abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89531529
Hallo allen,

Ben al samen met mijn man sinds ik 15 was. Onverwacht 1e kind gekregen, daarna dan maar getrouwd en begin dit jaar 2e kindje gekregen. Na heel wat problemen op mijn vorig werk had ik besloten iets anders te zoeken en heb sinds oktober een nieuwe baan. Vanaf dag 1 zag ik 1 van mijn nieuwe collega's staan en was er een vonk, nu enkele weken later kan ik hem niet uit mijn hoofd krijgen. We hebben al heel wat seksuele spanningen gehad, maar ik troostte me met de gedachte dat dit iets was wat over zou waaien. Vooral omdat hij 7 jaar ouder is en alleen maar wat met mij flirtte omdat hij me gewoon leuk vond. TOT gisternacht! Ik kreeg om 2u 's nachts een telefoontje waarin hij mij vertelde dat hij verliefd op mij werd..... HEELLLUUUPPP! Mijn hart maakte een sprongetje ---> Nu ben ik NOG verliefder op hem geworden... hoe moet ik nu verder? Welke keuzes maak ik? Iemand advies?
pi_89531565
Ga scheiden. Wees eerlijk.
pi_89531635
vertel het je man ?? en vraag het aan hem ??
pi_89531651
Als je er wat mee wilt doen, ene relatie afsluiten (vertellen en scheiden) en dan pas met de andere beginnen en dan maar hopen dat je de juiste keuze hebt gemaakt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:40:45 #5
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_89531666
Lijkt me leuk als je man ook op Fok! forum zit :)
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_89531684
Ga scheiden mens. Jezus. Ben je volwassen, heb je kinderen kan je nog geen keuzes maken. :{
Ik heb te doen met je man trouwens.

Mensen aan het lijntje houden is no go :N
Ik ben best wel een nerdin eigenlijk...
Your feet will bring you to where your heart is.
~ Amongst The Weird ~
If you do not sow in spring you will not reap in autumn
pi_89531691
dadelijk wil die man maar 1 ding.......
pi_89531708
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef Parabolismic het volgende:
Ga scheiden mens. Jezus. Ben je volwassen, heb je kinderen kan je nog geen keuzes maken. :{

Dit.
pi_89531731
Denk heel goed na, voordat je die stap zet.

Misschien wilt die collega je alleen neuken en dan naar de volgende?
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_89531753
Even voor de duidelijkheid... ik heb nog niets verkeerd gedaan en ik ben ook van plan om mijn man dit te vertellen... Maar om al meteen een scheiding aan te vragen voor iets waar ik zelf nog niet zeker van ben? Dat is ook een beetje voorbarig eh...
pi_89531775
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:43 schreef Kuga het volgende:
Even voor de duidelijkheid... ik heb nog niets verkeerd gedaan en ik ben ook van plan om mijn man dit te vertellen... Maar om al meteen een scheiding aan te vragen voor iets waar ik zelf nog niet zeker van ben? Dat is ook een beetje voorbarig eh...
Nou dan sowieso maar praten met je man :)
Ik ben best wel een nerdin eigenlijk...
Your feet will bring you to where your heart is.
~ Amongst The Weird ~
If you do not sow in spring you will not reap in autumn
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:46:27 #12
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89531838
quote:
Mensen worden vaker verliefd op een ander binnen een relatie.
Onze westerse wegwerp mentaliteit houdt in dat je een relatie moet consumeren en als je even denkt dat die op is moet je verkassen naar de volgende.
Je kunt er ook voor kiezen ontslag te nemen en hem uit de weg te gaan. Zeker ook omdat je kinderen hebt met je vent. Zomaar scheiden is best wel heel erg kut voor kinderen.
pi_89531845
quote:
"Mijn hart maakte een sprongetje ---> Nu ben ik NOG verliefder op hem geworden... hoe moet ik nu verder? Welke keuzes maak ik? Iemand advies?"

Volgens mij ben je hartstikke zeker maar durf je je man en kinderen niet teleur te stellen.
pi_89531853
Maar wat als mijn man zijn vertrouwen in mij verliest? Ik ken al genoeg mensen die uit elkaar gegaan zijn zonder dat er al echt iets is gebeurd... en mijn man is behoorlijk jaloers!!
pi_89531864
quote:
Wat wil je dan gaan doen? Als jullie geen open relatie hebben afgesproken zal je man er niet blij mee zijn als je wat met die collega gaat "experimenteren". :') Maak voor jezelf uit of je wat wilt doen met die verliefdheid en handel ernaar maar als je er niets mee wilt doen dan hoeft je je man en wellicht ook jullie relatie er niet onnodig mee te belasten.
Optimist tot in de kist
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:47:19 #16
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89531874
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:46 schreef Kuga het volgende:
Maar wat als mijn man zijn vertrouwen in mij verliest? Ik ken al genoeg mensen die uit elkaar gegaan zijn zonder dat er al echt iets is gebeurd... en mijn man is behoorlijk jaloers!!
Hoe oud ben je nu eigenlijk?
pi_89531883
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef Kuga het volgende:
Hallo allen,

Ben al samen met mijn man sinds ik 15 was. Onverwacht 1e kind gekregen, daarna dan maar getrouwd en begin dit jaar 2e kindje gekregen. Na heel wat problemen op mijn vorig werk had ik besloten iets anders te zoeken en heb sinds oktober een nieuwe baan. Vanaf dag 1 zag ik 1 van mijn nieuwe collega's staan en was er een vonk, nu enkele weken later kan ik hem niet uit mijn hoofd krijgen. We hebben al heel wat seksuele spanningen gehad, maar ik troostte me met de gedachte dat dit iets was wat over zou waaien. Vooral omdat hij 7 jaar ouder is en alleen maar wat met mij flirtte omdat hij me gewoon leuk vond. TOT gisternacht! Ik kreeg om 2u 's nachts een telefoontje waarin hij mij vertelde dat hij verliefd op mij werd..... HEELLLUUUPPP! Mijn hart maakte een sprongetje ---> Nu ben ik NOG verliefder op hem geworden... hoe moet ik nu verder? Welke keuzes maak ik? Iemand advies?
Je was aanvankelijk goed bezig denk ik door te denken dat het tijdelijk zou zijn. Veel mensen hebben weleens een crush of worden verliefd buiten de relatie. Je had er gewoon van kunnen genieten, doe ik ook als ik weer even de kriebels heb van iemand. Kijken, niet kopen, niks mis mee :P

Je collega heeft nu de "regels" gebroken. Hij weet toch dat je gebonden bent en zo je leven overhoop gooit plus je werkomgeving zo niet respecteert? En waarom belt ie je in godsnaam in het holst van de nacht om je dit mede te delen :?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:48:57 #18
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89531929
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:46 schreef Kuga het volgende:
Tsja als je er niet mee wil, dan moet je het je man niet vertellen.
Wil je er iets mee dan moet je knoop doorhakken en scheiden.
Maar nogmaals je bent niet alleen in dit huwelijk, er zijn 2 kinderen en die worden in NL anno 2010 net iets te makkelijk over het hoofd gezien.
Opgroeien bij gescheiden ouders is nu eenmaal enorm veel slechter voor een kind.
pi_89531937
je typt als een tiener, als ik eerlijk ben denk ik dat je 16 bent o.i.d.

OT: zie je een goede toekomst met die collega-boi? zo nee, dan is je man toch de betere keus.
pi_89531969
Je collega heeft nu de "regels" gebroken. Hij weet toch dat je gebonden bent en zo je leven overhoop gooit plus je werkomgeving zo niet respecteert? En waarom belt ie je in godsnaam in het holst van de nacht om je dit mede te delen

--> Hij had een beetje te veel op :-( maar ik heb hem hier deze voormiddag over aangesproken op het werk, en zeer nuchter heeft hij mij verteld dat het toch echt zo is, en dat hij radeloos is aangezien ik getrouwd ben en kinderen heb...
pi_89532019
Even ter verduidelijking... ik ben GEEN tiener!! Ben in mijn twintigers... ;-)
pi_89532097
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:48 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Tsja als je er niet mee wil, dan moet je het je man niet vertellen.
Wil je er iets mee dan moet je knoop doorhakken en scheiden.
Maar nogmaals je bent niet alleen in dit huwelijk, er zijn 2 kinderen en die worden in NL anno 2010 net iets te makkelijk over het hoofd gezien.
Opgroeien bij gescheiden ouders is nu eenmaal enorm veel slechter voor een kind.
Het zijn voornamelijk mijn kinderen die mij tegenhouden...
pi_89532113
Hoe het afloopt tussen jou en je collega boeit me niet. Ik zit meer met het feit dat je kinderen waarschijnlijk met gescheiden ouders zullen moeten opgroeien.
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:54:52 #24
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_89532139
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef jacobussss het volgende:
dadelijk wil die man maar 1 ding.......
ik zeg het je ....die collega wil inderdaad maar 1 ding ;)
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:55:31 #25
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_89532159
Waarom zou je geen 2 mannen kunnen hebben?
Wat is dat voor een ouderwetse opvatting in deze moderne maatschappij?
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:55:45 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89532171
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef Kuga het volgende:... TOT gisternacht! Ik kreeg om 2u 's nachts een telefoontje waarin hij mij vertelde dat hij verliefd op mij werd..... HEELLLUUUPPP! Mijn hart maakte een sprongetje ---> Nu ben ik NOG verliefder op hem geworden... hoe moet ik nu verder? Welke keuzes maak ik? Iemand advies?
De rest nog niet gelezen, maar bovenstaande maakte het voor mij heel ongeloofwaardig. Een collega die een andere collega (getrouwd! met kinderen!) om twee uur 's nachts opbelde. Hoe reageerde je man op het nachtelijke telefoontje TS? :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:56:50 #27
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89532207
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:54 schreef FOKkû het volgende:
Hoe het afloopt tussen jou en je collega boeit me niet. Ik zit meer met het feit dat je kinderen waarschijnlijk met gescheiden ouders zullen moeten opgroeien.
Dit. Ik heb best wel een hekel aan mensen met kinderen die bij de eerste verliefdheid gaan scheiden.
En ik lul niet uit me nek over de impact van scheiding op kinderen. Daar zijn zat onderzoeken over geweest.
pi_89532210
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:55 schreef Microtubuli het volgende:
Nou.. Toen ik trouwde met mijn man heb ik een belofte gedaan om het alleen bij hem te houden, als ik dit niet wilde had ik ook geen ja moeten zeggen. Maar wie had verwacht dat dit op mijn pad zou komen...
pi_89532234
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:55 schreef Microtubuli het volgende:
Als TS niet samen met haar man heeft afgesproken om een open relatie te hebben (en zo te lezen is dat niet het geval) is het not done, heeft niets met ouderwets te maken maar met mensen kwetsen. ;)
Optimist tot in de kist
pi_89532240
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De rest nog niet gelezen, maar bovenstaande maakte het voor mij heel ongeloofwaardig. Een collega die een andere collega (getrouwd! met kinderen!) om twee uur 's nachts opbelede. Hoer reageerde je man op het nachtelijke telefoontje TS? :')
Mijn man zit voor zijn werk overzees...
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:58:29 #31
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89532270
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:54 schreef FOKkû het volgende:
Een scheiding is natuurlijk niets moois,maar m.i. altijd te prefereren boven een huwelijk waar geen liefde meer in zit.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:58:48 #32
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89532290
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:56 schreef Kuga het volgende:
Nou.. Toen ik trouwde met mijn man heb ik een belofte gedaan om het alleen bij hem te houden, als ik dit niet wilde had ik ook geen ja moeten zeggen. Maar wie had verwacht dat dit op mijn pad zou komen...
Iedereen, tenzij je in sprookjes geloofd. Maar laat ik je helpen sprookjes bestaan niet relaties hebben ups en downs en als je kinderen heb moet je niet met je relatie spelen alsof het een wegwerp artikel is
pi_89532315
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:50 schreef Kuga het volgende:
Je collega heeft nu de "regels" gebroken. Hij weet toch dat je gebonden bent en zo je leven overhoop gooit plus je werkomgeving zo niet respecteert? En waarom belt ie je in godsnaam in het holst van de nacht om je dit mede te delen

--> Hij had een beetje te veel op :-( maar ik heb hem hier deze voormiddag over aangesproken op het werk, en zeer nuchter heeft hij mij verteld dat het toch echt zo is, en dat hij radeloos is aangezien ik getrouwd ben en kinderen heb...
Dat is dan goed van je. Je hebt hoop ik wel durven aangeven dat je niet openstaat voor iets? En radeloos, tja, het is sneu voor hem maar hij is gewoon te laat. Toch? Het is niet alsof je hem nu even fijn kan gaan leren kennen op dit vlak om dan te evalueren of je ermee verder wilt.

Het is dus óf in het diepe met hem óf afkappen en met je man verder, de rest is unfair.

Enne: rechtsboven zit een quote-knopje, dat quote makkelijker ;)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_89532322
Vanaf je 15e samen.
Dan heb je veel gemist.
pi_89532383
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef Kuga het volgende:
Hallo allen,

Onverwacht 1e kind gekregen, daarna dan maar getrouwd en begin dit jaar 2e kindje gekregen.
Denk dat het hier al fout is gegaan. Trouwen uit noodzaak gaat nooit lang goed. En echte liefde is er ook niet meer tussen je man en jezelf, anders laat je je niet zo makkelijk beinvloeden door leuke, nieuwe collega's.
Zet er een punt achter, en snel
pi_89532402
quote:

[..]

Dat is toch niet zo uitzonderlijk? Je bent een mens, geen robot. Daar is die belofte bij een huwelijk ook voor, als het geen issue was dan had niemand het zo verwoord :P
pi_89532429
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:59 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat is dan goed van je. Je hebt hoop ik wel durven aangeven dat je niet openstaat voor iets? En radeloos, tja, het is sneu voor hem maar hij is gewoon te laat. Toch? Het is niet alsof je hem nu even fijn kan gaan leren kennen op dit vlak om dan te evalueren of je ermee verder wilt.

Het is dus óf in het diepe met hem óf afkappen en met je man verder, de rest is unfair.

Enne: rechtsboven zit een quote-knopje, dat quote makkelijker ;)
Niet exact met die woorden aangegeven nee... Ik heb hem verteld dat ik nu volledig in de war ben omdat ik van mijn man hou, maar dat ik ook dingen voel die ik nog niet eerder meemaakte
pi_89532430
quote:
Kom op zeg, dit kan iedereen overkomen.
Maar bedenk...Verliefdheid gaat over...Wil je daar het geluk van je kinderen voor opofferen?
Belangrijker is houden van....
hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
1 schijnheilige, "sir" Lewis Hamilton
pi_89532450
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef Parabolismic het volgende:

Wat een belachelijke reactie. Dus als je als in een relatie verliefd wordt op iemand ander moet je de relatie maar opgeven?! Wat een infantiele redenatie. Als je echt van iemand houdt moet je werken een die relatie. En niet als je verliefd wordt op iemand anders die relatie maar op de klippen laten lopen. En dat nog met twee koters ook... Het kan altijd gebeuren dat een relatie niet hét is. Maar dat is niet uit te maken uit de summiere OP :D
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_89532475
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef Romanov het volgende:

[..]

Denk dat het hier al fout is gegaan. Trouwen uit noodzaak gaat nooit lang goed. En echte liefde is er ook niet meer tussen je man en jezelf, anders laat je je niet zo makkelijk beinvloeden door leuke, nieuwe collega's.
Zet er een punt achter, en snel
Ach, komop. Liefde is iets heel anders dan halsoverkop verliefd worden.
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:03:01 #41
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89532477
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Dat is toch niet zo uitzonderlijk? Je bent een mens, geen robot. Daar is die belofte bij een huwelijk ook voor, als het geen issue was dan had niemand het zo verwoord :P
Hoe specialer TS het maakt hoe meer reden ze voor zichzelf heeft om te scheiden en door te gaan naar de volgende. En dan komt ze iemand tegen die nog specialer is en eentje die nog specialer is etc etc.
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:03:31 #42
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89532496
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Juist.
pi_89532530
quote:
Eens
hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
1 schijnheilige, "sir" Lewis Hamilton
pi_89532535
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:03 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Hoe specialer TS het maakt hoe meer reden ze voor zichzelf heeft om te scheiden en door te gaan naar de volgende. En dan komt ze iemand tegen die nog specialer is en eentje die nog specialer is etc etc.
Ervaring hiermee ofzo?? Het kan toch een eenmalig iets zijn?
pi_89532540
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:01 schreef Kuga het volgende:

[..]

Niet exact met die woorden aangegeven nee... Ik heb hem verteld dat ik nu volledig in de war ben omdat ik van mijn man hou, maar dat ik ook dingen voel die ik nog niet eerder meemaakte
:X
Ai, dat vind ik dan niet slim van je... Dat klinkt niet naar de deur in het slot gooien en je collega kan zich nu gesterkt voelen door het idee dat het eventueel toch kan. En jij kan dan niet rustig nadenken als hij steeds achter je kont aanzit toch?
pi_89532589
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:03 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Nou, dat vind ik wel wat grof geredeneerd hoor. Natuurlijk maakt iedereen zijn eigen omstandigheden Heel Uniek en Zwaarwegend.
pi_89532626
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

:X
Ai, dat vind ik dan niet slim van je... Dat klinkt niet naar de deur in het slot gooien en je collega kan zich nu gesterkt voelen door het idee dat het eventueel toch kan. En jij kan dan niet rustig nadenken als hij steeds achter je kont aanzit toch?
Daarom heb ik ook voorgesteld om erover te praten buiten het werk... wel heel duidelijk erbij vermeld dat ik dat zie om duidelijkheid te stellen.. niet om verder te zwijmelen in verbode liefde
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:07:52 #48
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_89532655
quote:

[..]

Nou.. Toen ik trouwde met mijn man heb ik een belofte gedaan om het alleen bij hem te houden, als ik dit niet wilde had ik ook geen ja moeten zeggen.
... tot de dood ons scheidt? ;)
quote:
Maar wie had verwacht dat dit op mijn pad zou komen...
Van het gemiddelde tienermoedertje/sletje kun je zoiets wel verwachten.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_89532691
Maar tegelijkertijd heb ik wel bepaalde gevoelens voor hem, hoe kan ik hem overtuigend de deur wijzen als ik er zelf nog niet helemaal uit ben?
  Vis een optie? zaterdag 4 december 2010 @ 22:09:07 #50
70532 loveli
N
pi_89532714
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef Kuga het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook voorgesteld om erover te praten buiten het werk... wel heel duidelijk erbij vermeld dat ik dat zie om duidelijkheid te stellen.. niet om verder te zwijmelen in verbode liefde
Of je bent nep, of je bent dom, of je gaat voor je collega zonder dat je het zelf weet.
crap in = crap out
pi_89532736
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

... tot de dood ons scheidt? ;)

[..]

Van het gemiddelde tienermoedertje/sletje kun je zoiets wel verwachten.
Cru! Jij denkt de situatie al helemaal uitgedokterd te hebben? We waren al 4 jaar samen toen ik zwanger raakte!
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:10:55 #52
222384 Bonzai.
pi_89532772
/

[ Bericht 99% gewijzigd door Bonzai. op 04-12-2010 22:11:26 ]
waarin de stenen rusten,
pi_89532821
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:10 schreef Bonzai. het volgende:
/
Ik was net geen 20... dus dat valt al bij al nog mee hoor!
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:12:24 #54
222384 Bonzai.
pi_89532829
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:09 schreef Kuga het volgende:

[..]

Cru! Jij denkt de situatie al helemaal uitgedokterd te hebben? We waren al 4 jaar samen toen ik zwanger raakte!
Tja, technisch gezien is dat nog steeds tiener.

Maar ok.

Ik vind dit een beetje een foute boel.
waarin de stenen rusten,
pi_89532849
Pff wat is een verliefdheid?! Na een paar jaar, of eerder al is dat gevoel toch weer gedempt en daar heb je dan je huwelijk voor opgegeven. Een verliefdheid is geen reden om een huwelijk aan de kant te schuiven, maar het kan wel als een soort wake-up call werken en je doen inzien wat je huwelijk eigenlijk nog voorstelt en dat kan best confronterend zijn.
pi_89532870
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef Kuga het volgende:

[..]

Okay, dat klinkt stiekem ook naar een afspraakje... Waarom kon je niet meteen "duidelijkheid stellen"?

Je kunt nu dus 2 dingen doen: in dat gesprek heel hard afkappen of je laat het doorkwijlen. Dat laatste is niet eerlijk naar je man toe.
pi_89532873
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:12 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Tja, technisch gezien is dat nog steeds tiener.

Maar ok.

Ik vind dit een beetje een foute boel.
Technisch gezien ben je volwassen voor de staat vanaf 18! Wetend wat ik nu weet was ik toen nog een snotneus ja ;-)
pi_89532932
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef Kuga het volgende:

[..]

Technisch gezien ben je volwassen voor de staat vanaf 18! Wetend wat ik nu weet was ik toen nog een snotneus ja ;-)
Ik was 23 bij mijn eerste en achteraf gezien kwam ik zelf net uit een ei idd :')
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:15:40 #59
222384 Bonzai.
pi_89532961
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef Kuga het volgende:

[..]

Nu blijkbaar nog steeds. Of heb je zeer flexibele en open minded kinderen die het helemaal niet erg vinden als mama bij iedere "vonk" met een andere vent het bed induikt? :+
waarin de stenen rusten,
pi_89533012
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Nu blijkbaar nog steeds. Of heb je zeer flexibele en open minded kinderen? :+
Hoe jong of oud, je blijft altijd leren...
pi_89533039
quote:

[..]

Nu blijkbaar nog steeds. Of heb je zeer flexibele en open minded kinderen die het helemaal niet erg vinden als mama bij iedere "vonk" met een andere vent het bed induikt? :+
Ik heb nog geeneens met hem gezoend.. laat staan het bed mee gedeeld
pi_89533047
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:17 schreef Kuga het volgende:

[..]

Hoe jong of oud, je blijft altijd leren...
Ja, alleen is de base-line bij sommige wat lager of hoger dan bij anderen :+
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:19:24 #63
222384 Bonzai.
pi_89533078
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:18 schreef Kuga het volgende:

[..]

Ik heb nog geeneens met hem gezoend.. laat staan het bed mee gedeeld
Ja, maar het kriebelt wel natuurlijk ;)

En als ik je OP zo lees is dat wel de bedoeling.
waarin de stenen rusten,
pi_89533091
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik was 23 bij mijn eerste en achteraf gezien kwam ik zelf net uit een ei idd :')
Dat bedoel ik dus, en naar aanleiding van dit allemaal ben ik er zeker van dat ik nog lang niet volwassen genoeg ben.. anders wist ik wel wat te doen ;-)
pi_89533096
quote:

[..]

Het is misschien de eerste keer dat haar dit overkomt, dan is het toch niet gek dat ze tegen het plafond aan vliegt? Verstandelijk weet ze ook prima dat dit niet kan, maar die hormonen en happy-stofjes doe je niks aan. Ik heb weleens 6 weken werk afgekregen in eentje uit pure wappieheid over iemand. 3 uur slaap per nacht, werd helemaal gek. Maar uiteindelijk was mijn baas blij met me en mijn vriend is niks tekort gekomen en is nog steeds mijn vriend.
pi_89533126
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:02 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Oh? Waarom heeft TS het er dan zo moeilijk mee zodat ze het hier post? En is de liefde wel halsoverkop als je er zo mee zit dat TS er een topic over opent? Als het echt halsoverkop is, is het ook zo weer over. :) en hoeft TS zich ook geen zorgen te maken.
pi_89533130
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ja, maar het kriebelt wel natuurlijk ;)

En als ik je OP zo lees is dat wel de bedoeling.
Als het niet kriebelde waren er ook geen problemen geweest of wel? :-)
pi_89533171
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef Kuga het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, en naar aanleiding van dit allemaal ben ik er zeker van dat ik nog lang niet volwassen genoeg ben.. anders wist ik wel wat te doen ;-)
Ben je mal :D
Mijn vader was dik in de veertig toen ie de ware tegenkwam en dat was net een dikke harige puber toen. Zoenen midden op straat, niet eten en uren dagdromen, echt niet te filmen. (Hij was single toen trouwens, dat hielp wel dat hij het kon botvieren).
pi_89533213
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:22 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ben je mal :D
Mijn vader was dik in de veertig toen ie de ware tegenkwam en dat was net een dikke harige puber toen. Zoenen midden op straat, niet eten en uren dagdromen, echt niet te filmen. (Hij was single toen trouwens, dat hielp wel dat hij het kon botvieren).
Leuk om te weten dat het niet leeftijdgebonden is :-)
pi_89533236
quote:
Maar tegelijkertijd heb ik wel bepaalde gevoelens voor hem, hoe kan ik hem overtuigend de deur wijzen als ik er zelf nog niet helemaal uit ben?
Verstand gebruiken? Roze bril even afzetten?
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:24:07 #71
222384 Bonzai.
pi_89533237
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef Kuga het volgende:

[..]

Als het niet kriebelde waren er ook geen problemen geweest of wel? :-)
Ja, dat zeg ik toch. Een foute boel.

Misschien kun je eens zeggen wat je zo geweldig aan die kerel vindt in vergelijking met je huidige partner...
waarin de stenen rusten,
pi_89533300
Ik heb medelijden met je man straks. Je hebt kinderen en een man en je denkt nu opeens aan een collega... seriously not done.

Get over it.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:25:47 #73
222384 Bonzai.
pi_89533301
Enkel een "vonk" waait na een jaartje wel weer over, en daar sta je dan...
waarin de stenen rusten,
pi_89533303
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef Romanov het volgende:

[..]

Oh? Waarom heeft TS het er dan zo moeilijk mee zodat ze het hier post? En is de liefde wel halsoverkop als je er zo mee zit dat TS er een topic over opent? Als het echt halsoverkop is, is het ook zo weer over. :) en hoeft TS zich ook geen zorgen te maken.
Ja, als die collega niet dronken was geworden en haar had verteld van zijn gevoelens, dan had ze het inderdaad geruisloos over kunnen laten razen... Nu is zij misschien over een paar weken terug op het aardoppervlak en drijft hij nog steeds aan haar voeten...op de werkvloer. Leg dat maar eens uit aan je partner...
pi_89533317
Trouwens als je nu al weg gaat, geen idee hoe oud je kinderen zijn, maar daar gaan je kinderen serieus onder lijden.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:26:32 #76
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89533326
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Het is misschien de eerste keer dat haar dit overkomt, dan is het toch niet gek dat ze tegen het plafond aan vliegt? Verstandelijk weet ze ook prima dat dit niet kan, maar die hormonen en happy-stofjes doe je niks aan. Ik heb weleens 6 weken werk afgekregen in eentje uit pure wappieheid over iemand. 3 uur slaap per nacht, werd helemaal gek. Maar uiteindelijk was mijn baas blij met me en mijn vriend is niks tekort gekomen en is nog steeds mijn vriend.
Ik vind dit echt lovenswaardig. Het siert je ernorm.
pi_89533338
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:24 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Misschien kun je eens zeggen wat je zo geweldig aan die kerel vind in vergelijking met je huidige partner...
Mijn collega weet hoe de wereld van vandaag in elkaar steekt.PUNT!
Mijn man is opgegroeid in een ouderwets gezin...
Need i say more??
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:27:49 #78
222384 Bonzai.
pi_89533367
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef Kuga het volgende:

[..]

Need i say more??
Ja, als je het niet erg vindt :)
waarin de stenen rusten,
pi_89533368
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:24 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Misschien kun je eens zeggen wat je zo geweldig aan die kerel vindt in vergelijking met je huidige partner...
He ja, laten we een lijstje maken. Straks staan er 50 zwijmelplusjes achter zijn naam en weet ze het helemaal niet meer. En is ze nog steeds haske getrouwd.
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:28:48 #80
222384 Bonzai.
pi_89533399
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:27 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

He ja, laten we een lijstje maken. Straks staan er 50 zwijmelplusjes achter zijn naam en weet ze het helemaal niet meer. En is ze nog steeds haske getrouwd.
Hoeft niet per se in de vorm van een lijstje. Mag ook proza zijn.

Trouwens, misschien is die nieuwe dude wel een echte gentleman, die een veel grotere meerwaarde is voor de kinderen; en is de huidige man een luie, agressieve uitkeringstrekker. Waarschijnlijk niet.
waarin de stenen rusten,
pi_89533424
Inderdaad... Als ik zo moet redeneren ben ik over een uur NOG meer verliefd en weet ik NIET meer waarom ik nog samen ben mijn mijn man... dat is nu net wat ik NIET wil! :-)
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:29:51 #82
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89533436
quote:

[..]

Need i say more??
Dat wist je van te voren en het is geen auto die je ff inruilt.
Het lijkt er op dat je hormonen de keuze al gemaakt hebben, je zoek alleen nog excuses
pi_89533438
quote:
Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef Kuga het volgende:

[..]

Need i say more??
Sorry maar dit begint verdacht om een troll te lijken...
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_89533472
quote:

[..]

Need i say more??
Ja, want welke van die 2 trekt je aan?

Op mijn werk heb ik laatst ook een vent betrapt die het nodig vondt om zn vrouw en kindjes thuis te belazeren met een best wel vies uitziende vrouw (en dat was al niet zijn 1e ;)). Als je het thuis niet meer kan vinden, dan ga je buiten de deur eten. Maar wil je je man en kinderen dat aandoen, vraag ik me dan af?
pi_89533489
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik vind dit echt lovenswaardig. Het siert je ernorm.
Whehehe. Als ik zeg dat ik elk jaar weleens het zonnestelsel uitflip, ben ik dan je heldin? :@

Overigens moet ik nog eens zien wat er van mijn grote mondje overblijft als zo'n "object" mij ineens zou bekennen dat het wederzijds is. Maar mijn heldenmoed kennende zou ik paars aanlopend iets achterlijks stotteren en dan onder mijn bureau kruipen tot ie weg was _O-
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:31:46 #86
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89533498
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Sorry maar dit begint verdacht om een troll te lijken...
Vanuit mijn moderatornaïviteit blijf ik nog maar even bij de stelling dat het echt is, anders moet ik het topic dichtgooien.
pi_89533548
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:30 schreef Romanov het volgende:

[..]

Ja, want welke van die 2 trekt je aan?

Op mijn werk heb ik laatst ook een vent betrapt die het nodig vondt om zn vrouw en kindjes thuis te belazeren met een best wel vies uitziende vrouw (en dat was al niet zijn 1e ;)). Als je het thuis niet meer kan vinden, dan ga je buiten de deur eten. Maar wil je je man en kinderen dat aandoen, vraag ik me dan af?
Ik wil mijn man en kinderen en IEDEREEN die mij lief is dit niet aandoen!!! Vandaar dat ik radeloos ben, want hoe zeer dit mijn wens ook is... ik zit nog steeds met een enorme crush op die collega die ik ELKE dag zie, en die tevens ook mijn rehterhand is op het werk... :-(
pi_89533598
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:31 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Vanuit mijn moderatornaïviteit blijf ik nog maar even bij de stelling dat het echt is, anders moet ik het topic dichtgooien.
Had mijn collega niks gezegd, was er wss niks aan het handje geweest...
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:35:00 #89
222384 Bonzai.
pi_89533610
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:33 schreef Kuga het volgende:

[..]

Ik wil mijn man en kinderen en IEDEREEN die mij lief is dit niet aandoen!!! Vandaar dat ik radeloos ben, want hoe zeer dit mijn wens ook is... ik zit nog steeds met een enorme crush op die collega die ik ELKE dag zie, en die tevens ook mijn rehterhand is op het werk... :-(
Weet die collega dat je een man en kinderen hebt? Een beetje heer zou het er niet op wagen om dan effe na een maandje of 2 te zeggen dat hij verliefd op je is....
waarin de stenen rusten,
pi_89533634
Nou als je man toch vaak weg is voor z'n werk kun je toch een keer in het weekend met je collega afspreken, dan weet je meteen of het dan nog steeds zo klikt.

Misschien valt hij wel enorm tegen buiten je vertrouwde werkomgeving om.
٩๏̯͡๏)۶
pi_89533636
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef Kuga het volgende:
Inderdaad... Als ik zo moet redeneren ben ik over een uur NOG meer verliefd en weet ik NIET meer waarom ik nog samen ben mijn mijn man... dat is nu net wat ik NIET wil! :-)
Dat lijkt me de hamvraag. Als ik jou was zou ik over een maand of 6 (ja, serieus) als het allemaal wat rustiger is in je onderbuik gaan nadenken of je iets mist in je huwelijk en zo ja, of je daarmee kunt leven.

En dat hij ouderwets is opgevoed, tja, dat vind ik iets wat je allang wist. Misschien is dit wel de push-factor, maar wil je echt op deze manier je huwelijk kapotmaken, door een onvolkomenheid die je zo ineens weg drijft in plaats van dat je in alle vrijheid en eerlijkheid voor iemand kiest die pull-factoren te over heeft?
pi_89533669
quote:

[..]

Overcome your crush en laat het varen. Als je erop ingaat, weet je zowiezo dat je heel wat kapot kan maken. Niet zeggende dat je je emoties moet laten varen, maar deze emotie moet je gewoon geen lucht meer geven.

Wat is je liever, je crush of je huwelijk wetende dat een crush snel een crash kan worden?
pi_89533683
Je kinderen en je man gaan je dit niet snel vergeven.
Het zal altijd in hun hoofd blijven,
Is dat het waard.
pi_89533690
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Weet die collega dat je een man en kinderen hebt? Een beetje heer zou het er niet op wagen om dan effe na een maandje of 2 te zeggen dat hij verliefd op je is....
Natuurlijk weet hij dat...
Dat is zowat het 1e wat ik hem gezegd heb op de dag dat ik hem ontmoet heb.. en hij heeft mijn man en kinderen ook al ontmoet op een bedrijfsuitje...
Maar hij heeft hier ook niet voor gekozen.. komt zelf uit een lange relatie waarin hij bedrogen is geweest...
pi_89533716
Hij heeft er misschien niet voor gekozen, maar had wel zo verstandig moeten zijn om het niet aan jou te melden.
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:39:27 #96
222384 Bonzai.
pi_89533801
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:37 schreef Kuga het volgende:

[..]

Was meer een retorische vraag ;)
quote:
Maar hij heeft hier ook niet voor gekozen.. komt zelf uit een lange relatie waarin hij bedrogen is geweest...
En nu zit hij er zelf voor te zorgen dat een vrouw binnenkort iemand gaat bedriegen...
waarin de stenen rusten,
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:39:27 #97
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89533802
quote:
Dus neem je je ontslag of je zorgt dat elke kans tussen jou en die collega verkeken wordt.
Dat zijn simpele acties waardoor iemand je ineens niet meer ziet staan.

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:31 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Whehehe. Als ik zeg dat ik elk jaar weleens het zonnestelsel uitflip, ben ik dan je heldin? :@

Overigens moet ik nog eens zien wat er van mijn grote mondje overblijft als zo'n "object" mij ineens zou bekennen dat het wederzijds is. Maar mijn heldenmoed kennende zou ik paars aanlopend iets achterlijks stotteren en dan onder mijn bureau kruipen tot ie weg was _O-
Ja niets menselijks is ons vreemd.
Je keuze siert je zeker omdat ik in je fotoboek ook kids zag.
En tuurlijk kunnen relaties kapot en tuurlijk gaat het wel mis en is scheiden de enige optie.
Maar mensen scheiden wel te snel naar mijn zin.
Heeft alles te maken met de consumptie maatschappij.

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef Mwanatabu het volgende:
En dat hij ouderwets is opgevoed, tja, dat vind ik iets wat je allang wist. Misschien is dit wel de push-factor, maar wil je echt op deze manier je huwelijk kapotmaken, door een onvolkomenheid die je zo ineens weg drijft in plaats van dat je in alle vrijheid en eerlijkheid voor iemand kiest die pull-factoren te over heeft?
Dat andere dat die nieuwe vlam een man is die weet wat er te koop is in de wereld. Die mensen kunnen heel hard door de mand vallen als ze de situatie even niet meer beheersen.
pi_89533810
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:37 schreef Kuga het volgende:

[..]

Dat is zowat het 1e wat ik hem gezegd heb op de dag dat ik hem ontmoet heb.. en hij heeft mijn man en kinderen ook al ontmoet op een bedrijfsuitje...
Voor zijn gevoel heeft hij niet gekozen nee...
Maar serieus: iemand die jou dronken opbelt dat ie van je houdt? Is dat iemand waarvan je zou denken als hij het bij een vriendin van je flikte dat het een goede partij zou zijn?
pi_89533821
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Hij heeft er misschien niet voor gekozen, maar had wel zo verstandig moeten zijn om het niet aan jou te melden.
En dat heeft dan weer te maken met de drank... Stomme alcohol! :-)
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:40:07 #100
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89533843
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Dit is het enige juiste antwoord.
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:40:57 #101
222384 Bonzai.
pi_89533875
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Kuga het volgende:

[..]

Ok, nu zit ik met een troll-scenario in m'n hoofd :')
waarin de stenen rusten,
pi_89533887
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Kuga het volgende:

[..]

Belde hij half dronken op om 2 uur 's nachts? Komt toch ook wel vrij debiel over of niet dan?

Wat heb je hem eigenlijk gezegd toen?
٩๏̯͡๏)۶
pi_89533949
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Belde hij half dronken op om 2 uur 's nachts? Komt toch ook wel vrij debiel over of niet dan?

Wat heb je hem eigenlijk gezegd toen?
Half slapend heb ik hem gevraagd hoe hij er in hemelsnaam op komt om mij dit op deze manier te verkondigen en of dat dit wel echt waar is, en niet de drank die spreekt...
pi_89533970
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:40 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ok, nu zit ik met een troll-scenario in m'n hoofd :')
Wat is in hemelsnaam een troll??
pi_89533998
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef Kuga het volgende:

[..]

Half slapend heb ik hem gevraagd hoe hij er in hemelsnaam op komt om mij dit op deze manier te verkondigen en of dat dit wel echt waar is, en niet de drank die spreekt...
Zal wel een genant moment worden als je hem weer ziet maandag
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:43:52 #106
222384 Bonzai.
pi_89534002
quote:

[..]

Wat is in hemelsnaam een troll??
Jij, Lamon ;)
waarin de stenen rusten,
pi_89534113
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:43 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Zal wel een genant moment worden als je hem weer ziet maandag
Ik heb hem vandaag al gezien op het werk...
En ben ook zo snel mogelijk op hem afgestapt om te vragen of hij zich nog kon herinneren wat er gebeurd was... Het antwoord was ja en hij bevestigde alles opnieuw
pi_89534143
quote:

[..]

Lag je man toen naast je?

*RING*
-Grrzzz....hullo?
-...
-Wat? Waarom zeg je nu zoiets? Ben je dronken ofzo?
-...
-Maar is het wel echt waar?
-...
-We praten er later wel over
-...
-Ja jij ook doei

-Wie was dat schatje?
-Oh, eh, niks. Verkeerd verbonden :?
pi_89534165
TS ik kots je uit..
Denk aan 2 onschuldige kinderen.
Niet aan die collega die zijn pik voor hooguit een jaar in je wilt schuiven.

Succes.
pi_89534183
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:43 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Jij, Lamon ;)
Als je denkt dat dit fake is... ga dan maar een andere zijn tijd verspillen!
pi_89534184
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:46 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Lag je man toen naast je?

*RING*
-Grrzzz....hullo?
-...
-Wat? Waarom zeg je nu zoiets? Ben je dronken ofzo?
-...
-Maar is het wel echt waar?
-...
-We praten er later wel over
-...
-Ja jij ook doei

-Wie was dat schatje?
-Oh, eh, niks. Verkeerd verbonden :?
Haar man werkt overzee schijnbaar
٩๏̯͡๏)۶
pi_89534222
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
TS ik kots je uit..

Succes.
Ik zit nu al een minuut grijnzend naar je avatar te kijken _O-
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:49:44 #113
222384 Bonzai.
pi_89534237
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Kuga het volgende:

[..]

Als je denkt dat dit fake is... ga dan maar een andere zijn tijd verspillen!
Gewoon effe checken.

Dus als ik het goed begrepen heb, belt die collega van jou je midden in de nacht dronken op, en nu overweeg je serieus om daar een relatie mee aan te gaan?
waarin de stenen rusten,
pi_89534244
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:49 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Jij niet alleen ;-)
pi_89534250
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:49 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

:@
pi_89534263
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:49 schreef Kuga het volgende:

[..]

Jij niet alleen ;-)
:@
pi_89534291
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:49 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Gewoon effe checken.

Dus als ik het goed begrepen heb, belt die collega van jou je midden in de nacht dronken op, en nu overweeg je serieus om daar een relatie mee aan te gaan?
Ik overweeg het niet... ik weet gewoon nog niet wat ik met deze gevoelens moet doen!
pi_89534331
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:48 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Haar man werkt overzee schijnbaar
Niet altijd, maar enkele weekjes per jaar...
pi_89534451
Wat een overtrokken reakties hier zeg...

Een OP waarin alleen staat dat ze kribels heeft voor een collega en dat die heeft gezegd dat hij verliefd op dr wordt en dat ze niet weet wat ze met de situatie aanmoet...

En meteen geschreeuw dat ze moet scheiden, dat ze dr man 'aan het lijntje houd', dat ze een kutwijf is etc.... ze heeft geeneens overspel gepleegd :')

Lekker makkelijk vanachter je pc roepen dat een onbekende maar moet scheiden, op basis van zoiets? :')

Het beste wat TS kan doen is ergens anders om advies vragen.
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:56:08 #120
222384 Bonzai.
pi_89534468
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef Kuga het volgende:

[..]

Ik overweeg het niet... ik weet gewoon nog niet wat ik met deze gevoelens moet doen!
Onderdrukken. De kat uit de boom kijken. Het over laten waaien. Rationeel denken.
waarin de stenen rusten,
pi_89534501
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:56 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Onderdrukken. De kat uit de boom kijken. Het over laten waaien. Rationeel denken.
gemakkelijker gezegd dan gedaan!!
pi_89534513
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef Kuga het volgende:

[..]

Nou misschien kun je een keer vreemd met hem gaan, een avontuurtje moet kunnen. Misschien valt hij wel heel erg tegen als je hem privé ontmoet
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:57:31 #123
222384 Bonzai.
pi_89534529
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:56 schreef Kuga het volgende:

[..]

Je wilt enkele tips hoe je dit moet doen?
waarin de stenen rusten,
pi_89534570
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Nou misschien kun je een keer vreemd met hem gaan, een avontuurtje moet kunnen. Misschien valt hij wel heel erg tegen als je hem privé ontmoet
Dat is nou net wat ik probeer te vermijden! Het kan net zo goed de andere richting uit gaan...
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:58:43 #125
222384 Bonzai.
pi_89534584
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ja, misschien heeft ie wel een pikkie van nog geen 10 cm.
waarin de stenen rusten,
pi_89534585
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:55 schreef VacaLoca het volgende:
Wat een overtrokken reakties hier zeg...

Een OP waarin alleen staat dat ze kribels heeft voor een collega en dat die heeft gezegd dat hij verliefd op dr wordt en dat ze niet weet wat ze met de situatie aanmoet...

En meteen geschreeuw dat ze moet scheiden, dat ze dr man 'aan het lijntje houd', dat ze een kutwijf is etc.... ze heeft geeneens overspel gepleegd :')

Lekker makkelijk vanachter je pc roepen dat een onbekende maar moet scheiden, op basis van zoiets? :')

Het beste wat TS kan doen is ergens anders om advies vragen.
Dit is Fok!

Het beste wat JIJ kan doen is ergens anders de internetheld uithangen.
pi_89534588
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Je wilt enkele tips hoe je dit moet doen?
Dat zou helpen :-)
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2010 @ 22:59:26 #128
230491 Zith
pls tip
pi_89534605
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:58 schreef Kuga het volgende:

[..]

Stop je baan.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89534661
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:59 schreef Zith het volgende:

[..]

Stop je baan.
Ik doe dat werk heel erg graag en bied mij ook heel veel! En ik heb ook vaste lasten elke maand... Mijn man zal lachen als ik zomaar even mijn baan opzeg en zonder inkomen zit... wat voor toekomst bied ik mijn kinderen dan?
pi_89534678
quote:

[..]

Dat is nou net wat ik probeer te vermijden! Het kan net zo goed de andere richting uit gaan...
Mijn tip is: niets overhaasten.
Nadenken wat deze personen jou waard zijn.
En je kinderen altijd op nummer 1 zetten.
pi_89534694
Waarom heeft hij uberhaupt je telefoonnummer?
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_89534721
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:00 schreef Kuga het volgende:

[..]

Ik doe dat werk heel erg graag en bied mij ook heel veel! En ik heb ook vaste lasten elke maand... Mijn man zal lachen als ik zomaar even mijn baan opzeg en zonder inkomen zit... wat voor toekomst bied ik mijn kinderen dan?
Nee, je biedt je kinderen een goede toekomst als je hier over door blijft tobben ja. :')
pi_89534729
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:01 schreef camaron het volgende:
Waarom heeft hij uberhaupt je telefoonnummer?
Zoals ik al eerder vermeldde... Hij is mijn rechterhand... Het werk stopt niet omdat ik thuis zit...
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:03:01 #134
222384 Bonzai.
pi_89534739
quote:

[..]

Nou, vrij simpel. Kijk gewoon eens naar z'n negatieve kanten. Als hij echt weet hoe de wereld in elkaar zit, dan weet hij ook dat kinderen van gescheiden ouders het vaak wat moeilijker hebben. Dan gaat hij je niet midden in de nacht dronken opbellen om je relatie stuk te helpen.
waarin de stenen rusten,
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:03:28 #135
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89534762
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:00 schreef Kuga het volgende:
Zoek je andere baan. Het is wel krisis maar andere baan is wel te vinden.
Zie je wel, je zoekt excuses. Het kan niet het is lastig het is moeilijk etc etc.
Tuurlijk is het niet makkelijk.
pi_89534765
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Mijn tip is: niets overhaasten.
Nadenken wat deze personen jou waard zijn.
En je kinderen altijd op nummer 1 zetten.
Wat natuurlijk niet synoniem is aan gevangen zitten binnen je relatie. Er gaan miljoenen mensen uit elkaar zonder dat er een ander in het spel is. Maar dan niet omdat je er hoteldebotel met iemand vandoor wilt.
pi_89534839
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:02 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nee, je biedt je kinderen een goede toekomst als je hier over door blijft tobben ja. :')
Het zou wat zijn als ze hier niet mee zat. TS heeft gewoon gevoelens en een geweten, een echt mens dus. Lekker uit laten tobben en kristalliseren, ondertussen niks beslissen en de beller er niet doorheen laten fietsen.
pi_89534862
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:03 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Zoek je andere baan. Het is wel krisis maar andere baan is wel te vinden.
Zie je wel, je zoekt excuses. Het kan niet het is lastig het is moeilijk etc etc.
Tuurlijk is het niet makkelijk.
Na jaren de ene na de andere shitty banen heb ik eindelijk een job gevonden dat ik met alle plezier doe.. een nieuwe baan is hier niet aan de orde! Ik laat mij toch zeker niet een goede baan kwijt spelen omdat ik een crush heb op een collega?
pi_89534927
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:05 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het zou wat zijn als ze hier niet mee zat. TS heeft gewoon gevoelens en een geweten, een echt mens dus. Lekker uit laten tobben en kristalliseren, ondertussen niks beslissen en de beller er niet doorheen laten fietsen.
enkele nachtjes erover slapen... Ik zie mijn collega donderdag pas weer..
pi_89535002
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:05 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat is misschien wel zo, maar ze komt in mijn ogen alsof ze zelf niet zo heel erg vindt om al die aandacht te krijgen. Erg leuk allemaal, die aandacht en ondanks mijn vriend vind ik het ook erg leuk als ik van iemand aandacht krijg, doe ik er verder niks mee. Ik maak mezelf er ook niet zo druk om, ook al vind ik die ander leuk. Ik hou van mijn vriend en hij van mij, klaar.
pi_89535007
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:03 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wat natuurlijk niet synoniem is aan gevangen zitten binnen je relatie. Er gaan miljoenen mensen uit elkaar zonder dat er een ander in het spel is. Maar dan niet omdat je er hoteldebotel met iemand vandoor wilt.
Jep goede aanvulling.
Maar impulsieve beslissingen in deze situatie zal de band met je kids niet beter maken.
pi_89535025
Dit gaat wel een beetje verder dan een crush, is het niet.
Ik prijs je dat je direct naar hem toegestapt bent maar het was dom om je gevoel uit te spreken. Dat is in mijn ogen een verkapte uitnodiging. Je hebt de deur niet direct dichtgegooid.
pi_89535027
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:06 schreef Kuga het volgende:

[..]

Na jaren de ene na de andere shitty banen heb ik eindelijk een job gevonden dat ik met alle plezier doe.. een nieuwe baan is hier niet aan de orde! Ik laat mij toch zeker niet een goede baan kwijt spelen omdat ik een crush heb op een collega?
Okay. Dan moet je je collega buitenspel zetten. Laat dit alsjeblieft niet doorsudderen want dan zit je volgend jaar nog met Bambi-ogen naar elkaar te lonken van "misschien kan het, misschien ooit, want *zucht* als de zon in Waterman staat...".
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:10:17 #144
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89535035
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:06 schreef Kuga het volgende:
Laten we het simpel stellen:
1. je gaat scheiden je hebt je pleziertje en als de vlinders weg zijn maak je kans op de grote kater.
2. Je gaat de persoon uit de weg, dus ontslag nemen. Niet vreemdgaan begint volgens mijn mantra namelijk bij jezelf niet in de situatie brengen waarin je vreemd kan gaan.
3. Je staat stevig in je schoenen, zet je collega even in de hoek zeg dat ie allen zakelijk zich met je bezig moet houden.

Maarja optie 3 is lastig. Voordat jouw collega aan jou bekent dat ie verliefd op je is is er wat flirten aan vooraf gegaan waar je waarschijnlijk actief aan mee hebt gewerkt.
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:10:45 #145
222384 Bonzai.
pi_89535046
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Dat is misschien wel zo, maar ze komt in mijn ogen alsof ze zelf niet zo heel erg vindt om al die aandacht te krijgen. Erg leuk allemaal, die aandacht en ondanks mijn vriend vind ik het ook erg leuk als ik van iemand aandacht krijg, doe ik er verder niks mee. Ik maak mezelf er ook niet zo druk om, ook al vind ik die ander leuk. Ik hou van mijn vriend en hij van mij, klaar.
Ik denk niet dat het veel met aandacht te maken heeft.
waarin de stenen rusten,
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:11:51 #146
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89535078
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Okay. Dan moet je je collega buitenspel zetten. Laat dit alsjeblieft niet doorsudderen want dan zit je volgend jaar nog met Bambi-ogen naar elkaar te lonken van "misschien kan het, misschien ooit, want *zucht* als de zon in Waterman staat...".
Dit stukje is zo simpel he, ga het veel over je vent hebben zet foto van je vent en kids op je bureau. Laat merken dat je zo blij bent als ie terug is want dan kun je weer eens goed van bil.
Daar knappen de meeste verliefde mannen zo op af.
pi_89535082
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:10 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het veel met aandacht te maken heeft.
Nee, maar ook met gevoelens doe je niks. Of je moet er zó van overtuigd zijn dat dit zó goed is dat je je man en kinderen achter kunt laten.
pi_89535089
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat niet vervelend. Ik denk dat weinig mensen géén zin hebben in complimentjes etc. Alleen blijft het doorgaans bij wat onschuldig geflirt en belt zo iemand niet lallend op om Kond' te doen van Grote Liefde.
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:13:01 #149
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89535112
Zoals ik hierboven ook al poste, lijkt het mij ook dat TS actief geflirt heeft en eigenlijk ging het daar al fout.
pi_89535128
Agree Daniel
pi_89535143
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:12 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat niet vervelend. Ik denk dat weinig mensen géén zin hebben in complimentjes etc. Alleen blijft het doorgaans bij wat onschuldig geflirt en belt zo iemand niet lallend op om Kond' te doen van Grote Liefde.
Meestal niet nee. Maar je doet dan toch verder niets met die gevoelens? Waarom tobt TS daar nu dan over, als ze haar man en kinderen niet in de steek wil laten? Je doet er dan gewoon niets mee, klaar. Laat die kerel vooral merken dat je er geen zin in hebt.
pi_89535201
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:13 schreef camaron het volgende:
Agree Daniel
Geef ik ook toe... Ik heb geflirt... maar ik wist niet dat het zo had kunnen escaleren
pi_89535207
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:13 schreef Daniel1976 het volgende:
Zoals ik hierboven ook al poste, lijkt het mij ook dat TS actief geflirt heeft en eigenlijk ging het daar al fout.
Ja maar er is "normaal" flirten en Flirten met de hoofdletter O van "Oh ja doe". Dat zegt eigenlijk weinig qua schuld.
Ik ben ook wel benieuwd of ts kan vertellen hoe ver het gegaan is voor het telefoontje van Romeo.
pi_89535268
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:15 schreef Kuga het volgende:

[..]

Geef ik ook toe... Ik heb geflirt... maar ik wist niet dat het zo had kunnen escaleren
Natuurlijk wel. Dat is echt onzin dat je dat van tevoren niet weet. Als je flirt, weet je dat er altijd iets kan gebeuren.
pi_89535276
Lees de OP nogmaals, als er sprake is van seksuele spanningen lijkt het mij niet nheel onschuldig.
pi_89535288
Ik denk dat iedereen in een relatie wel eens gevoelens voor een ander krijgt.. het gaat er om wat je ermee doet en hoe jij verder wilt. Wil je bij je man blijven? Kap dan die collega af. Lijkt me sowieso verstandig het met je man te bespreken. Per slot van rekening is dit een probleem van jullie beiden :)
Sarcasme. Herken het.
pi_89535325
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:15 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja maar er is "normaal" flirten en Flirten met de hoofdletter O van "Oh ja doe". Dat zegt eigenlijk weinig qua schuld.
Ik ben ook wel benieuwd of ts kan vertellen hoe ver het gegaan is voor het telefoontje van Romeo.
dat wil ik gerust wel vertellen ja...
Elkaar af een toe een koosnaampje geven, diepe blikken en langs elkaar af lopen dat je elkaar net raakt.. behoorlijk onschuldig toch?
pi_89535353
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Dat is echt onzin dat je dat van tevoren niet weet. Als je flirt, weet je dat er altijd iets kan gebeuren.
Ja, en je kunt ook altijd onder een bus komen. Flirten kan heel onschuldig zijn, zeker op de werkvloer waar je 8 uur per dag op elkaar geprakt zit in kantoortuinen.
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:19:18 #159
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89535375
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:18 schreef Kuga het volgende:
Elkaar af een toe een koosnaampje geven, diepe blikken en langs elkaar af lopen dat je elkaar net raakt.. behoorlijk onschuldig toch?
Lekker onschuldig nog ff en je zit bij een advocaat voor een omgangsregeling en alimentatie :r
pi_89535386
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:18 schreef Kuga het volgende:

[..]

:{
Nou...
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:19:47 #161
262 Re
Kiss & Swallow
pi_89535390
quote:
Op zaterdag 4 december 2010 23:15 schreef Kuga het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk BS, je hebt je er bewust voor opengesteld
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_89535415
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:18 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja, en je kunt ook altijd onder een bus komen. Flirten kan heel onschuldig zijn, zeker op de werkvloer waar je 8 uur per dag op elkaar geprakt zit in kantoortuinen.
Dat kan, inderdaad. Maar ik weet niet hoor, wat TS doet is in MIJN ogen niet echt onschuldig..
pi_89535432
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Lekker onschuldig nog ff en je zit bij een advocaat voor een omgangsregeling en alimentatie :r
Nou... dat gaat wel erg ver, vind je niet?
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:21:41 #164
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_89535461
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef Re het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk BS, je hebt je er bewust voor opengesteld
Tuurlijk....slap gelul, dat het allemaal zo "onverwacht" kwam en "niets voorstelde"
Je brengt je eigen huwelijk in gevaar, je man zit in het buitenland en jij loopt hier te flirten met een collega, hebt sexuele spanningen (en dan is vlak langs elkaar heenlopen natuurlijk bullshit!!)....leuk voor je man!! Je maakt op mij een cheape, "trashy" indruk!!
pi_89535486
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:20 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Dat kan, inderdaad. Maar ik weet niet hoor, wat TS doet is in MIJN ogen niet echt onschuldig..
Nee ik zag het al. Flirten als in een beetje kijken en giechelen dacht ik aan of wat gebloos soms.
pi_89535499
Dus mijn geflirt is dan niet zo onschuldig?? Ik ben al jaar en dag met dezelfde persoon dus ik heb nog nooit echt geflirt met iemand anders... dacht echt dat dit de normale gang van flirten was?!
pi_89535512
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:20 schreef Kuga het volgende:

[..]

Nou... dat gaat wel erg ver, vind je niet?
Maar als je bij jezelf merkt dat je echt diepere gevoelens krijgt bij die in eerste instantie onschuldig bedoelde flirts, moet je meteen stoppen.
pi_89535546
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:22 schreef Kuga het volgende:
Dus mijn geflirt is dan niet zo onschuldig?? Ik ben al jaar en dag met dezelfde persoon dus ik heb nog nooit echt geflirt met iemand anders... dacht echt dat dit de normale gang van flirten was?!
:')

Sorry, maar dat geloof ik niet.
pi_89535577
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:22 schreef Kuga het volgende:
Als je dat echt meent moet je je schamen...want dan ken je jezelf niet...
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:24:34 #170
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_89535603
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

ik ook niet ;) Is ook verre van geloofwaardig allemaal
pi_89535622
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

En toch is het zo... ik heb nog nooit zoiets gehad met een andere man. Ja, heb wel vaker een man aantrekkelijk gevonden, maar daar blijft het dan ook wel bij...
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:25:38 #172
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_89535651
...en nu heb je het bewust aant schijten gebracht...dáár komt het op neer...

"onschuldig" flirten en sexuele spanningen....spreken elkaar nogal tegen...en ze komen beide uit jouw posts....vreemde gang van zaken
pi_89535673
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:25 schreef Kuga het volgende:

[..]

En toch is het zo... ik heb nog nooit zoiets gehad met een andere man. Ja, heb wel vaker een man aantrekkelijk gevonden, maar daar blijft het dan ook wel bij...
Dude. Flirten is een beetje lacherig zijn. :')
Flikker op zeg.
pi_89535714
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:26 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Dude. Flirten is een beetje lacherig zijn. :')
Flikker op zeg.
Een beetje lacherig zijn?? Dat noem ik vriendelijk zijn...
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:27:39 #175
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_89535738
en zwanger raken is dan gevolg van beetje lief zijn??? ;) :)
pi_89535743
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:27 schreef Kuga het volgende:

[..]

Aparte standaarden heb jij. :')
pi_89535782
[quote]1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:25 schreef joers1 het volgende:

"onschuldig" flirten en sexuele spanningen....spreken elkaar nogal tegen...en ze komen beide uit jouw posts....vreemde gang van zaken
[/quote

eerst flirten, daarna spanningen...
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:29:36 #178
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_89535824
kortom..je hebt het te ver laten komen...dat is geen flirten meer!!! Hou toch op zeg.
Je wist dat je te ver ging en tóch ging je door....lekker voor die liefhebbende vent en die kids van je!!
pi_89535833
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:28 schreef Kuga het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 4 december 2010 23:25 schreef joers1 het volgende:

[/quote

eerst flirten, daarna spanningen...
Nou, dan is het toch je eigen schuld?
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:30:32 #180
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_89535861
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:29 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nou, dan is het toch je eigen schuld?
Juist...we zijn er! Ze geeft het nu zelf ook toe
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:39:49 #181
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_89536223
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
TS ik kots je uit..

Succes.
;)Het komt wat cru over...maar zo zie ik het ook.... Die collega ruikt een sex-mogelijkheid en ruikt spanning (geef 'm eens ongelijk, als vrijgezel).....en heeft aan jou nu een gewillig slachtoffer.
Hij gaat jou 's nachts, na een zoo idrank (anders bel je je collega om 2 uur niet!) met een spannend verhaal en jij drijft gelijk je eenzame bed uit???

Effe serieus....denk aan je gezin en aan je kinderen!!! Nem ontslag desnoods en zoek een baan waar alleen mannen werken waar jij niet mee wil flirten.;) Want je bent deze ellende zelf begonnen....je zal het zelf moeten eindigen, hoe dan ook. Je hebt verdomme een gezin!!! Kom op zeg...wat doe je je kids en man aan....ongelooflijk. Ik vind het verachtelijk
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:45:49 #182
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_89536485
Gewoon een koude douche nemen, accepteren dat er nog wel meer mensen zullen komen die met je zullen flirten en gewoon door gaan met de rest van je leven. Als iedereen meteen uit elkaar zou gaan omdat een van beide verliefd werd, dan zouden er niet veel gezinnen over blijven. Bovendien ben je geen 15 meer, je hebt nu (samen met je vent) de verantwoordelijkheid voor 2 kinderen.

Persoonlijk vind ik dat er heel wat meer moet spelen dan "we flirtten zo leuk" voordat je je gezin de afgrond in stort en je kinderen met gescheiden ouders opzadelt...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:46:25 #183
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_89536508
Precies...zo simpel is het
  † In Memoriam † zondag 5 december 2010 @ 00:07:24 #184
230491 Zith
pls tip
pi_89537411
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:45 schreef HenryHill het volgende:
Gewoon een koude douche nemen, accepteren dat er nog wel meer mensen zullen komen die met je zullen flirten en gewoon door gaan met de rest van je leven. Als iedereen meteen uit elkaar zou gaan omdat een van beide verliefd werd, dan zouden er niet veel gezinnen over blijven. Bovendien ben je geen 15 meer, je hebt nu (samen met je vent) de verantwoordelijkheid voor 2 kinderen.

Persoonlijk vind ik dat er heel wat meer moet spelen dan "we flirtten zo leuk" voordat je je gezin de afgrond in stort en je kinderen met gescheiden ouders opzadelt...
^O^
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 5 december 2010 @ 00:15:21 #185
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_89537764
Ik heb niet alle reacties gelezen hoor, maar als je zó jong trouwt en kinderen krijgt, dan zijn volgens mij je keuzes allemaal te vroeg gemaakt. Veel te vroeg. Dus die verliefdheid op een ander die nu opkomt, was anders in het stadium van daten en verkering voorgekomen. En dan maak je het uit met de één en ga je verder met de ander. Maar nu kan dat dus niet meer.

Ik denk dat het heel moeilijk gaat worden. Want nu kriebelt het bij X maar volgend jaar misschien wel bij Y.
pi_89537768
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:45 schreef HenryHill het volgende:

Hear, hear!!
pi_89537888
Is er al gezegd "Jij bent met kinderen getrouwd? :+ ". _O-
  † In Memoriam † zondag 5 december 2010 @ 01:04:58 #188
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_89539591
Tjah, moeilijk geval. Zonde dat je man jaloers is en waarschijnlijk je geen vrijheid zal geven om om te gaan met andere mannen.

Ik vind het trouwens wel erg overtrokken dat kinderen perse last hebben van gescheiden ouders. Denk dat het kinderen veel meer doet om ruziënde ouders te hebben of dat er gevochten wordt om de kinderen na een scheiding met allemaal manipulatie ed erbij...

Zelf heb ik nooit last gehad van de scheiding van mijn ouders. Ze vertelde dat ze niet meer van elkaar hielden op een manier dat je man en vrouw maakt en dat kwam eigenlijk logisch op mij over. Heb ook nooit moeite gehad met het daten van m'n ouders, ben juist gelukkig voor ze dat ze nog iemand anders hebben kunnen vinden.

Maar ik denk dat als je echt nog van je man houdt en je hem niet kwijt wilt dat je dan tegen die collega moet zeggen dat je er niks mee kan en je echt voor alleen maar je man kiest en vraag hem dat te respecteren.

Iig niet om de kinderen bij je man blijven terwijl je dit eigenlijk niet wilt. Zij zullen dit(Iig als ze ouder zijn)meer begrijpen en waarderen dan dat je jezelf ongelukkig hebt laten zijn en je man een 'neprelatie' hebt laten hebben met je.
pi_89542545
Ok Kuga!

Je geeft het volgende aan:
1: Je man werkt overzee
2: Je hebt een crush op een collega
3: Je collega weet dat je getrouwd bent, en 2 kinderen hebt
4: Je collega komt zelf uit een lange relatie, waar hij bedrogen is

Dit klopt?

Nu vraag ik mij echt heel hard het volgende af!
Wat denkt die collega?! Zelf bedrogen, en dan stoken in een relatie?! Wat een idioot! Dit is een crush voor jou. Maar verder ook niet. Als hij echt bedrogen is, en daar zoveel pijn aan heeft overgehouden, dan weet hij toch hoeveel pijn het voor de andere (jouw man, en kinderen) doet?! Ik kan echt geen greintje respect hebben voor zo'n iemand..

Wat ik je adviseer? Die crush gaat vanzelf over. Denk aan je kinderen. Dat wil niet zeggen, dat je rest van je leven ongelukkig moet zijn. Als je over een aantal maanden echt nog steeds veel gevoelens voor die collega hebt, dan moet je er zeker voor gaan. Maar laat het nu ff rusten.. Is denk ik beter voor alle partijen..
pi_89543306
keuze maken en hopen dat je de goeie maakt. Verliefheid is leuk, maar wat is er nadat je die roze bril afzet ?
hi there good people
pi_89543473
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:56 schreef Kuga het volgende:

[..]

Leven is niet makkelijk he. En als je zegt dat je je man een belofte hebt gedaan tijdens jullie huwelijk zal dat ook wel in goede en in slechte tijden zijn.

Als je van je man houdt, dan is dit gewoon een stomme vlaag van verstandsverbijstering. Geef het de tijd. Doe er niks mee. Het waait wel weer over.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_89543489
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 06:06 schreef heroftw het volgende:

Wat ik je adviseer? Die crush gaat vanzelf over. Denk aan je kinderen. Dat wil niet zeggen, dat je rest van je leven ongelukkig moet zijn. Als je over een aantal maanden echt nog steeds veel gevoelens voor die collega hebt, dan moet je er zeker voor gaan. Maar laat het nu ff rusten.. Is denk ik beter voor alle partijen..
Dit lijkt me het beste advies in dit topic, in ieder geval even een paar maanden de kat uit de boom kijken tot het weer voorjaar is.

En ik zou ook niet te veel reageren op telefoontjes of smsjes in je prive tijd. Je ziet hem al vaak genoeg op je werk.
٩๏̯͡๏)۶
pi_89543543
.... En hoe haal je het als man in je stomme puberige kop om snachts een vrouw op te bellen en te zeggen dat je verliefd op haar bent, terwijl er nog niks gebeurd is
, je sinds een paar weken samen werkt
, je 7 jaar ouder bent, de vrouw in kwestie getrouwd is.

Je bent dan of een puberale sukkel, of iemand die neukvoer heeft geroken. |:(
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_89543776
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 10:25 schreef seasushi het volgende:
iemand die neukvoer heeft geroken. |:(
hi there good people
pi_89544233
Een hele ouwe kreet ff uit de stoffige kelder halen......."het gras bij de buurman is altijd groener"
Ergo, na een paar weken al ben je het zat en zit jemet dezelfde blik die je nu hebt weer naar je inmiddels exman te kijken. Kinderen zwaar in de war natuurlijk en mams half stuurloos en bij zichzelf denkend......hoe heeft dit kunnen gebeuren? Hou je nog wel van je man btw.....?
pi_89545192
Vervelende situatie zeg! Ik snap alleen niet waarom je niks over je gevoelens voor je man hebt verteld. Hou je van hem? Is het een leuke man? Zie je je met hem oud worden? Heb je ook zonder dat je verliefd was weleens getwijfeld aan je relatie?
  zondag 5 december 2010 @ 12:19:54 #197
262 Re
Kiss & Swallow
pi_89545757
nou hoeft niet iedereen roomser dan de paus te reageren hoor, natuurlijk kan men gewoon verliefd raken op iemand anders, dat gebeurd wel vaker geloof ik. het probleem is dat je het toelaat, en dan zul je je af moeten vragen waarom je het toegelaten hebt.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_89546862
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 11:57 schreef Oognip het volgende:
Vervelende situatie zeg! Ik snap alleen niet waarom je niks over je gevoelens voor je man hebt verteld. Hou je van hem? Is het een leuke man? Zie je je met hem oud worden? Heb je ook zonder dat je verliefd was weleens getwijfeld aan je relatie?
Dit. Was je gelukkig met je man voor dit hele gebeuren? als je hem toch niet zo tof vind dan is het sowieso gedoemd te mislukken, met deze collega of een andere vent of gewoon puur het verlangen om niet bij je man te zijn.

Trouwens, scheiden is niet per se funest voor je kinderen dus om nou koste wat het kost getrouwd te blijven gaat wat ver. Mijn moeder heeft jarenlang mijn vreemdgaande vader getolereerd omwille van de kinderen, dan had ik toch liever gezien dat ze hem eerder had gedumpt.
  zondag 5 december 2010 @ 13:24:54 #199
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_89547873
T gaat er hier om, dat TS zelf wel degelijk meer heeft gedaan wat wat onschuldig flirten...anders is er geen sprake van sexuele geaarde spanning. Bovendien...als MIJN collega's me 's nachts om 2 uur bellen....hebben ze een probleem.
Die collega is ogenschijnlijk puur op sex uit en heeft in TS een kennelijk gewillig slachtoffer :)
pi_89579738
Beste Kuga,

De situatie waar je mee te maken hebt is uiteraard zeer vervelend. Alleen
is dit niet een situatie die alleen jou aangaat of je man. Natuurlijk is deze
kwestie voor de kinderen ook ontzettend van belang. Je zult een afweging
moeten maken en prioriteiten stellen.

Iedereen kan wel eens verliefd worden, niets menselijks is ons vreemd. Toch
is dat vaak iets van voorbijgaande aard. Ik zou je dan ook ontzettend op het
hart willen drukken niet alleen te denken aan wat jij vindt, maar ook aan het
belang van je rol als moeder. Neem even afstand, en laat de man in kwestie
even met rust. Als hij jou niet met rust laat, zet je telefoon uit, wis meteen
de smsjes. Als ik het verhaal van de man in kwestie lees is deze ook niet
zuiver bezig.

Ik wens je veel succes wijsheid en sterkte bij het maken van een keuze. Ik
hoop dat je kiest voor je gezin!
pi_89873521
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:27 schreef Kuga het volgende:

[..]

Je bent echt verkeerd bezig en je hebt een verkeerd beeld van wat wel mag en kan.
je bent een getrouwde vrouw die een belofte heeft afgelegd. Nu ben je veel te ver gegaan en denk je nog er ongeschonden vanaf te komen. Ik denk dat je eens eerlijk moet nadenken hoe het zou zijn als je zelf zo behandeld werd als jij deze twee mannen behandeld.. Ik denk dat je dan wel een goede beslissing kunt nemen, of je hebt gewoon geen geweten.
hi there good people
  Moderator maandag 20 december 2010 @ 17:39:36 #202
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_90187093
Update? Ik ben benieuwd hoe het nu met TS gaat :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')