sprake van zijn dat de belastingbetaler die auto zou betalen.
Uiteraard ben ik bekend met het systeem, alleen ben ik van mening dat jij (en vele anderen) dat verkeerd interpreteren. Ook al betaald de zaak dan minder belasting (zo rij ik mijn auto ook), er vloeit nou eenmaal geen geld van de belastingbetaler naar het bedrijf. Dus kan je ook nooit stellen dat "wij zijn auto betalen".quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bekend bent met het fenomeen de auto op naam van de zaak zetten: zaak koopt auto aan, trekt kosten af als zakelijke kosten, krijgt daar (progressief) belasting over terug omdat het de winst drukt, wij betalen het met z'n allen. Zo werkt ons belastingsysteem (winst).
Ze zullen eerder denken: Shit, die zak heeft het goed voor mekaar. Daar gaan m'n centen, hij heeft al genoegquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:25 schreef Casos het volgende:
Vuistregel voor sportauto's als deze AM is toch: pas kopen als je er twee kan kopen?
Wat betreft met dure auto naar klanten gaan, zat klanten die dat waarderen. Zo van, die zal wel hard werken en goed zijn best doen, anders kan je nooit zo'n auto rijden.
En ik denk dat elke klant er verschillend mee omgaat, de één zal het als teken van professionaliteit zien, de ander zal weer denken dat ie van z'n centen is bestolen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:29 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ze zullen eerder denken: Shit, die zak heeft het goed voor mekaar. Daar gaan m'n centen, hij heeft al genoeg
10.000 winst en 0 kosten, belasting tegen 50% is 5.000 belasting.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik bekend met het systeem, alleen ben ik van mening dat jij (en vele anderen) dat verkeerd interpreteren. Ook al betaald de zaak dan minder belasting (zo rij ik mijn auto ook), er vloeit nou eenmaal geen geld van de belastingbetaler naar het bedrijf. Dus kan je ook nooit stellen dat "wij zijn auto betalen".
Dat hij minder belasting betaald klopt helemaal, maar dat "kost" ons niks.
Ik snap je manier van denken helemaal, ik snap het systeem ook, alleen ik ben van mening dat er niets aan de belastingdienst "toebehoort". De belastingdienst heeft geen vaste vordering van ¤5000 belasting per jaar op dat bedrijf, maar een vordering van 50% van de winst per jaar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
10.000 winst en 0 kosten, belasting tegen 50% is 5.000 belasting.
10.000 winst en 10.000 kosten (auto), belasting over 0 = 0. Belastingdienst krijgt 5.000 minder binnen omdat 10.000 voor een auto is afgetrokken. Nu de belastingdienst 5.000 minder krijgt, krijgt de belastingbetaler effectief de 5.000 die "toebehoort" aan de belastingdienst, en dus aan ons.
0.000 winst en 10.000 kosten, belasting over -10.000 = -5.000. De belastingplichtige krijgt deze 5.000 in de vorm van verrekenbare verliezen.
Toebehoort was een fout gekozen woord.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik snap je manier van denken helemaal, ik snap het systeem ook, alleen ik ben van mening dat er niets aan de belastingdienst "toebehoort". De belastingdienst heeft geen vaste vordering van ¤5000 belasting per jaar op dat bedrijf, maar een vordering van 50% van de winst per jaar.
Als er in een bepaald jaar dan minder geld is verdiend, of dat nu door een auto komt, teruggang in marge, minder omzet, verhoogde kosten, dan krijgt de belastingdienst nou eenmaal minder geld binnen. Alleen dat hoef jij niet te "betalen" aan het bedrijf.
Stel je voor dat de persononeelskosten van dat bedrijf in een jaar hoger liggen, de winst lager is, en minder belastingen worden betaald. Ga jij dan ook nog argumenteren "dat wij die loonsverhoging via de belastingen betalen"?
Nee, omdat de belastingdienst geen schade lijdt, ze hebben alleen minder inkomsten dan waar je op gehoopt hebben. Maar het bedrag wat hen "toebehoort", 50% van de winst, krijgen ze in elk geval.
Mooi, dan haal ik hem....quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:27 schreef Nerdmans het volgende:
Loo fokkerts,
de deal gaat nog even uitgesteld worden.
Ik krijg voor mijn gevoel te weinig terug voor de BMW en ze doen niets met de prijs van geboden auto's.
Dus ik ga op mijn gemakje verder shoppen en gaspedaal goed in de gaten houden.
Jammer, maar slim! Had wel graag een extra aston in de buurt van eindhoven willen zien rijden als ik weer bij mijn ouders benquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:27 schreef Nerdmans het volgende:
Loo fokkerts,
de deal gaat nog even uitgesteld worden.
Ik krijg voor mijn gevoel te weinig terug voor de BMW en ze doen niets met de prijs van geboden auto's.
Dus ik ga op mijn gemakje verder shoppen en gaspedaal goed in de gaten houden.
Nou ja,quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:27 schreef invine het volgende:
[..]
Jammer, maar slim! Had wel graag een extra aston in de buurt van eindhoven willen zien rijden als ik weer bij mijn ouders ben
stuur maar opquote:Op zondag 19 december 2010 11:56 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Wel ernstig ik heb voor mijn verjaardag schaalmodel auto's gekregen van een Aston en Audi.
Die krengen kijken me de hele dag aan...
Daar moet je geen grapjes over maken...quote:Op zondag 19 december 2010 12:06 schreef k_man het volgende:
Ach, met jouw rijgedrag zou je er toch maar een weekje in hebben kunnen rijden. Daarna was je je rijbewijs weer kwijt geweest.
TS is al ergens in het (regionale) nieuws geweest omdat z'n rijbewijs was ingenomen na dik +60 of +70 km/u te hardquote:Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar moet je geen grapjes over maken...
90+ en na een erg intensieve cursus ben ik weer helemaal verkeerswaardig!!!!!quote:Op zondag 19 december 2010 13:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
TS is al ergens in het (regionale) nieuws geweest omdat z'n rijbewijs was ingenomen na dik +60 of +70 km/u te hard
Ik heb het idee dat juist met een Aston je eerder een matsje hebt.quote:Op zondag 19 december 2010 13:21 schreef Catch_me het volgende:
Vet dat je zo'n auto kan/wil kopen. Helaas heb je er in Nederland vrij weinig aan. Veel mensen zullen je minachtend aan kijken of hem uit jaloezie even voorzien van een dikke vette kras als je hem toevallig een keertje ergens openbaar neer zet.
Verder zal de politie je natuurlijk ook scherp in de gaten houden met zo'n auto. Een keer je knipperlicht niet gebruiken en je mag je rijbewijs inleveren bij wijze van spreken
+70 km/u harder dan toegestaan... Been there, done that.quote:Op zondag 19 december 2010 13:19 schreef Maharbal het volgende:
TS is al ergens in het (regionale) nieuws geweest omdat z'n rijbewijs was ingenomen na dik +60 of +70 km/u te hard
Op een snelweg, of erger?quote:
Bebouwde kom...quote:
O, dat is wel ernstig... Dat verdient hij inderdaad een fikse draai om de oren (uitgaande van dat het echt bebouwde kom was en niet een snelweg met een bordje "bebouwde kom".quote:
Ja, ik denk dat er weinig oud-TTC-ers zijn die kunnen zeggen dat ze nooit een boete krijgen...quote:En dat was z'n eerste noch laatste contact met onze blauwe vrienden voor discutabel gedrag.
Iedereen wel 's denk ik. Maar het doen in de bebouwde kom en dan in het nieuws komen...:Dquote:Op zondag 19 december 2010 17:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
+70 km/u harder dan toegestaan... Been there, done that.
Ik bedoel daarmee dat ik ook betrapt ben. Mijn grootste overtreding (gelukkig mee weggekomen) zit daar ver boven. Op de snelweg uiteraard.quote:
Ja, in de bebouwde kom kan het gewoon echt niet, dat gaf ik al aan.quote:Maar het doen in de bebouwde kom en dan in het nieuws komen...:D
Dit. Volks(sport)wagens.quote:Op zondag 5 december 2010 18:30 schreef CasB het volgende:
Minpunten van een Audi R8 of Porsche 911 weet ik wel: Het is geen Aston Martin.
TS is sneu.. Als je over respect praat met een auto.. Dude, je legt hier wel een hoop bloot.quote:Op zondag 19 december 2010 16:47 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat juist met een Aston je eerder een matsje hebt.
Met de Subaru impreze heb ik wel altijd gezeik...
Dat is echt zo'n auto die ze willen pakken.
Met een Aston heb je gevoelsmatig meer respect.
En krassen... tja zolang je niet enkel vrienden hebt is dat altijd een optie.
Tot op heden gelukkig nog nooit meegemaakt.
Waarom moet hij die auto kopen als een AM zijn droom is?quote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
TS is sneu.. Als je over respect praat met een auto.. Dude, je legt hier wel een hoop bloot.
Ik zou voor perfectie gaan en dan moet je toch een 997 kopen
omdat draaijer geen kijk heeft op schoonheid en perfectiequote:Op zondag 19 december 2010 23:47 schreef invine het volgende:
[..]
Waarom moet hij die auto kopen als een AM zijn droom is?
Draaijer doelde natuurlijk niet op de afwerking, maar op de kwaliteiten als sportauto. En die staan bij de Porsche duidelijk op hoger niveau.quote:Op maandag 20 december 2010 09:27 schreef lipje het volgende:
(een AM is net zo goed, zo niet beter afgewerkt dan een Porsche)
?quote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
TS is sneu.. Als je over respect praat met een auto.. Dude, je legt hier wel een hoop bloot.
Ik zou voor perfectie gaan en dan moet je toch een 997 kopen
Heeft weinig met respect te maken maar meer met het uiterlijk van je auto en de vooroordelen daaromtrent.quote:Op maandag 20 december 2010 13:09 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
?
Het is gewoon een feit dat er met bepaalde uitstraling meer respect is.
Waarom sta ik altijd langs de kant me de subaru en vang ik altijd boete.
Terwijl ik met de bmw hetzelfde rij en bijna nooit langs de kant wordt gezet en of boete krijg.
T werkt gewoon zo.
Misschien dat je in de database staat met die auto vanwege die idiote overtreding?quote:Op maandag 20 december 2010 13:09 schreef Nerdmans het volgende:
Waarom sta ik altijd langs de kant me de subaru en vang ik altijd boete.
quote:Op maandag 20 december 2010 13:57 schreef fespo het volgende:
waar betaal je het eigenlijk van:
Bedrijfstak: Uitzendbranche
2 : Functie: Directeur groot aandeelhouder
3: Leeftijd: 31
4 : Aantal uren per week: 2005 tm 2008 zo'n 60-70 vanaf 2009 zo'n 40-50
5 : Aantal vakantiedagen: Dat bepaal ik zelf,
6 : 13e maand: nee
7 : Bruto maand salaris: 5.000
8 : Netto maand salaris: 2450 en recht op tantiemes (aantal jaren royaal dit jaar niks:( )
9: Overuren betaald: niet van toepassing
10 : Werkervaring: 4 jaar dga
11 : Goodies :BMW 135 i laptopjes mobieltjes enzo..en wat huisjs
12: Opleiding: VWO en een jaartje of 2 studeren..
Dit jaar bijtelling auto genomen, vanwege teveel prive, zonder ijtelling 3045 netto....
Best duur zo'n auto ...
_____
2008 was niet veel beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
quote:Op maandag 20 december 2010 23:45 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winstquote:
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |