Dit is Fok!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:55 schreef VacaLoca het volgende:
Wat een overtrokken reakties hier zeg...
Een OP waarin alleen staat dat ze kribels heeft voor een collega en dat die heeft gezegd dat hij verliefd op dr wordt en dat ze niet weet wat ze met de situatie aanmoet...
En meteen geschreeuw dat ze moet scheiden, dat ze dr man 'aan het lijntje houd', dat ze een kutwijf is etc.... ze heeft geeneens overspel gepleegd
Lekker makkelijk vanachter je pc roepen dat een onbekende maar moet scheiden, op basis van zoiets?
Het beste wat TS kan doen is ergens anders om advies vragen.
Dat zou helpen :-)quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Je wilt enkele tips hoe je dit moet doen?
Stop je baan.quote:
Ik doe dat werk heel erg graag en bied mij ook heel veel! En ik heb ook vaste lasten elke maand... Mijn man zal lachen als ik zomaar even mijn baan opzeg en zonder inkomen zit... wat voor toekomst bied ik mijn kinderen dan?quote:
Mijn tip is: niets overhaasten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:58 schreef Kuga het volgende:
[..]
Dat is nou net wat ik probeer te vermijden! Het kan net zo goed de andere richting uit gaan...
Nee, je biedt je kinderen een goede toekomst als je hier over door blijft tobben ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:00 schreef Kuga het volgende:
[..]
Ik doe dat werk heel erg graag en bied mij ook heel veel! En ik heb ook vaste lasten elke maand... Mijn man zal lachen als ik zomaar even mijn baan opzeg en zonder inkomen zit... wat voor toekomst bied ik mijn kinderen dan?
Zoals ik al eerder vermeldde... Hij is mijn rechterhand... Het werk stopt niet omdat ik thuis zit...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:01 schreef camaron het volgende:
Waarom heeft hij uberhaupt je telefoonnummer?
Nou, vrij simpel. Kijk gewoon eens naar z'n negatieve kanten. Als hij echt weet hoe de wereld in elkaar zit, dan weet hij ook dat kinderen van gescheiden ouders het vaak wat moeilijker hebben. Dan gaat hij je niet midden in de nacht dronken opbellen om je relatie stuk te helpen.quote:
Zoek je andere baan. Het is wel krisis maar andere baan is wel te vinden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:00 schreef Kuga het volgende:
Ik doe dat werk heel erg graag en bied mij ook heel veel! En ik heb ook vaste lasten elke maand... Mijn man zal lachen als ik zomaar even mijn baan opzeg en zonder inkomen zit... wat voor toekomst bied ik mijn kinderen dan?
Wat natuurlijk niet synoniem is aan gevangen zitten binnen je relatie. Er gaan miljoenen mensen uit elkaar zonder dat er een ander in het spel is. Maar dan niet omdat je er hoteldebotel met iemand vandoor wilt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn tip is: niets overhaasten.
Nadenken wat deze personen jou waard zijn.
En je kinderen altijd op nummer 1 zetten.
Het zou wat zijn als ze hier niet mee zat. TS heeft gewoon gevoelens en een geweten, een echt mens dus. Lekker uit laten tobben en kristalliseren, ondertussen niks beslissen en de beller er niet doorheen laten fietsen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, je biedt je kinderen een goede toekomst als je hier over door blijft tobben ja.
Na jaren de ene na de andere shitty banen heb ik eindelijk een job gevonden dat ik met alle plezier doe.. een nieuwe baan is hier niet aan de orde! Ik laat mij toch zeker niet een goede baan kwijt spelen omdat ik een crush heb op een collega?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zoek je andere baan. Het is wel krisis maar andere baan is wel te vinden.
Zie je wel, je zoekt excuses. Het kan niet het is lastig het is moeilijk etc etc.
Tuurlijk is het niet makkelijk.
enkele nachtjes erover slapen... Ik zie mijn collega donderdag pas weer..quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als ze hier niet mee zat. TS heeft gewoon gevoelens en een geweten, een echt mens dus. Lekker uit laten tobben en kristalliseren, ondertussen niks beslissen en de beller er niet doorheen laten fietsen.
Dat is misschien wel zo, maar ze komt in mijn ogen alsof ze zelf niet zo heel erg vindt om al die aandacht te krijgen. Erg leuk allemaal, die aandacht en ondanks mijn vriend vind ik het ook erg leuk als ik van iemand aandacht krijg, doe ik er verder niks mee. Ik maak mezelf er ook niet zo druk om, ook al vind ik die ander leuk. Ik hou van mijn vriend en hij van mij, klaar.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als ze hier niet mee zat. TS heeft gewoon gevoelens en een geweten, een echt mens dus. Lekker uit laten tobben en kristalliseren, ondertussen niks beslissen en de beller er niet doorheen laten fietsen.
Jep goede aanvulling.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet synoniem is aan gevangen zitten binnen je relatie. Er gaan miljoenen mensen uit elkaar zonder dat er een ander in het spel is. Maar dan niet omdat je er hoteldebotel met iemand vandoor wilt.
Okay. Dan moet je je collega buitenspel zetten. Laat dit alsjeblieft niet doorsudderen want dan zit je volgend jaar nog met Bambi-ogen naar elkaar te lonken van "misschien kan het, misschien ooit, want *zucht* als de zon in Waterman staat...".quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:06 schreef Kuga het volgende:
[..]
Na jaren de ene na de andere shitty banen heb ik eindelijk een job gevonden dat ik met alle plezier doe.. een nieuwe baan is hier niet aan de orde! Ik laat mij toch zeker niet een goede baan kwijt spelen omdat ik een crush heb op een collega?
Laten we het simpel stellen:quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:06 schreef Kuga het volgende:
Na jaren de ene na de andere shitty banen heb ik eindelijk een job gevonden dat ik met alle plezier doe.. een nieuwe baan is hier niet aan de orde! Ik laat mij toch zeker niet een goede baan kwijt spelen omdat ik een crush heb op een collega?
Ik denk niet dat het veel met aandacht te maken heeft.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar ze komt in mijn ogen alsof ze zelf niet zo heel erg vindt om al die aandacht te krijgen. Erg leuk allemaal, die aandacht en ondanks mijn vriend vind ik het ook erg leuk als ik van iemand aandacht krijg, doe ik er verder niks mee. Ik maak mezelf er ook niet zo druk om, ook al vind ik die ander leuk. Ik hou van mijn vriend en hij van mij, klaar.
Dit stukje is zo simpel he, ga het veel over je vent hebben zet foto van je vent en kids op je bureau. Laat merken dat je zo blij bent als ie terug is want dan kun je weer eens goed van bil.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Okay. Dan moet je je collega buitenspel zetten. Laat dit alsjeblieft niet doorsudderen want dan zit je volgend jaar nog met Bambi-ogen naar elkaar te lonken van "misschien kan het, misschien ooit, want *zucht* als de zon in Waterman staat...".
Nee, maar ook met gevoelens doe je niks. Of je moet er zó van overtuigd zijn dat dit zó goed is dat je je man en kinderen achter kunt laten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:10 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het veel met aandacht te maken heeft.
Natuurlijk is dat niet vervelend. Ik denk dat weinig mensen géén zin hebben in complimentjes etc. Alleen blijft het doorgaans bij wat onschuldig geflirt en belt zo iemand niet lallend op om Kond' te doen van Grote Liefde.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar ze komt in mijn ogen alsof ze zelf niet zo heel erg vindt om al die aandacht te krijgen. Erg leuk allemaal, die aandacht en ondanks mijn vriend vind ik het ook erg leuk als ik van iemand aandacht krijg, doe ik er verder niks mee. Ik maak mezelf er ook niet zo druk om, ook al vind ik die ander leuk. Ik hou van mijn vriend en hij van mij, klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |