SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwege zijn gitaar?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:25 schreef Maartel het volgende:
Ray zal er wel uit liggen omdat ze m niet mogen, toch?
Lijkt me duidelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:25 schreef slvrbld het volgende:
Toch Meike
Anne mag haar optreden ff opnieuw doen in de Sing-offs en Ray mag naar huis.
Bart was echt wel goed vandaagquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:26 schreef Zehra het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk inderdaad.
In de andere groep belachelijk dat Bart veilig is gesteld en Nyssina of Charlotte niet.
Ja oke, daar zit ook wat inquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die de volgende keer.... als we maar van die schreeuwlelijkerd af zijn
Nee man. Anne moet zeker bij de laatste 6quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Dag Ray
En volgende keer die schreeuwende Anne weg graag
Krijg ik dan punten omdat ik daar niet aan heb meegedaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:27 schreef iBenny het volgende:
Niemand heeft Anne genoemd in de prono als afvaller
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:27 schreef iBenny het volgende:
Niemand heeft Anne genoemd in de prono als afvaller
ze willen gewoon percee kerels in de race houdenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bart was echt wel goed vandaag
Jij wel...quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Krijg ik dan punten omdat ik daar niet aan heb meegedaan
Echt een heel slecht optreden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet mee eens. Vind Bart flink groeien de laatste tijd. Die Nyssina word ik niet warm of koud van en Charlotte kan wel zingen, maar overtuigt gewoon niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:26 schreef Zehra het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk inderdaad.
In de andere groep belachelijk dat Bart veilig is gesteld en Nyssina of Charlotte niet.
Dat is het, ja... Weer zo'n voorbeeld van THE VOICE, waar het echt om de stem gaatquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze willen gewoon percee kerels in de race houden
Hij is terecht doorquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij XFActor dacht ik altijd wel aan de prono, nu geen enkele xquote:
nee, want daarmee bewijst hij zijn ongelijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:28 schreef ranja het volgende:
Hm m'n prono van Angela scoort 0 punten, van Jeroen de volle bak want ray gaat echt wel naar huis, of zou hij nu zo stoer zijn om zonder gitaar op te treden?
Met XFA doen we gewoon weer een pronoquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij XFActor dacht ik altijd wel aan de prono, nu geen enkele x
Dit moet even gequote worden, want: primeur. Ik ben het met Zehra eens.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:27 schreef Zehra het volgende:
[..]
Nee man. Anne moet zeker bij de laatste 6
ja helaas welquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk ook dat Jeroen sowieso voor Anne kiestOngeacht wat ze nu gaan doen...
Wat te denken van Piepmuis die had er allang uit gemoeten en doordat zij er nog in zit is dat hele concept vh programma belachelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat is het, ja... Weer zo'n voorbeeld van THE VOICE, waar het echt om de stem gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |