Meestal niet nee. Maar je doet dan toch verder niets met die gevoelens? Waarom tobt TS daar nu dan over, als ze haar man en kinderen niet in de steek wil laten? Je doet er dan gewoon niets mee, klaar. Laat die kerel vooral merken dat je er geen zin in hebt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet vervelend. Ik denk dat weinig mensen géén zin hebben in complimentjes etc. Alleen blijft het doorgaans bij wat onschuldig geflirt en belt zo iemand niet lallend op om Kond' te doen van Grote Liefde.
Ja maar er is "normaal" flirten en Flirten met de hoofdletter O van "Oh ja doe". Dat zegt eigenlijk weinig qua schuld.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:13 schreef Daniel1976 het volgende:
Zoals ik hierboven ook al poste, lijkt het mij ook dat TS actief geflirt heeft en eigenlijk ging het daar al fout.
Natuurlijk wel. Dat is echt onzin dat je dat van tevoren niet weet. Als je flirt, weet je dat er altijd iets kan gebeuren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:15 schreef Kuga het volgende:
[..]
Geef ik ook toe... Ik heb geflirt... maar ik wist niet dat het zo had kunnen escaleren
dat wil ik gerust wel vertellen ja...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja maar er is "normaal" flirten en Flirten met de hoofdletter O van "Oh ja doe". Dat zegt eigenlijk weinig qua schuld.
Ik ben ook wel benieuwd of ts kan vertellen hoe ver het gegaan is voor het telefoontje van Romeo.
Ja, en je kunt ook altijd onder een bus komen. Flirten kan heel onschuldig zijn, zeker op de werkvloer waar je 8 uur per dag op elkaar geprakt zit in kantoortuinen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat is echt onzin dat je dat van tevoren niet weet. Als je flirt, weet je dat er altijd iets kan gebeuren.
Lekker onschuldig nog ff en je zit bij een advocaat voor een omgangsregeling en alimentatiequote:Op zaterdag 4 december 2010 23:18 schreef Kuga het volgende:
dat wil ik gerust wel vertellen ja...
Elkaar af een toe een koosnaampje geven, diepe blikken en langs elkaar af lopen dat je elkaar net raakt.. behoorlijk onschuldig toch?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:18 schreef Kuga het volgende:
[..]
dat wil ik gerust wel vertellen ja...
Elkaar af een toe een koosnaampje geven, diepe blikken en langs elkaar af lopen dat je elkaar net raakt.. behoorlijk onschuldig toch?
Dat is natuurlijk BS, je hebt je er bewust voor opengesteldquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:15 schreef Kuga het volgende:
[..]
Geef ik ook toe... Ik heb geflirt... maar ik wist niet dat het zo had kunnen escaleren
Dat kan, inderdaad. Maar ik weet niet hoor, wat TS doet is in MIJN ogen niet echt onschuldig..quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, en je kunt ook altijd onder een bus komen. Flirten kan heel onschuldig zijn, zeker op de werkvloer waar je 8 uur per dag op elkaar geprakt zit in kantoortuinen.
Nou... dat gaat wel erg ver, vind je niet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Lekker onschuldig nog ff en je zit bij een advocaat voor een omgangsregeling en alimentatie
Tuurlijk....slap gelul, dat het allemaal zo "onverwacht" kwam en "niets voorstelde"quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef Re het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk BS, je hebt je er bewust voor opengesteld
Nee ik zag het al. Flirten als in een beetje kijken en giechelen dacht ik aan of wat gebloos soms.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat kan, inderdaad. Maar ik weet niet hoor, wat TS doet is in MIJN ogen niet echt onschuldig..
Maar als je bij jezelf merkt dat je echt diepere gevoelens krijgt bij die in eerste instantie onschuldig bedoelde flirts, moet je meteen stoppen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:20 schreef Kuga het volgende:
[..]
Nou... dat gaat wel erg ver, vind je niet?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:22 schreef Kuga het volgende:
Dus mijn geflirt is dan niet zo onschuldig?? Ik ben al jaar en dag met dezelfde persoon dus ik heb nog nooit echt geflirt met iemand anders... dacht echt dat dit de normale gang van flirten was?!
Als je dat echt meent moet je je schamen...want dan ken je jezelf niet...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:22 schreef Kuga het volgende:
Dus mijn geflirt is dan niet zo onschuldig?? Ik ben al jaar en dag met dezelfde persoon dus ik heb nog nooit echt geflirt met iemand anders... dacht echt dat dit de normale gang van flirten was?!
ik ook nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
![]()
Sorry, maar dat geloof ik niet.
En toch is het zo... ik heb nog nooit zoiets gehad met een andere man. Ja, heb wel vaker een man aantrekkelijk gevonden, maar daar blijft het dan ook wel bij...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
![]()
Sorry, maar dat geloof ik niet.
Dude. Flirten is een beetje lacherig zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:25 schreef Kuga het volgende:
[..]
En toch is het zo... ik heb nog nooit zoiets gehad met een andere man. Ja, heb wel vaker een man aantrekkelijk gevonden, maar daar blijft het dan ook wel bij...
Een beetje lacherig zijn?? Dat noem ik vriendelijk zijn...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dude. Flirten is een beetje lacherig zijn.
Flikker op zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |