Hallo!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi
Mag ik op dit topic een slotje?
Kaartje is vergeven
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:11 schreef JK1982 het volgende:
Volgens mij mag deze in het rijtje 'geslaagde Fok!-acties'
Weet alleen niet meer waar die staat
Donequote:Op maandag 9 mei 2011 13:55 schreef Rucky het volgende:
Is het een idee om van het volgende topic [CENTRAAL] Meld hier geslaagde acties! een sticky topic te maken?
De TS bedankt wel in het betreffende topic maar een centraal topic vind ik ook wel op zijn plaats.![]()
De vraag komt eigenlijk nav de volgende post.
quote:
Check!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:38 schreef Chule het volgende:
Mijn missie is voltooid, dus deze mag dicht: [Gezocht] Albert Heijn Eftelingpunten
Bedankt!
Tuurlijk mag dat!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Als je iets gratis aanbiedt, mag je dan wel een vergoeding voor de verzendkosten vragen? Ik heb mijn kamer opgeruimd en een hoop wellicht bruikbare spullen (moet nog even uitzoeken wat) maar als ik 7 euro per doos moet betalen wordt dat me wat te gortig
Ik zou het ook niet handig vinden om één topic te hebben. Dan moet ik gaan zoeken wie wat zoekt van de supermarkt waar ik kom.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:11 schreef loecje het volgende:
nadeel daarvan is dat je alle acties door elkaar heen hebt lopen.
apart 1 voor elke actie (dus niet tig topic's over dezelfde actie) vind ik overzichtelijker.
Tof maar in FHF vragen we geen geld voor producten he?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:01 schreef PP. het volgende:
[TK] Panasonic 82cm Breedbeeld TV
Deze mag w.m.b ook wel naar FHF, indien er interesse voor is.
Ga ik doen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:04 schreef Ireth het volgende:
Deze mag dicht!
[gezocht] DVD The Lion King deel 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |