Aparte standaarden heb jij.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:27 schreef Kuga het volgende:
[..]
Een beetje lacherig zijn?? Dat noem ik vriendelijk zijn...
Nou, dan is het toch je eigen schuld?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:28 schreef Kuga het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 4 december 2010 23:25 schreef joers1 het volgende:
...en nu heb je het bewust aant schijten gebracht...dáár komt het op neer...
"onschuldig" flirten en sexuele spanningen....spreken elkaar nogal tegen...en ze komen beide uit jouw posts....vreemde gang van zaken
[/quote
eerst flirten, daarna spanningen...
Juist...we zijn er! Ze geeft het nu zelf ook toequote:Op zaterdag 4 december 2010 23:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, dan is het toch je eigen schuld?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
TS ik kots je uit..
Denk aan 2 onschuldige kinderen.
Niet aan die collega die zijn pik voor hooguit een jaar in je wilt schuiven.
Succes.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:45 schreef HenryHill het volgende:
Gewoon een koude douche nemen, accepteren dat er nog wel meer mensen zullen komen die met je zullen flirten en gewoon door gaan met de rest van je leven. Als iedereen meteen uit elkaar zou gaan omdat een van beide verliefd werd, dan zouden er niet veel gezinnen over blijven. Bovendien ben je geen 15 meer, je hebt nu (samen met je vent) de verantwoordelijkheid voor 2 kinderen.
Persoonlijk vind ik dat er heel wat meer moet spelen dan "we flirtten zo leuk" voordat je je gezin de afgrond in stort en je kinderen met gescheiden ouders opzadelt...
Hear, hear!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:45 schreef HenryHill het volgende:
Gewoon een koude douche nemen, accepteren dat er nog wel meer mensen zullen komen die met je zullen flirten en gewoon door gaan met de rest van je leven. Als iedereen meteen uit elkaar zou gaan omdat een van beide verliefd werd, dan zouden er niet veel gezinnen over blijven. Bovendien ben je geen 15 meer, je hebt nu (samen met je vent) de verantwoordelijkheid voor 2 kinderen.
Persoonlijk vind ik dat er heel wat meer moet spelen dan "we flirtten zo leuk" voordat je je gezin de afgrond in stort en je kinderen met gescheiden ouders opzadelt...
Leven is niet makkelijk he. En als je zegt dat je je man een belofte hebt gedaan tijdens jullie huwelijk zal dat ook wel in goede en in slechte tijden zijn.quote:
Dit lijkt me het beste advies in dit topic, in ieder geval even een paar maanden de kat uit de boom kijken tot het weer voorjaar is.quote:Op zondag 5 december 2010 06:06 schreef heroftw het volgende:
Wat ik je adviseer? Die crush gaat vanzelf over. Denk aan je kinderen. Dat wil niet zeggen, dat je rest van je leven ongelukkig moet zijn. Als je over een aantal maanden echt nog steeds veel gevoelens voor die collega hebt, dan moet je er zeker voor gaan. Maar laat het nu ff rusten.. Is denk ik beter voor alle partijen..
Dit. Was je gelukkig met je man voor dit hele gebeuren? als je hem toch niet zo tof vind dan is het sowieso gedoemd te mislukken, met deze collega of een andere vent of gewoon puur het verlangen om niet bij je man te zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 11:57 schreef Oognip het volgende:
Vervelende situatie zeg! Ik snap alleen niet waarom je niks over je gevoelens voor je man hebt verteld. Hou je van hem? Is het een leuke man? Zie je je met hem oud worden? Heb je ook zonder dat je verliefd was weleens getwijfeld aan je relatie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |