Juistquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:46 schreef Jojoortje het volgende:
Van Paul de Leeuw als piet en Robert ten Brink als Sinterklaas, hou ik wel van.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1015412quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:47 schreef Granmal het volgende:
Vandaar dat ik de aflevering niet kan vinden bij Uitzending Gemist.
Sarcasme? Powned is écht niet links, of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:10 schreef Montov het volgende:
De linkse media proberen dit Nederlandse volksfeest te verpesten, met hun weg-met-ons mentaliteit. Als wraak ga ik het volgende suikerfeest verstoren, eens zien of die linksen dat ook zo leuk vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het suikerfeest ook niet![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:59 schreef BasEnAad het volgende:
Tijd om mn lidmaatschap weer op te zeggen.
die vond ik ook echt vreselijkquote:
Dit was weer wel super. Temeer omdat die man zich gewoon niet gek liet maken. Enige die hier voor lul staat is ruktor.quote:
Euh, die man wordt voor heel Nederland keihard voor lul gezet, en hij laat zich inderdaad niet gek maken nee, hij heeft niet eens door dat hij voor lul wordt gezet en probeert gewoon aardig te zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:44 schreef Netherlander het volgende:
[..]
Dit was weer wel super. Temeer omdat die man zich gewoon niet gek liet maken. Enige die hier voor lul staat is ruktor.
Dat dus. Misselijkmakende Rutger... hoop dat ik hem nooit tegenkom.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:46 schreef byah het volgende:
[..]
Euh, die man wordt voor heel Nederland keihard voor lul gezet, en hij laat zich inderdaad niet gek maken nee, hij heeft niet eens door dat hij voor lul wordt gezet en probeert gewoon aardig te zijn.
Ga weg man. Hoe heb jij dat gekeken dan? Heb je die christen uitgelachen, of vond je het tof dat hij niet uit zijn slof schiet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:46 schreef byah het volgende:
[..]
Euh, die man wordt voor heel Nederland keihard voor lul gezet, en hij laat zich inderdaad niet gek maken nee, hij heeft niet eens door dat hij voor lul wordt gezet en probeert gewoon aardig te zijn.
Er zijn echt wel mensen die zo zouden doen hoor. De moeder van een oude vriend van mij is precies zo. Die is aardig tegen alles en iedereen ook al zou je haar kuthoer noemen recht voor haar neus.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:06 schreef tinoburg het volgende:
Ik hoop dat dat met die Sint in scene is gezet.
Met dat man bijt christenhond, kan ik me niet voorstellen dat die man waar ze bij op bezoek waren echt zo reageerde, dat je daar serieus op in gaat en em niet binnen 30sec buiten zet!
Zou me ook niets verbazen ook. Heb mn lidmaatschap iig inmiddels stopgezet met deze 2 fiasco's als aanvoering. Vind powned leuk als ze weer eens een politicus of ander geteisem voor lul zetten, maar dit mot ik niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
Het lag er wel duimendik bovenop dat dat filmpje met die christenhond nep was.
Ja maar dat is ook gewoon goed natuurlijk. Was heel de TV maar zo neutraal. Meer dan genoeg uitsluitend linkse en rechtse TV.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:23 schreef Strani het volgende:
Powned is niet loyaal aan een bepaalde groep. Het ene moment lach je om een reportage, het volgende moment pakken ze jou.
Ik begrijp je punt maar is het voor een samenleving bevorderlijk als het op deze manier gebeurt? In weze betalen we nu belasting om iemand in te huren die ons belachelijk maakt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:36 schreef Netherlander het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook gewoon goed natuurlijk. Was heel de TV maar zo neutraal. Meer dan genoeg uitsluitend linkse en rechtse TV.
Jou als in jou persoonlijk? Ik begrijp even niet hoe je dat voor je ziet? Ze zijn onzijdig in politieke visie en wie ze de grond in rammen, maar het heeft altijd een reden. Dus als je normaal doet word je nooit belachelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt maar is het voor een samenleving bevorderlijk als het op deze manier gebeurt? In weze betalen we nu belasting om iemand in te huren die ons belachelijk maakt.
Dan ga ik liever op de voorste rij zitten bij Youp van 't Hek..die doet het tenminste nog goed.
Dan verwijs ik bij deze naar het filmpje 'Man bij Christenhond'. Het heeft niet altijd een reden hoor..dat denken ze alleen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:45 schreef Netherlander het volgende:
[..]
Jou als in jou persoonlijk? Ik begrijp even niet hoe je dat voor je ziet? Ze zijn onzijdig in politieke visie en wie ze de grond in rammen, maar het heeft altijd een reden. Dus als je normaal doet word je nooit belachelijk gemaakt.
Waar precies?quote:
Nouja, als het een sketch was geweest dan had ik er zeker om moeten lachen. Nu niet.quote:
Mensen die hier nog een allochtonen bash topic van willen makenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:42 schreef Lindstrøm. het volgende:
ach die allochtone kindjes geloofden er toch al niet in.
quote:Dat dat Powned maar heel snel weer optieft![]()
Nou, afschuwelijk allemaal zeg hoewel kleuters rond die tijd natuurlijk al lang op bed hadden moeten liggen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:52 schreef PalmRoyale het volgende:
Als je het nodig vindt om een feest voor kinderen op zo'n manier te verzieken dan ben je gewoon heel, heel, heel zielig. Ik hoop dat die rutger de volgende keer als ie zoiets flikt het ziekenhuis in wordt getrapt.
Blijkbaar vinden heel veel mensen dat leuk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef Mirjam het volgende:
sowieso is dat hele powned tv niks meer dan vies ruikende riooljournalistiek.
alles voor de kijkcijfers, zullen we maar zeggen
Dus je vader zei: hee rufter ga met je asociale gedrag ergens anders, maar ergens anders naar provoceren.quote:Op zondag 5 december 2010 10:26 schreef gretigaard12 het volgende:
Ze kwamen een keer bij mij in de buurt, zag ik die kut rufter, bij iedereen aanbellen. Mijn vader heeft een schijt hekel aan Powned, die doet de deur open, zegt dat rufter met z'n asociale kut gedrag ergens anders, maar ergens mag naar provoceren. Die rufter gelijk stil.
Ik hoop niet dat het uitgezonden is
typoquote:Op zondag 5 december 2010 10:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus je vader zei: hee rufter ga met je asociale gedrag ergens anders, maar ergens anders naar provoceren.
Zou ook kunnen dat hij niet direct begreep wat je vader bedoelde hè.
dit, plus boycotten dat pownedquote:
Omdat ze ome Roon te pakken hadden.quote:Op zondag 5 december 2010 10:52 schreef Gummibeer79 het volgende:
Als we dan van 21 omroepen naar 8 moeten, waarom heeft zo'n klote-omroep dan überhaupt een zendmachtiging gehad!
Ja, en die kinderen zijn gewoon lilliputter-acteurs. Dat zie je zo.quote:Op zondag 5 december 2010 13:09 schreef Mercer het volgende:
Hoorde die andere Sinterklaas niet gewoon stiekum ook bij Pownews?
als dat het geval is dan is het (voor zover mogelijk) nog triester dan het al was.quote:Op zondag 5 december 2010 13:09 schreef Mercer het volgende:
Hoorde die andere Sinterklaas niet gewoon stiekum ook bij Pownews?
Eigenlijk erg om te zien hoe de Belgen ons een spiegel voorhouden. Gelijk hebben ze, trouwens. Het is schandalig dat er publiek geld wordt besteed aan de bagger die PowNed heet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:25 schreef Nibb-it het volgende:
Hihi zelfs in België hebben ze het nog over Powned: http://www.deredactie.be/(...)393/2.13394/1.918036
Nederland is geen land van hufters, Nederland is een land waar hufters geen strobreed in de weg wordt gelegd. Het is dringend nodig om het publieke bestel op de schop te nemen.quote:Op zondag 5 december 2010 14:08 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Aan de ene kant hebben de Vlamingen gelijk.
Aan de andere kant:
__
Wij verdienen PowNews.
Nederland is een land van hufters.
We hebben het hier zelf naar gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |