abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89534585
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:55 schreef VacaLoca het volgende:
Wat een overtrokken reakties hier zeg...

Een OP waarin alleen staat dat ze kribels heeft voor een collega en dat die heeft gezegd dat hij verliefd op dr wordt en dat ze niet weet wat ze met de situatie aanmoet...

En meteen geschreeuw dat ze moet scheiden, dat ze dr man 'aan het lijntje houd', dat ze een kutwijf is etc.... ze heeft geeneens overspel gepleegd :')

Lekker makkelijk vanachter je pc roepen dat een onbekende maar moet scheiden, op basis van zoiets? :')

Het beste wat TS kan doen is ergens anders om advies vragen.
Dit is Fok!

Het beste wat JIJ kan doen is ergens anders de internetheld uithangen.
pi_89534588
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Je wilt enkele tips hoe je dit moet doen?
Dat zou helpen :-)
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2010 @ 22:59:26 #128
230491 Zith
pls tip
pi_89534605
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:58 schreef Kuga het volgende:

[..]

Stop je baan.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89534661
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:59 schreef Zith het volgende:

[..]

Stop je baan.
Ik doe dat werk heel erg graag en bied mij ook heel veel! En ik heb ook vaste lasten elke maand... Mijn man zal lachen als ik zomaar even mijn baan opzeg en zonder inkomen zit... wat voor toekomst bied ik mijn kinderen dan?
pi_89534678
quote:

[..]

Dat is nou net wat ik probeer te vermijden! Het kan net zo goed de andere richting uit gaan...
Mijn tip is: niets overhaasten.
Nadenken wat deze personen jou waard zijn.
En je kinderen altijd op nummer 1 zetten.
pi_89534694
Waarom heeft hij uberhaupt je telefoonnummer?
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_89534721
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:00 schreef Kuga het volgende:

[..]

Ik doe dat werk heel erg graag en bied mij ook heel veel! En ik heb ook vaste lasten elke maand... Mijn man zal lachen als ik zomaar even mijn baan opzeg en zonder inkomen zit... wat voor toekomst bied ik mijn kinderen dan?
Nee, je biedt je kinderen een goede toekomst als je hier over door blijft tobben ja. :')
pi_89534729
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:01 schreef camaron het volgende:
Waarom heeft hij uberhaupt je telefoonnummer?
Zoals ik al eerder vermeldde... Hij is mijn rechterhand... Het werk stopt niet omdat ik thuis zit...
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:03:01 #134
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_89534739
quote:

[..]

Nou, vrij simpel. Kijk gewoon eens naar z'n negatieve kanten. Als hij echt weet hoe de wereld in elkaar zit, dan weet hij ook dat kinderen van gescheiden ouders het vaak wat moeilijker hebben. Dan gaat hij je niet midden in de nacht dronken opbellen om je relatie stuk te helpen.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:03:28 #135
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89534762
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:00 schreef Kuga het volgende:
Zoek je andere baan. Het is wel krisis maar andere baan is wel te vinden.
Zie je wel, je zoekt excuses. Het kan niet het is lastig het is moeilijk etc etc.
Tuurlijk is het niet makkelijk.
pi_89534765
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Mijn tip is: niets overhaasten.
Nadenken wat deze personen jou waard zijn.
En je kinderen altijd op nummer 1 zetten.
Wat natuurlijk niet synoniem is aan gevangen zitten binnen je relatie. Er gaan miljoenen mensen uit elkaar zonder dat er een ander in het spel is. Maar dan niet omdat je er hoteldebotel met iemand vandoor wilt.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_89534839
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:02 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nee, je biedt je kinderen een goede toekomst als je hier over door blijft tobben ja. :')
Het zou wat zijn als ze hier niet mee zat. TS heeft gewoon gevoelens en een geweten, een echt mens dus. Lekker uit laten tobben en kristalliseren, ondertussen niks beslissen en de beller er niet doorheen laten fietsen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_89534862
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:03 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Zoek je andere baan. Het is wel krisis maar andere baan is wel te vinden.
Zie je wel, je zoekt excuses. Het kan niet het is lastig het is moeilijk etc etc.
Tuurlijk is het niet makkelijk.
Na jaren de ene na de andere shitty banen heb ik eindelijk een job gevonden dat ik met alle plezier doe.. een nieuwe baan is hier niet aan de orde! Ik laat mij toch zeker niet een goede baan kwijt spelen omdat ik een crush heb op een collega?
pi_89534927
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:05 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het zou wat zijn als ze hier niet mee zat. TS heeft gewoon gevoelens en een geweten, een echt mens dus. Lekker uit laten tobben en kristalliseren, ondertussen niks beslissen en de beller er niet doorheen laten fietsen.
enkele nachtjes erover slapen... Ik zie mijn collega donderdag pas weer..
pi_89535002
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:05 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dat is misschien wel zo, maar ze komt in mijn ogen alsof ze zelf niet zo heel erg vindt om al die aandacht te krijgen. Erg leuk allemaal, die aandacht en ondanks mijn vriend vind ik het ook erg leuk als ik van iemand aandacht krijg, doe ik er verder niks mee. Ik maak mezelf er ook niet zo druk om, ook al vind ik die ander leuk. Ik hou van mijn vriend en hij van mij, klaar.
pi_89535007
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:03 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wat natuurlijk niet synoniem is aan gevangen zitten binnen je relatie. Er gaan miljoenen mensen uit elkaar zonder dat er een ander in het spel is. Maar dan niet omdat je er hoteldebotel met iemand vandoor wilt.
Jep goede aanvulling.
Maar impulsieve beslissingen in deze situatie zal de band met je kids niet beter maken.
pi_89535025
Dit gaat wel een beetje verder dan een crush, is het niet.
Ik prijs je dat je direct naar hem toegestapt bent maar het was dom om je gevoel uit te spreken. Dat is in mijn ogen een verkapte uitnodiging. Je hebt de deur niet direct dichtgegooid.
pi_89535027
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:06 schreef Kuga het volgende:

[..]

Na jaren de ene na de andere shitty banen heb ik eindelijk een job gevonden dat ik met alle plezier doe.. een nieuwe baan is hier niet aan de orde! Ik laat mij toch zeker niet een goede baan kwijt spelen omdat ik een crush heb op een collega?
Okay. Dan moet je je collega buitenspel zetten. Laat dit alsjeblieft niet doorsudderen want dan zit je volgend jaar nog met Bambi-ogen naar elkaar te lonken van "misschien kan het, misschien ooit, want *zucht* als de zon in Waterman staat...".
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:10:17 #144
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89535035
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:06 schreef Kuga het volgende:
Laten we het simpel stellen:
1. je gaat scheiden je hebt je pleziertje en als de vlinders weg zijn maak je kans op de grote kater.
2. Je gaat de persoon uit de weg, dus ontslag nemen. Niet vreemdgaan begint volgens mijn mantra namelijk bij jezelf niet in de situatie brengen waarin je vreemd kan gaan.
3. Je staat stevig in je schoenen, zet je collega even in de hoek zeg dat ie allen zakelijk zich met je bezig moet houden.

Maarja optie 3 is lastig. Voordat jouw collega aan jou bekent dat ie verliefd op je is is er wat flirten aan vooraf gegaan waar je waarschijnlijk actief aan mee hebt gewerkt.
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:10:45 #145
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_89535046
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Dat is misschien wel zo, maar ze komt in mijn ogen alsof ze zelf niet zo heel erg vindt om al die aandacht te krijgen. Erg leuk allemaal, die aandacht en ondanks mijn vriend vind ik het ook erg leuk als ik van iemand aandacht krijg, doe ik er verder niks mee. Ik maak mezelf er ook niet zo druk om, ook al vind ik die ander leuk. Ik hou van mijn vriend en hij van mij, klaar.
Ik denk niet dat het veel met aandacht te maken heeft.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:11:51 #146
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89535078
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Okay. Dan moet je je collega buitenspel zetten. Laat dit alsjeblieft niet doorsudderen want dan zit je volgend jaar nog met Bambi-ogen naar elkaar te lonken van "misschien kan het, misschien ooit, want *zucht* als de zon in Waterman staat...".
Dit stukje is zo simpel he, ga het veel over je vent hebben zet foto van je vent en kids op je bureau. Laat merken dat je zo blij bent als ie terug is want dan kun je weer eens goed van bil.
Daar knappen de meeste verliefde mannen zo op af.
pi_89535082
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:10 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het veel met aandacht te maken heeft.
Nee, maar ook met gevoelens doe je niks. Of je moet er zó van overtuigd zijn dat dit zó goed is dat je je man en kinderen achter kunt laten.
pi_89535089
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat niet vervelend. Ik denk dat weinig mensen géén zin hebben in complimentjes etc. Alleen blijft het doorgaans bij wat onschuldig geflirt en belt zo iemand niet lallend op om Kond' te doen van Grote Liefde.
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:13:01 #149
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89535112
Zoals ik hierboven ook al poste, lijkt het mij ook dat TS actief geflirt heeft en eigenlijk ging het daar al fout.
pi_89535128
Agree Daniel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')