abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89535743
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:27 schreef Kuga het volgende:

[..]

Een beetje lacherig zijn?? Dat noem ik vriendelijk zijn...
Aparte standaarden heb jij. :')
pi_89535782
[quote]1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:25 schreef joers1 het volgende:
...en nu heb je het bewust aant schijten gebracht...dáár komt het op neer...

"onschuldig" flirten en sexuele spanningen....spreken elkaar nogal tegen...en ze komen beide uit jouw posts....vreemde gang van zaken
[/quote

eerst flirten, daarna spanningen...
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:29:36 #178
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_89535824
kortom..je hebt het te ver laten komen...dat is geen flirten meer!!! Hou toch op zeg.
Je wist dat je te ver ging en tóch ging je door....lekker voor die liefhebbende vent en die kids van je!!
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_89535833
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:28 schreef Kuga het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 4 december 2010 23:25 schreef joers1 het volgende:
...en nu heb je het bewust aant schijten gebracht...dáár komt het op neer...

"onschuldig" flirten en sexuele spanningen....spreken elkaar nogal tegen...en ze komen beide uit jouw posts....vreemde gang van zaken
[/quote

eerst flirten, daarna spanningen...
Nou, dan is het toch je eigen schuld?
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:30:32 #180
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_89535861
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:29 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nou, dan is het toch je eigen schuld?
Juist...we zijn er! Ze geeft het nu zelf ook toe
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:39:49 #181
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_89536223
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
TS ik kots je uit..
Denk aan 2 onschuldige kinderen.
Niet aan die collega die zijn pik voor hooguit een jaar in je wilt schuiven.

Succes.
;)Het komt wat cru over...maar zo zie ik het ook.... Die collega ruikt een sex-mogelijkheid en ruikt spanning (geef 'm eens ongelijk, als vrijgezel).....en heeft aan jou nu een gewillig slachtoffer.
Hij gaat jou 's nachts, na een zoo idrank (anders bel je je collega om 2 uur niet!) met een spannend verhaal en jij drijft gelijk je eenzame bed uit???

Effe serieus....denk aan je gezin en aan je kinderen!!! Nem ontslag desnoods en zoek een baan waar alleen mannen werken waar jij niet mee wil flirten.;) Want je bent deze ellende zelf begonnen....je zal het zelf moeten eindigen, hoe dan ook. Je hebt verdomme een gezin!!! Kom op zeg...wat doe je je kids en man aan....ongelooflijk. Ik vind het verachtelijk
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:45:49 #182
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_89536485
Gewoon een koude douche nemen, accepteren dat er nog wel meer mensen zullen komen die met je zullen flirten en gewoon door gaan met de rest van je leven. Als iedereen meteen uit elkaar zou gaan omdat een van beide verliefd werd, dan zouden er niet veel gezinnen over blijven. Bovendien ben je geen 15 meer, je hebt nu (samen met je vent) de verantwoordelijkheid voor 2 kinderen.

Persoonlijk vind ik dat er heel wat meer moet spelen dan "we flirtten zo leuk" voordat je je gezin de afgrond in stort en je kinderen met gescheiden ouders opzadelt...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:46:25 #183
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_89536508
Precies...zo simpel is het
  † In Memoriam † zondag 5 december 2010 @ 00:07:24 #184
230491 Zith
pls tip
pi_89537411
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:45 schreef HenryHill het volgende:
Gewoon een koude douche nemen, accepteren dat er nog wel meer mensen zullen komen die met je zullen flirten en gewoon door gaan met de rest van je leven. Als iedereen meteen uit elkaar zou gaan omdat een van beide verliefd werd, dan zouden er niet veel gezinnen over blijven. Bovendien ben je geen 15 meer, je hebt nu (samen met je vent) de verantwoordelijkheid voor 2 kinderen.

Persoonlijk vind ik dat er heel wat meer moet spelen dan "we flirtten zo leuk" voordat je je gezin de afgrond in stort en je kinderen met gescheiden ouders opzadelt...
^O^
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 5 december 2010 @ 00:15:21 #185
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_89537764
Ik heb niet alle reacties gelezen hoor, maar als je zó jong trouwt en kinderen krijgt, dan zijn volgens mij je keuzes allemaal te vroeg gemaakt. Veel te vroeg. Dus die verliefdheid op een ander die nu opkomt, was anders in het stadium van daten en verkering voorgekomen. En dan maak je het uit met de één en ga je verder met de ander. Maar nu kan dat dus niet meer.

Ik denk dat het heel moeilijk gaat worden. Want nu kriebelt het bij X maar volgend jaar misschien wel bij Y.
pi_89537768
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:45 schreef HenryHill het volgende:

Hear, hear!!
pi_89537888
Is er al gezegd "Jij bent met kinderen getrouwd? :+ ". _O-
  † In Memoriam † zondag 5 december 2010 @ 01:04:58 #188
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_89539591
Tjah, moeilijk geval. Zonde dat je man jaloers is en waarschijnlijk je geen vrijheid zal geven om om te gaan met andere mannen.

Ik vind het trouwens wel erg overtrokken dat kinderen perse last hebben van gescheiden ouders. Denk dat het kinderen veel meer doet om ruziënde ouders te hebben of dat er gevochten wordt om de kinderen na een scheiding met allemaal manipulatie ed erbij...

Zelf heb ik nooit last gehad van de scheiding van mijn ouders. Ze vertelde dat ze niet meer van elkaar hielden op een manier dat je man en vrouw maakt en dat kwam eigenlijk logisch op mij over. Heb ook nooit moeite gehad met het daten van m'n ouders, ben juist gelukkig voor ze dat ze nog iemand anders hebben kunnen vinden.

Maar ik denk dat als je echt nog van je man houdt en je hem niet kwijt wilt dat je dan tegen die collega moet zeggen dat je er niks mee kan en je echt voor alleen maar je man kiest en vraag hem dat te respecteren.

Iig niet om de kinderen bij je man blijven terwijl je dit eigenlijk niet wilt. Zij zullen dit(Iig als ze ouder zijn)meer begrijpen en waarderen dan dat je jezelf ongelukkig hebt laten zijn en je man een 'neprelatie' hebt laten hebben met je.
pi_89542545
Ok Kuga!

Je geeft het volgende aan:
1: Je man werkt overzee
2: Je hebt een crush op een collega
3: Je collega weet dat je getrouwd bent, en 2 kinderen hebt
4: Je collega komt zelf uit een lange relatie, waar hij bedrogen is

Dit klopt?

Nu vraag ik mij echt heel hard het volgende af!
Wat denkt die collega?! Zelf bedrogen, en dan stoken in een relatie?! Wat een idioot! Dit is een crush voor jou. Maar verder ook niet. Als hij echt bedrogen is, en daar zoveel pijn aan heeft overgehouden, dan weet hij toch hoeveel pijn het voor de andere (jouw man, en kinderen) doet?! Ik kan echt geen greintje respect hebben voor zo'n iemand..

Wat ik je adviseer? Die crush gaat vanzelf over. Denk aan je kinderen. Dat wil niet zeggen, dat je rest van je leven ongelukkig moet zijn. Als je over een aantal maanden echt nog steeds veel gevoelens voor die collega hebt, dan moet je er zeker voor gaan. Maar laat het nu ff rusten.. Is denk ik beter voor alle partijen..
pi_89543306
keuze maken en hopen dat je de goeie maakt. Verliefheid is leuk, maar wat is er nadat je die roze bril afzet ?
hi there good people
pi_89543473
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:56 schreef Kuga het volgende:

[..]

gemakkelijker gezegd dan gedaan!!
Leven is niet makkelijk he. En als je zegt dat je je man een belofte hebt gedaan tijdens jullie huwelijk zal dat ook wel in goede en in slechte tijden zijn.

Als je van je man houdt, dan is dit gewoon een stomme vlaag van verstandsverbijstering. Geef het de tijd. Doe er niks mee. Het waait wel weer over.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_89543489
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 06:06 schreef heroftw het volgende:

Wat ik je adviseer? Die crush gaat vanzelf over. Denk aan je kinderen. Dat wil niet zeggen, dat je rest van je leven ongelukkig moet zijn. Als je over een aantal maanden echt nog steeds veel gevoelens voor die collega hebt, dan moet je er zeker voor gaan. Maar laat het nu ff rusten.. Is denk ik beter voor alle partijen..
Dit lijkt me het beste advies in dit topic, in ieder geval even een paar maanden de kat uit de boom kijken tot het weer voorjaar is.

En ik zou ook niet te veel reageren op telefoontjes of smsjes in je prive tijd. Je ziet hem al vaak genoeg op je werk.
٩๏̯͡๏)۶
pi_89543543
.... En hoe haal je het als man in je stomme puberige kop om snachts een vrouw op te bellen en te zeggen dat je verliefd op haar bent, terwijl er nog niks gebeurd is
, je sinds een paar weken samen werkt
, je 7 jaar ouder bent, de vrouw in kwestie getrouwd is.

Je bent dan of een puberale sukkel, of iemand die neukvoer heeft geroken. |:(
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_89543776
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 10:25 schreef seasushi het volgende:
iemand die neukvoer heeft geroken. |:(
hi there good people
pi_89544233
Een hele ouwe kreet ff uit de stoffige kelder halen......."het gras bij de buurman is altijd groener"
Ergo, na een paar weken al ben je het zat en zit jemet dezelfde blik die je nu hebt weer naar je inmiddels exman te kijken. Kinderen zwaar in de war natuurlijk en mams half stuurloos en bij zichzelf denkend......hoe heeft dit kunnen gebeuren? Hou je nog wel van je man btw.....?
pi_89545192
Vervelende situatie zeg! Ik snap alleen niet waarom je niks over je gevoelens voor je man hebt verteld. Hou je van hem? Is het een leuke man? Zie je je met hem oud worden? Heb je ook zonder dat je verliefd was weleens getwijfeld aan je relatie?
  zondag 5 december 2010 @ 12:19:54 #197
262 Re
Kiss & Swallow
pi_89545757
nou hoeft niet iedereen roomser dan de paus te reageren hoor, natuurlijk kan men gewoon verliefd raken op iemand anders, dat gebeurd wel vaker geloof ik. het probleem is dat je het toelaat, en dan zul je je af moeten vragen waarom je het toegelaten hebt.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_89546862
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 11:57 schreef Oognip het volgende:
Vervelende situatie zeg! Ik snap alleen niet waarom je niks over je gevoelens voor je man hebt verteld. Hou je van hem? Is het een leuke man? Zie je je met hem oud worden? Heb je ook zonder dat je verliefd was weleens getwijfeld aan je relatie?
Dit. Was je gelukkig met je man voor dit hele gebeuren? als je hem toch niet zo tof vind dan is het sowieso gedoemd te mislukken, met deze collega of een andere vent of gewoon puur het verlangen om niet bij je man te zijn.

Trouwens, scheiden is niet per se funest voor je kinderen dus om nou koste wat het kost getrouwd te blijven gaat wat ver. Mijn moeder heeft jarenlang mijn vreemdgaande vader getolereerd omwille van de kinderen, dan had ik toch liever gezien dat ze hem eerder had gedumpt.
  zondag 5 december 2010 @ 13:24:54 #199
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_89547873
T gaat er hier om, dat TS zelf wel degelijk meer heeft gedaan wat wat onschuldig flirten...anders is er geen sprake van sexuele geaarde spanning. Bovendien...als MIJN collega's me 's nachts om 2 uur bellen....hebben ze een probleem.
Die collega is ogenschijnlijk puur op sex uit en heeft in TS een kennelijk gewillig slachtoffer :)
pi_89579738
Beste Kuga,

De situatie waar je mee te maken hebt is uiteraard zeer vervelend. Alleen
is dit niet een situatie die alleen jou aangaat of je man. Natuurlijk is deze
kwestie voor de kinderen ook ontzettend van belang. Je zult een afweging
moeten maken en prioriteiten stellen.

Iedereen kan wel eens verliefd worden, niets menselijks is ons vreemd. Toch
is dat vaak iets van voorbijgaande aard. Ik zou je dan ook ontzettend op het
hart willen drukken niet alleen te denken aan wat jij vindt, maar ook aan het
belang van je rol als moeder. Neem even afstand, en laat de man in kwestie
even met rust. Als hij jou niet met rust laat, zet je telefoon uit, wis meteen
de smsjes. Als ik het verhaal van de man in kwestie lees is deze ook niet