Avond Red!quote:
Kijk uit voor de ijzel.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:17 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga zo naar buiten toe, lekker een stukje rijden en dan bij m'n broer kletsen/drinken en mss filmpje kijken
Ik doe mee als dat mag.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:48 schreef MaJo het volgende:
Ik ben net weer wakkerMaar ik wil wel een saffie doen nu
yuri!quote:
Ik kruip net mijn bed uit...quote:Op zondag 5 december 2010 10:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volgens mij hebben er niet veel mensen hier een morgen, er is niemand
goedemorgen Cobra
Ik ben vanaf nu weer Piet af.quote:
Zaten er nog veel kruidnoten in dan?quote:Op zondag 5 december 2010 10:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben vanaf nu weer Piet af.
Heb de hele zooi in de wasmachine gegooid en het pak hangt klaar voor de stomerij.
Anders had je er een heerlijk kruidig soepje van kunnen koken...
quote:Op zondag 5 december 2010 11:56 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zou mijn afschriften controleren voor hoeveel kaarten ik heb betaald.
Dit is uiteraard allemaal 100% hypothetisch, enige gelijkenis met een werkelijk soortgelijk voorval is puur toeval.quote:Bedrag (euro) 344,40 Af
Creditcard ********
Datum 26-11-2010
Omschrijving Ticketmaster Netherlands
Tof! Ik doe meequote:
is dat voor twee of drie kaarten? Als je een kaart van iemand anders krijgt gaat diegene er vast over bellen. De verkeerd verzonden kaart blokkeren ze dan denk ik, waardoor je er niets meer mee kanquote:Op zondag 5 december 2010 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Dit is uiteraard allemaal 100% hypothetisch, enige gelijkenis met een werkelijk soortgelijk voorval is puur toeval.
Als één kaart ¤165,00 excl. kosten is...quote:Op zondag 5 december 2010 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
is dat voor twee of drie kaarten? Als je een kaart van iemand anders krijgt gaat diegene er vast over bellen. De verkeerd verzonden kaart blokkeren ze dan denk ik, waardoor je er niets meer mee kan
Check gebeurt m.b.v. barcode, waar het nummer in opgesloten is.quote:Op zondag 5 december 2010 12:13 schreef Cobra4 het volgende:
Tja, iemand die dat meemaakt kan twee dingen doen. Het melden of iemand anders blij maken.
En natuurlijk is er natuurlijk het risico dat de organisatie het merkt en de kaart ongeldig maakt. (is er controle op nummer bij de toegang?)
Ja, allemaal hypothetisch...quote:Met dan natuurlijk de hamvraag. Welke van de drie kaarten is dan ongeldig?
Puur hypothetische redenering natuurlijk.......
Want?quote:Op zondag 5 december 2010 12:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou uiteindelijk, denk ik, toch maar bellen dat er iets niet goed is gegaan.
Daar zat ik meer aan te denken.quote:Op zondag 5 december 2010 12:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan zou je hypothetisch iemand mee kunnen vragen/de kaart voor 165 euri verkopen of je verkoopt het voor 800 euri aan een vreemde
Ik vind die optie een erg goede!!quote:Op zondag 5 december 2010 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want?
[..]
Daar zat ik meer aan te denken.
Zuiver hypothetisch natuurlijk en onder vermelding van het verhaal.
No cure, no pay o.i.d. dan...
Dat zag ik er niet bij staanquote:Op zondag 5 december 2010 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als één kaart ¤165,00 excl. kosten is...
Ja, leuke serie. Al heb ik zeker niet alle afleveringen gezien.quote:
Die is wel redelijk recent.quote:
Het lijkt me heel duidelijk dat je geen slapende honden wakker moet makenquote:Op zondag 5 december 2010 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Stel:
Je besteld en betaald met veel moeite 2 kaarten voor een evenement dat in 2 uur uitverkocht is.
Een week later komt de postbode, je kijkt in de enveloppe, ziet de kaarten en bergt ze op.
De volgende dag check je de kaarten nog even en er lijken er 3 in te zitten.
Je denkt dat dat niet kan en kijkt nog een keer. En nog een keer.
Er zitten toch echt 3 tickets (+ een kaartje met je adres er op voor de verzending) in de enveloppe, alle 3 met een ander ticketnummer.
Wat doe je dan?
Dit is uiteraard allemaal 100% hypothetisch, enige gelijkenis met een werkelijk soortgelijk voorval is puur toeval.
Toch al 20 jaar oud die serie.quote:Op zondag 5 december 2010 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is wel redelijk recent.
Met die bolle, Zeke, als comandant van het zooitje...
Fantastische serie. Hadden we het van het weekend nog overquote:
Ik zie mezelf niet als mogelijke bezoeker van hypothetische evenementen waar eventueel iemand komt optredenquote:Op zondag 5 december 2010 14:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stond er ook niet bij, maar dat weet je als hypothetische bezoeker van dat evenement toch?
Uiteraard ga ik niets hardop roepen verder...quote:Op zondag 5 december 2010 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het lijkt me heel duidelijk dat je geen slapende honden wakker moet maken
En wellicht de kaart pas verkopen nadat er bekend geworden is welke kaarten er zwart gemaakt zijn
quote:Als het goed is dan is die ene kaart nu betaald trouwens
Je hebt dit jaar dan ook geen kaart aangeschaft?quote:Op zondag 5 december 2010 16:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet als mogelijke bezoeker van hypothetische evenementen waar eventueel iemand komt optreden
Wat gaat de tijd hard he.quote:Op zondag 5 december 2010 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat al 20 jaar geleden uitgezonden door Veronica?
Dat komt op de website te staanquote:Op zondag 5 december 2010 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik niets hardop roepen verder...
En hoe/waar kan ik checken welke kaarten er uit roulatie zijn gehaald?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn allemaal gruwelijk fijn verwend, hier nog even 2 lieve Jair-foto's en dan ga ik afsluiten, ben bekaf![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En loopt Jair nu met een wc borstel?
6. Of 5, als je Campzone als vakantie rekentquote:Op zondag 5 december 2010 22:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoeveel heb je er gedaan, stuk of 5?
Ik ga maffen. Morgen om 05:00 weer op
Ik heb alleen Lowlands in de planning staan voor 2011. Dat is ten minste een concreet festival!quote:Op zondag 5 december 2010 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt dit jaar dan ook geen kaart aangeschaft?
Dacht dat ik jou dat heb horen melden...
Concretie en hypothese liggen soms erg dicht bij elkaar...quote:Op maandag 6 december 2010 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb alleen Lowlands in de planning staan voor 2011. Dat is ten minste een concreet festival!
Nu niet meer.quote:
quote:
Eerst SR!quote:Op maandag 6 december 2010 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal (nog) geen zin in de kerstdagen... komend weekend de boom opzetten... pff moet er nog even niet aan denken.
Ik hoor het net bij Giel... leuke meid.quote:Op maandag 6 december 2010 09:35 schreef Cobra4 het volgende:
De eerste slaapgast is bekend: Katja Schuurman.
quote:Op maandag 6 december 2010 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoor het net bij Giel... leuke meid.
Ik weet nou niet of dat een verspreking van Katja was of dat Sophie de dagelijkse tv show gaat presenteren.quote:Op maandag 6 december 2010 09:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoorde dat Sophie die eerste avond/nacht ook zou komen?
Okay. Ik hoop dat laatste, wat ik vind haar wel leuk als presentatrice.quote:Op maandag 6 december 2010 09:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of dat een verspreking van Katja was of dat Sophie de dagelijkse tv show gaat presenteren.
Ik vind Serious Request best wel leuk om te horen/te zien, maar wat is er nou zo bijzonder aan?quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Ik hoop dat laatste, wat ik vind haar wel leuk als presentatrice.
Dat zou goed nieuws zijn. Ik vind Annemieke niets aan. niet leuk.quote:Op maandag 6 december 2010 09:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik denk dat Sophie de live uitzending in de avond gaat doen een Annemieke de korte uurlijkse overzichten.
Voor mij de sfeer rond het hele gebeuren en 6 dagen super radio kijken/tv luisteren.quote:Op maandag 6 december 2010 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind Serious Request best wel leuk om te horen/te zien, maar wat is er nou zo bijzonder aan?
Oef, ik dacht toen ik door dit topic las al 'ben ik de enige wie SR geen reet kan schelen'...quote:Op maandag 6 december 2010 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind Serious Request best wel leuk om te horen/te zien, maar wat is er nou zo bijzonder aan?
Kijk je normaal ook naar 101 TV 's morgens met Giel en 's avonds met o.a. Michiel Veenstra?quote:Op maandag 6 december 2010 10:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor mij de sfeer rond het hele gebeuren en 6 dagen super radio kijken/tv luisteren.
Tuurlijk wel, we hebben jaren niet anders gehad...quote:Op maandag 6 december 2010 10:39 schreef Diaan73 het volgende:
En de kerst kan natuurlijk niet beginnen zonder dat SR is geweest..
Indien mogelijk wel.quote:Op maandag 6 december 2010 11:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk je normaal ook naar 101 TV 's morgens met Giel en 's avonds met o.a. Michiel Veenstra?
[..]
Tuurlijk wel, we hebben jaren niet anders gehad...
Dat is wat anders, zo extreem is het nou ook weer niet in mijn geval.quote:Op maandag 6 december 2010 11:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oef, ik dacht toen ik door dit topic las al 'ben ik de enige wie SR geen reet kan schelen'...
Bij wijze van spreken dan hè??quote:Op maandag 6 december 2010 11:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, we hebben jaren niet anders gehad...
quote:Today, I moved into my new apartment and met my new roommate. Immediately after shaking hands he suggested that we make a "masturbation schedule" to avoid any awkward situations. Way to avoid an awkward situation. FML
quote:Today, I went into labor with my first child, and as much as I pleaded, I had to wait for my husband to finish his raid in World of Warcraft before he'd take me to the hospital. FML
quote:Today, I felt like spicing up our marriage, so I thought I'd surprise my husband when he got home from work. I put on my sexiest teddy, lit some candles, and laid on the bed. He walked in the room, looked at me for a second, farted, then asked me what was for dinner. FML
Het was helemaal echt, ook heel emotioneelquote:Op zondag 5 december 2010 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Het heerlijk avondje...
Maar was dat huwelijksaanzoek echt of slechts een surprise?
quote:Everyone said the hot English teacher was a bitch, but I took her anyway. Our first week of class, she assigned a 12 page paper. It's due tomorrow. FML
---quote:I asked my students to write a short essay on Hawthorne. Well turns out I wrote "6000 words" instead of "600". Hello 300 extra pages of reading this weekend. FML
quote:This girl I really like finally invited me to her house for a party. I spent all Saturday getting ready but when I got there, the house was empty. The party was Friday night. FML
---quote:My parents left for the weekend, so I spent $200 on a party for my entire class. The only one who showed up was this creepy kid who keeps a picture of me in his locker. I told him it was the wrong night just so he'd leave. FML
quote:It's bad when your boyfriend cries when you try to break up with him. It's worse when, to get back at you, he sends "private" pictures of the two of you to everyone at the office. FML
---quote:After a big fight, I e-mailed my girlfriend some cute/sexy pictures to make up. Two minutes later, my work blackberry went off - gmail auto-completed "Alana" as "all". FML
quote:I spent all last night baking brownies for my boyfriend's birthday. He said he'd eat them later. I found them in the trash the next day. FML
---quote:My girlfriend thinks you make pot brownies by pouring weed into brownie mix. Now I'm stuck with brownies with $120 worth of my burnt pot baked into it. FML
quote:When the smart, cute, blonde senior in my English recitation had sex with me the last day of class, I thought she liked me. All she wanted was a better grade on her Shakespeare final. I don't even grade the finals. FML
Vooral de eerste 3 paarquote:Pretty sure I just found out my gf is fucking her TA on FML. FML
En de docent die klaagt is schijnbaar dezelfde die de opdracht heeft gegeven als waar de student het over heeft.quote:Op maandag 6 december 2010 13:34 schreef De_Hertog het volgende:
De een klaagt dat hij twaalf pagina's moet schrijven van een lerares die hij alleen uitkoos omdat ze knap is, ook al zeiden anderen dat ze erg streng is.
De ander zegt dat ze (?) per ongeluk 6000 woorden had opgegeven in de opdracht, in plaats van 600.
Een huwelijksaanzoek is toch puur zakelijk?quote:Op maandag 6 december 2010 13:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het was helemaal echt, ook heel emotioneel
Wikileaks is nooit trending topic geweest. Lijkt me echt stug dat daar niet wereldwijd over getweet is.quote:
Daar zal vast wel over getweet zijn, maar of het nou wel of geen trending topic is, who cares?quote:Op maandag 6 december 2010 14:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wikileaks is nooit trending topic geweest. Lijkt me echt stug dat daar niet wereldwijd over getweet is.
Typ in Google in 'Trending Topics Nederland' en je hebt het overzicht in beeld.quote:Op maandag 6 december 2010 14:13 schreef Etcetera het volgende:
Hmm lees ook net dat het een username is en dat die nooit trending worden gemaakt. Maar ik blijf het raar vinden
TrouwensSinds wanneer is er een Nederlandse trending list
Hij zit tegenwoordig zelfs in Twitter zelf. Heeft lang genoeg geduurdquote:Op maandag 6 december 2010 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Typ in Google in 'Trending Topics Nederland' en je hebt het overzicht in beeld.
Is natuurlijk eenvoudig te herleiden n.a.v. je provider en/of je lokatie...
Nou ja, dat is dus nog maar de vraagquote:Op maandag 6 december 2010 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En de docent die klaagt is schijnbaar dezelfde die de opdracht heeft gegeven als waar de student het over heeft.
Het woord 'schijnbaar' staat er niet voor nietsquote:Op maandag 6 december 2010 14:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dus nog maar de vraagOf heb je meer informatie?
Door jou?quote:
idd, ik ookquote:Op maandag 6 december 2010 18:00 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]Als ik door m'n bril kijk, zie ik Einstein. Als ik óver mijn bril heenkijk zie ik Marilyn Monroe
Let the party begin!quote:
Ik weet niet of ik kom, buiten het coderen en mijn dagelijkse verplichtingen heb ik nogal een leeg bestaan...quote:
Dan maak je maar een script om ruimte in je agenda te maken.quote:Op maandag 6 december 2010 19:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik kom, buiten het coderen en mijn dagelijkse verplichtingen heb ik nogal een leeg bestaan...
Ja.quote:Op maandag 6 december 2010 19:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb er geen zin meer in, mag ik naar huis?
Attetie attentie. Hier volgt een bericht voor die 5 man! Jojo mag naar huis, dus opzouten!quote:Op maandag 6 december 2010 19:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmm, zeg dat ook even tegen die 5 man waar ik op aan eht wachten ben
Dat kun jij ook! Voor half 10 (morgen) geen gehoor geven.quote:Op maandag 6 december 2010 19:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben bang dat ze er voor half 10 geen gehoor aan geven.
Dan hoef je dus pas Om 0930 local te beginnen.quote:
Dat zal ze leren!quote:Op maandag 6 december 2010 20:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lol. dan zitten er 3 mensen een uur op me te wachten
Zulu is GMTquote:
Central European Time.quote:Op maandag 6 december 2010 20:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat bedoelde ik...
GMT. Weer wat geleerd
wat is CET?
CET is Central European Time. (onze tijdzone)quote:Op maandag 6 december 2010 20:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat bedoelde ik...
GMT. Weer wat geleerd
wat is CET?
Yankee is GMT(Zulu) -12quote:Op maandag 6 december 2010 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat weet ik, maar het is niet Yankee ofzo?
Waar ligt jouw voorkeur? Luchtmacht, Landmacht, Marine of Marechaussee?quote:
Die hebben ze bij alle vier de krijgsmacht onderdelen.quote:
Je vergeet "Er is geen leger leven dan een leger leven".quote:Op maandag 6 december 2010 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Geen man, geen vrouw, geen cent voor het leger!!!
en Ban de Neutronenbom, Baas in eigen Buik, Geen Woning, Geen Kroning, Van Thijn, Zwijn, We krijgen je wel klein, ME, Weg ermee, Kraken gaat door, Is Dodewaard echt Doden waard?, Liever een Rus op de stoep dan een Kernkop in m'n achtertuin, He vrouw, kom in vezte, tegen de nieuwe Abortuswet.
Ik ken ze nog allemaal...
Dat heb ik nog nooit gehoord/gelezen tijdens een demonstratie...quote:Op maandag 6 december 2010 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je vergeet "Er is geen leger leven dan een leger leven".
Ik heb heel erg slechte ogen, de luchtmacht wordt dus niks. Water vind ik naar. En eigenlijk weet ik helemaal niet wat de marechaussee precies doet.quote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
Waar ligt jouw voorkeur? Luchtmacht, Landmacht, Marine of Marechaussee?
Dan liever tropenarts.quote:
Dat komt omdat alleen een militair met zo'n briljante leus op de proppen kan komen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord/gelezen tijdens een demonstratie...
Ook met slechtere ogen kun je bij de Luchtmacht terecht. Zeker bij de medische dienst. Een bril is dan geen enkel probleem.quote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef wyccie het volgende:
Ik heb heel erg slechte ogen, de luchtmacht wordt dus niks. Water vind ik naar. En eigenlijk weet ik helemaal niet wat de marechaussee precies doet.
Marine dus.quote:Dan liever tropenarts.
Ik heb lenzen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
Ook met slechtere ogen kun je bij de Luchtmacht terecht. Zeker bij de medische dienst. Een bril is dan geen enkel probleem.
Maar dat is het leger toch in het algemeen al?quote:De Marechaussee is de militaire politie.
Nah, doe maar niet. Water is bah.quote:Marine dus.
quote:
Dan heb ik dus wel een probleem.quote:Op maandag 6 december 2010 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
Lenzen/bril geen probleem tot - of + 6.
Hmm, aha. Ik denk dat ik het snap.quote:En ik zal het wat anders zeggen. De Marechaussee is de politie voor Defensie en de grensbewaking.
Volgens mij gaan ze tot -12? Via de opticien dan in ieder geval, bij het Kruidvat gaan ze tot max. 6.quote:Op maandag 6 december 2010 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
Zijn er lenzen met grotere waarden dan?
Contactlenzen met + of -6? Is dat nog wel te doen, of heb je een speciaal soort lens?quote:Op maandag 6 december 2010 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan heb ik dus wel een probleem.![]()
Lang leve degene die contactlenzen heeft uitgevonden.
Die moeten dan zo dik zijn als de bodem van jampotjes!quote:Op maandag 6 december 2010 21:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze tot -12? Via de opticien dan in ieder geval, bij het Kruidvat gaan ze tot max. 6.
Je gaat je gedragen als de gemiddelde Nederlander?quote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik start nu een actieplan voor 2011.
Hoofddoel: geld genereren.
Extra's: mensen aan de kant schuiven die me naar het leven staan...
Ik vertel het mijn ouders niet meer, die leggen zich er gewoon bij neer. Ik kies voortaan voor mezelf...
Soms hebben ze mijn sterkte (ergens tussen de -7 nog iets en -8 nog iets) gewoon in de winkel, een enkele keer moet het besteld worden.quote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef De_Hertog het volgende:
Contactlenzen met + of -6? Is dat nog wel te doen, of heb je een speciaal soort lens?
Brillenglazen wel, lenzen niet. Ik heb zachte, geen idee of dat met harde lenzen anders is.quote:Op maandag 6 december 2010 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
Die moeten dan zo dik zijn als de bodem van jampotjes!
Klopt, maar dan uitgekookter. Ik wil niet meer de loopjongen zijn, maar een volwaardig familielid.quote:Op maandag 6 december 2010 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat je gedragen als de gemiddelde Nederlander?
Jouw verhalen kennende gaat het daar inderdaad eens tijd voor worden.quote:Op maandag 6 december 2010 21:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan uitgekookter. Ik wil niet meer de loopjongen zijn, maar een volwaardig familielid.
Helaas denken anderen er anders over, zij hebben mij tot deze stappen gedwongen...
Ik verwijt me dat ik niet eerder tot een snood meesterplan overging...quote:Op maandag 6 december 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jouw verhalen kennende gaat het daar inderdaad eens tijd voor worden.
Alleen de meesterkraker uit de jaren 70 kon dat. Ben jij zijn opvolger?quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik verwijt me dat ik niet eerder tot een snood meesterplan overging...
Nee, totaal niet.quote:Op maandag 6 december 2010 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen de meesterkraker uit de jaren 70 kon dat. Ben jij zijn opvolger?
Van de sneeuw in de ijzel, van de regen in de drup...quote:Op maandag 6 december 2010 21:23 schreef Whiteguy het volgende:
Jol weg bij ajax, Frank de Boer tot aan de winterstop trainer.
Ik had meer het idee dat ze dan dik, of in ieder geval te onhandig gevormd voor in het oog, zouden zijn. Maar blijkbaar valt dat mee dus.quote:Op maandag 6 december 2010 21:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Soms hebben ze mijn sterkte (ergens tussen de -7 nog iets en -8 nog iets) gewoon in de winkel, een enkele keer moet het besteld worden.
De laatste jaren laat ik het gewoon via de post komen.
De juiste oplossing.quote:Op maandag 6 december 2010 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van de sneeuw in de ijzel, van de regen in de drup...
Spelers, trainers en leiding in de Arena samendrijven, bom er op en gewoon opnieuw beginnen.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik start nu een actieplan voor 2011.
Hoofddoel: geld genereren.
Extra's: mensen aan de kant schuiven die me naar het leven staan...
Ik vertel het mijn ouders niet meer, die leggen zich er gewoon bij neer. Ik kies voortaan voor mezelf...
quote:Op maandag 6 december 2010 21:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan uitgekookter. Ik wil niet meer de loopjongen zijn, maar een volwaardig familielid.
Helaas denken anderen er anders over, zij hebben mij tot deze stappen gedwongen...
quote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik verwijt me dat ik niet eerder tot een snood meesterplan overging...
Als je beloofd dat je na deze actie minder klaagt en zaagt, vind ik het allemaal goed. Zelfs als je me aan de kant schuift...quote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Ik wil alleen een paar concepten ontwikkelen die net iets anders of nu niet aanwezig zijn...
quote:Op maandag 6 december 2010 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen de meesterkraker uit de jaren 70 kon dat.
Aage M.quote:
Jij bent geen fan van Frank de Boer?quote:Op maandag 6 december 2010 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van de sneeuw in de ijzel, van de regen in de drup...
Spelers, trainers en leiding in de Arena samendrijven, bom er op en gewoon opnieuw beginnen.
Een telefoontje naar de HAP was het resultaat. Vervolg onbekend.quote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Wat anders: Heeft iemand MaJo eigenlijk nog op d'r knieën gekregen?
Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of de lenzen in de loop der jaren dikker zijn geworden. Het is me niet opgevallen, maar mijn ogen zijn dan ook geleidelijk (en toch best behoorlijk veel) achteruit gegaan.quote:Op maandag 6 december 2010 21:40 schreef De_Hertog het volgende:
Ik had meer het idee dat ze dan dik, of in ieder geval te onhandig gevormd voor in het oog, zouden zijn. Maar blijkbaar valt dat mee dus.
Ik ben al een jaar of 10 à 15 geen fan meer van het huidige Ajax.quote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij bent geen fan van Frank de Boer?
Ben jij pas laat aan de min gegaan?quote:Op maandag 6 december 2010 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
Lenzen hebben volgens mij dezelfde dikte.. ik ben in een paar jaar van -1 naar -5 gegaan... zijn allemaal hetzelfde wat dikte betreft.
Okay... dat is wel een heel mooi logo. Snap ook niet waarom dat altijd anders/nieuwer moet... stom.quote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar of 10 à 15 geen fan meer van het huidige Ajax.
En sinds een aantal jaar ben ik dat praktiserend...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Winter 2005 en sindsdien is er niets veranderd...
*insert schunninge opmerking*quote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Wat anders: Heeft iemand MaJo eigenlijk nog op d'r knieën gekregen?
Nee, ik had toen ik 18 jaar was, -0,75... dat is heel lang zo geweest en sinds een aantal jaren gaat het elk jaar weer achteruit.quote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben jij pas laat aan de min gegaan?
Ik dacht dat het stabieler zou worden na wat jaren. De mijne zijn redelijk stabiel, maar ik vind dat ik niet 100% zie, terwijl het volgens de opticien bj het opmeten toch vaak boven de 100 uitkomt.
Thank youquote:
Ik trapte slechts de open deur in die MM expres had open gezetquote:
Een voordeel: voorlopig nog geen leesbril nodig!quote:Op maandag 6 december 2010 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, ik had toen ik 18 jaar was, -0,75... dat is heel lang zo geweest en sinds een aantal jaren gaat het elk jaar weer achteruit.
En ik dacht nog dat het om een huwelijksaanzoek ging, aangezien dat hier de trend lijkt te zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik trapte slechts de open deur in die MM expres had open gezet
Ik ben zo voorspelbaar...quote:Op maandag 6 december 2010 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik trapte slechts de open deur in die MM expres had open gezet
Die was frigide. Verder niks.quote:Op maandag 6 december 2010 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zo voorspelbaar...
Maarre, iemand nog nieuws over madam d'r knie vernomen?
Ik heb lenzen ( +1,5) én inmiddels een stuk of 10 leesbrillen (-1) die ik altijd kwijt ben.quote:Op maandag 6 december 2010 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een voordeel: voorlopig nog geen leesbril nodig!
quote:Op maandag 6 december 2010 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb lenzen ( +1,5) én inmiddels een stuk of 10 leesbrillen (-1) die ik altijd kwijt ben.
Zonder die dingen zie ik wazig tot slecht.
Een boel wazigheid. Wel vaag contouren en ik kan hier wel de weg vinden als ik mijn handen uitsteek. Maar lekker loopt het niet. Buiten moet ik niet proberen, dan zie ik geen auto's of fietsers aankomen (diepte).quote:Wat zie jij als je je lenzen niet in hebt, vraag ik me dan af?
En nee, dit is geen opmaat naar een flauwe grap...
Precies.quote:Op maandag 6 december 2010 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een voordeel: voorlopig nog geen leesbril nodig!
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het over MaJo's knie, niet over MaJo in z'n algemeenheid...
Wat schattig, zo naiefquote:Op maandag 6 december 2010 22:12 schreef wyccie het volgende:
En ik dacht nog dat het om een huwelijksaanzoek ging, aangezien dat hier de trend lijkt te zijn.
Een boek lezen is voor mij al te ver weg.quote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
Als ik mn lenzen uit heb, zie ik bijna niets op een afstand van een meter of 2. Maar ik kan wel een boek oid lezen.
Ik wist natuurlijk wel dat het met een vunzige opzet zo gezegd werd!quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het over MaJo's knie, niet over MaJo in z'n algemeenheid...
In bed lees ik altijd zonder bril en zonder lenzen, dat is geen probleem. Gelukkig. Lezen met bril op in bed is niet fijn.quote:Op maandag 6 december 2010 22:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een boek lezen is voor mij al te ver weg.
Ik heb niet lang een bril gehad eigenlijk, al heel snel op lenzen over gegaan. Bij een pyjamadag heb ik vaak nog wel mn bril de hele dag op ipv mn lenzen in. Ik ben weleens in slaap gevallen als ik aan het lezen was... dan legt Peace het boek weg als hij boven komt.quote:Op maandag 6 december 2010 22:27 schreef wyccie het volgende:
Als ik heel moe ben wil ik nog wel eens op mijn zij liggen en een boek lezen, maar dat ligt niet lekker met dat montuur. Eigenlijk moet ik ook gewoon gaan slapen als ik zo moe ben dat ik niet eens een boek kan vasthouden.
Vroeger ook regelmatig kapotte brillen met gym, beslagen glazen etc. Onhandige dingen zijn het.
Verder ben ik wel heel gezond.
Euh, lenzen zijn inderdaad - en leesbril is +.quote:Op maandag 6 december 2010 22:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Leesbrillen zijn altijd +. Ik wist niet dat dat omgekeerd zo kon werken.
Doe de leesbrillen dan ook aan zo'n touwtje.
En ik dacht dat ik slecht zag...quote:Een boel wazigheid. Wel vaag contouren en ik kan hier wel de weg vinden als ik mijn handen uitsteek. Maar lekker loopt het niet. Buiten moet ik niet proberen, dan zie ik geen auto's of fietsers aankomen (diepte).
Zeer verstandig!!quote:Op maandag 6 december 2010 22:32 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moet mijn ogen maar eens laten testen. Ik begin wel te merken dat ik boeken steeds dichterbij mijn ogen begin te houden.
Trio Hellenique...quote:Op maandag 6 december 2010 22:27 schreef wyccie het volgende:
Maar even ter update van mijn logboek:
De enige verloofden zijn Soempie en Sven en de broer van IARL?
Nu weet ik nog nix, met 'frigide' kom ik er niet.quote:
Ik heb juist steeds meer last van te korte armen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:32 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moet mijn ogen maar eens laten testen. Ik begin wel te merken dat ik boeken steeds dichterbij mijn ogen begin te houden.
Het is wel effectief. Net zoals je wanten aan een touwtje door de mouwen van je jas.quote:Op maandag 6 december 2010 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb juist steeds meer last van te korte armen.
En wat Wyccie op zich terecht zegt, zo'n leesbril aan een koordje is niet echt je dattum.
Als man zijn we niet gewend om herhaaldelijk met een uitstekend touwtje te moeten lopen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is wel effectief. Net zoals je wanten aan een touwtje door de mouwen van je jas.
Waarom doen volwassenen dat eigenlijk niet meer?
Waarom? Scheelt je een hoop gedoe!quote:Op maandag 6 december 2010 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Wanten aan een touwtje door de jas is heel erg irritant. Ik heb al een paar keer op het punt gestaan het touwtje van Lennons wanten door te knippen...
Niet meer dan dat haar knie koud was en ze weer eens moest bellen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:37 schreef wyccie het volgende:
En ik gok dat C4 gewoon niet weet hoe het met MaJo is.
quote:Op maandag 6 december 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als man zijn we niet gewend om herhaaldelijk met een uitstekend touwtje te moeten lopen.
Hoezo scheelt dat? Het is sowieso al een heel gedoe om die wanten aan te krijgen... ik vind het irritant als dat uit mn mouwen bungelt. Ze zitten handiger in mn tas of mn jaszakken, heb ik er geen last van als ik ze niet aan hoef te hebben.quote:
Ook die raak je makkelijk kwijt zonder touwtje.quote:Op maandag 6 december 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Een lorgnetje lijkt me nog wel wat...
Haha, was dat vandaag?quote:Op maandag 6 december 2010 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet meer dan dat haar knie koud was en ze weer eens moest bellen.
Maar ben ik dan verziend of bijziend?quote:Op maandag 6 december 2010 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb juist steeds meer last van te korte armen.
En wat Wyccie op zich terecht zegt, zo'n leesbril aan een koordje is niet echt je dattum.
Als je ver kunt zien, dan ben je verziend. Kun je niet van ver zien, dan ben je bijziend.quote:Op maandag 6 december 2010 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar ben ik dan verziend of bijziend?
Eergisteren. En ik heb daarna mijn mond maar gehouden........quote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, was dat vandaag?
Ik wil niet eigenwijs zijn, maar...
Als de wanten op de grond vallen, moet je weer teruglopen of terugfietsen. Of je moet winkels langs om te vragen of ze verloren wanten hebben gevonden. En het scheelt je geld voor nieuwe wanten.quote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
Hoezo scheelt dat? Het is sowieso al een heel gedoe om die wanten aan te krijgen... ik vind het irritant als dat uit mn mouwen bungelt. Ze zitten handiger in mn tas of mn jaszakken, heb ik er geen last van als ik ze niet aan hoef te hebben.
Wat is dat nou voor een flut antwoord! Ik kan ver kijken, maar blijkbaar met boeken niet.quote:Op maandag 6 december 2010 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als je ver kunt zien, dan ben je verziend. Kun je niet van ver zien, dan ben je bijziend.
Bijziend. Je ziet wel van dichtbij.quote:
Hmm, je ziet gewoon een beetje raar.quote:Op maandag 6 december 2010 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is dat nou voor een flut antwoord! Ik kan ver kijken, maar blijkbaar met boeken niet.
Dat is me werkelijk nog nooit overkomen eigenlijk... ik heb ze ook liever niet dan wel aan en eigenlijk alleen als ik op de fiets zit. Ik heb een hekel aan sjaals, mutsen en wanten. Het is helaas alleen soms te koud zonder ze op de fiets, dus noodzakelijk kwaad. Zodra ik in de trein zit, gaat muts, sjaal af en handschoenen uit.quote:Op maandag 6 december 2010 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als de wanten op de grond vallen, moet je weer teruglopen of terugfietsen. Of je moet winkels langs om te vragen of ze verloren wanten hebben gevonden. En het scheelt je geld voor nieuwe wanten.
Het handigst is als de wanten geïntegreerd zijn in de mouwen!
Ik heb ze ook gewoon in mijn jaszak, maar soms heb ik zoveel in mijn handen (sleutel, tas, handschoenen, telefoon, dat ik bang ben dat ik ze kwitjraak).
Helemaal geen flut antwoord, zo is het. Als je tv kijkt en kunt de ondertiteling niet lezen, maar je boek wel, dan ben je dus bijziend.quote:Op maandag 6 december 2010 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een flut antwoord! Ik kan ver kijken, maar blijkbaar met boeken niet.
Maar als je zo'n plat knijpbrilletje hebt zonder pootjes, dan stop je die makkelijker in je zak dan een bril met pootjes.quote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook die raak je makkelijk kwijt zonder touwtje.
Je ontkomt gewoon niet aan het touwtje, MM.
Same here. Jas gaat ook altijd uit in de trein.quote:Op maandag 6 december 2010 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
Zodra ik in de trein zit, gaat muts, sjaal af en handschoenen uit.
Ik kan de ondertitels wel lezen maar het boek moet dichterbij om het te kunnen lezen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helemaal geen flut antwoord, zo is het. Als je tv kijkt en kunt de ondertiteling niet lezen, maar je boek wel, dan ben je dus bijziend.
De afstand die ik met de trein afleg, is net te kort om jas uit te doen en het is vaak koud in de trein vanuit Enschede.quote:Op maandag 6 december 2010 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Same here. Jas gaat ook altijd uit in de trein.
Ik ga zo mijn lenzen uitdoen en dan zal ik eens kijken hoe goed ik zonder bril terug kan lopen.
http://www.lenslens.nl/in(...)leesbril-mini-metaalquote:Op maandag 6 december 2010 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Maar als je zo'n plat knijpbrilletje hebt zonder pootjes, dan stop je die makkelijker in je zak dan een bril met pootjes.
Ik ben dan ook een beetje raar.quote:Op maandag 6 december 2010 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bijziend. Je ziet wel van dichtbij.
[..]
Hmm, je ziet gewoon een beetje raar.
fri·gi·de [friegiede] bn, bw (van vrouwen) koel, ijzig op seksueel gebiedquote:Op maandag 6 december 2010 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu weet ik nog nix, met 'frigide' kom ik er niet.
Stijf is d'r knie dus niet, sexy ook niet (denk ik) en ongevoelig dan wel?
Ik zal het doen.quote:Op maandag 6 december 2010 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Als je beloofd dat je na deze actie minder klaagt en zaagt, vind ik het allemaal goed. Zelfs als je me aan de kant schuift...
Dat is wel een beetje vreemd....quote:Op maandag 6 december 2010 22:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan de ondertitels wel lezen maar het boek moet dichterbij om het te kunnen lezen.
Jij wil MM niet kennen?quote:Op maandag 6 december 2010 22:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal het doen.
Overigens sta jij niet op mijn kaart, dat scheelt.
Dat bedoel ik.quote:
Ergonomisch onverantwoord ten opzichte van je bril op je hoofd zetten.quote:Op maandag 6 december 2010 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is wel effectief. Net zoals je wanten aan een touwtje door de mouwen van je jas.
Waarom doen volwassenen dat eigenlijk niet meer?
Juist wel.quote:
Heb ik, maar dan stop ik hem in mijn jaszak.quote:Op maandag 6 december 2010 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
http://www.lenslens.nl/in(...)leesbril-mini-metaal
Misschien dat het nog met cilinder te maken kan hebben? Maar gewoon een keer naar opticiën gaan...quote:
Lijkt mij ook wel een slim plan.quote:Op maandag 6 december 2010 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien dat het nog met cilinder te maken kan hebben? Maar gewoon een keer naar opticiën gaan...
Ik kom elke dag op jouw station, heb er zelfs al eens met een dame (waar is die en haar partner eigenlijk gebleven????) die ik hier had opgepikt afgesproken bij de Starbucks.quote:Op maandag 6 december 2010 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Juist wel.
Ik bedoelde met 'niet op de kaart staan' geen gevaar vormen. Net als in de vroegere finales van Lingo waar je een Lingo moest vermijden wilde je geld meenemen...
Krijg je er iets voor terug naast bekendheid?quote:Op maandag 6 december 2010 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet voor 19 December voor een mannetje of 30 stoofvlees maken. Stond zelfs in de lokale krant
Kreeg ik net een telefoontje of ik er nog voor 30+ man erbij wil maken voor de dag ervoor
En 29 januari?quote:Op maandag 6 december 2010 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet voor 19 December voor een mannetje of 30 stoofvlees maken. Stond zelfs in de lokale krant
Kreeg ik net een telefoontje of ik er nog voor 30+ man erbij wil maken voor de dag ervoor
Staat niet op die site, maar ik zie wel eens datzelfde soort dunne brilletjes met bijbehoren smalle kokertjes.quote:Op maandag 6 december 2010 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Heb ik, maar dan stop ik hem in mijn jaszak.
Haal ik hem er daarna uit, dan mist er ineens een pootje. Die zit dan weer los in mijn jaszak, afgebroken en wel...
Tiet zat, toch?quote:Op maandag 6 december 2010 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Nu heb je er de 'smoor' in?quote:Op maandag 6 december 2010 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zal kijken wat ik kan doen, maar de kans is niet geheel uitgesloten...quote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom elke dag op jouw station, heb er zelfs al eens met een dame (waar is die en haar partner eigenlijk gebleven????) die ik hier had opgepikt afgesproken bij de Starbucks.
Daar eens een bakkie doen en het hebben over de zin van het leven?
Ik haal van tijd tot tijd wel een lading leesbrilletjes voor 1 Euro per stuk bij de Wibra of zo...quote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Staat niet op die site, maar ik zie wel eens datzelfde soort dunne brilletjes met bijbehoren smalle kokertjes.
quote:Op maandag 6 december 2010 23:03 schreef wyccie het volgende:
Teruglopen ging prima, zelfs nog een pitstop gemaakt. Ik weet heel goed wat wat is. Kijk in mijn kamer in de verte, dan zie ik geen contouren, maar onderscheid ik objecten door kleurverschillen.
quote:Op maandag 6 december 2010 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Op de tast kom ik ook altijd een heel eind.
Jazekerquote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Krijg je er iets voor terug naast bekendheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |