Over 2 weken zit ze gewoon weer bij de bovenste twee, net als 2 weken geleden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Dag Ray
En volgende keer die schreeuwende Anne weg graag
Ik weet het niet... Anne en Jeroen hebben steeds meningsverschillenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk ook dat Jeroen sowieso voor Anne kiestOngeacht wat ze nu gaan doen...
Gaat er ook niet uitquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:27 schreef iBenny het volgende:
Niemand heeft Anne genoemd in de prono als afvaller
Charlotte is te saaiquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:30 schreef ranja het volgende:
Charlotte moet blijven trouwens. Van mij had Shary An wel weggemogen, rotdag of zere keel of wat dan ook boeit niet, heb haar nog nooit wat aan gevonden.
PSP...quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:29 schreef Maartel het volgende:
Met mijn PSP kan ik praten als een kleuter
DAT DUSquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:30 schreef ranja het volgende:
Charlotte moet blijven trouwens. Van mij had Shary An wel weggemogen, rotdag of zere keel of wat dan ook boeit niet, heb haar nog nooit wat aan gevonden.
Het blijft verbazingwekkend hoe vaak ik het 100% oneens ben met fokkers. Ik vond Charlotte nu echt voor het eerst OOIT goed. Alle voorgaande optreden, inclusief popstars, vond ik te triest voor woorden. Dit keer liet ze echt zien dat ze wel wat kan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:29 schreef Re het volgende:
Bart zeker deze keer terecht door. Charlotte mag wel foetsie. En Ray natuurlijk, ga maar weer jingles inzingen
Ik vind haar ook meestal irritant, maar het gaat om The Voice en behalve vandaag heeft ze altijd goed gezongen, boeit mij welquote:
Kan ze zingen?? Want daar zou het toch primair om moeten gaanquote:
whaahahaha dat zou het idd moeten zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan ze zingen?? Want daar zou het toch primair om moeten gaan
dat ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
Het is jammer dat Raffa zo'n fanbase heeft na XFA
Saai qua zangquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan ze zingen?? Want daar zou het toch primair om moeten gaan
Charlotte heeft het vandaag niet verkeerd gedaan, jammer dat Shary An door is, ze was helemaal bagger vandaag...quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:30 schreef ranja het volgende:
Zeer terecht. Ze was de beste vanavond.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
Bij XFA was ik ook al Anti Raffaquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
Ze heeft meer vaste fans maar ze heeft ook des te meer vaste haters dan de meeste 'onbekende' kandidaten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
Ik kijk van aflvering tot aflevering.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook meestal irritant, maar het gaat om The Voice en behalve vandaag heeft ze altijd goed gezongen, boeit mij wel
idolsquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
Ze kan ook goed acterenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |