Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
jupzquote:
Nou ja zeg. Dus omdat het niet beter gaat geeft hij maar opquote:Op zondag 5 december 2010 02:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die schuift het door naar een psychiater, en mijn psychiater wil me niet meer behandelen omdat ik niet genoeg verbeterde en volgens hem dus niet goed meewerkte.
Mij (gelukkig, sorry dat ik het zeg) nietquote:
Wat heb je eraan gedaan danquote:Op zondag 5 december 2010 02:52 schreef DeZwabber het volgende:
heeft overigens drie jaar geduurd voor ik er vanaf was
Tuurlijk, als je niet binnen de schemaatjes en planningen valt, kunnen ze niets met je.quote:Op zondag 5 december 2010 02:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Dus omdat het niet beter gaat geeft hij maar op![]()
Cool van die film. Nou, welterusten dan maarquote:Op zondag 5 december 2010 02:52 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
jupz
welterusten
heb net walk the line gezien. aanrader.
Achterlijk gewoon. En je kreeg ook geen slaapmedicatie of iets om je te ondersteunen?quote:Op zondag 5 december 2010 02:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je niet binnen de schemaatjes en planningen valt, kunnen ze niets met je.
Slaap zequote:Op zondag 5 december 2010 02:52 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
jupz
welterusten
heb net walk the line gezien. aanrader.
het is een heel langzaam proces, en ik heb nog steeds de neiging om af en toe veel later naar bed te gaan dan eigenlijk moetquote:
dat helpt niet, is symptoombestrijdingquote:Op zondag 5 december 2010 02:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Achterlijk gewoon. En je kreeg ook geen slaapmedicatie of iets om je te ondersteunen?
Oooh, wat een lastig verhaal eigenlijk zegquote:Op zondag 5 december 2010 02:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat helpt niet, is symptoombestrijding
Nou, veel plezier dan maarquote:Op zondag 5 december 2010 02:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik Ga even romantisch doen met m'n vriendin (nee, niet gelijk aan voortplanting denken), misschien tot straks!
Ik had er geen idee van dat zoiets zo langzaam verliep eigenlijkquote:Op zondag 5 december 2010 02:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is een heel langzaam proces, en ik heb nog steeds de neiging om af en toe veel later naar bed te gaan dan eigenlijk moet
uiteidelijk was ik gewoon zo kapot dat ik gewoon op normale tijden al slaap had, en met een beetje liefdevolle drang van ouders is het daarna tergend langzaam weer stukje bij beetje recht gedraaid
nou, in theorie kan het in een week gebeurd zijnquote:Op zondag 5 december 2010 02:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had er geen idee van dat zoiets zo langzaam verliep eigenlijk
Ik had medicatie die me moe maakte. Had ik moeite met mijn lichaam nog te bewegen, maar ik bleef toch wel wakker.quote:Op zondag 5 december 2010 02:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Achterlijk gewoon. En je kreeg ook geen slaapmedicatie of iets om je te ondersteunen?
Hmmmz, zal wel niet zo makkelijk zijn dus als ik dat zo leesquote:Op zondag 5 december 2010 02:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, in theorie kan het in een week gebeurt zijn
maar dan moet je wel meewerken
Bleef je toen bewust wakker of was het niet 'sterk' genoeg zeg maar?quote:Op zondag 5 december 2010 02:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had medicatie die me moe maakte. Had ik moeite met mijn lichaam nog te bewegen, maar ik bleef toch wel wakker.![]()
Uiteindelijk door die pillen, een helemaal lege ruimte en al heel vroeg stil op bed gaan liggen kon ik weer een beetje slapen. Maar voordat het goed gaat zal nog wel even duren, gewoon een beetje geduld. Het was ook niet op de een van de andere dag dat ik zolaat wakker was.
Moe zijn is een gevoel he.. Daar raak je overheen. Dat ken je toch wel, rond 11 uur 's avonds val je bijna om. om 1 uur heb je weer alle energie van de wereld. Ik zette mezelf over dat moe zijn gevoel heen. Maar mijn lichaam wilde niet meer.quote:Op zondag 5 december 2010 03:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bleef je toen bewust wakker of was het niet 'sterk' genoeg zeg maar?
Toch vervelend zeg, dat het zoveel moeite moet kosten om weer een normaal slaapritme te krijgen.
Welk jaar was dat?quote:Op zondag 5 december 2010 03:03 schreef DeZwabber het volgende:
23. Fanatiekste nachtbraker op FOK! (63 inzendingen / 9%)
1. DeZwabber (9)
2. tong80 (8)
3. Harajuku. (6)
wel nog een leuk souvenirtje aan overgehouden
Oh.quote:Op zondag 5 december 2010 03:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het laatste, ik post pas op fok sinds vorig jaar oktober
quote:Op zondag 5 december 2010 03:07 schreef DeZwabber het volgende:
misschien heb je een ochtendhumeur
whehehehe
Ja, dat gevoel ken ik inderdaad welquote:Op zondag 5 december 2010 03:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moe zijn is een gevoel he.. Daar raak je overheen. Dat ken je toch wel, rond 11 uur 's avonds val je bijna om. om 1 uur heb je weer alle energie van de wereld. Ik zette mezelf over dat moe zijn gevoel heen. Maar mijn lichaam wilde niet meer.
Ben jij zo actief 's nachts johquote:Op zondag 5 december 2010 03:03 schreef DeZwabber het volgende:
23. Fanatiekste nachtbraker op FOK! (63 inzendingen / 9%)
1. DeZwabber (9)
2. tong80 (8)
3. Harajuku. (6)
wel nog een leuk souvenirtje aan overgehouden
herkenbaar.quote:Op zondag 5 december 2010 02:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je niet binnen de schemaatjes en planningen valt, kunnen ze niets met je.
Aaahquote:Op zondag 5 december 2010 03:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.toen had ik 1 stem.
Serieus alle lijstjes af gegaan om te kijken of er ook maar ergens iemand op me gestemd had. Maar neehoor, ze vonden me niet lief ofzo.
zo zijn ze dan ookquote:Op zondag 5 december 2010 02:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Dus omdat het niet beter gaat geeft hij maar op![]()
ik slaap alquote:
natuurlijk ben ik boosquote:Op zondag 5 december 2010 02:50 schreef Stuart het volgende:
En alweer een topic vol, wat snel
Zal GF wel boos om zijn
dweilquote:
190 posts voor 5 uur in de ochtendquote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 05:03 uur
01. 190 Stuart
02. 095 Symphonic
03. 050 Muck
04. 050 Koen66
05. 046 suikertaartje
06. 038 Trevland
07. 025 TheFamousMan
08. 017 Myraela
09. 017 D.Rose
10. 017 Dr_Flash
11. 016 DeZwabber
12. 014 MPG
13. 014 PeZu
14. 011 cablegunmaster
15. 010 goldfinger1963
16. 005 DR34M3R
17. 005 Marijkezwolle
18. 004 MissMSX
19. 002 D.Rose
20. 002 Fortitudo
dat haal ik nog nietquote:Op zondag 5 december 2010 05:15 schreef DeZwabber het volgende:
woei, das bijna net zoveel als dat ik in een dag maak
quote:Top 100 van zaterdag 4 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 401 TheFamousMan
004. 300 suikertaartje
007. 256 Trevland
009. 247 LovelyLady
012. 211 Dr_Flash
017. 182 goldfinger1963
021. 153 Symphonic
026. 147 pgrferrari
027. 144 Pheno
043. 109 PeZu
066. 083 DaMart
quote:Op zondag 5 december 2010 01:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, zou dan 76 moeten zijn. Ik ben namelijk op 14 december jarig
ik vier al 11 jaar mijn 35ste verjaardagquote:Op zondag 5 december 2010 01:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, officieel wel maar ik 'vier' mijn verjaardag al jaren niet meer hoor
deze moest ik dus echt quotenquote:Op zondag 5 december 2010 01:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal eens ernstig Spalen gaan dus dan
Morge Friemelquote:Op zondag 5 december 2010 09:23 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Het regent hier warm water![]()
Die sneeuwzooi zal zo weg zijn
Ik ben nog niet op staat gaan kijken hoe de onderlaag is maar op de plaats smelt de zaak behoorlijk wegquote:Op zondag 5 december 2010 09:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Friemel
Hier hebben ze al gestrooid en geschoven maar onder de toplaag met zachte zooi is het nog een ijsbaan
warm water?quote:Op zondag 5 december 2010 09:23 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Het regent hier warm water![]()
Die sneeuwzooi zal zo weg zijn
quote:
ja dat is toch geen warm waterquote:Op zondag 5 december 2010 09:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
temperatuur is ruim boven het vriespunt punt
(in tegenstelling tot onderkoelde regen welke ijzel kan veroorzaken)
kraan open doenquote:
lolaquote:
hier nog nietquote:Op zondag 5 december 2010 10:27 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Van die 5 cm sneeuw die er gisterenavond nog lag, is nu vrijwel niets meer over... dooit goed dus.
De zon schijnt en de straten zijn niet meer wit, vooral nat... en er ligt hier en daar wat sneeuwpulp. Hopelijk is dat wel weg voordat het weer gaat vriezenquote:
alles is nog wit en de lucht grauw in het midden van het landquote:Op zondag 5 december 2010 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
De zon schijnt en de straten zijn niet meer wit, vooral nat... en er ligt hier en daar wat sneeuwpulp. Hopelijk is dat wel weg voordat het weer gaat vriezen.
quote:Op zondag 5 december 2010 10:27 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Van die 5 cm sneeuw die er gisterenavond nog lag, is nu vrijwel niets meer over... dooit goed dus.
want als je nachtdienst heb mag je zooon geen feestjes geven tot 2 uurquote:Op zondag 5 december 2010 10:36 schreef DaMart het volgende:
En mijn buren die ooit vroegen of de muziek zachter kon omdat de buurman nachtdienst had gehad en hij wilde slapen overdag, hebben hun krediet daarvoor wel verspeeld. Zoonlief had een feestje tot na 2 uur vannacht... ik lag te stuiteren in bed.
Dus nu mag Moby ook wel op een lekker volume aan.
ja ik vind het ook maar niks, alles is zo mooi wit nogquote:
Oh, hier niet, hier is 't een vieze, grijze natte bendequote:Op zondag 5 december 2010 10:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik vind het ook maar niks, alles is zo mooi wit nog
quote:Op zondag 5 december 2010 10:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, hier niet, hier is 't een vieze, grijze natte bende
Volgens mij heeft de buurman nu een andere baan zonder nachtdienst... maar als zij overdag zeuren als ik even een nummer hard aan heb staan, dan moeten ze niet zelf de halve nacht de muziek zo hard aan hebben staan dat de halve flat meestuitert.quote:Op zondag 5 december 2010 10:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
want als je nachtdienst heb mag je zooon geen feestjes geven tot 2 uur![]()
aaah ok als hij een andere baan heeft en zeurt nog steeds dan moeten ze niet mauwenquote:Op zondag 5 december 2010 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de buurman nu een andere baan zonder nachtdienst... maar als zij overdag zeuren als ik even een nummer hard aan heb staan, dan moeten ze niet zelf de halve nacht de muziek zo hard aan hebben staan dat de halve flat meestuitert.
Nou, dat hij zeurde was alweer even geleden, maar ik ben gewoon even klaar met rekening houden met de buren, want ook mijn bovenburen en de onderburen van mijn buren hoor ik regelmatig. En een feestje is prima, maar tot 2 uur 's nachts de muziek zo hard dat hoeft dan weer niet.quote:Op zondag 5 december 2010 10:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
aaah ok als hij een andere baan heeft en zeurt nog steeds dan moeten ze niet mauwen
maar 1x een feestje tot 2 uur, ach in een flat is het een beetje geven en nemen hoor
ik heb een beste geluidsset staan, alles geisoleerd van de grond en ik kan het lekker hard zetten en dan klinkt het in de kamer er pal naast niet eens echt doorquote:Op zondag 5 december 2010 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, dat hij zeurde was alweer even geleden, maar ik ben gewoon even klaar met rekening houden met de buren, want ook mijn bovenburen en de onderburen van mijn buren hoor ik regelmatig. En een feestje is prima, maar tot 2 uur 's nachts de muziek zo hard dat hoeft dan weer niet.
Ik wilde op een gegeven moment zelfs naar de buren lopen om te vragen of de muziek zachter kon, maar blijkbaar was ik zo moe dat ik uiteindelijk toch in slaap ben gevallen.
grietjequote:
ziezo nu heb ik ook weekendquote:
beterquote:
vanmiddag effe de stad in verder weinig plannenquote:
TMFquote:
buuhquote:Op zondag 5 december 2010 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
De enige dag dat ik niets hoef en met Thijs in de sneeuw kan spelen gaat het dooien als een gek
wak?quote:Op zondag 5 december 2010 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
Maar we zijn wel lekker met chocola en vlaflip aan het racen nu
En, wie wint?quote:Op zondag 5 december 2010 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
Maar we zijn wel lekker met chocola en vlaflip aan het racen nu
Cool!quote:
cést bon en daar?quote:Op zondag 5 december 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedemorgenWifi doet het nu wel weer redelijk
![]()
Hoe is het hier?
hi and byequote:Op zondag 5 december 2010 11:20 schreef RockNijntje het volgende:
RockNijntjes komen en gaan
Doei ochtendKSC'ers![]()
Liebchenquote:Op zondag 5 december 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedemorgenWifi doet het nu wel weer redelijk
![]()
Hoe is het hier?
Inglorious bastardsquote:Op zondag 5 december 2010 11:35 schreef PeZu het volgende:
ik ga vandaag een film dag doen, iemand nog aanraders?
mag van alles zijn
al te vaak gezien maar wel leukquote:
Ga je mee douchen dan?quote:
Nou, ik ben de hele tijd heel duizelig, dus ik denk dat ik dat maar beter even kan laten wachten.quote:
Kom samen met mij twiligt kijken.quote:Op zondag 5 december 2010 11:35 schreef PeZu het volgende:
mag van alles zijn
dat iis toch zo'n tiener vampier ding ietsquote:
Ja.quote:Op zondag 5 december 2010 11:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat iis toch zo'n tiener vampier ding iets
http://www.imdb.com/title/tt1666186/quote:Op zondag 5 december 2010 11:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat iis toch zo'n tiener vampier ding iets
The mating habits of the earhbound human ff kuikenquote:Op zondag 5 december 2010 11:42 schreef cablegunmaster het volgende:
50 first dates
The mating habits of the earhbound human
the pursuit of happyness
SG-Sunshine (iets met zon sterft kijk ik nu).
dat is toch met kirsten stewartquote:
Ja, zij doet ook mee.quote:Op zondag 5 december 2010 11:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is toch met kirsten stewart![]()
dan wel, zij is cuteness overload
Neuh, ik koop wel een laptop voor windows.quote:Op zondag 5 december 2010 11:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nog geen windows op je mac?(Tis mogelijk ) .
![]()
in dual boot kan ik me er iets bij voorstellenquote:Op zondag 5 december 2010 11:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nog geen windows op je mac?(Tis mogelijk ) .
![]()
Jou vasthouden? Tuurlijk!quote:Op zondag 5 december 2010 11:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik ben de hele tijd heel duizelig, dus ik denk dat ik dat maar beter even kan laten wachten.
Of je moet me de hele tijd willen vasthouden?
Ik heb gister Irobot gezien, die is echt gaaf met de "ghost in the machine"quote:Op zondag 5 december 2010 11:35 schreef PeZu het volgende:
mag van alles zijn
toevallig gisteren ook gezienquote:Op zondag 5 december 2010 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb gister Irobot gezien, die is echt gaaf met de "ghost in the machine"O+
Het Marijkequote:Op zondag 5 december 2010 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
En goedemorgen alle mensen die mij goedemorgen hebben gewenst
Hier alles goed
Was ie op tv ofzo?quote:
Ik ben geen hetquote:
nee op blu-rayquote:
Hij was op tv namelijkquote:
Stomme Duitse camping wifiquote:
descartes? wasdadanquote:Op zondag 5 december 2010 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij was op tv namelijkDus vandaar
Maar descartes ftw
nou taal keyboard staat op us maar toch krijg ik nl tekens dus als je shift 7 doet krijg je _ ipv "e:
ja dat zuigt ook grote tijd, latersquote:Op zondag 5 december 2010 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stomme Duitse camping wifi
Ik ga er weer af, wat een frustrerend slechte verbinding hier
Laters
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ren%C3%A9_Descartesquote:Op zondag 5 december 2010 11:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
descartes? wasdadan
[..]
nou taal keyboard staat op us maar toch krijg ik nl tekens dus als je shift 7 doet krijg je _ ipv &
ja en dan, hoezo is hij ftw en relevant zo uit het nietsquote:Op zondag 5 december 2010 12:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ren%C3%A9_Descartes
powernaps roeleren zwaar de pan uitm helemaal met deze kouquote:Op zondag 5 december 2010 12:05 schreef Giertje het volgende:
ziezo powernap gedaan en daarna gedoucht
http://philosophical-spec(...)robot-descartes.htmlquote:Op zondag 5 december 2010 12:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en dan, hoezo is hij ftw en relevant zo uit het niets![]()
![]()
[ afbeelding ]
echt wel voel me lekker uitgerust nuquote:Op zondag 5 december 2010 12:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
powernaps roeleren zwaar de pan uitm helemaal met deze kou
ok thank you dan heb ik wat te lezenquote:Op zondag 5 december 2010 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://philosophical-spec(...)robot-descartes.html
Koffie, lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 12:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok thank you dan heb ik wat te lezen![]()
ik was van plan om niks te doen, heb een plank opgehangen en nu chillsu modus extremus
Wie wil er koffie?
koffiequote:Op zondag 5 december 2010 12:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok thank you dan heb ik wat te lezen![]()
ik was van plan om niks te doen, heb een plank opgehangen en nu chillsu modus extremus
Wie wil er koffie?
quote:Op zondag 5 december 2010 12:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Koffie, lekker![]()
Ik heb net besloten dat Thijs en ik vanmiddag een stuk in de bus gaan rijden, gewoon, omdat het kan, en omdat Thijs fan is van bussen![]()
Dat heb ik hem ook net verteld en nu is hij helemaal blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
quote:Op zondag 5 december 2010 12:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
hoi
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ga je mee met de bus rijden?
Dan vraag ik wel of ze zachtjes over de hobbels willen gaan
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
is het ookquote:Op zondag 5 december 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder wil een ipad voor kerst kopen. Ik vind dat zo'n onzin ding he.
vinnik ook, koop dan een laptop ofzo...quote:Op zondag 5 december 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
ik had de mac omgebouwd met dual bootquote:Op zondag 5 december 2010 12:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vinnik ook, koop dan een laptop ofzo...
dat is ook zoquote:Op zondag 5 december 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
bedankt voor de edit, ik dacht al, waar praat die man overquote:Op zondag 5 december 2010 12:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik had de mac omgebouwd met dual boot
Omdat windows sneller op een mac draait![]()
Wil ze hem voor jou kopen dan?quote:Op zondag 5 december 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
Nee, voor kerst. Duh.quote:Op zondag 5 december 2010 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil ze hem voor jou kopen dan?
Oeps, letter te er naastquote:Op zondag 5 december 2010 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben geen hetIk ben een haar
jaquote:Op zondag 5 december 2010 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Ga je mee met de bus rijden?
Dan vraag ik wel of ze zachtjes over de hobbels willen gaan
dan komen we daar wel heen met de busquote:Op zondag 5 december 2010 12:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
oejh ze zon schijnt vet lekker nu hier
Dat zal thijs vast tof vinden zo ver met de busquote:Op zondag 5 december 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan komen we daar wel heen met de bus
okquote:Op zondag 5 december 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan komen we daar wel heen met de bus
ja echt hehquote:
Nee, voor het hele gezin.quote:Op zondag 5 december 2010 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil ze hem voor jou kopen dan?
Ik mag niet wegquote:
quote:
Heerlijk die straffen die niet werkenquote:Op zondag 5 december 2010 12:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik mag niet weg
maar ruzie met mijn moeder duurt nooit lang,
dus ik praat d'r zo weer om dat ik een werkstuk moet maken bij een vriend, want school gaat voor!
dus dan mag ik weer weg
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 5 december 2010 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heerlijk die straffen die niet werken
Precies. Wees er maar trots op.quote:Op zondag 5 december 2010 12:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben echt een ondankbaar rotkind...
denken dat je ouders niets doorhebbenquote:Op zondag 5 december 2010 12:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa
gelukkig is ze er nog niet achter dat ik blow, want als het om m'n gezondheid gaat, dan word ze echt boos
M'n ouders pakken nooit wat af, en geven me nooit huisarrest, maar gaan heel lang met me praten over mijn school en m'n toekomst, en dat ze zo hun best doen enzo...
vroeger voelde ik me dan echt enorm schuldig, en dat was dan al een aardige straf, maar het boeit me steeds minder
Ik ben echt een ondankbaar rotkind...
serieus niet, want ze zien mij er niet voor aan om zoiets te doenquote:Op zondag 5 december 2010 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
denken dat je ouders niets doorhebben_!
is goed kereltje is goedquote:Op zondag 5 december 2010 12:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
serieus niet, want ze zien mij er niet voor aan om zoiets te doen
want ik ben altijd totaal tegen roken en drinken geweest, allemaal overbodig en slecht voor de gezondheid...
dus ze zeggen altijd dat ze blij zijn dat ik nooit zal gaan roken
Gentlemanquote:
Oh, ben je weer uit je zwijmelbui?quote:
hee, biertje ?quote:
jaquote:
I'm in denialquote:Op zondag 5 december 2010 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ben je weer uit je zwijmelbui?
omdat het dooitquote:
Lekker genoten van memory lane vannacht?quote:
zo maar even naar de shopquote:
Okee, okee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Het was leuk maar te weinig mensen en te kort qua tijdquote:Op zondag 5 december 2010 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker genoten van memory lane vannacht?
(en dan bedoel ik CGSC)
quote:Op zondag 5 december 2010 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, okee!En hoe kom jij in eens zo blij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nenenenenenenequote:
Hij is nog open, toch?quote:Op zondag 5 december 2010 13:00 schreef Stuart het volgende:
Het was leuk maar te weinig mensen en te kort qua tijd
quote:Op zondag 5 december 2010 13:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
En hoe kom jij in eens zo blij?stond op het wc hokje gekalkt met dikke stiftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
quote:Op zondag 5 december 2010 13:00 schreef Trevland het volgende:
En hoe kom jij in eens zo blij?Ach, de liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ja, maar er zijn niet echt actieve leden aanwezigquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, de liefde
Aha, zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ze vangen danquote:Op zondag 5 december 2010 13:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn niet echt actieve leden aanwezig
Het is nog te vroeg om te slapenquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 13:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, zoJa, zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral van die prille
ne sont pas partis
Misschien..als je heeeeeeeeeeeel hard roept...quote:
nee joh dat is net zoals met bier drinken, daar is het nooit te vroeg voorquote:
ik vind bier drinken als je 6 bent wel te vroeg hoorquote:Op zondag 5 december 2010 13:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee joh dat is net zoals met bier drinken, daar is het nooit te vroeg voor
ja grapjas dat bedoel ik dus niet hehquote:Op zondag 5 december 2010 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind bier drinken als je 6 bent wel te vroeg hoor
Valt wel mee. Toch? Af en toe een slokje van papa zijn bierquote:Op zondag 5 december 2010 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind bier drinken als je 6 bent wel te vroeg hoor
quote:Op zondag 5 december 2010 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zovooral van die prille
Oeh en dan de vlinders in je buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slim ventje!quote:Op zondag 5 december 2010 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik: hagelslag, die moet weer op het lijstje!
Thijs: nee, mama, op het broodje!
Jij hebt echt een slimme ventquote:Op zondag 5 december 2010 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik: hagelslag, die moet weer op het lijstje!
Thijs: nee, mama, op het broodje!
ooooooooooooooh!quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 13:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt wel mee. Toch? Af en toe een slokje van papa zijn bier.
Nah, geen zin. Andere keer maarquote:Op zondag 5 december 2010 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien..als je heeeeeeeeeeeel hard roept...
Beter dan op je 14e blowen en denken dat je ouders dat niet merkenquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 13:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oeh en dan de vlinders in je buikOoh, jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vlindersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
En een pint Guinness... Das toch écht net colaquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 13:07 schreef MPG het volgende:
Slim ventje!
Domme mama, die hagelslag over het lijstje strooit.
Ik lach me echt kapot om hemquote:
Ja, je moet wel zin hebben, anders werkt het nietquote:
Oh, ja, hahaaaaa, die goede oude tijdquote:Op zondag 5 december 2010 13:08 schreef MPG het volgende:
Beter dan op je 14e blowen en denken dat je ouders dat niet merken
bierquote:Op zondag 5 december 2010 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
En een pint Guinness... Das toch écht net cola...
Preciesquote:Op zondag 5 december 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, je moet wel zin hebben, anders werkt het niet
Die zijn zo heerlijkquote:Op zondag 5 december 2010 13:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooh, jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vlinders
Dat geloof ik graag, hij heeft toffe opmerkingenquote:Op zondag 5 december 2010 13:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ik lach me echt kapot om hem
quote:
quote:Dat geloof ik graag, hij heeft toffe opmerkingen
had ik net op mijn pindak's hagel tostiquote:
De vlinders, of de kinders?quote:Op zondag 5 december 2010 13:15 schreef Trevland het volgende:
Alleen soms wel vervelend als ze in standje turbo staan
beidequote:
domem vraag ja, gewoon keihard doorlopen/fietsen dat doet heel nederland toch al dusquote:
wat een geniale kerelquote:
Ja, je zou je toch eens onderscheiden van de massa zegquote:Op zondag 5 december 2010 13:26 schreef PeZu het volgende:
domem vraag ja, gewoon keihard doorlopen/fietsen dat doet heel nederland toch al dus
quote:Op zondag 5 december 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, je zou je toch eens onderscheiden van de massa zeg*instant paniek*
ik ookquote:
Doe niet zo engquote:Op zondag 5 december 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, je zou je toch eens onderscheiden van de massa zeg*instant paniek*
Hier alleen maar wolkenquote:
moet je nagaan zelfs de zon wil daar niet eens komenquote:Op zondag 5 december 2010 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe niet zo eng
[..]
Hier alleen maar wolken
of ik je even wil komen redden?quote:
lekker hequote:ik ook
Gisteren vond die het anders wel heerlijk om hier te zijnquote:Op zondag 5 december 2010 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je nagaan zelfs de zon wil daar niet eens komen
eng?quote:
het zit je niet mee met het weer he?quote:Hier alleen maar wolken
ja heerlijk, er ontbreekt alleen ietsquote:Op zondag 5 december 2010 13:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of ik je even wil komen redden?
nee, sorry, te moe![]()
[..]
lekker he
hoax dat was de duuvel met een maglitequote:Op zondag 5 december 2010 13:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gisteren vond die het anders wel heerlijk om hier te zijn
Wat een gasdebiel zeg. Als ik iemand zie verdrinken vraag ik eerst of hij het toevallig is. Zo ja, dan loop ik doorquote:
Oooh, hier is 'ie al:quote:
ne sont pas partis
quote:Op zondag 5 december 2010 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, hier is 'ie al:
nopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
Maar wat nou als hij geen antwoord meer kan geven, waag je het er dan op?quote:Op zondag 5 december 2010 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een gasdebiel zeg. Als ik iemand zie verdrinken vraag ik eerst of hij het toevallig is. Zo ja, dan loop ik door
oh, dat scheelt weer bij het verdrinken, dan gaat het snellerquote:Op zondag 5 december 2010 13:35 schreef TheFamousMan het volgende:
die gast uit dat topic kan niet zwemmen...
Ik zit toch warm binnen maar vind het wel lekker om de zon te zijn schijnenquote:Op zondag 5 december 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eng?
[..]
het zit je niet mee met het weer he?
Zwijgen is toestemmenquote:Op zondag 5 december 2010 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar wat nou als hij geen antwoord meer kan geven, waag je het er dan op?
De warme zon op je blote huidquote:Op zondag 5 december 2010 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit toch warm binnen maar vind het wel lekker om de zon te zijn schijnen
Descartes was een filosoof die filosofie van de geest behandelde en daarbij ook naar machines keerquote:Op zondag 5 december 2010 12:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en dan, hoezo is hij ftw en relevant zo uit het niets![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik denk dus ik bestaquote:Op zondag 5 december 2010 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Descartes was een filosoof die filosofie van de geest behandelde en daarbij ook naar machines keerDe "ghost in the machine" is afgeleid van zijn theorien, kortom Irobot is een zeer filosofische film
Oh well. Wat maakt het toch uit, we zijn met genoegquote:
Misschien moet ik daar maar eens naar gaan kijken. Een baan in de buurt van Amsterdam beschikbaar. Ben ik weer ik Nederland ookquote:
Dat dusquote:
netjes!quote:Op zondag 5 december 2010 13:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar maar eens naar gaan kijken. Een baan in de buurt van Amsterdam beschikbaar. Ben ik weer ik Nederland ook
Betaald 600 euro netto per week plus de kosten van je accomodatie (dus huur en eten en rekeningen en shit)
quote:Op zondag 5 december 2010 13:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar maar eens naar gaan kijken. Een baan in de buurt van Amsterdam beschikbaar. Ben ik weer ik Nederland ook
Betaald 600 euro netto per week plus de kosten van je accomodatie (dus huur en eten en rekeningen en shit)
Dat is het zekerquote:Op zondag 5 december 2010 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De warme zon op je blote huid
Hihihi POEP, MPG kom d'r maar inquote:
Het is voor een gezin uit Londen trouwens. Weet niet hoe lang dat Amsterdam verhaal geldig is eigenlijk. Hmmmz, ja, wil op zich niet uit Londen maar anderzijds kan ik hier toch niets leuks kopen qua huis ofzoquote:Op zondag 5 december 2010 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mag ik dan eerst eens bij je langskomen?
Want Londen
Is dat ook met kinderen, of heel wat anders?quote:Op zondag 5 december 2010 13:39 schreef Stuart het volgende:
oma rijkequote:Op zondag 5 december 2010 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
En de Sint had een chocoladeletter in m'n schoen achter gelatenDe O van Omarijke
![]()
Ja, met 1 jongen van 5,5quote:Op zondag 5 december 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat ook met kinderen, of heel wat anders?
Klinkt wel spannendquote:Op zondag 5 december 2010 13:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is voor een gezin uit Londen trouwens. Weet niet hoe lang dat Amsterdam verhaal geldig is eigenlijk. Hmmmz, ja, wil op zich niet uit Londen maar anderzijds kan ik hier toch niets leuks kopen qua huis ofzo
Bij sommige wel. Sommige hebben 'gewoon' een appartement in de buurt van hun huis die ze beschikbaar stellenquote:Op zondag 5 december 2010 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt wel spannendMaar woon je dan ook bij die gezinnen in?
met kans op uiteindelijk weer terugkeren naar Londen?quote:
quote:
En nu? Nu woon je in een appartement of bij dat gezin?quote:Op zondag 5 december 2010 13:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij sommige wel. Sommige hebben 'gewoon' een appartement in de buurt van hun huis die ze beschikbaar stellen
Das lief van de Sint, bij mij was die nog bij mijn oma geweestquote:Op zondag 5 december 2010 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
En de Sint had een chocoladeletter in m'n schoen achter gelatenDe O van Omarijke
![]()
no shit?quote:
waar is je aanbidder btw?quote:
Een eigen verdieping in het huis van dat gezinquote:Op zondag 5 december 2010 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En nu? Nu woon je in een appartement of bij dat gezin?
Ik bied mijn verontschuldigen aanquote:
maar dan word je wel triljardairquote:Op zondag 5 december 2010 13:43 schreef Stuart het volgende:
In het buitenland (Midden Oosten) betalen ze zelfs wel tot 1200 euro netto per week
Maar dan moet je wel 6 dagen per week werken
Tikt wel aan jaquote:Op zondag 5 december 2010 13:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar dan word je wel triljardair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |