Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Het is koud buiten. Dan moet ik mijn jas weer aandoen, wellies aan. Hmmz, niet echt zoveel zin in eigenlijk als ik eerlijk benquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel 100 dingen om de hoek, toch?
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik neem jullie denk ik zo nog even mee naar bedNog heel even lekker laptoppen voor het slapen gaan
Dus ik verkas zo even naar boven
Gezelligquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik neem jullie denk ik zo nog even mee naar bedNog heel even lekker laptoppen voor het slapen gaan
Spannendquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, een citroentjequote:
Ik weet precies wat je bedoelt hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is koud buiten. Dan moet ik mijn jas weer aandoen, wellies aan. Hmmz, niet echt zoveel zin in eigenlijk als ik eerlijk ben![]()
Ik weet, lui maar zo gaat dat. En dan nog weet ik niet precies wat ik wil
Zonder chocola zou ik ja hebben gezegdquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt hoor![]()
Chocoladekruidnootjes delen?
Ja, dat werkt. ook als je pacman speelt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:31 schreef pgrferrari het volgende:
Pheno, al naar je sleutels gefloten?
Roomboterspeculaasminipicolientje dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:34 schreef Stuart het volgende:
Zonder chocola zou ik ja hebben gezegd
Whehe, lol.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat werkt. ook als je pacman speelt.
en als je kind huiltquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klinkt erg lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Roomboterspeculaasminipicolientje dan?
Welterusten alvast Flashquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
over tien minuten nog even de samenvatting van Groningen - Vitesse en dan ga ik van pittenstein
Nee, vreemd genoeg niet. Ook raar, als mijn vrouw fluit reageert het niet, dus het is echt op mij gemaaktquote:
Alvast Trusten Flesquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
over tien minuten nog even de samenvatting van Groningen - Vitesse en dan ga ik van pittenstein
* suikertaartje geeft roomboterspeculaasminipicolientje aan Stuquote:
Maar is het wel handig?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, vreemd genoeg niet. Ook raar, als mijn vrouw fluit reageert het niet, dus het is echt op mij gemaakt
3x woordwaardequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje geeft roomboterspeculaasminipicolientje aan Stu
oh, als de mijne huilde deed ie het welquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, vreemd genoeg niet. Ook raar, als mijn vrouw fluit reageert het niet, dus het is echt op mij gemaakt
* Stuart is nu heel blijquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje geeft roomboterspeculaasminipicolientje aan Stu
fijn dromen flessiequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ja zeggen als ik mijn sleutels kwijt ben. En dat gebeurt vast een keerquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga ja zeggen als ik mijn sleutels kwijt ben. En dat gebeurt vast een keer
Vorige week ook mijn werktelefoontje in de tas van mijn collega gedaan
ik dacht al, kick ass woord voor galgjequote:
En dan toch er naar toe bellen. En dan een verbaasde collega aan d elijn hebben op zaterdag: "mijn tas maakte een raar geluid".quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga ja zeggen als ik mijn sleutels kwijt ben. En dat gebeurt vast een keer
Vorige week ook mijn werktelefoontje in de tas van mijn collega gedaan
Geen idee. En ik had standby-dienst op maandag, dus wel een timingquote:
tetten!quote:
Echt een kick ass timingquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. En ik had standby-dienst op maandag, dus wel een timing
Ook als je niest of wanneer je muziek luistert... ik heb ook ooit zo'n ding gekregen... binnen 2 uur heb ik de batterij eruit geslooptquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Succesquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ik ga maar eens de sneeuw trotseren met mijn fiets![]()
Have fun en werk zequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef Enfermera het volgende:
Werkze en voorzichtig hè?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben nog niet vaak thuisquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook als je niest of wanneer je muziek luistert... ik heb ook ooit zo'n ding gekregen... binnen 2 uur heb ik de batterij eruit gesloopt.
Hahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk wat is mijn laptop raar warme lucht aan het blazen, maar het is een kat die op mijn hand ademt
Haha altijdquote:
En dan toch maar aaien?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk wat is mijn laptop raar warme lucht aan het blazen, maar het is een kat die op mijn hand ademt
Open een topic in TRV en later in FOT voor de foto's.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
Ik kan natuurlijk hier korte verslagjes neerzetten in januari. Net zo makkelijk
Op bed met laptop en spinnende Hildequote:
Trusten snoetquote:
Slaap Lekker PGRquote:
Hey LLquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt de ksc binnenstruikelen
oh hai
* DaMart vangt LovelyLady op voordat ze hard op de grond klettert.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
oh hai
Hoi!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
oh hai
oeh ja ik wil wel een wijntjequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap Lekker PGR
[..]
Hey LL![]()
Wat te drinken?
heldquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart vangt LovelyLady op voordat ze hard op de grond klettert.
Je laptop aaien?quote:
Oh nee het is een lief klein poesje!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn poot ligt op mijn laptop, hij op mijn schoot![]()
[ afbeelding ]
Was ik maar die kat, dan kon ik ook op je schoot liggenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh met hier bedoel ik FOK!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Open een topic in TRV en later in FOT voor de foto's.
Ah, liefquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Trevland zet een wijntje voor LL neerquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh ja ik wil wel een wijntje
[..]
helddank je
Jojoquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan was je allergisch voor jezelfquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef DaMart het volgende:
Was ik maar die kat, dan kon ik ook op je schoot liggen![]()
.
Is prima joh, take your timequote:
Scherp +1quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan was je allergisch voor jezelf
Eveningquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
oh hai
En dan moet ie niezen en gaat zijn sleutelhangerzoeker steeds af!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan was je allergisch voor jezelf
ff laten bezinkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is prima joh, take your time
Hey Stuquote:
The pain, the agony, the horror!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan moet ie niezen en gaat zijn sleutelhangerzoeker steeds af!
Het lijkt mij alles behalve rustgevendquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goede avond lieve meidquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
oh hai
Dat zou wel zwaar irritant zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
hey phenoquote:
niksquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goede avond lieve meid
Wat voor verhaal wil je aan ons kwijt
Kusje op je babbel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hey pheno
[..]
niks
ik kom lekker meebabbelen goed?
Ik vind het wel gezelligquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hey pheno
[..]
niks
quote:
ik ook, heb ik wel ff nodigquote:
"Tuurlijk is dat goed, "quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
niks
Je mag altijd iets vragenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
CGM mag ik iets vragen?
Hoezo ben jij zo aan het dichten geslagen?
Zeg eens wat heb jij gerookt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
"Tuurlijk is dat goed, "
Zei ik met goede moed.
Je bent hier altijd welkomquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das raar
[..]
ik ook, heb ik wel ff nodig
Gooi hem terug, dat zou hem lerenquote:AUUUUUUUUWWW
*schrik*
ik krijg dus een zakje chips naar me toegegooiden ik zag em niet aankomen ... bijna mijn laptop op de grond
Welkom to my world.quote:
Ik heb nog geen sigaret op vandaag!quote:
Die had ze daarnet al, maar je was er natuurlijk even nietquote:
LOL goed bezigquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb nog geen sigaret op vandaag!
Geen waterpijp , maar een klein beetje chocolade.
Zou dat het zijn is de vraag?
Wat mij aan het dichten gaarde?
Is dat niet snel weg van buiten de stad?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
7 baans-snelweg? Welke randdebiel snapt niet dat die mensen ook ooit de stad in moeten?
Lolquote:
Ook al zo'n lief poesjequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
en vlak naast me ligt mijn lieve kleine meisje![]()
[ afbeelding ]
ze is alleen een beetje donker voor op foto's met weinig licht
Net als in tussen 13:00 en 20:30?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
Die had ze daarnet al, maar je was er natuurlijk even niet
Ja, zoiets.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Net als in tussen 13:00 en 20:30?
Ik typte hem gewoon zomaar hoor.quote:
Ja, toen was ik even andere dingen aan het doenquote:
Ik heb hem vrijwel meteen nadat je em getypt had als sig geplaatstquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Net als in tussen 13:00 en 20:30?
Ook dat moet gebeurenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, toen was ik even andere dingen aan het doen
Ohquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb hem vrijwel meteen nadat je em getypt had als sig geplaatst
Sommige dingen moet je net zienquote:
Ik ken hem meer in de trant van emancipatie gaat tot het openen van een potquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik typte hem gewoon zomaar hoor.
Even spieken of er al wat staanquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
ik beloon leuke quotes een plekje in mijn fobo![]()
best wel triest eigenlijk
net als mijn leven
ik ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
net als mijn leven
Zoals ik je al eerder liet refereren.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
Ik ben die sig kwijt met het pinguinlied
Jij hebt geen triest levenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
net als mijn leven
Ja, iemand anders heeft er vast ooit ook wel iets leuks over gezegdquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken hem meer in de trant van emancipatie gaat tot het openen van een pot
Ik denk wel meerdere iemandenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, iemand anders heeft er vast ooit ook wel iets leuks over gezegd
Nee hoor, zeker nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee das waar... alleen ik ben triest
quote:Ze hebben van die kleine,
maar ook wel van die grote,
een witte buik, een zwarte rug
en twee oranje poten.
Ze wonen op de zuidpool,
en gaan heel vaak op reis.
Ze leven in het water,
maar meestal op het ijs.
Ja, een pinguïn is fantastisch
hij is grappig, lief en zacht,
en hij heeft zo iets antarctisch,
ja, hij heeft me in z'n macht.
Een pinguïn doet me lachen,
naast hem voel ik me zo klein.
Oh, was iedereen een pinguïn,
't zou hier veel plezanter zijn.
Nee, ik wil geen pluchen egel
of een eendje in plastic,
maar zo'n pinguïn met een pegel
aan z'n neusje, da's uniek.
O, mijn god, was ik een pinguïn,
'k zou de hemel dankbaar zijn.
Laat me leven als een pinguïn,
in de sneeuw, daar wil ik zijn.
(refrein)
Misschien had ik te veel gedronken,
ik was even van de wijs.
Want er was iets niet in orde,
ik begaf me op glad ijs.
Ik durf het bijna niet vertellen,
want ik vind het al te kras.
Ik dacht vannacht
dat ik een pinguïn was
En ik voelde me fantastisch,
ik was grappig, lief en zacht,
en ik had zo iets antarctisch,
nee, dat had ik niet verwacht.
Ik moest voortdurend lachen,
ook al was ik nog zo klein.
O, was iedereen een pinguïn,
't zou hier veel plezanter zijn.
'k zeg vaarwel aan al m'n vrienden,
'k word een pinguïn, dat staat vast.
Ik wil leven als een pinguïn,
dan heb ik van niemand last.
spemmerdquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk wel meerdere iemanden
[..]
Nee hoor, zeker nietjij bent
Is het niet de zelfde? maar misschien mis je ons?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
mijn wijntje smaakt niet zo lekker als die van vorige week
Een slechte keuze is zo gemaakt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
mijn wijntje smaakt niet zo lekker als die van vorige week
Ik denk het laatstequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het niet de zelfde? maar misschien mis je ons?
Vinnik nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee das waar... alleen ik ben triest
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Een slechte keuze is zo gemaakt.
met een wijntje van de zaak.
Een nieuw fles ging snel open.![]()
Want deze wijn smaakte verlopen.
Weg ermee! Door de plee!
quote:
Erg hequote:
Dat is zondequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Een slechte keuze is zo gemaakt.
met een wijntje van de zaak.
Een nieuw fles ging snel open.![]()
Want deze wijn smaakte verlopen.
Weg ermee! Door de plee!
Dan denk ik dat ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het laatste
wijn is dezelfde
Like wtfquote:Laatste 10 topicsTitel Geopend door Geopend op P/min.
[KSC #2227] Met een blonde doos in een honda Trevland 03-12-2010 22:32 3.97 posts
[KSC #2226] Sliding home for christmas suikertaartje 03-12-2010 21:21 4.30 posts
[KSC #2225] Waar katten en honden niet kunnen samenwonen! Stuart 03-12-2010 19:19 2.50 posts
[KSC #2224] Koffie met koekjes goldfinger1963 03-12-2010 17:31 2.82 posts
[KSC #2223] Koffie drinken op Schiphol? Stuart 03-12-2010 15:25 2.39 posts
[KSC #2222] Delicious homemade food Stuart 03-12-2010 14:18 2.80 posts
[KSC #2221] Gelukkig zien we de koffie nog in de sneeuw goldfinger1963 03-12-2010 12:34 2.92 posts
[KSC #2220] Als we de koffie maar niet vergeten goldfinger1963 03-12-2010 02:03 0.48 posts
[KSC #2219] 34 luftballons suikertaartje 03-12-2010 00:25 3.10 posts
[KSC #2218] Koffie meet bij LovelyLady op 17/12 Stuart 02-12-2010 23:27 0.44 posts
wijn weggooien dat is zonde?quote:
duurt van ongeveer 18:00 tot ongeveer 0:00quote:
Ik verveel me, zit op fok! en denk waar het is misgegaan.quote:
Mijn geheugen laat me nu in de steekquote:
Even verbetertquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wijn weggooien dat is zonde?
Drinken , als jij dat konde!
Bier weggooien, dat is pas niet fijn.
Ja en als ik dat vind dan zal dat zo zijn.
Op zuipen! want jij vind Monster zo fijn!
echt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
duurt van ongeveer 18:00 tot ongeveer 0:00
de dag dat je een kleurtje kreegquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verveel me, zit op fok! en denk waar het is misgegaan.
Met die levensvraag ben ik jaren geleden al opgehoudenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent geen schrijver geworden,quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:10 schreef Pheno het volgende:
Nah, daarvoor deed ik nog nuttelozer: sc'en en naaktfoto's posten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt?
[..]
de dag dat je een kleurtje kreeg
Goed plan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:12 schreef Trevland het volgende:
Ik denk dat ik mijn ma maar eens op msn ga blokkeren
Op welke rijmelarij-site zit jij?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je bent geen schrijver geworden,
dus op vorde!
Schrijf ons het verhaal van je leven...
Je bent teveel in Fok! geweven!
Je grootste probleem is elektriciteit.
Wil je je verveeldheid kwijt.
Dan weet je wat je moet doen
Weg achter die pc oen.
Er is meer in dit leven dan een beeld
Dus ben je nu nog verveeld??
Dan is je pc nog aan! weggaan!
hup doe eens iets nieuws
Mijn ma oh wat was ze toch fijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:12 schreef Trevland het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:12 schreef Trevland het volgende:
Wat ben je goed zeg ...quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je bent geen schrijver geworden,
dus op vorde!
Schrijf ons het verhaal van je leven...
Je bent teveel in Fok! geweven!
Je grootste probleem is elektriciteit.
Wil je je verveeldheid kwijt.
Dan weet je wat je moet doen
Weg achter die pc oen.
Er is meer in dit leven dan een beeld
Dus ben je nu nog verveeld??
Dan is je pc nog aan! weggaan!
hup doe eens iets nieuws
Lijkt er haast wel opquote:
Dacht ik ookquote:
Is al lang geleden dat ik in de krant stondquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mijn ma oh wat was ze toch fijn
Als ze maar niet op msn kwam die van mijn.
Dus blokkeren dat is de grap
Ik kon het niet , ik drukte niet op de knop ik was slap
Nu lult ze al uren over lappen en stoffen.
Zal ze eindelijk in slaap doffen?
Mijn naam is trevland
Morgen kom ik in de krant.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
Wat ben je goed zeg ...
oke en nu is het klaar
we begrijpen je gebaar
maar nu optiefen met die rijm
en je eeuwige geslijm
Kijk of je er een foto van kan makenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke, Marijke, Mirre en Joris liggen tegen elkaar aan
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke ligt tegen dr zelf aan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
Erg he, we hebben ook hele nuttige gesprekkenquote:
Mee eensquote:[..]
Wat ben je goed zeg ...
oke en nu is het klaar
we begrijpen je gebaar
en je eeuwige geslijm
Waaromquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:12 schreef Trevland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zit op de bank
Training makes masterquote:
Site? Wat is dat?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
Myr is keiliefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zit op de bank
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Gelukkig kom je nu op de post die vraagt op je stopt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Site? Wat is dat?
Ik ben niet gevangen voor een enkele kat!
Mijn hoofd kan zo een paar woorden verzinnen
Daar hoef ik niet een website voor te beminnen.
Mijn hoofd is genoeg om mijn rijmelarij kwijt te raken
Dus om mijn gedichten uit te schrijven en niet te verzaken.
Is een stel hersens meer dan genoeg![]()
Om al mijn rijmpjes op te schrijven die nog komen voor de boeg.
Van wegen onze zeer nuttige gesprekkenquote:
Bij gebrek aan beterquote:
Dat is zo.quote:
Deegroller, jeweetz.quote:
Kun je niet gewoon doen alsof je offline bentquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van wegen onze zeer nuttige gesprekkenmet dingen of ze vraagt of ik wat wil en het dan zelf moet op halen of dat ik wat voor haar kan gaan doen
Euh nee, ze weten als ik thuis ben dat dat gelijk staat aan online zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon doen alsof je offline bent
Lieve meid is het al 5 december geweest?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
Wat ben je goed zeg ...
oke en nu is het klaar
we begrijpen je gebaar
en je eeuwige geslijm
wat een leven he?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Euh nee, ze weten als ik thuis ben dat dat gelijk staat aan online zijn
Whehehehehehequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik ben blij als het voorbij isquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lieve meid is het al 5 decemberg geweest?
Dus deze rijmelarij hoort bij dat jopie popie Sinterklaas feest!
Nog een dag of twee!
Vervolgens weg ermee!
Maar gun mij dan deze rijmelarij,
het helpt om mijn vocabularij
Op een rijtje te zetten.
quote:
Ach, ik ben geen uitgaander, dus ik voel me ongemakkelijk in een disco of zoquote:
Dan blokkeren en zeggen dat je MSN niet meer gebruiktquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
You go, you Kirby!quote:
Jij hebt over iets wat ik niet heb, dat klopt nietquote:
Neuh, alleen blokkeren, ben wel bang dat ze dan intern gaan bellenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan blokkeren en zeggen dat je MSN niet meer gebruikt
Dat rijmt nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben blij als het voorbij is
ik ben er helemaal klaar mee
Dan krijgen we topics van zijn ouders op FOK!quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan krijgen we topics van zijn ouders op FOK!
In OUD: "Mijn zoon blokkeert me op MSN, wat heb ik fout gedaan".
ze geef het goede voorbeeldquote:
oh en een kroeg?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik ben geen uitgaander, dus ik voel me ongemakkelijk in een disco of zo
/care, laat die baardmans maar terug gaan waar hij vandaan komtquote:
Gelukkig heb ik alleen een neefje die op fok zitquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan krijgen we topics van zijn ouders op FOK!
In OUD: "Mijn zoon blokkeert me op MSN, wat heb ik fout gedaan".
Lieve Mam,quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mits je nog verstaanbaar kan kleppenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh en een kroeg?
of hebben ze alleen maar disco's daar?
[..]
/care, laat die baardmans maar terug gaan waar hij vandaan komt
Liefdequote:
Ja dan welquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mits je nog verstaanbaar kan kleppen
[..]
In een doos?
Het was een grapjequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh en een kroeg?
of hebben ze alleen maar disco's daar?
[..]
/care, laat die baardmans maar terug gaan waar hij vandaan komt
Wahahahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lieve Mam,
Zover het nu kan,
Ik wil je niet meer spreken.
Wat vind je ervan?
Je begint me te hekelen.
De dagen dat je me op msn met me praat
Zijn de dagen die ik het ergste mezelf haat.
Ja het maakt mij heel erg kwaad!
Als jij op mijn msn ONLINE staat.
Ik heb nu een eigen leven!
Dus om het even.
Dag mam!
En haar hoofd lag eerst ook nog tegen zijn rugquote:
Hoezo niet? Hebben ze dan ruzie?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En haar hoofd lag eerst ook nog tegen zijn rug![]()
Ik hoop dat ze niet tegelijk wakker worden
Verhuisdoosquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dan wel
ja dicht ducktapen en moven
Ja redelijk, ben alleen even dat gerijm en gesint en piet ff zatquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was een grapjeAlles okee?
Okeequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja redelijk, ben alleen even dat gerijm en gesint en piet ff zat
Ja, en ik zit er erg dichbij zoals je kon zienquote:
Dan lijkt het me ook handig van nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en ik zit er erg dichbij zoals je kon zien
vond je me laatste gedichtje ook niks?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja redelijk, ben alleen even dat gerijm en gesint en piet ff zat
Voor wat?quote:
You are pushing itquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vond je me laatste gedichtje ook niks?
Ja hoor, heel leuk [/sarcasme]quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vond je me laatste gedichtje ook niks?
okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Nou,
Lovelylady is in een bui
In een hele grote rui.! Stomme meid!
niet eens gedichten waarderen!
Waar kan ik dan mijn artistieke uiting aan kwijt?
Wie zal me vereren?bek houden en neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je pijpt graag niet de mond dichthoudenquote:
Wat meetplannen. Of proefballonnen. februari zoals het er nu naar uit ziet.quote:
Whiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:
Hoiquote:
Behalve aan het eind. Eventjes.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je pijpt graag niet de mond dichthouden
proefballonnenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat meetplannen. Of proefballonnen. februari zoals het er nu naar uit ziet.
Omdat het kanquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Behalve aan het eind. Eventjes.
meetplannen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat meetplannen. Of proefballonnen. februari zoals het er nu naar uit ziet.
Vind ik deze leuker, alleen om de titelquote:
Weet ik niet, lust je vis?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meetplannen?
had ik daar niet bij moeten zijn?
Oooooooooooh, jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, diequote:
uh neequote:
quote:
quote:
warm onthaalquote:
Nee want het neuken met mij is veels te fijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meetplannen?
had ik daar niet bij moeten zijn?
Gorgelen kan ook, maar de meeste mensen hier gaan steeds over hun nek als ik dat opperquote:
daar kan ik niet over oordelen, jij bleef niet slapen hequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee want het neuken met mij is veels te fijn![]()
Duurt alleen eerst anderhalve minuutquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooooooooooh, jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die![]()
hij rijmde welquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar kan ik niet op oordelen, jij bleef niet slapen he
Je kent ons tochquote:
Het is maar wat je lekker vindquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gorgelen kan ook, maar de meeste mensen hier gaan steeds over hun nek als ik dat opper
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gorgelen kan ook, maar de meeste mensen hier gaan steeds over hun nek als ik dat opper
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet als je dat ene videootje aankliktquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Duurt alleen eerst anderhalve minuut
Mango?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh nee
dan mag ik zeker ook niet meedoen
Dat het kan wil niet zeggen dat ik het ook doe hequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kent ons toch
[..]
Het is maar wat je lekker vind
Waarom opper je het dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat het kan wil niet zeggen dat ik het ook doe he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me love you long timequote:
Vreselijk gewoonquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom opper je het dan?Omdat het kan x2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik wist gewoon dat deze antwoord kwamquote:
Als we toch op die toer bezig zijnquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat het kan wil niet zeggen dat ik het ook doe he
Waarom stel je die vraagje dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat deze antwoord kwam
[..]
Als we toch op die toer bezig zijn
of deze beter is?
wat ook weer niet wil zeggen dat ik het niet doequote:
Omdat de kanquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraagje dan?
Dat is wel heel oud, mijn ouders hadden het zelfs nog op VHS staanquote:
Ik typte dat voor dat ik na dachtquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*insert fout neger accent Yo swa, waarom stel jij die vraagje?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
1990quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel heel oud, mijn ouders hadden het zelfs nog op VHS staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
<insert gorgelfilmpje>quote:
dat was nog vóór het TFM tijdperkquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
1990
Ik zei toch dat ik heel oud was
Ja, Veronica op Nederland 2quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat was nog vóór het TFM tijdperk
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:44 schreef cablegunmaster het volgende:
Msn gesprek
hiermee maak ik alle rijm haters gek![]()
Nee niet dezelfde pien als op Fok bovendien.Iets te lange woordenbrij, het spijt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
gelukkig welquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat was nog vóór het TFM tijdperk
hilversum 3 bestond allangquote:
Nu voel ik mij dat ook een beetje en ben nog maar 24quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
1990
Ik zei toch dat ik heel oud was
Wat vragen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |