Ok, nu zit ik met een troll-scenario in m'n hoofdquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Kuga het volgende:
[..]
En dat heeft dan weer te maken met de drank... Stomme alcohol! :-)
Belde hij half dronken op om 2 uur 's nachts? Komt toch ook wel vrij debiel over of niet dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Kuga het volgende:
[..]
En dat heeft dan weer te maken met de drank... Stomme alcohol! :-)
Half slapend heb ik hem gevraagd hoe hij er in hemelsnaam op komt om mij dit op deze manier te verkondigen en of dat dit wel echt waar is, en niet de drank die spreekt...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Belde hij half dronken op om 2 uur 's nachts? Komt toch ook wel vrij debiel over of niet dan?
Wat heb je hem eigenlijk gezegd toen?
Wat is in hemelsnaam een troll??quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:40 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ok, nu zit ik met een troll-scenario in m'n hoofd
Zal wel een genant moment worden als je hem weer ziet maandagquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef Kuga het volgende:
[..]
Half slapend heb ik hem gevraagd hoe hij er in hemelsnaam op komt om mij dit op deze manier te verkondigen en of dat dit wel echt waar is, en niet de drank die spreekt...
Jij, Lamonquote:
Ik heb hem vandaag al gezien op het werk...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zal wel een genant moment worden als je hem weer ziet maandag
Lag je man toen naast je?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef Kuga het volgende:
[..]
Half slapend heb ik hem gevraagd hoe hij er in hemelsnaam op komt om mij dit op deze manier te verkondigen en of dat dit wel echt waar is, en niet de drank die spreekt...
Haar man werkt overzee schijnbaarquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Lag je man toen naast je?
*RING*
-Grrzzz....hullo?
-...
-Wat? Waarom zeg je nu zoiets? Ben je dronken ofzo?
-...
-Maar is het wel echt waar?
-...
-We praten er later wel over
-...
-Ja jij ook doei
-Wie was dat schatje?
-Oh, eh, niks. Verkeerd verbonden
Ik zit nu al een minuut grijnzend naar je avatar te kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
TS ik kots je uit..
Denk aan 2 onschuldige kinderen.
Niet aan die collega die zijn pik voor hooguit een jaar in je wilt schuiven.
Succes.
Gewoon effe checken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Kuga het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit fake is... ga dan maar een andere zijn tijd verspillen!
Jij niet alleen ;-)quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zit nu al een minuut grijnzend naar je avatar te kijken
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zit nu al een minuut grijnzend naar je avatar te kijken
Ik overweeg het niet... ik weet gewoon nog niet wat ik met deze gevoelens moet doen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:49 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Gewoon effe checken.
Dus als ik het goed begrepen heb, belt die collega van jou je midden in de nacht dronken op, en nu overweeg je serieus om daar een relatie mee aan te gaan?
Niet altijd, maar enkele weekjes per jaar...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Haar man werkt overzee schijnbaar
Onderdrukken. De kat uit de boom kijken. Het over laten waaien. Rationeel denken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef Kuga het volgende:
[..]
Ik overweeg het niet... ik weet gewoon nog niet wat ik met deze gevoelens moet doen!
gemakkelijker gezegd dan gedaan!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:56 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Onderdrukken. De kat uit de boom kijken. Het over laten waaien. Rationeel denken.
Nou misschien kun je een keer vreemd met hem gaan, een avontuurtje moet kunnen. Misschien valt hij wel heel erg tegen als je hem privé ontmoetquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:51 schreef Kuga het volgende:
[..]
Ik overweeg het niet... ik weet gewoon nog niet wat ik met deze gevoelens moet doen!
Je wilt enkele tips hoe je dit moet doen?quote:
Dat is nou net wat ik probeer te vermijden! Het kan net zo goed de andere richting uit gaan...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou misschien kun je een keer vreemd met hem gaan, een avontuurtje moet kunnen. Misschien valt hij wel heel erg tegen als je hem privé ontmoet
Ja, misschien heeft ie wel een pikkie van nog geen 10 cm.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou misschien kun je een keer vreemd met hem gaan, een avontuurtje moet kunnen. Misschien valt hij wel heel erg tegen als je hem privé ontmoet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |