zo maar even naar de shopquote:
Okee, okee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Het was leuk maar te weinig mensen en te kort qua tijdquote:Op zondag 5 december 2010 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker genoten van memory lane vannacht?
(en dan bedoel ik CGSC)
quote:Op zondag 5 december 2010 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, okee!En hoe kom jij in eens zo blij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nenenenenenenequote:
Hij is nog open, toch?quote:Op zondag 5 december 2010 13:00 schreef Stuart het volgende:
Het was leuk maar te weinig mensen en te kort qua tijd
quote:Op zondag 5 december 2010 13:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
En hoe kom jij in eens zo blij?stond op het wc hokje gekalkt met dikke stiftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zondag 5 december 2010 13:00 schreef Trevland het volgende:
En hoe kom jij in eens zo blij?Ach, de liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ja, maar er zijn niet echt actieve leden aanwezigquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, de liefde
Aha, zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ze vangen danquote:Op zondag 5 december 2010 13:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn niet echt actieve leden aanwezig
Het is nog te vroeg om te slapenquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 13:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, zoJa, zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral van die prille
ne sont pas partis
Misschien..als je heeeeeeeeeeeel hard roept...quote:
nee joh dat is net zoals met bier drinken, daar is het nooit te vroeg voorquote:
ik vind bier drinken als je 6 bent wel te vroeg hoorquote:Op zondag 5 december 2010 13:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee joh dat is net zoals met bier drinken, daar is het nooit te vroeg voor
ja grapjas dat bedoel ik dus niet hehquote:Op zondag 5 december 2010 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind bier drinken als je 6 bent wel te vroeg hoor
Valt wel mee. Toch? Af en toe een slokje van papa zijn bierquote:Op zondag 5 december 2010 13:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind bier drinken als je 6 bent wel te vroeg hoor
quote:Op zondag 5 december 2010 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zovooral van die prille
Oeh en dan de vlinders in je buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slim ventje!quote:Op zondag 5 december 2010 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik: hagelslag, die moet weer op het lijstje!
Thijs: nee, mama, op het broodje!
Jij hebt echt een slimme ventquote:Op zondag 5 december 2010 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik: hagelslag, die moet weer op het lijstje!
Thijs: nee, mama, op het broodje!
ooooooooooooooh!quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 13:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt wel mee. Toch? Af en toe een slokje van papa zijn bier.
Nah, geen zin. Andere keer maarquote:Op zondag 5 december 2010 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien..als je heeeeeeeeeeeel hard roept...
Beter dan op je 14e blowen en denken dat je ouders dat niet merkenquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 13:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oeh en dan de vlinders in je buikOoh, jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vlindersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
En een pint Guinness... Das toch écht net colaquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 13:07 schreef MPG het volgende:
Slim ventje!
Domme mama, die hagelslag over het lijstje strooit.
Ik lach me echt kapot om hemquote:
Ja, je moet wel zin hebben, anders werkt het nietquote:
Oh, ja, hahaaaaa, die goede oude tijdquote:Op zondag 5 december 2010 13:08 schreef MPG het volgende:
Beter dan op je 14e blowen en denken dat je ouders dat niet merken
bierquote:Op zondag 5 december 2010 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
En een pint Guinness... Das toch écht net cola...
Preciesquote:Op zondag 5 december 2010 13:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, je moet wel zin hebben, anders werkt het niet
Die zijn zo heerlijkquote:Op zondag 5 december 2010 13:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooh, jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vlinders
Dat geloof ik graag, hij heeft toffe opmerkingenquote:Op zondag 5 december 2010 13:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ik lach me echt kapot om hem
quote:
quote:Dat geloof ik graag, hij heeft toffe opmerkingen
had ik net op mijn pindak's hagel tostiquote:
De vlinders, of de kinders?quote:Op zondag 5 december 2010 13:15 schreef Trevland het volgende:
Alleen soms wel vervelend als ze in standje turbo staan
beidequote:
domem vraag ja, gewoon keihard doorlopen/fietsen dat doet heel nederland toch al dusquote:
wat een geniale kerelquote:
Ja, je zou je toch eens onderscheiden van de massa zegquote:Op zondag 5 december 2010 13:26 schreef PeZu het volgende:
domem vraag ja, gewoon keihard doorlopen/fietsen dat doet heel nederland toch al dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |