abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89532736
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

... tot de dood ons scheidt? ;)

[..]

Van het gemiddelde tienermoedertje/sletje kun je zoiets wel verwachten.
Cru! Jij denkt de situatie al helemaal uitgedokterd te hebben? We waren al 4 jaar samen toen ik zwanger raakte!
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:10:55 #52
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_89532772
/

[ Bericht 99% gewijzigd door Bonzai. op 04-12-2010 22:11:26 ]
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_89532821
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:10 schreef Bonzai. het volgende:
/
Ik was net geen 20... dus dat valt al bij al nog mee hoor!
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:12:24 #54
222384 Bonzai.
pi_89532829
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:09 schreef Kuga het volgende:

[..]

Cru! Jij denkt de situatie al helemaal uitgedokterd te hebben? We waren al 4 jaar samen toen ik zwanger raakte!
Tja, technisch gezien is dat nog steeds tiener.

Maar ok.

Ik vind dit een beetje een foute boel.
waarin de stenen rusten,
pi_89532849
Pff wat is een verliefdheid?! Na een paar jaar, of eerder al is dat gevoel toch weer gedempt en daar heb je dan je huwelijk voor opgegeven. Een verliefdheid is geen reden om een huwelijk aan de kant te schuiven, maar het kan wel als een soort wake-up call werken en je doen inzien wat je huwelijk eigenlijk nog voorstelt en dat kan best confronterend zijn.
pi_89532870
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef Kuga het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook voorgesteld om erover te praten buiten het werk... wel heel duidelijk erbij vermeld dat ik dat zie om duidelijkheid te stellen.. niet om verder te zwijmelen in verbode liefde
Okay, dat klinkt stiekem ook naar een afspraakje... Waarom kon je niet meteen "duidelijkheid stellen"?

Je kunt nu dus 2 dingen doen: in dat gesprek heel hard afkappen of je laat het doorkwijlen. Dat laatste is niet eerlijk naar je man toe.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_89532873
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:12 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Tja, technisch gezien is dat nog steeds tiener.

Maar ok.

Ik vind dit een beetje een foute boel.
Technisch gezien ben je volwassen voor de staat vanaf 18! Wetend wat ik nu weet was ik toen nog een snotneus ja ;-)
pi_89532932
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef Kuga het volgende:

[..]

Technisch gezien ben je volwassen voor de staat vanaf 18! Wetend wat ik nu weet was ik toen nog een snotneus ja ;-)
Ik was 23 bij mijn eerste en achteraf gezien kwam ik zelf net uit een ei idd :')
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:15:40 #59
222384 Bonzai.
pi_89532961
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef Kuga het volgende:

[..]

Nu blijkbaar nog steeds. Of heb je zeer flexibele en open minded kinderen die het helemaal niet erg vinden als mama bij iedere "vonk" met een andere vent het bed induikt? :+
waarin de stenen rusten,
pi_89533012
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Nu blijkbaar nog steeds. Of heb je zeer flexibele en open minded kinderen? :+
Hoe jong of oud, je blijft altijd leren...
pi_89533039
quote:

[..]

Nu blijkbaar nog steeds. Of heb je zeer flexibele en open minded kinderen die het helemaal niet erg vinden als mama bij iedere "vonk" met een andere vent het bed induikt? :+
Ik heb nog geeneens met hem gezoend.. laat staan het bed mee gedeeld
pi_89533047
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:17 schreef Kuga het volgende:

[..]

Hoe jong of oud, je blijft altijd leren...
Ja, alleen is de base-line bij sommige wat lager of hoger dan bij anderen :+
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:19:24 #63
222384 Bonzai.
pi_89533078
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:18 schreef Kuga het volgende:

[..]

Ik heb nog geeneens met hem gezoend.. laat staan het bed mee gedeeld
Ja, maar het kriebelt wel natuurlijk ;)

En als ik je OP zo lees is dat wel de bedoeling.
waarin de stenen rusten,
pi_89533091
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik was 23 bij mijn eerste en achteraf gezien kwam ik zelf net uit een ei idd :')
Dat bedoel ik dus, en naar aanleiding van dit allemaal ben ik er zeker van dat ik nog lang niet volwassen genoeg ben.. anders wist ik wel wat te doen ;-)
pi_89533096
quote:

[..]

Het is misschien de eerste keer dat haar dit overkomt, dan is het toch niet gek dat ze tegen het plafond aan vliegt? Verstandelijk weet ze ook prima dat dit niet kan, maar die hormonen en happy-stofjes doe je niks aan. Ik heb weleens 6 weken werk afgekregen in eentje uit pure wappieheid over iemand. 3 uur slaap per nacht, werd helemaal gek. Maar uiteindelijk was mijn baas blij met me en mijn vriend is niks tekort gekomen en is nog steeds mijn vriend.
pi_89533126
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:02 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ach, komop. Liefde is iets heel anders dan halsoverkop verliefd worden.
Oh? Waarom heeft TS het er dan zo moeilijk mee zodat ze het hier post? En is de liefde wel halsoverkop als je er zo mee zit dat TS er een topic over opent? Als het echt halsoverkop is, is het ook zo weer over. :) en hoeft TS zich ook geen zorgen te maken.
pi_89533130
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ja, maar het kriebelt wel natuurlijk ;)

En als ik je OP zo lees is dat wel de bedoeling.
Als het niet kriebelde waren er ook geen problemen geweest of wel? :-)
pi_89533171
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef Kuga het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, en naar aanleiding van dit allemaal ben ik er zeker van dat ik nog lang niet volwassen genoeg ben.. anders wist ik wel wat te doen ;-)
Ben je mal :D
Mijn vader was dik in de veertig toen ie de ware tegenkwam en dat was net een dikke harige puber toen. Zoenen midden op straat, niet eten en uren dagdromen, echt niet te filmen. (Hij was single toen trouwens, dat hielp wel dat hij het kon botvieren).
pi_89533213
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:22 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ben je mal :D
Mijn vader was dik in de veertig toen ie de ware tegenkwam en dat was net een dikke harige puber toen. Zoenen midden op straat, niet eten en uren dagdromen, echt niet te filmen. (Hij was single toen trouwens, dat hielp wel dat hij het kon botvieren).
Leuk om te weten dat het niet leeftijdgebonden is :-)
pi_89533236
quote:
Maar tegelijkertijd heb ik wel bepaalde gevoelens voor hem, hoe kan ik hem overtuigend de deur wijzen als ik er zelf nog niet helemaal uit ben?
Verstand gebruiken? Roze bril even afzetten?
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:24:07 #71
222384 Bonzai.
pi_89533237
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef Kuga het volgende:

[..]

Als het niet kriebelde waren er ook geen problemen geweest of wel? :-)
Ja, dat zeg ik toch. Een foute boel.

Misschien kun je eens zeggen wat je zo geweldig aan die kerel vindt in vergelijking met je huidige partner...
waarin de stenen rusten,
pi_89533300
Ik heb medelijden met je man straks. Je hebt kinderen en een man en je denkt nu opeens aan een collega... seriously not done.

Get over it.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:25:47 #73
222384 Bonzai.
pi_89533301
Enkel een "vonk" waait na een jaartje wel weer over, en daar sta je dan...
waarin de stenen rusten,
pi_89533303
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef Romanov het volgende:

[..]

Oh? Waarom heeft TS het er dan zo moeilijk mee zodat ze het hier post? En is de liefde wel halsoverkop als je er zo mee zit dat TS er een topic over opent? Als het echt halsoverkop is, is het ook zo weer over. :) en hoeft TS zich ook geen zorgen te maken.
Ja, als die collega niet dronken was geworden en haar had verteld van zijn gevoelens, dan had ze het inderdaad geruisloos over kunnen laten razen... Nu is zij misschien over een paar weken terug op het aardoppervlak en drijft hij nog steeds aan haar voeten...op de werkvloer. Leg dat maar eens uit aan je partner...
pi_89533317
Trouwens als je nu al weg gaat, geen idee hoe oud je kinderen zijn, maar daar gaan je kinderen serieus onder lijden.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')