SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwege zijn gitaar?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:25 schreef Maartel het volgende:
Ray zal er wel uit liggen omdat ze m niet mogen, toch?
Lijkt me duidelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:25 schreef slvrbld het volgende:
Toch Meike
Anne mag haar optreden ff opnieuw doen in de Sing-offs en Ray mag naar huis.
Bart was echt wel goed vandaagquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:26 schreef Zehra het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk inderdaad.
In de andere groep belachelijk dat Bart veilig is gesteld en Nyssina of Charlotte niet.
Ja oke, daar zit ook wat inquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die de volgende keer.... als we maar van die schreeuwlelijkerd af zijn
Nee man. Anne moet zeker bij de laatste 6quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Dag Ray
En volgende keer die schreeuwende Anne weg graag
Krijg ik dan punten omdat ik daar niet aan heb meegedaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:27 schreef iBenny het volgende:
Niemand heeft Anne genoemd in de prono als afvaller
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:27 schreef iBenny het volgende:
ze willen gewoon percee kerels in de race houdenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bart was echt wel goed vandaag
Jij wel...quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Krijg ik dan punten omdat ik daar niet aan heb meegedaan
Echt een heel slecht optreden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet mee eens. Vind Bart flink groeien de laatste tijd. Die Nyssina word ik niet warm of koud van en Charlotte kan wel zingen, maar overtuigt gewoon niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:26 schreef Zehra het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk inderdaad.
In de andere groep belachelijk dat Bart veilig is gesteld en Nyssina of Charlotte niet.
Dat is het, ja... Weer zo'n voorbeeld van THE VOICE, waar het echt om de stem gaatquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze willen gewoon percee kerels in de race houden
Hij is terecht doorquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij XFActor dacht ik altijd wel aan de prono, nu geen enkele xquote:
nee, want daarmee bewijst hij zijn ongelijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:28 schreef ranja het volgende:
Hm m'n prono van Angela scoort 0 punten, van Jeroen de volle bak want ray gaat echt wel naar huis, of zou hij nu zo stoer zijn om zonder gitaar op te treden?
Met XFA doen we gewoon weer een pronoquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij XFActor dacht ik altijd wel aan de prono, nu geen enkele x
Dit moet even gequote worden, want: primeur. Ik ben het met Zehra eens.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:27 schreef Zehra het volgende:
[..]
Nee man. Anne moet zeker bij de laatste 6
ja helaas welquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk ook dat Jeroen sowieso voor Anne kiestOngeacht wat ze nu gaan doen...
Wat te denken van Piepmuis die had er allang uit gemoeten en doordat zij er nog in zit is dat hele concept vh programma belachelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat is het, ja... Weer zo'n voorbeeld van THE VOICE, waar het echt om de stem gaat
Over 2 weken zit ze gewoon weer bij de bovenste twee, net als 2 weken geleden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Dag Ray
En volgende keer die schreeuwende Anne weg graag
Ik weet het niet... Anne en Jeroen hebben steeds meningsverschillenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk ook dat Jeroen sowieso voor Anne kiestOngeacht wat ze nu gaan doen...
Gaat er ook niet uitquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:27 schreef iBenny het volgende:
Charlotte is te saaiquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:30 schreef ranja het volgende:
Charlotte moet blijven trouwens. Van mij had Shary An wel weggemogen, rotdag of zere keel of wat dan ook boeit niet, heb haar nog nooit wat aan gevonden.
PSP...quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:29 schreef Maartel het volgende:
Met mijn PSP kan ik praten als een kleuter
DAT DUSquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:30 schreef ranja het volgende:
Charlotte moet blijven trouwens. Van mij had Shary An wel weggemogen, rotdag of zere keel of wat dan ook boeit niet, heb haar nog nooit wat aan gevonden.
Het blijft verbazingwekkend hoe vaak ik het 100% oneens ben met fokkers. Ik vond Charlotte nu echt voor het eerst OOIT goed. Alle voorgaande optreden, inclusief popstars, vond ik te triest voor woorden. Dit keer liet ze echt zien dat ze wel wat kan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:29 schreef Re het volgende:
Bart zeker deze keer terecht door. Charlotte mag wel foetsie. En Ray natuurlijk, ga maar weer jingles inzingen
Ik vind haar ook meestal irritant, maar het gaat om The Voice en behalve vandaag heeft ze altijd goed gezongen, boeit mij welquote:
Kan ze zingen?? Want daar zou het toch primair om moeten gaanquote:
whaahahaha dat zou het idd moeten zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan ze zingen?? Want daar zou het toch primair om moeten gaan
dat ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
Het is jammer dat Raffa zo'n fanbase heeft na XFA
Saai qua zangquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan ze zingen?? Want daar zou het toch primair om moeten gaan
Charlotte heeft het vandaag niet verkeerd gedaan, jammer dat Shary An door is, ze was helemaal bagger vandaag...quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:30 schreef ranja het volgende:
Zeer terecht. Ze was de beste vanavond.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
Bij XFA was ik ook al Anti Raffaquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
Ze heeft meer vaste fans maar ze heeft ook des te meer vaste haters dan de meeste 'onbekende' kandidaten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
Ik kijk van aflvering tot aflevering.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook meestal irritant, maar het gaat om The Voice en behalve vandaag heeft ze altijd goed gezongen, boeit mij wel
idolsquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
Ze kan ook goed acterenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:32 schreef Zehra het volgende:
[..]
Anne heeft pit. ADHD. Dat mag ik graag zien. Anne
ik stem niet meer op haar... maar heb geen hekel aan haar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:32 schreef iBenny het volgende:
Het is alleen zo dat de fans stemmen en niet de hatersquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze heeft meer vaste fans maar ze heeft ook des te meer vaste haters dan de meeste 'onbekende' kandidaten.
Dan had je favo Ben er ook al uit gelegen als het per aflevering gaat toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk van aflvering tot aflevering.
Ze zong slecht en mag er dus ook uit. Net als dat Jennifer vorige week slecht zong, en had er ook uit gemogen...
Ken je dit nummer nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:33 schreef Zehra het volgende:
Nyssina... als je geen echt bekend nummer zingt dan scoor je vaak niet zo goed bij de kijkers. Dat blijkt wel weer.
Dit was toch een aardige hit voor Beyoncé.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:33 schreef Zehra het volgende:
Nyssina... als je geen echt bekend nummer zingt dan scoor je vaak niet zo goed bij de kijkers. Dat blijkt wel weer.
Ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:34 schreef Guanabana het volgende:
*Heeft Harry Potter gekeken*
Hoe was het hier? Weer huilen met de pet op?
nee want ik vond hem de eerste aflvering niet de slechtstequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan had je favo Ben er ook al uit gelegen als het per aflevering gaat toch?
Omdat ze dan een overzicht hebben van het aantal fansquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:34 schreef slvrbld het volgende:
Waarom eigenlijk niet mensen wegstemmen ipv stemmen op je favoriet?
DAN zou ik ook stemmenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:34 schreef slvrbld het volgende:
Waarom eigenlijk niet mensen wegstemmen ipv stemmen op je favoriet?
Kloptquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Charlotte gaat toch door, die hoort meer tot de incrowd in Hilversum
Battle vond je goed?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee want ik vond hem de eerste aflvering niet de slechtste
mij maakt het niet uit wie van de 2 doorgaat...quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Nee. Ik luister tegenwoordig nooit meer 538 of radio3, dus daar zal het aan liggen. Niemand hier kende het trouwens.quote:
Ik een hele Bundesliga.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:35 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil Ligakoek door haar strot rammen.
Daarom zal ze wel doorgaan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Hij werd in The Battle eruit gezongen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee want ik vond hem de eerste aflvering niet de slechtste
Dat zeker (het laatste)quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:37 schreef iBenny het volgende:
Ik wil dr weg... maar ze is hierin wel een stuk beter (ondanks saai) dan Nyssina
Ja, dat wel...quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nikki zong constant TENDER hair
absoluutquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:37 schreef iBenny het volgende:
Ik wil dr weg... maar ze is hierin wel een stuk beter (ondanks saai) dan Nyssina
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Nyssina, dag lekkere blonde snolliebollie
Nee hoor. Raffaela beste van de avond. Niet voor niets ook meteen veilig door publiek, samen met inderdaad de andere twee uit mijn top 3.quote:
fapfapfap in dat gevalquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
Oei ze gaat voor Nyssina, want die is veelzijdiger
Jammer, van mij mag ze weg.
Vanuit die redenatie wint Charlotte dus TVOH.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:39 schreef leolinedance het volgende:
Charlotte gaat toch door, bekende vader.
Nee, Jennifer wintquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:40 schreef Zehra het volgende:
[..]
Vanuit die redenatie wint Charlotte dus TVOH.
Dat zeg ik niet. Maar nu wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:40 schreef Zehra het volgende:
[..]
Vanuit die redenatie wint Charlotte dus TVOH.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
Tissues hoeven niet in de prullenmand!
Juist niet. De betere zangeres gaat doorquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nyssina???![]()
![]()
![]()
Dit programma wordt steeds ongeloofwaardiger...
Dat bleek anders niet in de sing-offquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Juist niet. De betere zangeres gaat door
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:42 schreef Koen66 het volgende:
Anne is niet geweldig, maar please stuur die Ray weg
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:43 schreef fratsman het volgende:
Net zo'n verkouden zeehond!Euw! Euw! Euw!
mee eens.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
Weer Anouk
ik vind diaRay echt een eikel, maar doe eerst Anne maar weg..
Ze zingt niet, ze schreeuwt
Het is ook niks, en dat nummer van Jeroen heeft me doen inzien dat ze echt een flutzangeres isquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het nog steeds helemaal niks
Believe it or not, Jeroen is zo'n helder licht geweest om dat nummer voor haar te kiezen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:43 schreef wizarddragon het volgende:
Waarom zingt ze bijna altijd Anouk? We hebben al een Anouk. 1 is al teveel, laat staan 2.
Ja, dat is dus een hele domme keuze !quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:43 schreef iBenny het volgende:
maar waarom Anouk als ze niet op Anouk moet lijken?
Bullshit. Twee weken geleden zat Anne bij de top2.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
Gaat Ray door dan ligt-ie er over 2 weken uit... idem voor Anne
dat kloptquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik mag het vast niet zeggen, maar in mijn ogen was IEDEREEN tijdens de audities beter...
Bellaquote:
willen ze geen bezoekers?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zoeken nog straatmuziekanten voor de meimartkt volgend jaar in Zutphen.
Maar 1. interne ruzies 2. het klonk nu echt niet 3. het was kutquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:45 schreef Zehra het volgende:
[..]
Bullshit. Twee weken geleden zat Anne bij de top2.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:45 schreef Koen66 het volgende:
maak een uitzondering, mik ze er allebei uit![]()
Stuur Jennifer en Wendy dan ook meequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:45 schreef Koen66 het volgende:
maak een uitzondering, mik ze er allebei uit![]()
Toen was het ook niet live en konden ze nog knippen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik mag het vast niet zeggen, maar in mijn ogen was IEDEREEN tijdens de audities beter...
Hey.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |