Juistquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:46 schreef Jojoortje het volgende:
Van Paul de Leeuw als piet en Robert ten Brink als Sinterklaas, hou ik wel van.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1015412quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:47 schreef Granmal het volgende:
Vandaar dat ik de aflevering niet kan vinden bij Uitzending Gemist.
Sarcasme? Powned is écht niet links, of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:10 schreef Montov het volgende:
De linkse media proberen dit Nederlandse volksfeest te verpesten, met hun weg-met-ons mentaliteit. Als wraak ga ik het volgende suikerfeest verstoren, eens zien of die linksen dat ook zo leuk vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het suikerfeest ook niet![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:59 schreef BasEnAad het volgende:
Tijd om mn lidmaatschap weer op te zeggen.
die vond ik ook echt vreselijkquote:
Dit was weer wel super. Temeer omdat die man zich gewoon niet gek liet maken. Enige die hier voor lul staat is ruktor.quote:
Euh, die man wordt voor heel Nederland keihard voor lul gezet, en hij laat zich inderdaad niet gek maken nee, hij heeft niet eens door dat hij voor lul wordt gezet en probeert gewoon aardig te zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:44 schreef Netherlander het volgende:
[..]
Dit was weer wel super. Temeer omdat die man zich gewoon niet gek liet maken. Enige die hier voor lul staat is ruktor.
Dat dus. Misselijkmakende Rutger... hoop dat ik hem nooit tegenkom.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:46 schreef byah het volgende:
[..]
Euh, die man wordt voor heel Nederland keihard voor lul gezet, en hij laat zich inderdaad niet gek maken nee, hij heeft niet eens door dat hij voor lul wordt gezet en probeert gewoon aardig te zijn.
Ga weg man. Hoe heb jij dat gekeken dan? Heb je die christen uitgelachen, of vond je het tof dat hij niet uit zijn slof schiet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:46 schreef byah het volgende:
[..]
Euh, die man wordt voor heel Nederland keihard voor lul gezet, en hij laat zich inderdaad niet gek maken nee, hij heeft niet eens door dat hij voor lul wordt gezet en probeert gewoon aardig te zijn.
Er zijn echt wel mensen die zo zouden doen hoor. De moeder van een oude vriend van mij is precies zo. Die is aardig tegen alles en iedereen ook al zou je haar kuthoer noemen recht voor haar neus.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:06 schreef tinoburg het volgende:
Ik hoop dat dat met die Sint in scene is gezet.
Met dat man bijt christenhond, kan ik me niet voorstellen dat die man waar ze bij op bezoek waren echt zo reageerde, dat je daar serieus op in gaat en em niet binnen 30sec buiten zet!
Zou me ook niets verbazen ook. Heb mn lidmaatschap iig inmiddels stopgezet met deze 2 fiasco's als aanvoering. Vind powned leuk als ze weer eens een politicus of ander geteisem voor lul zetten, maar dit mot ik niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
Het lag er wel duimendik bovenop dat dat filmpje met die christenhond nep was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |