quote:Top 100 van zaterdag 4 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 401 TheFamousMan
004. 300 suikertaartje
007. 256 Trevland
009. 247 LovelyLady
012. 211 Dr_Flash
017. 182 goldfinger1963
021. 153 Symphonic
026. 147 pgrferrari
027. 144 Pheno
043. 109 PeZu
066. 083 DaMart
quote:Op zondag 5 december 2010 01:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, zou dan 76 moeten zijn. Ik ben namelijk op 14 december jarig
ik vier al 11 jaar mijn 35ste verjaardagquote:Op zondag 5 december 2010 01:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, officieel wel maar ik 'vier' mijn verjaardag al jaren niet meer hoor
deze moest ik dus echt quotenquote:Op zondag 5 december 2010 01:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal eens ernstig Spalen gaan dus dan
Morge Friemelquote:Op zondag 5 december 2010 09:23 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Het regent hier warm water![]()
Die sneeuwzooi zal zo weg zijn
Ik ben nog niet op staat gaan kijken hoe de onderlaag is maar op de plaats smelt de zaak behoorlijk wegquote:Op zondag 5 december 2010 09:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Friemel
Hier hebben ze al gestrooid en geschoven maar onder de toplaag met zachte zooi is het nog een ijsbaan
warm water?quote:Op zondag 5 december 2010 09:23 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Het regent hier warm water![]()
Die sneeuwzooi zal zo weg zijn
quote:
ja dat is toch geen warm waterquote:Op zondag 5 december 2010 09:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
temperatuur is ruim boven het vriespunt punt
(in tegenstelling tot onderkoelde regen welke ijzel kan veroorzaken)
kraan open doenquote:
lolaquote:
hier nog nietquote:Op zondag 5 december 2010 10:27 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Van die 5 cm sneeuw die er gisterenavond nog lag, is nu vrijwel niets meer over... dooit goed dus.
De zon schijnt en de straten zijn niet meer wit, vooral nat... en er ligt hier en daar wat sneeuwpulp. Hopelijk is dat wel weg voordat het weer gaat vriezenquote:
alles is nog wit en de lucht grauw in het midden van het landquote:Op zondag 5 december 2010 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
De zon schijnt en de straten zijn niet meer wit, vooral nat... en er ligt hier en daar wat sneeuwpulp. Hopelijk is dat wel weg voordat het weer gaat vriezen.
quote:Op zondag 5 december 2010 10:27 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Van die 5 cm sneeuw die er gisterenavond nog lag, is nu vrijwel niets meer over... dooit goed dus.
want als je nachtdienst heb mag je zooon geen feestjes geven tot 2 uurquote:Op zondag 5 december 2010 10:36 schreef DaMart het volgende:
En mijn buren die ooit vroegen of de muziek zachter kon omdat de buurman nachtdienst had gehad en hij wilde slapen overdag, hebben hun krediet daarvoor wel verspeeld. Zoonlief had een feestje tot na 2 uur vannacht... ik lag te stuiteren in bed.
Dus nu mag Moby ook wel op een lekker volume aan.
ja ik vind het ook maar niks, alles is zo mooi wit nogquote:
Oh, hier niet, hier is 't een vieze, grijze natte bendequote:Op zondag 5 december 2010 10:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik vind het ook maar niks, alles is zo mooi wit nog
quote:Op zondag 5 december 2010 10:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, hier niet, hier is 't een vieze, grijze natte bende
Volgens mij heeft de buurman nu een andere baan zonder nachtdienst... maar als zij overdag zeuren als ik even een nummer hard aan heb staan, dan moeten ze niet zelf de halve nacht de muziek zo hard aan hebben staan dat de halve flat meestuitert.quote:Op zondag 5 december 2010 10:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
want als je nachtdienst heb mag je zooon geen feestjes geven tot 2 uur![]()
aaah ok als hij een andere baan heeft en zeurt nog steeds dan moeten ze niet mauwenquote:Op zondag 5 december 2010 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de buurman nu een andere baan zonder nachtdienst... maar als zij overdag zeuren als ik even een nummer hard aan heb staan, dan moeten ze niet zelf de halve nacht de muziek zo hard aan hebben staan dat de halve flat meestuitert.
Nou, dat hij zeurde was alweer even geleden, maar ik ben gewoon even klaar met rekening houden met de buren, want ook mijn bovenburen en de onderburen van mijn buren hoor ik regelmatig. En een feestje is prima, maar tot 2 uur 's nachts de muziek zo hard dat hoeft dan weer niet.quote:Op zondag 5 december 2010 10:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
aaah ok als hij een andere baan heeft en zeurt nog steeds dan moeten ze niet mauwen
maar 1x een feestje tot 2 uur, ach in een flat is het een beetje geven en nemen hoor
ik heb een beste geluidsset staan, alles geisoleerd van de grond en ik kan het lekker hard zetten en dan klinkt het in de kamer er pal naast niet eens echt doorquote:Op zondag 5 december 2010 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, dat hij zeurde was alweer even geleden, maar ik ben gewoon even klaar met rekening houden met de buren, want ook mijn bovenburen en de onderburen van mijn buren hoor ik regelmatig. En een feestje is prima, maar tot 2 uur 's nachts de muziek zo hard dat hoeft dan weer niet.
Ik wilde op een gegeven moment zelfs naar de buren lopen om te vragen of de muziek zachter kon, maar blijkbaar was ik zo moe dat ik uiteindelijk toch in slaap ben gevallen.
grietjequote:
ziezo nu heb ik ook weekendquote:
beterquote:
vanmiddag effe de stad in verder weinig plannenquote:
TMFquote:
buuhquote:Op zondag 5 december 2010 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
De enige dag dat ik niets hoef en met Thijs in de sneeuw kan spelen gaat het dooien als een gek
wak?quote:Op zondag 5 december 2010 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
Maar we zijn wel lekker met chocola en vlaflip aan het racen nu
En, wie wint?quote:Op zondag 5 december 2010 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
Maar we zijn wel lekker met chocola en vlaflip aan het racen nu
Cool!quote:
cést bon en daar?quote:Op zondag 5 december 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedemorgenWifi doet het nu wel weer redelijk
![]()
Hoe is het hier?
hi and byequote:Op zondag 5 december 2010 11:20 schreef RockNijntje het volgende:
RockNijntjes komen en gaan
Doei ochtendKSC'ers![]()
Liebchenquote:Op zondag 5 december 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedemorgenWifi doet het nu wel weer redelijk
![]()
Hoe is het hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |