is het ookquote:Op zondag 5 december 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder wil een ipad voor kerst kopen. Ik vind dat zo'n onzin ding he.
vinnik ook, koop dan een laptop ofzo...quote:Op zondag 5 december 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
ik had de mac omgebouwd met dual bootquote:Op zondag 5 december 2010 12:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vinnik ook, koop dan een laptop ofzo...
dat is ook zoquote:Op zondag 5 december 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
bedankt voor de edit, ik dacht al, waar praat die man overquote:Op zondag 5 december 2010 12:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik had de mac omgebouwd met dual boot
Omdat windows sneller op een mac draait![]()
Wil ze hem voor jou kopen dan?quote:Op zondag 5 december 2010 12:23 schreef Myraela het volgende:
Nee, voor kerst. Duh.quote:Op zondag 5 december 2010 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil ze hem voor jou kopen dan?
Oeps, letter te er naastquote:Op zondag 5 december 2010 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben geen hetIk ben een haar
jaquote:Op zondag 5 december 2010 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Ga je mee met de bus rijden?
Dan vraag ik wel of ze zachtjes over de hobbels willen gaan
dan komen we daar wel heen met de busquote:Op zondag 5 december 2010 12:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
oejh ze zon schijnt vet lekker nu hier
Dat zal thijs vast tof vinden zo ver met de busquote:Op zondag 5 december 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan komen we daar wel heen met de bus
okquote:Op zondag 5 december 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan komen we daar wel heen met de bus
ja echt hehquote:
Nee, voor het hele gezin.quote:Op zondag 5 december 2010 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil ze hem voor jou kopen dan?
Ik mag niet wegquote:
quote:
Heerlijk die straffen die niet werkenquote:Op zondag 5 december 2010 12:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik mag niet weg
maar ruzie met mijn moeder duurt nooit lang,
dus ik praat d'r zo weer om dat ik een werkstuk moet maken bij een vriend, want school gaat voor!
dus dan mag ik weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |