Dit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef Parabolismic het volgende:
Ga scheiden mens. Jezus. Ben je volwassen, heb je kinderen kan je nog geen keuzes maken.
Ik heb te doen met je man trouwens.
Mensen aan het lijntje houden is no go
Nou dan sowieso maar praten met je manquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:43 schreef Kuga het volgende:
Even voor de duidelijkheid... ik heb nog niets verkeerd gedaan en ik ben ook van plan om mijn man dit te vertellen... Maar om al meteen een scheiding aan te vragen voor iets waar ik zelf nog niet zeker van ben? Dat is ook een beetje voorbarig eh...
Mensen worden vaker verliefd op een ander binnen een relatie.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:43 schreef Kuga het volgende:
Even voor de duidelijkheid... ik heb nog niets verkeerd gedaan en ik ben ook van plan om mijn man dit te vertellen... Maar om al meteen een scheiding aan te vragen voor iets waar ik zelf nog niet zeker van ben? Dat is ook een beetje voorbarig eh...
"Mijn hart maakte een sprongetje ---> Nu ben ik NOG verliefder op hem geworden... hoe moet ik nu verder? Welke keuzes maak ik? Iemand advies?"quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:43 schreef Kuga het volgende:
Wat wil je dan gaan doen? Als jullie geen open relatie hebben afgesproken zal je man er niet blij mee zijn als je wat met die collega gaat "experimenteren".quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:43 schreef Kuga het volgende:
Hoe oud ben je nu eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:46 schreef Kuga het volgende:
Maar wat als mijn man zijn vertrouwen in mij verliest? Ik ken al genoeg mensen die uit elkaar gegaan zijn zonder dat er al echt iets is gebeurd... en mijn man is behoorlijk jaloers!!
Je was aanvankelijk goed bezig denk ik door te denken dat het tijdelijk zou zijn. Veel mensen hebben weleens een crush of worden verliefd buiten de relatie. Je had er gewoon van kunnen genieten, doe ik ook als ik weer even de kriebels heb van iemand. Kijken, niet kopen, niks mis meequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef Kuga het volgende:
Hallo allen,
Ben al samen met mijn man sinds ik 15 was. Onverwacht 1e kind gekregen, daarna dan maar getrouwd en begin dit jaar 2e kindje gekregen. Na heel wat problemen op mijn vorig werk had ik besloten iets anders te zoeken en heb sinds oktober een nieuwe baan. Vanaf dag 1 zag ik 1 van mijn nieuwe collega's staan en was er een vonk, nu enkele weken later kan ik hem niet uit mijn hoofd krijgen. We hebben al heel wat seksuele spanningen gehad, maar ik troostte me met de gedachte dat dit iets was wat over zou waaien. Vooral omdat hij 7 jaar ouder is en alleen maar wat met mij flirtte omdat hij me gewoon leuk vond. TOT gisternacht! Ik kreeg om 2u 's nachts een telefoontje waarin hij mij vertelde dat hij verliefd op mij werd..... HEELLLUUUPPP! Mijn hart maakte een sprongetje ---> Nu ben ik NOG verliefder op hem geworden... hoe moet ik nu verder? Welke keuzes maak ik? Iemand advies?
Tsja als je er niet mee wil, dan moet je het je man niet vertellen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:46 schreef Kuga het volgende:
Maar wat als mijn man zijn vertrouwen in mij verliest? Ik ken al genoeg mensen die uit elkaar gegaan zijn zonder dat er al echt iets is gebeurd... en mijn man is behoorlijk jaloers!!
Het zijn voornamelijk mijn kinderen die mij tegenhouden...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja als je er niet mee wil, dan moet je het je man niet vertellen.
Wil je er iets mee dan moet je knoop doorhakken en scheiden.
Maar nogmaals je bent niet alleen in dit huwelijk, er zijn 2 kinderen en die worden in NL anno 2010 net iets te makkelijk over het hoofd gezien.
Opgroeien bij gescheiden ouders is nu eenmaal enorm veel slechter voor een kind.
ik zeg het je ....die collega wil inderdaad maar 1 dingquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef jacobussss het volgende:
dadelijk wil die man maar 1 ding.......
De rest nog niet gelezen, maar bovenstaande maakte het voor mij heel ongeloofwaardig. Een collega die een andere collega (getrouwd! met kinderen!) om twee uur 's nachts opbelde. Hoe reageerde je man op het nachtelijke telefoontje TS?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef Kuga het volgende:... TOT gisternacht! Ik kreeg om 2u 's nachts een telefoontje waarin hij mij vertelde dat hij verliefd op mij werd..... HEELLLUUUPPP! Mijn hart maakte een sprongetje ---> Nu ben ik NOG verliefder op hem geworden... hoe moet ik nu verder? Welke keuzes maak ik? Iemand advies?
Dit. Ik heb best wel een hekel aan mensen met kinderen die bij de eerste verliefdheid gaan scheiden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:54 schreef FOKkû het volgende:
Hoe het afloopt tussen jou en je collega boeit me niet. Ik zit meer met het feit dat je kinderen waarschijnlijk met gescheiden ouders zullen moeten opgroeien.
Nou.. Toen ik trouwde met mijn man heb ik een belofte gedaan om het alleen bij hem te houden, als ik dit niet wilde had ik ook geen ja moeten zeggen. Maar wie had verwacht dat dit op mijn pad zou komen...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:55 schreef Microtubuli het volgende:
Waarom zou je geen 2 mannen kunnen hebben?
Wat is dat voor een ouderwetse opvatting in deze moderne maatschappij?
Als TS niet samen met haar man heeft afgesproken om een open relatie te hebben (en zo te lezen is dat niet het geval) is het not done, heeft niets met ouderwets te maken maar met mensen kwetsen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:55 schreef Microtubuli het volgende:
Waarom zou je geen 2 mannen kunnen hebben?
Wat is dat voor een ouderwetse opvatting in deze moderne maatschappij?
Mijn man zit voor zijn werk overzees...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De rest nog niet gelezen, maar bovenstaande maakte het voor mij heel ongeloofwaardig. Een collega die een andere collega (getrouwd! met kinderen!) om twee uur 's nachts opbelede. Hoer reageerde je man op het nachtelijke telefoontje TS?
Een scheiding is natuurlijk niets moois,maar m.i. altijd te prefereren boven een huwelijk waar geen liefde meer in zit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:54 schreef FOKkû het volgende:
Hoe het afloopt tussen jou en je collega boeit me niet. Ik zit meer met het feit dat je kinderen waarschijnlijk met gescheiden ouders zullen moeten opgroeien.
Iedereen, tenzij je in sprookjes geloofd. Maar laat ik je helpen sprookjes bestaan niet relaties hebben ups en downs en als je kinderen heb moet je niet met je relatie spelen alsof het een wegwerp artikel isquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:56 schreef Kuga het volgende:
Nou.. Toen ik trouwde met mijn man heb ik een belofte gedaan om het alleen bij hem te houden, als ik dit niet wilde had ik ook geen ja moeten zeggen. Maar wie had verwacht dat dit op mijn pad zou komen...
Dat is dan goed van je. Je hebt hoop ik wel durven aangeven dat je niet openstaat voor iets? En radeloos, tja, het is sneu voor hem maar hij is gewoon te laat. Toch? Het is niet alsof je hem nu even fijn kan gaan leren kennen op dit vlak om dan te evalueren of je ermee verder wilt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:50 schreef Kuga het volgende:
Je collega heeft nu de "regels" gebroken. Hij weet toch dat je gebonden bent en zo je leven overhoop gooit plus je werkomgeving zo niet respecteert? En waarom belt ie je in godsnaam in het holst van de nacht om je dit mede te delen
--> Hij had een beetje te veel op :-( maar ik heb hem hier deze voormiddag over aangesproken op het werk, en zeer nuchter heeft hij mij verteld dat het toch echt zo is, en dat hij radeloos is aangezien ik getrouwd ben en kinderen heb...
Denk dat het hier al fout is gegaan. Trouwen uit noodzaak gaat nooit lang goed. En echte liefde is er ook niet meer tussen je man en jezelf, anders laat je je niet zo makkelijk beinvloeden door leuke, nieuwe collega's.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef Kuga het volgende:
Hallo allen,
Onverwacht 1e kind gekregen, daarna dan maar getrouwd en begin dit jaar 2e kindje gekregen.
Dat is toch niet zo uitzonderlijk? Je bent een mens, geen robot. Daar is die belofte bij een huwelijk ook voor, als het geen issue was dan had niemand het zo verwoordquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:56 schreef Kuga het volgende:
[..]
Nou.. Toen ik trouwde met mijn man heb ik een belofte gedaan om het alleen bij hem te houden, als ik dit niet wilde had ik ook geen ja moeten zeggen. Maar wie had verwacht dat dit op mijn pad zou komen...
Niet exact met die woorden aangegeven nee... Ik heb hem verteld dat ik nu volledig in de war ben omdat ik van mijn man hou, maar dat ik ook dingen voel die ik nog niet eerder meemaaktequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is dan goed van je. Je hebt hoop ik wel durven aangeven dat je niet openstaat voor iets? En radeloos, tja, het is sneu voor hem maar hij is gewoon te laat. Toch? Het is niet alsof je hem nu even fijn kan gaan leren kennen op dit vlak om dan te evalueren of je ermee verder wilt.
Het is dus óf in het diepe met hem óf afkappen en met je man verder, de rest is unfair.
Enne: rechtsboven zit een quote-knopje, dat quote makkelijker
Kom op zeg, dit kan iedereen overkomen.quote:Nou.. Toen ik trouwde met mijn man heb ik een belofte gedaan om het alleen bij hem te houden, als ik dit niet wilde had ik ook geen ja moeten zeggen. Maar wie had verwacht dat dit op mijn pad zou komen...
Wat een belachelijke reactie. Dus als je als in een relatie verliefd wordt op iemand ander moet je de relatie maar opgeven?! Wat een infantiele redenatie. Als je echt van iemand houdt moet je werken een die relatie. En niet als je verliefd wordt op iemand anders die relatie maar op de klippen laten lopen. En dat nog met twee koters ook... Het kan altijd gebeuren dat een relatie niet hét is. Maar dat is niet uit te maken uit de summiere OPquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef Parabolismic het volgende:
Ga scheiden mens. Jezus. Ben je volwassen, heb je kinderen kan je nog geen keuzes maken.
Ik heb te doen met je man trouwens.
Mensen aan het lijntje houden is no go
Ach, komop. Liefde is iets heel anders dan halsoverkop verliefd worden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef Romanov het volgende:
[..]
Denk dat het hier al fout is gegaan. Trouwen uit noodzaak gaat nooit lang goed. En echte liefde is er ook niet meer tussen je man en jezelf, anders laat je je niet zo makkelijk beinvloeden door leuke, nieuwe collega's.
Zet er een punt achter, en snel
Hoe specialer TS het maakt hoe meer reden ze voor zichzelf heeft om te scheiden en door te gaan naar de volgende. En dan komt ze iemand tegen die nog specialer is en eentje die nog specialer is etc etc.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Dat is toch niet zo uitzonderlijk? Je bent een mens, geen robot. Daar is die belofte bij een huwelijk ook voor, als het geen issue was dan had niemand het zo verwoord
Juist.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Ach, komop. Liefde is iets heel anders dan halsoverkop verliefd worden.
Eensquote:Ach, komop. Liefde is iets heel anders dan halsoverkop verliefd worden.
Ervaring hiermee ofzo?? Het kan toch een eenmalig iets zijn?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hoe specialer TS het maakt hoe meer reden ze voor zichzelf heeft om te scheiden en door te gaan naar de volgende. En dan komt ze iemand tegen die nog specialer is en eentje die nog specialer is etc etc.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:01 schreef Kuga het volgende:
[..]
Niet exact met die woorden aangegeven nee... Ik heb hem verteld dat ik nu volledig in de war ben omdat ik van mijn man hou, maar dat ik ook dingen voel die ik nog niet eerder meemaakte
Nou, dat vind ik wel wat grof geredeneerd hoor. Natuurlijk maakt iedereen zijn eigen omstandigheden Heel Uniek en Zwaarwegend.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hoe specialer TS het maakt hoe meer reden ze voor zichzelf heeft om te scheiden en door te gaan naar de volgende. En dan komt ze iemand tegen die nog specialer is en eentje die nog specialer is etc etc.
Daarom heb ik ook voorgesteld om erover te praten buiten het werk... wel heel duidelijk erbij vermeld dat ik dat zie om duidelijkheid te stellen.. niet om verder te zwijmelen in verbode liefdequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ai, dat vind ik dan niet slim van je... Dat klinkt niet naar de deur in het slot gooien en je collega kan zich nu gesterkt voelen door het idee dat het eventueel toch kan. En jij kan dan niet rustig nadenken als hij steeds achter je kont aanzit toch?
... tot de dood ons scheidt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:56 schreef Kuga het volgende:
[..]
Nou.. Toen ik trouwde met mijn man heb ik een belofte gedaan om het alleen bij hem te houden, als ik dit niet wilde had ik ook geen ja moeten zeggen.
Van het gemiddelde tienermoedertje/sletje kun je zoiets wel verwachten.quote:Maar wie had verwacht dat dit op mijn pad zou komen...
Of je bent nep, of je bent dom, of je gaat voor je collega zonder dat je het zelf weet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef Kuga het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook voorgesteld om erover te praten buiten het werk... wel heel duidelijk erbij vermeld dat ik dat zie om duidelijkheid te stellen.. niet om verder te zwijmelen in verbode liefde
Cru! Jij denkt de situatie al helemaal uitgedokterd te hebben? We waren al 4 jaar samen toen ik zwanger raakte!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
... tot de dood ons scheidt?
[..]
Van het gemiddelde tienermoedertje/sletje kun je zoiets wel verwachten.
Tja, technisch gezien is dat nog steeds tiener.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:09 schreef Kuga het volgende:
[..]
Cru! Jij denkt de situatie al helemaal uitgedokterd te hebben? We waren al 4 jaar samen toen ik zwanger raakte!
Okay, dat klinkt stiekem ook naar een afspraakje... Waarom kon je niet meteen "duidelijkheid stellen"?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef Kuga het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook voorgesteld om erover te praten buiten het werk... wel heel duidelijk erbij vermeld dat ik dat zie om duidelijkheid te stellen.. niet om verder te zwijmelen in verbode liefde
Technisch gezien ben je volwassen voor de staat vanaf 18! Wetend wat ik nu weet was ik toen nog een snotneus ja ;-)quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:12 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Tja, technisch gezien is dat nog steeds tiener.
Maar ok.
Ik vind dit een beetje een foute boel.
Ik was 23 bij mijn eerste en achteraf gezien kwam ik zelf net uit een ei iddquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef Kuga het volgende:
[..]
Technisch gezien ben je volwassen voor de staat vanaf 18! Wetend wat ik nu weet was ik toen nog een snotneus ja ;-)
Nu blijkbaar nog steeds. Of heb je zeer flexibele en open minded kinderen die het helemaal niet erg vinden als mama bij iedere "vonk" met een andere vent het bed induikt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef Kuga het volgende:
[..]
Technisch gezien ben je volwassen voor de staat vanaf 18! Wetend wat ik nu weet was ik toen nog een snotneus ja ;-)
Hoe jong of oud, je blijft altijd leren...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nu blijkbaar nog steeds. Of heb je zeer flexibele en open minded kinderen?
Ik heb nog geeneens met hem gezoend.. laat staan het bed mee gedeeldquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nu blijkbaar nog steeds. Of heb je zeer flexibele en open minded kinderen die het helemaal niet erg vinden als mama bij iedere "vonk" met een andere vent het bed induikt?
Ja, alleen is de base-line bij sommige wat lager of hoger dan bij anderenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:17 schreef Kuga het volgende:
[..]
Hoe jong of oud, je blijft altijd leren...
Ja, maar het kriebelt wel natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:18 schreef Kuga het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens met hem gezoend.. laat staan het bed mee gedeeld
Dat bedoel ik dus, en naar aanleiding van dit allemaal ben ik er zeker van dat ik nog lang niet volwassen genoeg ben.. anders wist ik wel wat te doen ;-)quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik was 23 bij mijn eerste en achteraf gezien kwam ik zelf net uit een ei idd
Het is misschien de eerste keer dat haar dit overkomt, dan is het toch niet gek dat ze tegen het plafond aan vliegt? Verstandelijk weet ze ook prima dat dit niet kan, maar die hormonen en happy-stofjes doe je niks aan. Ik heb weleens 6 weken werk afgekregen in eentje uit pure wappieheid over iemand. 3 uur slaap per nacht, werd helemaal gek. Maar uiteindelijk was mijn baas blij met me en mijn vriend is niks tekort gekomen en is nog steeds mijn vriend.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nu blijkbaar nog steeds. Of heb je zeer flexibele en open minded kinderen die het helemaal niet erg vinden als mama bij iedere "vonk" met een andere vent het bed induikt?
Oh? Waarom heeft TS het er dan zo moeilijk mee zodat ze het hier post? En is de liefde wel halsoverkop als je er zo mee zit dat TS er een topic over opent? Als het echt halsoverkop is, is het ook zo weer over.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ach, komop. Liefde is iets heel anders dan halsoverkop verliefd worden.
Als het niet kriebelde waren er ook geen problemen geweest of wel? :-)quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, maar het kriebelt wel natuurlijk
En als ik je OP zo lees is dat wel de bedoeling.
Ben je malquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef Kuga het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, en naar aanleiding van dit allemaal ben ik er zeker van dat ik nog lang niet volwassen genoeg ben.. anders wist ik wel wat te doen ;-)
Leuk om te weten dat het niet leeftijdgebonden is :-)quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ben je mal
Mijn vader was dik in de veertig toen ie de ware tegenkwam en dat was net een dikke harige puber toen. Zoenen midden op straat, niet eten en uren dagdromen, echt niet te filmen. (Hij was single toen trouwens, dat hielp wel dat hij het kon botvieren).
Verstand gebruiken? Roze bril even afzetten?quote:Maar tegelijkertijd heb ik wel bepaalde gevoelens voor hem, hoe kan ik hem overtuigend de deur wijzen als ik er zelf nog niet helemaal uit ben?
Ja, dat zeg ik toch. Een foute boel.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef Kuga het volgende:
[..]
Als het niet kriebelde waren er ook geen problemen geweest of wel? :-)
Ja, als die collega niet dronken was geworden en haar had verteld van zijn gevoelens, dan had ze het inderdaad geruisloos over kunnen laten razen... Nu is zij misschien over een paar weken terug op het aardoppervlak en drijft hij nog steeds aan haar voeten...op de werkvloer. Leg dat maar eens uit aan je partner...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef Romanov het volgende:
[..]
Oh? Waarom heeft TS het er dan zo moeilijk mee zodat ze het hier post? En is de liefde wel halsoverkop als je er zo mee zit dat TS er een topic over opent? Als het echt halsoverkop is, is het ook zo weer over.en hoeft TS zich ook geen zorgen te maken.
Ik vind dit echt lovenswaardig. Het siert je ernorm.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Het is misschien de eerste keer dat haar dit overkomt, dan is het toch niet gek dat ze tegen het plafond aan vliegt? Verstandelijk weet ze ook prima dat dit niet kan, maar die hormonen en happy-stofjes doe je niks aan. Ik heb weleens 6 weken werk afgekregen in eentje uit pure wappieheid over iemand. 3 uur slaap per nacht, werd helemaal gek. Maar uiteindelijk was mijn baas blij met me en mijn vriend is niks tekort gekomen en is nog steeds mijn vriend.
Mijn collega weet hoe de wereld van vandaag in elkaar steekt.PUNT!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:24 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch. Een foute boel.
Misschien kun je eens zeggen wat je zo geweldig aan die kerel vind in vergelijking met je huidige partner...
Ja, als je het niet erg vindtquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef Kuga het volgende:
[..]
Mijn collega weet hoe de wereld van vandaag in elkaar steekt.PUNT!
Mijn man is opgegroeid in een ouderwets gezin...
Need i say more??
He ja, laten we een lijstje maken. Straks staan er 50 zwijmelplusjes achter zijn naam en weet ze het helemaal niet meer. En is ze nog steeds haske getrouwd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:24 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch. Een foute boel.
Misschien kun je eens zeggen wat je zo geweldig aan die kerel vindt in vergelijking met je huidige partner...
Hoeft niet per se in de vorm van een lijstje. Mag ook proza zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
He ja, laten we een lijstje maken. Straks staan er 50 zwijmelplusjes achter zijn naam en weet ze het helemaal niet meer. En is ze nog steeds haske getrouwd.
Dat wist je van te voren en het is geen auto die je ff inruilt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef Kuga het volgende:
[..]
Need i say more??
Sorry maar dit begint verdacht om een troll te lijken...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef Kuga het volgende:
[..]
Need i say more??
Ja, want welke van die 2 trekt je aan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef Kuga het volgende:
[..]
Need i say more??
Whehehe. Als ik zeg dat ik elk jaar weleens het zonnestelsel uitflip, ben ik dan je heldin?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:26 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt lovenswaardig. Het siert je ernorm.
Vanuit mijn moderatornaïviteit blijf ik nog maar even bij de stelling dat het echt is, anders moet ik het topic dichtgooien.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Sorry maar dit begint verdacht om een troll te lijken...
Ik wil mijn man en kinderen en IEDEREEN die mij lief is dit niet aandoen!!! Vandaar dat ik radeloos ben, want hoe zeer dit mijn wens ook is... ik zit nog steeds met een enorme crush op die collega die ik ELKE dag zie, en die tevens ook mijn rehterhand is op het werk... :-(quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:30 schreef Romanov het volgende:
[..]
Ja, want welke van die 2 trekt je aan?
Op mijn werk heb ik laatst ook een vent betrapt die het nodig vondt om zn vrouw en kindjes thuis te belazeren met een best wel vies uitziende vrouw (en dat was al niet zijn 1e). Als je het thuis niet meer kan vinden, dan ga je buiten de deur eten. Maar wil je je man en kinderen dat aandoen, vraag ik me dan af?
Had mijn collega niks gezegd, was er wss niks aan het handje geweest...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Vanuit mijn moderatornaïviteit blijf ik nog maar even bij de stelling dat het echt is, anders moet ik het topic dichtgooien.
Weet die collega dat je een man en kinderen hebt? Een beetje heer zou het er niet op wagen om dan effe na een maandje of 2 te zeggen dat hij verliefd op je is....quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:33 schreef Kuga het volgende:
[..]
Ik wil mijn man en kinderen en IEDEREEN die mij lief is dit niet aandoen!!! Vandaar dat ik radeloos ben, want hoe zeer dit mijn wens ook is... ik zit nog steeds met een enorme crush op die collega die ik ELKE dag zie, en die tevens ook mijn rehterhand is op het werk... :-(
Dat lijkt me de hamvraag. Als ik jou was zou ik over een maand of 6 (ja, serieus) als het allemaal wat rustiger is in je onderbuik gaan nadenken of je iets mist in je huwelijk en zo ja, of je daarmee kunt leven.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:29 schreef Kuga het volgende:
Inderdaad... Als ik zo moet redeneren ben ik over een uur NOG meer verliefd en weet ik NIET meer waarom ik nog samen ben mijn mijn man... dat is nu net wat ik NIET wil! :-)
Overcome your crush en laat het varen. Als je erop ingaat, weet je zowiezo dat je heel wat kapot kan maken. Niet zeggende dat je je emoties moet laten varen, maar deze emotie moet je gewoon geen lucht meer geven.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:33 schreef Kuga het volgende:
[..]
Ik wil mijn man en kinderen en IEDEREEN die mij lief is dit niet aandoen!!! Vandaar dat ik radeloos ben, want hoe zeer dit mijn wens ook is... ik zit nog steeds met een enorme crush op die collega die ik ELKE dag zie, en die tevens ook mijn rehterhand is op het werk... :-(
Natuurlijk weet hij dat...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Weet die collega dat je een man en kinderen hebt? Een beetje heer zou het er niet op wagen om dan effe na een maandje of 2 te zeggen dat hij verliefd op je is....
Was meer een retorische vraagquote:
En nu zit hij er zelf voor te zorgen dat een vrouw binnenkort iemand gaat bedriegen...quote:Maar hij heeft hier ook niet voor gekozen.. komt zelf uit een lange relatie waarin hij bedrogen is geweest...
Dus neem je je ontslag of je zorgt dat elke kans tussen jou en die collega verkeken wordt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:33 schreef Kuga het volgende:
Ja niets menselijks is ons vreemd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Whehehe. Als ik zeg dat ik elk jaar weleens het zonnestelsel uitflip, ben ik dan je heldin?
Overigens moet ik nog eens zien wat er van mijn grote mondje overblijft als zo'n "object" mij ineens zou bekennen dat het wederzijds is. Maar mijn heldenmoed kennende zou ik paars aanlopend iets achterlijks stotteren en dan onder mijn bureau kruipen tot ie weg was
Dat andere dat die nieuwe vlam een man is die weet wat er te koop is in de wereld. Die mensen kunnen heel hard door de mand vallen als ze de situatie even niet meer beheersen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef Mwanatabu het volgende:
En dat hij ouderwets is opgevoed, tja, dat vind ik iets wat je allang wist. Misschien is dit wel de push-factor, maar wil je echt op deze manier je huwelijk kapotmaken, door een onvolkomenheid die je zo ineens weg drijft in plaats van dat je in alle vrijheid en eerlijkheid voor iemand kiest die pull-factoren te over heeft?
Voor zijn gevoel heeft hij niet gekozen nee...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:37 schreef Kuga het volgende:
[..]
Natuurlijk weet hij dat...
Dat is zowat het 1e wat ik hem gezegd heb op de dag dat ik hem ontmoet heb.. en hij heeft mijn man en kinderen ook al ontmoet op een bedrijfsuitje...
Maar hij heeft hier ook niet voor gekozen.. komt zelf uit een lange relatie waarin hij bedrogen is geweest...
En dat heeft dan weer te maken met de drank... Stomme alcohol! :-)quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Hij heeft er misschien niet voor gekozen, maar had wel zo verstandig moeten zijn om het niet aan jou te melden.
Dit is het enige juiste antwoord.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Hij heeft er misschien niet voor gekozen, maar had wel zo verstandig moeten zijn om het niet aan jou te melden.
Ok, nu zit ik met een troll-scenario in m'n hoofdquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Kuga het volgende:
[..]
En dat heeft dan weer te maken met de drank... Stomme alcohol! :-)
Belde hij half dronken op om 2 uur 's nachts? Komt toch ook wel vrij debiel over of niet dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Kuga het volgende:
[..]
En dat heeft dan weer te maken met de drank... Stomme alcohol! :-)
Half slapend heb ik hem gevraagd hoe hij er in hemelsnaam op komt om mij dit op deze manier te verkondigen en of dat dit wel echt waar is, en niet de drank die spreekt...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Belde hij half dronken op om 2 uur 's nachts? Komt toch ook wel vrij debiel over of niet dan?
Wat heb je hem eigenlijk gezegd toen?
Wat is in hemelsnaam een troll??quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:40 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ok, nu zit ik met een troll-scenario in m'n hoofd
Zal wel een genant moment worden als je hem weer ziet maandagquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef Kuga het volgende:
[..]
Half slapend heb ik hem gevraagd hoe hij er in hemelsnaam op komt om mij dit op deze manier te verkondigen en of dat dit wel echt waar is, en niet de drank die spreekt...
Jij, Lamonquote:
Ik heb hem vandaag al gezien op het werk...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zal wel een genant moment worden als je hem weer ziet maandag
Lag je man toen naast je?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef Kuga het volgende:
[..]
Half slapend heb ik hem gevraagd hoe hij er in hemelsnaam op komt om mij dit op deze manier te verkondigen en of dat dit wel echt waar is, en niet de drank die spreekt...
Haar man werkt overzee schijnbaarquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Lag je man toen naast je?
*RING*
-Grrzzz....hullo?
-...
-Wat? Waarom zeg je nu zoiets? Ben je dronken ofzo?
-...
-Maar is het wel echt waar?
-...
-We praten er later wel over
-...
-Ja jij ook doei
-Wie was dat schatje?
-Oh, eh, niks. Verkeerd verbonden
Ik zit nu al een minuut grijnzend naar je avatar te kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
TS ik kots je uit..
Denk aan 2 onschuldige kinderen.
Niet aan die collega die zijn pik voor hooguit een jaar in je wilt schuiven.
Succes.
Gewoon effe checken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Kuga het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit fake is... ga dan maar een andere zijn tijd verspillen!
Jij niet alleen ;-)quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zit nu al een minuut grijnzend naar je avatar te kijken
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zit nu al een minuut grijnzend naar je avatar te kijken
Ik overweeg het niet... ik weet gewoon nog niet wat ik met deze gevoelens moet doen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:49 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Gewoon effe checken.
Dus als ik het goed begrepen heb, belt die collega van jou je midden in de nacht dronken op, en nu overweeg je serieus om daar een relatie mee aan te gaan?
Niet altijd, maar enkele weekjes per jaar...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Haar man werkt overzee schijnbaar
Onderdrukken. De kat uit de boom kijken. Het over laten waaien. Rationeel denken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef Kuga het volgende:
[..]
Ik overweeg het niet... ik weet gewoon nog niet wat ik met deze gevoelens moet doen!
gemakkelijker gezegd dan gedaan!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:56 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Onderdrukken. De kat uit de boom kijken. Het over laten waaien. Rationeel denken.
Nou misschien kun je een keer vreemd met hem gaan, een avontuurtje moet kunnen. Misschien valt hij wel heel erg tegen als je hem privé ontmoetquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef Kuga het volgende:
[..]
Ik overweeg het niet... ik weet gewoon nog niet wat ik met deze gevoelens moet doen!
Je wilt enkele tips hoe je dit moet doen?quote:
Dat is nou net wat ik probeer te vermijden! Het kan net zo goed de andere richting uit gaan...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou misschien kun je een keer vreemd met hem gaan, een avontuurtje moet kunnen. Misschien valt hij wel heel erg tegen als je hem privé ontmoet
Ja, misschien heeft ie wel een pikkie van nog geen 10 cm.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou misschien kun je een keer vreemd met hem gaan, een avontuurtje moet kunnen. Misschien valt hij wel heel erg tegen als je hem privé ontmoet
Dit is Fok!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:55 schreef VacaLoca het volgende:
Wat een overtrokken reakties hier zeg...
Een OP waarin alleen staat dat ze kribels heeft voor een collega en dat die heeft gezegd dat hij verliefd op dr wordt en dat ze niet weet wat ze met de situatie aanmoet...
En meteen geschreeuw dat ze moet scheiden, dat ze dr man 'aan het lijntje houd', dat ze een kutwijf is etc.... ze heeft geeneens overspel gepleegd
Lekker makkelijk vanachter je pc roepen dat een onbekende maar moet scheiden, op basis van zoiets?
Het beste wat TS kan doen is ergens anders om advies vragen.
Dat zou helpen :-)quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Je wilt enkele tips hoe je dit moet doen?
Stop je baan.quote:
Ik doe dat werk heel erg graag en bied mij ook heel veel! En ik heb ook vaste lasten elke maand... Mijn man zal lachen als ik zomaar even mijn baan opzeg en zonder inkomen zit... wat voor toekomst bied ik mijn kinderen dan?quote:
Mijn tip is: niets overhaasten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:58 schreef Kuga het volgende:
[..]
Dat is nou net wat ik probeer te vermijden! Het kan net zo goed de andere richting uit gaan...
Nee, je biedt je kinderen een goede toekomst als je hier over door blijft tobben ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:00 schreef Kuga het volgende:
[..]
Ik doe dat werk heel erg graag en bied mij ook heel veel! En ik heb ook vaste lasten elke maand... Mijn man zal lachen als ik zomaar even mijn baan opzeg en zonder inkomen zit... wat voor toekomst bied ik mijn kinderen dan?
Zoals ik al eerder vermeldde... Hij is mijn rechterhand... Het werk stopt niet omdat ik thuis zit...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:01 schreef camaron het volgende:
Waarom heeft hij uberhaupt je telefoonnummer?
Nou, vrij simpel. Kijk gewoon eens naar z'n negatieve kanten. Als hij echt weet hoe de wereld in elkaar zit, dan weet hij ook dat kinderen van gescheiden ouders het vaak wat moeilijker hebben. Dan gaat hij je niet midden in de nacht dronken opbellen om je relatie stuk te helpen.quote:
Zoek je andere baan. Het is wel krisis maar andere baan is wel te vinden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:00 schreef Kuga het volgende:
Ik doe dat werk heel erg graag en bied mij ook heel veel! En ik heb ook vaste lasten elke maand... Mijn man zal lachen als ik zomaar even mijn baan opzeg en zonder inkomen zit... wat voor toekomst bied ik mijn kinderen dan?
Wat natuurlijk niet synoniem is aan gevangen zitten binnen je relatie. Er gaan miljoenen mensen uit elkaar zonder dat er een ander in het spel is. Maar dan niet omdat je er hoteldebotel met iemand vandoor wilt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn tip is: niets overhaasten.
Nadenken wat deze personen jou waard zijn.
En je kinderen altijd op nummer 1 zetten.
Het zou wat zijn als ze hier niet mee zat. TS heeft gewoon gevoelens en een geweten, een echt mens dus. Lekker uit laten tobben en kristalliseren, ondertussen niks beslissen en de beller er niet doorheen laten fietsen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, je biedt je kinderen een goede toekomst als je hier over door blijft tobben ja.
Na jaren de ene na de andere shitty banen heb ik eindelijk een job gevonden dat ik met alle plezier doe.. een nieuwe baan is hier niet aan de orde! Ik laat mij toch zeker niet een goede baan kwijt spelen omdat ik een crush heb op een collega?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zoek je andere baan. Het is wel krisis maar andere baan is wel te vinden.
Zie je wel, je zoekt excuses. Het kan niet het is lastig het is moeilijk etc etc.
Tuurlijk is het niet makkelijk.
enkele nachtjes erover slapen... Ik zie mijn collega donderdag pas weer..quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als ze hier niet mee zat. TS heeft gewoon gevoelens en een geweten, een echt mens dus. Lekker uit laten tobben en kristalliseren, ondertussen niks beslissen en de beller er niet doorheen laten fietsen.
Dat is misschien wel zo, maar ze komt in mijn ogen alsof ze zelf niet zo heel erg vindt om al die aandacht te krijgen. Erg leuk allemaal, die aandacht en ondanks mijn vriend vind ik het ook erg leuk als ik van iemand aandacht krijg, doe ik er verder niks mee. Ik maak mezelf er ook niet zo druk om, ook al vind ik die ander leuk. Ik hou van mijn vriend en hij van mij, klaar.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als ze hier niet mee zat. TS heeft gewoon gevoelens en een geweten, een echt mens dus. Lekker uit laten tobben en kristalliseren, ondertussen niks beslissen en de beller er niet doorheen laten fietsen.
Jep goede aanvulling.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet synoniem is aan gevangen zitten binnen je relatie. Er gaan miljoenen mensen uit elkaar zonder dat er een ander in het spel is. Maar dan niet omdat je er hoteldebotel met iemand vandoor wilt.
Okay. Dan moet je je collega buitenspel zetten. Laat dit alsjeblieft niet doorsudderen want dan zit je volgend jaar nog met Bambi-ogen naar elkaar te lonken van "misschien kan het, misschien ooit, want *zucht* als de zon in Waterman staat...".quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:06 schreef Kuga het volgende:
[..]
Na jaren de ene na de andere shitty banen heb ik eindelijk een job gevonden dat ik met alle plezier doe.. een nieuwe baan is hier niet aan de orde! Ik laat mij toch zeker niet een goede baan kwijt spelen omdat ik een crush heb op een collega?
Laten we het simpel stellen:quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:06 schreef Kuga het volgende:
Na jaren de ene na de andere shitty banen heb ik eindelijk een job gevonden dat ik met alle plezier doe.. een nieuwe baan is hier niet aan de orde! Ik laat mij toch zeker niet een goede baan kwijt spelen omdat ik een crush heb op een collega?
Ik denk niet dat het veel met aandacht te maken heeft.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar ze komt in mijn ogen alsof ze zelf niet zo heel erg vindt om al die aandacht te krijgen. Erg leuk allemaal, die aandacht en ondanks mijn vriend vind ik het ook erg leuk als ik van iemand aandacht krijg, doe ik er verder niks mee. Ik maak mezelf er ook niet zo druk om, ook al vind ik die ander leuk. Ik hou van mijn vriend en hij van mij, klaar.
Dit stukje is zo simpel he, ga het veel over je vent hebben zet foto van je vent en kids op je bureau. Laat merken dat je zo blij bent als ie terug is want dan kun je weer eens goed van bil.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Okay. Dan moet je je collega buitenspel zetten. Laat dit alsjeblieft niet doorsudderen want dan zit je volgend jaar nog met Bambi-ogen naar elkaar te lonken van "misschien kan het, misschien ooit, want *zucht* als de zon in Waterman staat...".
Nee, maar ook met gevoelens doe je niks. Of je moet er zó van overtuigd zijn dat dit zó goed is dat je je man en kinderen achter kunt laten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:10 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het veel met aandacht te maken heeft.
Natuurlijk is dat niet vervelend. Ik denk dat weinig mensen géén zin hebben in complimentjes etc. Alleen blijft het doorgaans bij wat onschuldig geflirt en belt zo iemand niet lallend op om Kond' te doen van Grote Liefde.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar ze komt in mijn ogen alsof ze zelf niet zo heel erg vindt om al die aandacht te krijgen. Erg leuk allemaal, die aandacht en ondanks mijn vriend vind ik het ook erg leuk als ik van iemand aandacht krijg, doe ik er verder niks mee. Ik maak mezelf er ook niet zo druk om, ook al vind ik die ander leuk. Ik hou van mijn vriend en hij van mij, klaar.
Meestal niet nee. Maar je doet dan toch verder niets met die gevoelens? Waarom tobt TS daar nu dan over, als ze haar man en kinderen niet in de steek wil laten? Je doet er dan gewoon niets mee, klaar. Laat die kerel vooral merken dat je er geen zin in hebt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet vervelend. Ik denk dat weinig mensen géén zin hebben in complimentjes etc. Alleen blijft het doorgaans bij wat onschuldig geflirt en belt zo iemand niet lallend op om Kond' te doen van Grote Liefde.
Ja maar er is "normaal" flirten en Flirten met de hoofdletter O van "Oh ja doe". Dat zegt eigenlijk weinig qua schuld.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:13 schreef Daniel1976 het volgende:
Zoals ik hierboven ook al poste, lijkt het mij ook dat TS actief geflirt heeft en eigenlijk ging het daar al fout.
Natuurlijk wel. Dat is echt onzin dat je dat van tevoren niet weet. Als je flirt, weet je dat er altijd iets kan gebeuren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:15 schreef Kuga het volgende:
[..]
Geef ik ook toe... Ik heb geflirt... maar ik wist niet dat het zo had kunnen escaleren
dat wil ik gerust wel vertellen ja...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja maar er is "normaal" flirten en Flirten met de hoofdletter O van "Oh ja doe". Dat zegt eigenlijk weinig qua schuld.
Ik ben ook wel benieuwd of ts kan vertellen hoe ver het gegaan is voor het telefoontje van Romeo.
Ja, en je kunt ook altijd onder een bus komen. Flirten kan heel onschuldig zijn, zeker op de werkvloer waar je 8 uur per dag op elkaar geprakt zit in kantoortuinen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat is echt onzin dat je dat van tevoren niet weet. Als je flirt, weet je dat er altijd iets kan gebeuren.
Lekker onschuldig nog ff en je zit bij een advocaat voor een omgangsregeling en alimentatiequote:Op zaterdag 4 december 2010 23:18 schreef Kuga het volgende:
dat wil ik gerust wel vertellen ja...
Elkaar af een toe een koosnaampje geven, diepe blikken en langs elkaar af lopen dat je elkaar net raakt.. behoorlijk onschuldig toch?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:18 schreef Kuga het volgende:
[..]
dat wil ik gerust wel vertellen ja...
Elkaar af een toe een koosnaampje geven, diepe blikken en langs elkaar af lopen dat je elkaar net raakt.. behoorlijk onschuldig toch?
Dat is natuurlijk BS, je hebt je er bewust voor opengesteldquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:15 schreef Kuga het volgende:
[..]
Geef ik ook toe... Ik heb geflirt... maar ik wist niet dat het zo had kunnen escaleren
Dat kan, inderdaad. Maar ik weet niet hoor, wat TS doet is in MIJN ogen niet echt onschuldig..quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, en je kunt ook altijd onder een bus komen. Flirten kan heel onschuldig zijn, zeker op de werkvloer waar je 8 uur per dag op elkaar geprakt zit in kantoortuinen.
Nou... dat gaat wel erg ver, vind je niet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Lekker onschuldig nog ff en je zit bij een advocaat voor een omgangsregeling en alimentatie
Tuurlijk....slap gelul, dat het allemaal zo "onverwacht" kwam en "niets voorstelde"quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef Re het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk BS, je hebt je er bewust voor opengesteld
Nee ik zag het al. Flirten als in een beetje kijken en giechelen dacht ik aan of wat gebloos soms.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat kan, inderdaad. Maar ik weet niet hoor, wat TS doet is in MIJN ogen niet echt onschuldig..
Maar als je bij jezelf merkt dat je echt diepere gevoelens krijgt bij die in eerste instantie onschuldig bedoelde flirts, moet je meteen stoppen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:20 schreef Kuga het volgende:
[..]
Nou... dat gaat wel erg ver, vind je niet?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:22 schreef Kuga het volgende:
Dus mijn geflirt is dan niet zo onschuldig?? Ik ben al jaar en dag met dezelfde persoon dus ik heb nog nooit echt geflirt met iemand anders... dacht echt dat dit de normale gang van flirten was?!
Als je dat echt meent moet je je schamen...want dan ken je jezelf niet...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:22 schreef Kuga het volgende:
Dus mijn geflirt is dan niet zo onschuldig?? Ik ben al jaar en dag met dezelfde persoon dus ik heb nog nooit echt geflirt met iemand anders... dacht echt dat dit de normale gang van flirten was?!
ik ook nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
![]()
Sorry, maar dat geloof ik niet.
En toch is het zo... ik heb nog nooit zoiets gehad met een andere man. Ja, heb wel vaker een man aantrekkelijk gevonden, maar daar blijft het dan ook wel bij...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
![]()
Sorry, maar dat geloof ik niet.
Dude. Flirten is een beetje lacherig zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:25 schreef Kuga het volgende:
[..]
En toch is het zo... ik heb nog nooit zoiets gehad met een andere man. Ja, heb wel vaker een man aantrekkelijk gevonden, maar daar blijft het dan ook wel bij...
Een beetje lacherig zijn?? Dat noem ik vriendelijk zijn...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dude. Flirten is een beetje lacherig zijn.
Flikker op zeg.
Aparte standaarden heb jij.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:27 schreef Kuga het volgende:
[..]
Een beetje lacherig zijn?? Dat noem ik vriendelijk zijn...
Nou, dan is het toch je eigen schuld?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:28 schreef Kuga het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 4 december 2010 23:25 schreef joers1 het volgende:
...en nu heb je het bewust aant schijten gebracht...dáár komt het op neer...
"onschuldig" flirten en sexuele spanningen....spreken elkaar nogal tegen...en ze komen beide uit jouw posts....vreemde gang van zaken
[/quote
eerst flirten, daarna spanningen...
Juist...we zijn er! Ze geeft het nu zelf ook toequote:Op zaterdag 4 december 2010 23:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, dan is het toch je eigen schuld?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
TS ik kots je uit..
Denk aan 2 onschuldige kinderen.
Niet aan die collega die zijn pik voor hooguit een jaar in je wilt schuiven.
Succes.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:45 schreef HenryHill het volgende:
Gewoon een koude douche nemen, accepteren dat er nog wel meer mensen zullen komen die met je zullen flirten en gewoon door gaan met de rest van je leven. Als iedereen meteen uit elkaar zou gaan omdat een van beide verliefd werd, dan zouden er niet veel gezinnen over blijven. Bovendien ben je geen 15 meer, je hebt nu (samen met je vent) de verantwoordelijkheid voor 2 kinderen.
Persoonlijk vind ik dat er heel wat meer moet spelen dan "we flirtten zo leuk" voordat je je gezin de afgrond in stort en je kinderen met gescheiden ouders opzadelt...
Hear, hear!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:45 schreef HenryHill het volgende:
Gewoon een koude douche nemen, accepteren dat er nog wel meer mensen zullen komen die met je zullen flirten en gewoon door gaan met de rest van je leven. Als iedereen meteen uit elkaar zou gaan omdat een van beide verliefd werd, dan zouden er niet veel gezinnen over blijven. Bovendien ben je geen 15 meer, je hebt nu (samen met je vent) de verantwoordelijkheid voor 2 kinderen.
Persoonlijk vind ik dat er heel wat meer moet spelen dan "we flirtten zo leuk" voordat je je gezin de afgrond in stort en je kinderen met gescheiden ouders opzadelt...
Leven is niet makkelijk he. En als je zegt dat je je man een belofte hebt gedaan tijdens jullie huwelijk zal dat ook wel in goede en in slechte tijden zijn.quote:
Dit lijkt me het beste advies in dit topic, in ieder geval even een paar maanden de kat uit de boom kijken tot het weer voorjaar is.quote:Op zondag 5 december 2010 06:06 schreef heroftw het volgende:
Wat ik je adviseer? Die crush gaat vanzelf over. Denk aan je kinderen. Dat wil niet zeggen, dat je rest van je leven ongelukkig moet zijn. Als je over een aantal maanden echt nog steeds veel gevoelens voor die collega hebt, dan moet je er zeker voor gaan. Maar laat het nu ff rusten.. Is denk ik beter voor alle partijen..
Dit. Was je gelukkig met je man voor dit hele gebeuren? als je hem toch niet zo tof vind dan is het sowieso gedoemd te mislukken, met deze collega of een andere vent of gewoon puur het verlangen om niet bij je man te zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 11:57 schreef Oognip het volgende:
Vervelende situatie zeg! Ik snap alleen niet waarom je niks over je gevoelens voor je man hebt verteld. Hou je van hem? Is het een leuke man? Zie je je met hem oud worden? Heb je ook zonder dat je verliefd was weleens getwijfeld aan je relatie?
Je bent echt verkeerd bezig en je hebt een verkeerd beeld van wat wel mag en kan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:27 schreef Kuga het volgende:
[..]
Een beetje lacherig zijn?? Dat noem ik vriendelijk zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |