quote:Op zondag 5 december 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, je zou je toch eens onderscheiden van de massa zeg*instant paniek*
ik ookquote:
Doe niet zo engquote:Op zondag 5 december 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, je zou je toch eens onderscheiden van de massa zeg*instant paniek*
Hier alleen maar wolkenquote:
moet je nagaan zelfs de zon wil daar niet eens komenquote:Op zondag 5 december 2010 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe niet zo eng
[..]
Hier alleen maar wolken
of ik je even wil komen redden?quote:
lekker hequote:ik ook
Gisteren vond die het anders wel heerlijk om hier te zijnquote:Op zondag 5 december 2010 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je nagaan zelfs de zon wil daar niet eens komen
eng?quote:
het zit je niet mee met het weer he?quote:Hier alleen maar wolken
ja heerlijk, er ontbreekt alleen ietsquote:Op zondag 5 december 2010 13:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of ik je even wil komen redden?
nee, sorry, te moe![]()
[..]
lekker he
hoax dat was de duuvel met een maglitequote:Op zondag 5 december 2010 13:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gisteren vond die het anders wel heerlijk om hier te zijn
Wat een gasdebiel zeg. Als ik iemand zie verdrinken vraag ik eerst of hij het toevallig is. Zo ja, dan loop ik doorquote:
Oooh, hier is 'ie al:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 5 december 2010 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, hier is 'ie al:
nopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Maar wat nou als hij geen antwoord meer kan geven, waag je het er dan op?quote:Op zondag 5 december 2010 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een gasdebiel zeg. Als ik iemand zie verdrinken vraag ik eerst of hij het toevallig is. Zo ja, dan loop ik door
oh, dat scheelt weer bij het verdrinken, dan gaat het snellerquote:Op zondag 5 december 2010 13:35 schreef TheFamousMan het volgende:
die gast uit dat topic kan niet zwemmen...
Ik zit toch warm binnen maar vind het wel lekker om de zon te zijn schijnenquote:Op zondag 5 december 2010 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eng?
[..]
het zit je niet mee met het weer he?
Zwijgen is toestemmenquote:Op zondag 5 december 2010 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar wat nou als hij geen antwoord meer kan geven, waag je het er dan op?
De warme zon op je blote huidquote:Op zondag 5 december 2010 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit toch warm binnen maar vind het wel lekker om de zon te zijn schijnen
Descartes was een filosoof die filosofie van de geest behandelde en daarbij ook naar machines keerquote:Op zondag 5 december 2010 12:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en dan, hoezo is hij ftw en relevant zo uit het niets![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik denk dus ik bestaquote:Op zondag 5 december 2010 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Descartes was een filosoof die filosofie van de geest behandelde en daarbij ook naar machines keerDe "ghost in the machine" is afgeleid van zijn theorien, kortom Irobot is een zeer filosofische film
Oh well. Wat maakt het toch uit, we zijn met genoegquote:
Misschien moet ik daar maar eens naar gaan kijken. Een baan in de buurt van Amsterdam beschikbaar. Ben ik weer ik Nederland ookquote:
Dat dusquote:
netjes!quote:Op zondag 5 december 2010 13:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar maar eens naar gaan kijken. Een baan in de buurt van Amsterdam beschikbaar. Ben ik weer ik Nederland ook
Betaald 600 euro netto per week plus de kosten van je accomodatie (dus huur en eten en rekeningen en shit)
quote:Op zondag 5 december 2010 13:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar maar eens naar gaan kijken. Een baan in de buurt van Amsterdam beschikbaar. Ben ik weer ik Nederland ook
Betaald 600 euro netto per week plus de kosten van je accomodatie (dus huur en eten en rekeningen en shit)
Dat is het zekerquote:Op zondag 5 december 2010 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De warme zon op je blote huid
Hihihi POEP, MPG kom d'r maar inquote:
Het is voor een gezin uit Londen trouwens. Weet niet hoe lang dat Amsterdam verhaal geldig is eigenlijk. Hmmmz, ja, wil op zich niet uit Londen maar anderzijds kan ik hier toch niets leuks kopen qua huis ofzoquote:Op zondag 5 december 2010 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mag ik dan eerst eens bij je langskomen?
Want Londen
Is dat ook met kinderen, of heel wat anders?quote:Op zondag 5 december 2010 13:39 schreef Stuart het volgende:
oma rijkequote:Op zondag 5 december 2010 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
En de Sint had een chocoladeletter in m'n schoen achter gelatenDe O van Omarijke
![]()
Ja, met 1 jongen van 5,5quote:Op zondag 5 december 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat ook met kinderen, of heel wat anders?
Klinkt wel spannendquote:Op zondag 5 december 2010 13:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is voor een gezin uit Londen trouwens. Weet niet hoe lang dat Amsterdam verhaal geldig is eigenlijk. Hmmmz, ja, wil op zich niet uit Londen maar anderzijds kan ik hier toch niets leuks kopen qua huis ofzo
Bij sommige wel. Sommige hebben 'gewoon' een appartement in de buurt van hun huis die ze beschikbaar stellenquote:Op zondag 5 december 2010 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt wel spannendMaar woon je dan ook bij die gezinnen in?
met kans op uiteindelijk weer terugkeren naar Londen?quote:
quote:
En nu? Nu woon je in een appartement of bij dat gezin?quote:Op zondag 5 december 2010 13:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij sommige wel. Sommige hebben 'gewoon' een appartement in de buurt van hun huis die ze beschikbaar stellen
Das lief van de Sint, bij mij was die nog bij mijn oma geweestquote:Op zondag 5 december 2010 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
En de Sint had een chocoladeletter in m'n schoen achter gelatenDe O van Omarijke
![]()
no shit?quote:
waar is je aanbidder btw?quote:
Een eigen verdieping in het huis van dat gezinquote:Op zondag 5 december 2010 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En nu? Nu woon je in een appartement of bij dat gezin?
Ik bied mijn verontschuldigen aanquote:
maar dan word je wel triljardairquote:Op zondag 5 december 2010 13:43 schreef Stuart het volgende:
In het buitenland (Midden Oosten) betalen ze zelfs wel tot 1200 euro netto per week
Maar dan moet je wel 6 dagen per week werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |